Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Den første tur i parken (Fortsættelsen)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:03 am

"mangfoldig, ganske ganske mangfoldig, men samtidig er det nemt at finde ro i mylleren." Sagde Safre roligt og smilede varmt til de to andre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:46 am

Billy tog tår af sin kaffe. Det så ud til at folk var mere åbne. Han havde ihvertfald fået en god start her. Han satte koppen fra sig og smilede tilbage til Rose for at være venlig. Alt var godt nu men han skulle passe på han ikke fik knyttet for tætte bånd et sted, for i hans branche er det altid godt at kunne flytte hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:59 am

Rekoj trak sin taske op på skødet, og rodede lidt i den, for at fiske sin pung op. Ud af sin pung tog han to små kort, som han lagde på bordet; "Vil gerne være sikker på i kan få dem her med det samme. Det er mit kort, til hvis i en dag vil have fat i mig, om et eller andet." Visit kortene lå med forsiden op, så det var nemt at se dem. De havde intet logo på, der stod blot:

Rekoj Eltori Amonan - tlf. 110-1902
Forfatter, Kunstner, & Andre Fag
Highstreet 387, 2 sal, st. th.

Livet er hvad vi gør det til
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 9:02 am

Safre smilede varmt. "super, vil du have mit?" Safre begynde at rode og hev en lille samle-mappe op, den var fyldt med visitkort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 7:52 pm

Billy samlede et af kortende op. "Jeg har desværre et kort selv men hvis du vil kan jeg give dig mit nummer."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 10:58 pm

Rekoj kiggede lidt undrende på Billy, men regnede med det måtte være en foretagelse. "Ja, det ville jeg meget gerne Billy, og det ville glæde mig at få dit kort Rose." Rekoj smilede, mens han så lidt undrende på Roses mappe, og tænkte hvad hun skulle med alle dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 22, 2012 8:58 pm

Safre bladret lidt vidre og fandt så sit eget kort frem og ragte det til Rekoj. "Det er nok ikke så elegant som Deres men det tjener sit formål." Sagde Safre muntert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 29, 2012 8:34 am

Da Rekoj tog imod det, lod der en ringetone fra ham. "Undskyld mig 2 sekunder." Rekoj tog hurtigt kortet i lommen, og rejste sig op. Han gik lidt væk, mens han tog en mobil op. Der gik ikke mange sekunder, før han sagde "Hvad! Jeg kommer med det samme!" Rekoj lagde på, og kastede kun et kort blik tilbage, hvor han næsten råbte; "Jeg bliver nød til at løbe!", hvorefter han begyndte at løbe ud af syne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:10 pm

Billy kiggede efter Rekoj og tog et sip fra sin kop. "Det var mærkeligt." sagde han halvt til sig selv. Han fiskede sit ur op af lommen og kiggede på den uden rigtig at lægge mærke til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 11:37 pm

Safre sukkede opgivende. "hmm gere vide hvad han skulle"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den første tur i parken (Fortsættelsen) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 07, 2012 6:17 pm

"Det virkede som om det var vigtigt." sagde Billy mens han løftede sin kop. Noget meget vigtigt, tænkte han. "Hvad arbejder du egentlig som?" spurte han ligeud.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den første tur i parken (Fortsættelsen) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Den første tur i parken (Fortsættelsen)   Den første tur i parken (Fortsættelsen) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Den første tur i parken (Fortsættelsen)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Den første tur i parken
» første dag på et nyt job (Natsu)
» Vampyrfyrsten- Min første side :D
» første dag på den nye skole - Jaxon
» Det første møde //Natsu//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: