Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Bøger og atter bøger //Ciara//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 10, 2012 8:19 am

Thomas slog ud med hænderne. "Ja du må meget undskylde..." Sagde han smågrinende"... men, jeg ved ikke hvad der er godt, hvad kan man lide at læse, når man er en 100 år gammel tolvårig der aldrig har læst en skønlitter bog? Jeg ville ikke få nået ud af de børnebøger, når jeg kan læse gamle latinske tekster, og decifrerer heroglyffer. Noget engelsk, tysk, russisk, fransk. en roman, eller hvad med en krimmi? Jeg ved ikke hvad der er godt."
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 7:55 pm

ciara gik stille hen mod en række af bøger og tog en tryk bog "den her måske det er godt nok på latinsk men den er skrevet af en vampyr for ca 1500 år som beskrev en kamp mellem vampyre vareulve og mennesker" sagde hun og gav ham bogen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 21, 2012 10:45 pm

Thomas så på bogen. "Ja...men hvis det er et vigtigt historisk værk kan det godt være jeg har læst den." Sagde Thomas "Medmindre det er et eneståene værk, er det?"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 9:49 am

"der er kun den ene og jeg hentede den før du blev født så det har du næppe" sagde ciara og rodet ham kort på håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 9:53 am

"I så fald vil jeg gerne læse den, hvor har du den fra?" Spurte han. Han rakte ud for at kunne undersøge den.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 3 Icon_minitimeTirs Sep 25, 2012 8:46 pm

"det sydlige russia" sagde ciara
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 2:56 am

Thomas tog den varsom, han viste hvordan man havde med gamle dokumenter at gøre. "Jeg vil forslå at få den kopieret, hvis den indeholder vigtig information, den slags dokumenter holder jo ikke evigt, men det ved du selvfølgelig godt." Sagde Thomas.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bøger og atter bøger //Ciara//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Bøger - Jayden
» ude og se på flagermus - ciara
» Gensyn - ciara
» En tur på biblioteket //Ciara//
» Tordenvejr, Ciara + åbent

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: