Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Så skal der drikkes? //Junior//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 6:05 am

De røde kinder vækkede svagt blodtørsten i Logans hals. Men han havde ikke tænkt sig at spise det eneste underholdene menneske i byen. Hvis det blev for slemt måtte han snuppe sig en mellemmad inden han tog hjem.. han så igen på ham og kunne ikke lade være med at smile over hans udtryk. Han var jo ikke særlig sværd at gøre glad? ”Ja” svarede han bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 6:56 am

Junior så bare på ham og viste ikke hvad han endelig satte igang, han troet jo bare at Logan var en sød og venlig menneske. Det var nok også bedst at han bare troet det, da han ikke var sikker på om han ville klare hvis han fik flere overraskelser. Det var nok med at flytte hjemmefra, til en ny by og skulle lære andre mennesker at kende og mest når man er så genert som han er "det er jeg glad for at høre" sagde han og bed sig let i læben.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 31, 2012 6:58 am

"Godt" sagde Logan "du er ikke van til at folk nyder dit selskab?" spurgte han så og så lidt på ham "har du slet ingen venner??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 1:06 am

Junior så lidt væk fra ham "hmm" sagde han og vende sit blik mod ham igen, og rystede lidt kraftigt på hovedet som svar på det hele "nej.. det har jeg ikke og er jeg ikke" sagde han og bed sig let i læben, da han ikke var så glad for at sige det og indrømme det for sig selv "de fleste... eller alle synes jeg var underlig, når jeg boet i Tyskland" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 03, 2012 7:21 am

”Tyskland?” sagde Logan interesseret ”der har jeg ikke været.. hvordan er der?” spurgte han og så nysgerrigt på Junior. Hvis der var en ting han ikke var stolt af, så var det hans ringe kendskab til verden omkring ham. Alt hvad han havde set og vidste om andre lande havde han læst sig til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 05, 2012 1:43 am

Junior så lidt overrasket på ham "har du ikke været der?" spurgte han om, og kunne ikke forstå de folk som ikke havde været der. Selv om han ikke havde nogle gode minder der, han havde jo ikke blevet andet end drillet. Selv om han elskede det land så utroligt meget, men han håbede vel på at han kunne få den glæde et andet sted.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 05, 2012 8:29 am

"Nej jeg har ikke været der.." sukkede han og så for første gang ud som om det virkelig gik ham på. Logan havde aldrig haft behov for at rejse som menneske, men nu hvor tiden stod stille havde han ikke noget at lave..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 6:03 am

Junior rystede let på hovedet "du burde tage der hen.. der er mange ting at se" sagde han og stod lidt og trippede, før han greb hans hånd i sin og begynde at gå ned af vejen "lad os gå lidt" sagde han og gad ikke stå stille, også selv om det betød at de måtte gå i mørket. Han følte sig alligevel mere tryg, fordi at Logan var der med ham.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 7:18 am

Logan så overrasket på Junior da han tog hans hånd og begyndte at gå. Han fulgte lydigt efter og kunne ikke lade være med at smile lidt.. den dreng var noget for sig. ”Ja, det gør jeg nok også på et tidspunkt..” sagde han tænkende, men var ikke sikker på om Samuel ville være med på den ide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 7:32 am

Junior svingede deres arme, ligeså man gjorde når man var lille. Junior nynnede lidt for sig selv imens, mens han holde et kærligt smil på sine læber. Han så bare op på ham og gav et lille nik fra sig "det lyder som en god idé.. så behøver jeg heller ikke tvinge dig" sagde han også selv om han ikke ligefrem var en der kunne tvinge folk, så ville han bare undskylde 100 gange "hvor skal vi gå hen?" spurgte han om og vende kort sit blik fremad.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 7:43 am

Logan kunne ikke lade være med at grine over hans kommentar om tvang "nej det ville ikke være heldigt.." sagde han bare og forsøgte at holde smilet lidt nede "jeg ved det ikke, hvor har du lyst til at tage hen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 11, 2012 8:16 am

Junior smilte bare til ham, mens de gik ned af vejen "nop.. så måtte jeg bruge mine hemmelighed kræfter.." sagde han og stirrede bare på ham med hundeøjne, flere kræfter havde han sgu heller ikke. Han var et bare et usselt menneske, som endelig ikke kunne særlig meget. Han var dog alligevel tilfreds med det som han kunne, men det var nok fordi han ikke kendte til verden "hmm.. det ved jeg faktisk ikke" sagde han og viste endelig ikke hvor de skulle tage hen, så kunne de bare gå og se hvor de stoppede op henne.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 12, 2012 6:08 am

"Hemmelige kræfter, det lyder spændende.." sagde Logan og fulgte bare med Junior. Det var noget af et underligt lille menneske eventyr han var havnet i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 12, 2012 6:27 am

Junior nikkede hurtigt og gav slip på hans hånd, og rakte sine hænder lidt mod hans ansigt og begynde at bevæge sine fingere. Mens han mumlede et eller andet fjollet, som man ikke kunne forstå og hvis man kunne så lød det lidt som "hmmflambam" om og om igen, det var helt utroligt at han kunne holde masken imens også selv om det var utroligt svært.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 12, 2012 6:33 am

//Rør han Logans ansigt??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 12, 2012 6:34 am

//nej nej.. men ikke langt fra//
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 12, 2012 4:57 pm

//ok xD//

Logan så forvirret på Junior der begyndte at lave underlige grimmasser.. først så han bare på ham med forbløffelse... så trak det lidt i smilebåndet og han begyndte at grine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 12, 2012 11:28 pm

Junior lag sit hoved lidt på skrå, da han havde taget sine hænder til sig igen "okay, det var ikke mening at du skulle begynde at grine" sagde han og viste jo godt at han ikke havde nogle kræfter, men det var nok også meget godt.. han ville jo ikke være mere underlig end han allerede var "du skulle begynde at hoppe rundt og lave griselyde" sagde han og lag sine hænder over kors, og prøve på at se sur ud også selv om det var ret så svært.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 6:43 am

"Aldrig i livet" sagde Logan og smilede stort "det får du mig ikke til.. men du kan gøre det, du er allerede i et underholdene humør"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 5:03 am

Junior holde sit sure ansigt, selv om der var et smil som var på vej til at komme frem på hans læber. Han havde bestemt ikke tænkt sig at hoppe rundt og lave griselyde, det var da alt for pinligt til at gøre "nej.. jeg vil ikke" sagde han og rakte tunge af ham "ikke når det var meningen.. at du skulle gøre det" sagde han og så sig kort omkring, før han vende sit blik mod ham igen "hvad kan jeg så få dig til?" spurgte han om og så lidt tænkende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 15, 2012 5:59 am

"Hmm.. prøv at sige noget" sagde Logan og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 12:02 am

Junior vende sit blik frem og så lidt tænkende ud i luften, før han hurtigt vende sit blik mod ham "hmmm.." sagde han og viste virkelig ikke hvad han skulle sige "sige som en abe" sagde han og rakte drillende tunge af ham.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 16, 2012 10:02 am

"Det er jo nogle irriterende... dyr" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeMan Sep 17, 2012 10:12 pm

Junior gik hurtigt ind foran ham og satte sine hænder mod hans brystkasse, for at få ham stoppet i at gå "så kan jeg jo ikke få dig til noget" sagde han og skød sin underlæbe lidt frem "når du ikke gider, gør det som jeg vil have dig til" sagde han og tog sine hænder til sig, og lag dem over kors.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 19, 2012 7:56 am

Logan stoppede op og så overvejene på ham "... en ting"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Så skal der drikkes? //Junior//   Så skal der drikkes? //Junior// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Så skal der drikkes? //Junior//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» midnatsbadning - Junior
» Ude og slikke sol //Junior//
» Junior savner selskab
» Ne jouez pas avec le feu - Junior
» Skal vi bytte? - Elias Blackwood

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: