Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hacking //Natsu//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 19, 2012 9:20 am

Natsu så ud af vinduet. Hun betragtede menneskerne der gik forbi..

Der var en del hjemmesider, LORA var et kæmpe advokat firma.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 19, 2012 10:29 am

Thomas tastede igennem en hel del hjemmesider, meget hurtigt. "Det lader til at være et advokat firma... vent lige lidt." Thomas tastede noget mere på sin computer, hans andsigt blev lyst op af en sort skærm med hvis skrift. "Jeg er allerede længere inde end det er lovligt. De bruger et stats autoriseret firma ved navn "Hackgurd." De har fem firewalls, krypteringer og alt det andet." Sagde Thomas. Jeg vil mene at jeg kan komme ind uden at skulle battle alt for meget." fortsatte han
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 25, 2012 11:58 am

"Vidunderligt" sagde Natsu og smilede tilfredst, betragtede Thomas arbejde "du kan virkeligt dit kræm"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 12:59 am

"Hvad vil du ha fat i helt nøjagtigt, du vil ha' fat i." Spurte Thomas. "Jeg skal jo vide hvad jeg skal lede efter. Jeg kan altid lede efter rets papirer i dit navn, men vi skulle gerne finde noget brugbart. Desuden vil jeg gerne vide hvad jeg får for at bryde ind."
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 8:31 am

”Jeg vil gerne have dig til at slette deres data om deres sidste 1000 klienter.. og derudover sætte deres system ude af drift nogle dage. Selvfølgelig er den slags aldrig garanteret, men vi håber på det bedste” sagde hun og betragtede ham lidt ”for et helt stykke arbejde er min chef villig til at betale en million dollars” sagde hun og tog en tår af sin kaffe.. ”en halv million for at få slettet klienter, og den anden halvdel hvis du kan holde deres system lukket i mindst 4 dage”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 9:50 am

"Så tror jeg det nemmeste ville være hvis vi bare slettede alt hvad de har." Sagde Thomas. "Jeg kan få deres server til ikke at ville vise andet end et enkelt billede, mens jeg sletter alt andet på computerene, hvad mener du om det?" Sagde Thomas. På den anden side ville det bedste være hvis de slet ikke opdagede at der var noget i vejen, men det gør de nok under alle omstendigheder." Sagde Thomas. "Din chef er en gavmild herre, jeg tager gerne det tilbud.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 26, 2012 5:50 pm

”Så længe oplysningerne om de sidste tusind klienter og sager forsvinder, så er min chef tilfreds.. jeg tror bestemt ikke det ville være et problem hvis der røg mere end det” hun smilede svagt da Thomas komplimenterede chefen ”ah ja, han er en skat…” hun lo svagt og tog en tår af sin kaffe ”hvor længe ville du kunne forhindre dem i at undersøge siden?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 3:05 am

"Det kommer lidt and på hvor hurtigt firmaet er i stand til at finde en bedre computernørd end mig til at ordne sagerne." Sagde Thomas. Mens han hev Computeren tæt hen til sig. "Men jeg kan også gøre noget der vil sætte dem meget langt tilbage, men det er en ydelse du kun kan få af mig, og ingen anden. En ydelse der er mere værd end en million." Thomas skyndte sig at tale videre, for at forklare sig. "Den Første grund er at det er en teknik der tager tid at at ordne, der er dyr i drift, og kan være til fare for maskeraden, hvilket kan få mig i store problemer." Sagde Thomas. "Men den gammeldags metode skulle være tilstrækkeligt, selvom der er en chance for at de kommer tilbage på ret køl før tid. Det tror jeg nu ikke at de gør, jeg har arbejdet med computere siden de blev opfundet, så jeg ved hvad jeg laver.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeOns Nov 28, 2012 8:01 pm

Natsu så undersøgende på Thomas, vurderende. Hendes blik var roligt, men man kunne se hun tænkte over hvad han lige havde sagt. ”Og hvad helt præcis er det du kan, som igen andre kan?” spurgte hun. Hun lød ikke skeptisk, nærmere som en køber der ville vide om den nye funktion på vaskemaskinen var de ekstra 1000 kr. værd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 29, 2012 1:15 am

Thomas så på hende. "Jeg har opfundet en kodningsmetode der virker via magi, men jeg kan ikke selv kaste magien så jeg bruge nogle krystaller der er ladet med magisk kraft, men de er ikke så lette at få fat i, og er derfor kostbare. Desuden er det kun mig der ved hvordan det fungere, hvilket selvfølgelig er med til at skrue prisen i vejret. Den er til gengæld stort set ufejlbarlig, og umulig at beskytte sig imod."
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeTors Nov 29, 2012 8:26 pm

”En vampyr med magi?” sagde Natsu, og nu kunne man høre det skeptiske i hendes stemme. Hun rynkede brynene ”javel ja.. og her troede vi lige vi havde en fordel.. men magiske genstande er næppe tilbageholdt nogen..” hun så ned på sin kaffe. Magi og teknologi, det ville måske lige gå. ”Og hvad hvis de sætter troldmænd til at løse problemet?”

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 30, 2012 3:20 am

Ja jeg er også inde i den magiske verden alle kan bruge magiske genstande hvis man ved hvordan, det er meget svært at få disse krystaller til at gøre noget som helst, men med en computer kan man få deres kraft til at makke ret. En magiker ville ikke vide hvad han skulle gøre for dette er helt ny tenknologi, og selv hvis det skulle strejfe ham at der var magi med i spillet, hvad skulle han så stille op? Det ville kræve at han kunne afkode den nye kodning, og kun hvis han kan få adgang til den." Sagde Thomas. "Desuden, hvis de overhovedet ved noget om troldmænd, så bliver vi nødt til at knuse firmaet, under alle omstændigheder, det er ikke lovligt at kende til den magiske verden uden at ha en eller anden form for magisk kraft, det ved du godt. Jeg regner da også med at du selv er magiker... ikke sandt?"
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 30, 2012 8:48 am

I et kort øjeblik blussede en lille flamme op ud af ingenting og forvandt så igen. ”Jo, det er jeg” svarede hun og så på ham ”men” fortsatte hun ”der er med garanti nogen i firmaet der kan magi, og hvis de for snus om det, så kan de også finde hackere der kan magi.. men nok om det” hun drak det sidste af sin kaffe og satte koppen fra sig. Så tænkende på Thomas ”det er bestem værd at overveje. Så er spørgsmålet blot hvad din pris er? Jeg er ikke sikker på hvor mange flere penge min chef vil sparke ind i projekt” sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 30, 2012 12:23 pm

"Ja prisen er tre gange så høj hvis du vil ha mig til at bruge den metode." Sagde Thomas med et lille smil. "Det er en dyr, ufejlbarlig og eneståene mulighed. Jeg garentere at der ikke er nogen der ved hvad de skal gøre ved sådan en virus, for der er ikke noget de kan gøre." Sagde Thomas. "Menneskelige magikere er ikke så almindelige det ved du godt, og selv hvis der skulle være en, så er der ikke noget han kan gøre, medmindre han for fat i min computer, og det gør han ikke."
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeFre Nov 30, 2012 11:02 pm

"Menneskelige magikere er måske mere almindelige end du tror.." Natsu så undersøgende på ham "hvad ved du egentlig om min organisation?" spurgte hun og smilede svagt. Det var ikke sikkert at hun skulle fortælle ham mere end højest nødvendigt, men så igen.. nej. "Jeg vil tale med min chef om dine krav. Og du er med på den ene million for et normalt, godt stykke arbejde?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 03, 2012 1:07 am

"Jeg tror vi må være enige om at være uenige på det punkt. Mennesker med magisk potentiale er ikke ualmindelige, men få bliver inviteret ind i det magiske samfund. Der er regler der bliver overholdt for hvis for mange, og hvis de forkerte får kendskab til det, så har vi en masse problemer på hænderne alle sammen." Sagde Thomas. "Jeg ved ikke hvad for en organisation du kommer fra, da du ikke har nævnt noget navn, men jeg regnede med at du gerne ville holde det hemmeligt, så jeg havde planlagt at finde ud af det selv." Sagde Thomas. "Han testede løs på sin computer med en næsten umulig fart, og ikke et sekund kiggede han op fra maskinen, mens han talte. Han havde brudt to firewalls, sat en effektiv blokering for counterhacking, og krypteret sine egne spor. "Ja jeg er tilfreds med prisen, og i skal skam få valuta for pengene."
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 06, 2012 12:02 am

Natsu lo og smilede stort til Thomas ”du planlagde selv at finde ud af det? Ak ja, hvorfor ikke.. hvis du kan, så ville det da også være tåbeligt andet. Men siden du sikkert snart finder ud af det selv, så lad mig fortælle dig en detalje” sagde hun ”vi har ingen mennesker der ikke kan magi”. Hun så på ham mens han tastede løs ”jeg vil tale med ham, jeg tror ikke han bliver skuffet”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 06, 2012 2:46 am

Thomas lyttede til hvad hun sagde, selvom han ikke kiggede op fra sin computer. Han var næsten inde, men sofistikerede sikkerheds systemer krævede lidt koncentration. Han lyttede til hendes beskrivelse af hendes organisation. "Det var godt, så behøver jeg ikke at rapportere det." Sagde han. "Vi har nok at tage os af, med Vatikanet tilbage i landet. Det glæder mig at i vil overveje at benytte det nye system, jo flere gange det bliver brugt, jo hurtigere kan det videreudvikles."
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 06, 2012 5:36 pm

Natsu sad og betragtede Thomas ansigt. Det var nu underligt at se den unge dreng, tale og næsten lyde som en voksen. ”Ville du da reportere det?” spurgte hun uden at fjerne blikket fra ham ”jeg ved selvfølgelig godt at det er det ”rigtige” at gøre, jeg tror det er hele ideen om at lege politimand der.. ja, virker frastødende på mig” hun smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeFre Dec 07, 2012 1:04 am

Thomas tastede videre uden at se op, mens han svarede. "Det ville jeg være nødt til, for mennesker der ikke har magiske evner, må ikke kende til den magiske verden. Det er en af de få ting, hvis ikke den eneste ting alle de magiske racer er enige om. Hvorfor de andre racer ikke vil ha' det kan jeg ikke sige, men det er meget vigtigt for os, det gør vores liv, så meget nemmere."
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 09, 2012 12:29 pm

”Meget muligt” sagde Natsu uden at fjerne blikket fra Thomas ”men de få mennesker der ved det, uden selv at have evnerne, har sikkert deres grunde. Desuden kunne det lige så godt være en magikyndig der afslørede os alle sammen, det er jo ikke fordi mennesker er garanteret sund fornuft, bare fordi de også kan kaste lidt hokuspokus”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 10, 2012 7:11 am

"De mennesker der kan magi, kender konsekvensen af at sige, eller afslører noget, du kender den vel også? De mennesker der kender til magi, uden at kunne bruge magi, ved at de skal holde lav profil ellers bliver de aflivet, sådan er reglerne." Thomas kendte kun et menneske der ikke kunne magi, som lovligt kendte det hele, men han undlod at nævne det. Vampyrerne havde deres egne grunde til at holde ham i live.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 8:44 am

"Det er rigtigt" sagde Natsu og smilede "rolig nu, du virker helt.. urolig. Jeg siger det ikke til nogen. Jeg kender konsekvenserne. Men jeg har mødt op til flere, både mennesker men også elvere der var for.. højtråbende, som ikke dækkede deres udseende ordenligt. Samtidig har jeg også mødt en engel der gik og legede politimand.. noget af det mest irriterende jeg har måtte stå model til" hun rystede foraget på hovedet og sendte Christian en spydig tanke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeTors Dec 13, 2012 1:33 am

"Der er formange der ikke tager forbudet alvorligt. Det er vigtigt for os vampyrer, for det er ikke alle der har let ved at jage. Hvis mennesket viste noget, ville det blive umuligt for nogle vampyrer at jage overhovedet." Sagde han. "Elverne har deres egne grunde, hvad de så end må være. Jeres grund til at holde alt skjult, kender du vel selv. Hvad andgår englen så bare flamber ham, så længe der ikke er nogle i nærheden til at se det. Jeg er inde i systemet forresten. Jeg uploder en fil der slætter det hele, og fylder harddisken ud med en virus der kopiere sig selv hvert sekund det vil tage dem lang tid at udrense."
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 03, 2013 10:17 am

"Nu vil jeg ikke udtale mig for negativt om vampyrer, især ikke når vi handler sammen, men jeg tror mange ville være godt tilfredse med at menneskene havde bedre muligheder for at forsvare sig. Desuden skulle man være en sølle vampyr for ikke at kunne overrumple et menneske, så vidt jeg har forstået.. og erfaret er I overlegne i langt det meste" hun smilede til hm da han sagde han var igennem "jeg håber ikke du tager det som en personlig fornærmelse, det ser ud til alt går som det skal?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hacking //Natsu// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hacking //Natsu//   Hacking //Natsu// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hacking //Natsu//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» alone or not/ natsu
» ud og shoppe //Natsu//
» kaffe - Natsu
» første dag på et nyt job (Natsu)
» En stor dag /Natsu/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: