Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hacking //Natsu//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 5:52 am

Thomas havde endnu en aften bevæget sig ud i natten for at få lidt at spidse. Idag var det egentlig bare en aften for ham selv, så han var klædt i en hvid T-shirt, med guldmarkeringer på ryggen og et par lyse bukser med masser af lommer, selvom klokken var 23 om aftnen og temperaturen nærmede sig frysepunktet. Han havde et par almindelige grå og sorte gummisko på, og en taske på ryggen. Bortset fra hans ansigtsudtryk der udstålede en knusende selvtillid, lignede Thomas en tolvårig med sort hår og sorte øjne. Ikke en person man ville forvente at se udenfor om aftnen.

Gaden var oplyst af gade lygter og det første julepynt der allerede var blevet sat op, selvom det kun lige havde været Halloween. Han havde en han skulle mødes med idag, selvom han egentlig havde besluttet at han ikke ville arbejde denne lørdag aften. Gaderne var allerede fulde af alle de mennesker der ville feste, og selvom det ikke rigtig var Thomas stil, for ikke at nævne at han ikke rigtig passede ind i det billede, kunne det jo alligevel blive sjovt. Hende, han skulle møde ville se han personligt omkring dette, hvorfor forstod han ikke men det var ikke et problem for ham. Han satte sig på kanten af springvandet, og tænde en smøg mens han ignorerede de forarvede blikke han modtog fra de mennesker der var ædru nok til at gide at bekymre sig om det. Hun ville møde ham her, hvis ikke hun allerede var her.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 7:35 am

Natsu kastede et hastigt blik på sit ur. Det var ikke særligt stort, af sølv og hang i en kæde omkring hendes hals. Den var to minutter over elleve.. hun satte tempoet yderligere op. Hun kendte ikke denne Thomas, men om han var typen der gik op i at være der på klokkeslættet vidste hun ikke, og en vampyr var ikke noget man skulle irritere.
Hun var klædt i en kort, sort vinterjakke og lange, sorte vinterstøvler. På hovedet bar hun en lille, sort pelshue der passede til resten.

Hun stoppede op ved deres mødested og spejdede rundt mellem de forskellige mennesker for at finde en der passede på beskrivelsen. Hendes blik faldt næsten øjeblikkeligt på den smukke, blege, tolvårige dreng der sad på kanten af springvandet i intet andet en T-shirt og røg en smøg.
Hendes læber formede et lille smil idet hun satte i retning af springvandet. ”Er denne plads optaget?” spurgte hun og så på Thomas, samtidig med hun slog svagt ud mod pladsen ved siden af ham på kanten. Forhåbentlig ville denne aften gå problemfrit, selvom hun var bevæbnet under jakken var der ikke noget der ville hjælpe hende hvis drengen viste sig at være fjendtlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 12:43 am

Thomas så op på kvinden der var gået hen til ham. "Nej, her er skam plads nok." Sagde Thomas, og slog ud med hånden. Han havde stillet sin taske på asfalten op af kanten for ikke at risikere at den blev våd. "Nå jamen så må du jo næsten være frøken Natsu? Eller er det dit fornavn?" Thomas var ikke helt sikker på det, for det var ikke noget almindeligt navn.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 10:01 pm

”Natsu er fint” sagde Natsu uden at forklare yderligere. Hun sendte ham et lille smil og så undersøgende på ham ”jeg behøver næppe spørge om du er Thomas, når først man har fået en beskrivelse lyser du op i mængden som en ensom stjerne på en sort himmel”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 10:59 pm

Thomas lo kort. "Ja men nu har jeg jo også valgt at sætte mig, midt på torvet hvor alle kan se mig. Tro mig, at selv hvis du kendte mig godt, så ville du ikke se mig, hvis jeg ikke ønskede at blive set." Sagde Thomas. Hans blik løb over hendes krop og inspicerede hende for våben og andet af betydning, ikke af mistillid men bare af gammel vane. Han var næsten helt sikker på at hun var bevæbnet, det var meget få der valgte at mødes med en fremmet på denne måde der ikke tog sine forholds regler. Thomas selv havde kasteknive i mange af sine lommer, og hans korte sværd, lå da også i rygsækken.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 11:06 pm

”Det tvivler jeg ikke på” sagde Natsu. Hun kendte godt til vampyrers særlige.. talenter. Det var aldrig en klog kamp at vælge, uanset størrelse. ”Nå” hun så lidt mere alvorlig ud ”vi havde nogle forretninger at snakke om, vil du fortsætte vores samtale her?” spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeTors Nov 08, 2012 2:29 am

"Ikke med mindre du vil ha' nogen riger efter politiet, fordi de overhøre samtalen." Sagde Thomas kattevenligt, som om det egentlig ikke betød det fjerneste om nogen hørte det eller ej. "Så du bestemmer hvor vi skal hen og snakke, så længe vi ikke skal ud og svømme for det har maskineriet ikke godt af."
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 12:30 am

”Jeg tænkte vi kunne sætte os og få en kop kaffe” sagde Natsu og rejste sig ”mest af egoistiske grunde, jeg tænker bedst med en kop koffein i hånden”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 2:14 am

"Jamen så er det det vi gør." Sagde Thomas, med et drilsk andsigts udtryk. "Så vil jeg da også ha mig en snack." Sagde Thomas.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 11:43 am

"Aha?" Natsu så undersøgende på ham, en smule utryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 1:18 am

"Jeg laver sjov." Sagde Thomas. "Kender du et godt sted, jeg går ikke så tit på kaffebar, og det skulle jo gerne være lydhørt uden at nogle høre hvad vi siger."
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 3:49 am

"Jeg kender et hyggeligt, lille sted" sagde Natsu og smilede svagt. Hun begyndte at gå i retning af en caffebar der lå længere nede af gaden. Der var normalt ikke mange om aftenen, og bordene stod forholdsvist langt fra hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 12:03 am

"Hvor hyggeligt." Sagde Thomas. "Kaffe og et foretingstilbud det bliver jo ikke bedre." Han fulgte efter Natsu og videre indenfor i caféen. Her var næsten ingen, og stedet virkede pænt, så Thomas gik i retning af et bord i hjørnet og satte sig på en af de polstrede bænke, langs væggen. Han stillede sin taske ved siden af sig.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 4:13 am

Natsu fulgte efter Thomas og satte sig tilrette overfor ham. Hun åbnede jakken og hang den over stolryggen. Hendes øjne fulgte hans taske, men da han havde sat den så hun på hans ansigt igen. "Så, jeg går ikke ud fra at I drikker kaffe.. eller ret mange andre ting?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 5:17 am

"Jo jeg vil gerne ha en kop te." Sagde Thomas, ganske almindeligt. Han viste godt at mange var utrygge omkring vampyrer, og han kunne godt virke skræmmende på sin egen, lidt creepy måde.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 6:58 am

"Te? Interessant valg" sagde Natsu med et lille smil. Der kom en hen og spurgte hvad de ville have.. "en kop kaffe tak"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 2:09 am

Thomas trak på skuldrene. "Jeg er opregnlig englender, så det er jo ikke så mærkeligt, det er bare en vane du ved." Thomas lænede sig tilbage og så at en servitrice var på vej ned mod deres bord. Det var nok bedst ikke at sige noget mens hun var der.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 4:13 am

"Fra England, spændende.." sagde Natsu.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 12:44 pm

Thomas smilede bare. "Ja... jeg vil gerne ha en kop kvæde te" sagde Thomas. Til servitricen. Der netop spurte hvad de ville ha. Han gad ikke at spille rollen som tolvårig lige nu, og han så godt at hun kiggede lidt underligt på ham, så han så i stedet over på Natsu.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeTors Nov 15, 2012 7:04 pm

Servitricen nikkede og gik så. Natsu så efter hende.. "det må være en forhindring at være så evigt ung" sagde hun og så på Thomas. "Vi må hellere komme til sagen.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 7:04 am

"Det er ligeså meget en fordel som det er en ulempe" svarede Thomas og rodede lidt i sin taske efter noget. Han fiskede en lille bærbar computer op af den. Thomas åbnede låget, trykkede på "start"-knappen og stillede den ud til siden så den kunne starte op mens de talte videre. "Hvad er det så du helt nøjagtigt vil have mig til?"
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 7:47 am

"Jeg har brug for en virus der kan gå ind og.. ja, slette alt information der skulle ligge i et bestemt firmas servere.." hun så alvorligt på Thomas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 8:16 am

"Ikke noget problem." sagde Thomas. "Hvis jeg kendte deres sikkerheds system kunne vi gøre det med det samme, men jeg må lige hacke mig ind så jeg kan deploye den direkte. Hvad er det for et firma, og ved du hvilket firma de bruger som virtuelt vagtsystem?"
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 2:05 am

Natsu tænkte "det er virkelig ikke mit område.." sukkede hun og fandt et stykke papir op fra sin lomme "men fyren der kan, han er ikke til at lave forretninger med.. lad mig se engang.." hun læste seddelen igennem "firmaet hedder LOJA, jeg er ikke sikker på hvad de bruger som virtuelt vagtsystem"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitimeMan Nov 19, 2012 12:19 am

LOJA? Thomas gennemsøgte sin hjerne for om han havde hørt om firma'et. "Hmmm... jeg prøver lige at slå det op." Thomas tog computeren, og og startede med at google firmaet. Mange af dem havde den slags info liggende på hjemmesiden, hvis ikke der var en direkte henvisning, så var der små ting man kunne kigge efter.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hacking //Natsu// Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hacking //Natsu//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» alone or not/ natsu
» ud og shoppe //Natsu//
» kaffe - Natsu
» første dag på et nyt job (Natsu)
» En stor dag /Natsu/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: