Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Bøger og atter bøger //Ciara//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:07 am

Thomas sandaler lavede klikkede lavt imod fortorvet, mens han gik. Det var omsider holdt op med at regne så meget, det var rart men det betød også at himlen ikke længere var så grå, og igen betød at han måtte vente lidt længere med at gå ud om aftnen. Klokken var syv, og Thomas havde besluttet at gå en tur på biblioteket, de havde åben om aftnen i nogen af ugedagene hvilket var et usædvanligt træk, men det betød at Thomas kunne gå på biblioteket. Han havde flere ting på programmet, han havde hørt at biblioteket havde en hemmelig afdeling for magi, og havde tænkt sig at grave lidt i den efter spor efter magiske genstande, samt måske lære noget om vampyrjægernes tidligere bevægelser. Nu da Vatikanets vampyrjægere var tilbage i USA, for at jage vampyrer, ville Thomas vide alt hvad der var at finde, for hvis de fandt ud af at han var der, ville han ikke få fred. Desuden havde Thomas trukket sig tilbage fra åben krigsførelse og for at modarbejde vampyrjægere, så han havde ikke tænkt sig at begynde det igen. Han ville egentlig også gerne låne en almindelig roman for at lære at slappe af, selv en vampyr kunne få brug for at lade hverdagens stress glide bort et stykke tid.

Thomas var til en afveksling iført en blå hættetrøje, med en åben lynlås. Inden under havde han en sort Metallica T-shirt, og et par løse cowboybukser der, blev holdt oppe af et bælte. Han andkom til den gamle bygning med de store dobbeltdøre, der ledte ind til biblioteket.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:17 am

Ciara sad bag disken "der er nogen som er tidlig på den?" spurte hun og kiggede lidt op og ned af Thomas "noget du skal ha hjælp med at finde?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:32 am

Thomas Kom gående ind af døren. Han var og Ciara kunne først nu se ham rigtigt nu. Han lignede en dreng på 11-12 år fordi han dengang han blev bidt havde været 11. Dette var en næsten enestestående træk ved Thomas, som var det eneste barn Thomas kendte til, der havde overlevet vampyrgiften. Han havde sort hår og et par ligeså sorte øjne som han lod hvile på Ciara, før hen smilede til hende. Hans andsigt havde en meget myndig udstråling og kunne godt se en smugle malplaceret ud. "Åh ja, jeg skulle høre om den hemmelige afdeling var åben i aften?." Han stemme var rug og hæs, selvom den menneskelige del af stemmen ikke var undertrykt fordi han havde spidst for ikke så længe siden. Thomas viste ikke om den hemmelige afdeling der indehold bøger om magi overhovedet eksisterede eller om denne biblotikar i så fald kendte til den, da det var meget få mennesker der kendte til magi. Han viste heller ikke om han havde tilladelse til at benytte den, eller om man skulle være magiker for at kunne det, men han havde tænkt sig at gøre et forsøg.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:42 am

Ciara kiggede på ham " hvad skal du der?" spurte hun og rodede med noget ved disken. Ciara kastede en aflang metal beholder mod Thomas. "det lyder som om du har mere brug for det end jeg har lige nu"sagde hun og hentyde til beholders indhold
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:59 am

Thomas greb metal beholderen uden så meget som at blinke. "Hvad er det?" spurte han før han åbnede den, han havde meget erfaring med ikke at åbne mærkelige æsker uden at vide hvad der er i. "Jeg havde planlagt at se om i havde nogle bøger om vampyrjægere...sådan generelt, og gennemtiderne, og så ville jeg se hvad ellers havde... browsing du ved."Thomas kiggede på æsken for at bedømme dens indhold før han åbnede den, han var ekspert i magiske genstande, så han kendte muligvis til det der var i, hvis det var af magisk oprindelse, selvom det ikke var sikkert.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeFre Jun 22, 2012 10:44 am

den brusenen duft af frisk blod bredte sig i rummet. Inde i beholderen var en flaske med blod. Ciara rejste sig op og havde en nøgle med sig "kom" sagde hun og gik igemmen en dør og ned af en lang gang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeFre Jun 22, 2012 11:05 am

Thomas fuldte efter hende, mens han stadig så undrene på æsken, nu da han kunne lugte hvad der var i, undrede han sig over at en biblotikar, bare havde givet ham den. "Hør, hvorfor har du givet mig denne?" Han havde ikke tænkt over det før nu, men nu genkendte han de karakteristiske vampyr træk hos kvinden. "Jeg spidser senere, det smager meget bedre når det er frisk."
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 1:30 am

Ciara nikkede bare og stoppede midt på gangen og trykkede fem steder på væggen og en dør kom frem og Ciara åbnene den og tændte det svage lys "dig først" sagde hun og ventede ved døren der førte ind til en meget lang trappe der gik ned af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 2:52 am

"Mange tak." Sagde Thomas og begyndte at gå ned af trappen. Han lyttede efter om biblotikaren fulgte efter. "Jeg havde godt forstillet mig i ville skjule afdelen på, en eller anden måde bag ved en væg eller en reol."
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 8:12 am

"ikke rigtigt dette er bare den hurtigtse vej ned til underjordske by hvor hovedeardelingen af biloteket er" sagde Ciara og lukkede døren efter dem og trykkede på en knap uden der sådan set skete noget men hun fuglte efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 8:19 am

"Så du siger at sortelverne lader menneskelige troldmænd, og vampyrer bruge deres bibliotek? Det er meget ulig den, det må jeg sige." Thomas havde fået ret til at færdes i alle dele af den underjordiske by, men han viste ikke om han måtte bruge deres biblioteker. Dog var han sikker på at de ikke tillod almindelige menneskelige troldmænd bruge det.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 9:17 am

"jeg overtog det da den gamle bibloka døde, så mine regler" sagde Ciara kækt og de nådede bunden af trappen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 9:36 am

"Kvikt gået, det må jeg sige. Hvilken form for kompentation tager du i så fald at jeg kan benytte dine faciliteter?" Sagde Thomas. "Du må vide den infomation jeg søger kan have indflydelse på ethvert nattevæsen, i den nærmere fremtid."
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 10:00 am

"ingen. A man of wisdom have a duty to share it" sagde Ciara og åbenede døren og de stod ved midteb af et KÆMPE rum med et stor cirkelbord og resten var bare bogriolder med masser bøger "jeg er blevet for gamle til interser mere forsådan noget mere" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 10:14 am

Thomas lagde nakken tilbage, og en smil bredte sig på hans læber. "Imponerende samling." Han sagde det mere til sig selv end til hende. "Jeg kan nu ikke forstå at du vælger at leve uden indtægt på den måde, det er da først nu i denne tidsalder at investeringer og handel er blevet rigtig interessant." Thomas lod sit blik løbe lags reolerne. "Er der optegnelser over Vatikanets vampyrjægeres gamle metoder og deres bevægelses mønster i løbet af de sidste hundrede år?"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 10:43 am

"reold 935 hyle 6 ca i midten" sagde hun og smillede "jeg har penge nok for resten af mit liv så og så behov har jeg heler ikek for penge" sagdehun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 10:55 am

"Tak skal du ha' er der muligheder for hjemmelån, eller er de kun til at læse her? Nogle af disse bøger er meget gamle, og sjældne og de er ikke alle beskyttet med magi. Det er jo ikke ligefrem Harry Potter bøger man kan købe en ny af hvis fristen skulle udløbe, og der ikke bliver afleveret. Jeg vil selvfølgelig sørge for at aflevere igen det er klart, men det er der jo ikke alle der vil." Thomas kiggede rundt mellem alle de mage bøger. Han havde fået øje på et par stykker hvor han selv ejede et eksemplar, og hvor der sandsynligvis ikke fandtes andre i hele verden.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 10:59 am

"alle bøgerne har en sender og stedet er beskyttet af en formeral og ja hjemme lån er tilladt" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 11:08 am

"Fremragende, jeg holder bedst af at arbejde derhjemme, der kan jeg ligsom bedre samle tankerne, kommer du med og finder noget af det jeg skal bruge? Jeg leder specifikt efter vampyrjægernes gamle strataetiske forhold så jeg bedre kan regne deres nye ud. Det ligger sådan at Vatikanets vampyrjægere planægger at rygge ind i USA, og især her i Aterswell, jeg arbejder på at holde dem tilbage, især ved at opsøge andre vampyrer. Jægerene har nemlig den fordel at mennesker er gode til at samarbejde, så jeg forsøger at få forskællige vampyrer til at hjælpe med at holde dem tilbage."
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 11:20 am

"det kan jeg vil men du skal ikke regne med at jeg hjælper med jeres lille mission" sagde hun og gik hen mod nogen regloler
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 11:27 am

"Nej du slog mig ikke som typen der ville, men du ved jo nok at du ikke vil kunne gemme dig, hvis de skulle få overtaget." Sagde Thomas
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 11:54 am

"har mange gode venner højt opppe så jeger ikke bekymret" sagde Ciara
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 9:25 pm

"Hvis du tror det er nok med mange gode venner højt oppe så tager du fejl. Vi taler om religiøse fanatikere, som vil udradere alle vampyrer, man går ikke fri om man så skulle være personlig ven af samtlige præsidenter og overhoveder for CIA."
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 7:52 am

"den tid den sår" sagde Ciara og kom hen til reolden og tog den inde bygget stige frem og gik halvvejers op og tog en tyk bog og kom ned igen " her" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 10:05 pm

"Det er ikke en god politik, men det er dit valg." Han tog smilende imod bogen. "Mange tak." Sagde han. "Bliver man ikke lidt ensom af at arbejde på et bibliotek om natten?" Thomas kendte godt til ensomhed, men han mødtes tit med andre, men e andre var meget rå typer som Thomas var nødt til at omgå med den samme form for intimiderende mine.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bøger og atter bøger //Ciara// Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bøger og atter bøger //Ciara//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Bøger - Jayden
» ude og se på flagermus - ciara
» Gensyn - ciara
» En tur på biblioteket //Ciara//
» Tordenvejr, Ciara + åbent

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: