Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 ude og se på flagermus - ciara

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 9:01 am

Sted: skoven
tid: omkring midnat
omgivelser: stille og fredfyldte omgivelser, ingen andre mennesker
Vejr: enkelte skyer og svag vind

Thyra sad under en gren og kiggede op på himmelen, hvis man var heldig kunne man se flagermus her. Hun holdt meget af at kigge på de små dyr, det aller bedste var, hvis det lykkedes hende at lokke dem helt tæt på, men det havde hun ikke tænkt sig at prøve i aften. hun havde en grøn og brun top på og et par praktiske bukser, som ligeledes var i grønt og brunt. Hun havde et stort lilla og gyldent tørklæde over skuldrene for at kunne holde på varmen.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 9:15 am

Ciara går stille rundt og leder efter bytte *6-7 lit burte være nok for nu og nærmst fremtid* tænkede hun og lyttede efter en hver lyd
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 9:20 am

Thyra smiler op til månen, den er smuk som altid. Hun spejder rundt og får øje på et lille flyvende dyr, som med flagrende vinger bevæger sig genne luften, en flaggermus. Hun smiler igen.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 9:35 am

Ciara kiggede kort på månden og hørte et lille dyr løbe igemmen græsset og hen mod et træ da den kommer til at løbe ind i noget og Ciara følger kort efter og så Thyra og en lille Hamster der var løbet ind på Thyras hofte
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 9:48 am

Thyra kiggede hen på det lille dyr, "hej med dig lille ven" sagde hun stille og betragtede det, en lille hamster, gad vide hvad den lavede så langt væk hjemmefra?
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 9:52 am

"sikkert på flugt fra mig"sagde ciara og kiggede hen på Thyra med studerne øjene
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:00 am

Thyra kiggede op på kvinden, "ja, det er ikke helt usandsynligt" sagde hun med et lille smil. "bare rolig lille ven, jeg skal nok passe på dig" sagde hun beroligende til det lille dyr, hun vendte igen opmærksomheden mod kvinde, hun var smuk og med meget bleg hud, "og hvad laver du så her ude helt alene?" spurgte hun drillende.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:20 am

"på jagt efter mad og har aldrig haft brug for en body guard så kan ikke se en grund til det nu" sagde hun "hvad med dig selv?" spurte Ciara
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:32 am

"kigger på flaggermus" svarede hun ærligt, "forhåbentligt ikke den lille fyr her?" sagde hun og gestikulerede mod hamsteren.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:36 am

"nej er på jagt efter noget med lidt mere væske i" sagde hun og kiggede kort mod hamsteren som begyndte at gemme sig ved Thyra
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:39 am

Hun nikkede, "det var heldigt" sagde hun med et smil, "hørte du det, du er ikke i fare, smut så hjem med dig" sagde hun til det skræmte dyr og gennede det ned på jorden. Hun kiggede igen på kvinden, "Hvad er det så for noget mad du er på udkig efter?" spurgte hun og rejste sig.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:49 am

"størrere dyr ulve, bjørte osv"sagde hun og kiggede nu lidt mere udforskene på hende
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:52 am

Hun nikkede og smilede svagt, "ja dem er der et par stykker af her i skoven" sagde hun og kiggede sig omkring.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeFre Jun 22, 2012 10:41 am

ciara nikkede "havde ikke regnet med at møde en elever her ude på denne tid" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeFre Jun 22, 2012 11:47 am

Hun trak på skuldrene, "jeg havde heller ikke regnet med at møde en vampyr på jagt" sagde hun med et lille grin, "men her er vi altså, en elver på nattetur og en vampyr på jagt i elverskoven", hun smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 1:32 am

"jep det ser sådan ud" sagde Ciara "men jeg undre mig lidt over noget, du virker ikek bange for mig hvorfor? " spurte hun lidt interseret
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 6:18 am

Hun trak på skuldrene og sendte hende et smil, "jeg er efterhånden for gammel til at gå rundt og være bange, desuden gør det hverken fra eller til om jeg er bange eller ej". Hun kiggede undersøgende på hende, "og så ville skoven heller ikke være det mest oplagte sted at jage, hvis du var på udkig efter tobenet bytte" fortsatte hun med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 9:02 am

"jeg er vil også blevet for gamle til tobenet jagt"sukkede ´Ciara "det er vil det eneste possivtive ved at være vampyr årene sætter sig ikke på en" sagde hun med et svagt grin "plus valgte at blive 'vegetar' for mange tusin år siden" sagde hun kiggede på Thyra
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 9:29 am

Thyra smilede, "ja, det er en af de få ting vi vampyrer og elvere har til fælles, lang ungdom". hun kiggede på vampyren, "må man spørge hvorfor du blev vegetar?" spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 9:53 am

"verden har ikke brug for min hjælp til at slå folk ihjel det gør vi helt fint selv uden min hjælp"sagde hun og kiggede svagt væk
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 9:58 am

Hun nikkede, "det er sandt ... men at dræbe forsvarsløse dyr?" sagde hun med et svagt grin, "nogen gange føler jeg at menneskene har gjort mere end rigeligt til at fortjene deres egne rovdyr" sagde hun eftertænktsomt.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 10:35 am

"tja men de dræber nok af hinannen" sagdehun
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 10:42 am

Hun lo svagt, "det er der selvfølgelig noget om, og det er da heller ikke sådan at vi elvere skal gøre os selv hellige, ikke med al den krig vi har været i" hun sukkede svagt, "men der er ikke så meget man kan gøre, i hvert fald ikke noget jeg gider" hun lo igen svagt.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 10:51 am

"jeg har også opgivet at stoppe racers krige mod hinannen og sig selv" sukkede Ciara
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitimeLør Jun 23, 2012 10:53 am

Hun lo lidt igen, "ja, jeg selv begyndte aldrig rigtig at prøve, det virkede simpelthen for håbløst" sagde hun og trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ude og se på flagermus - ciara Empty
IndlægEmne: Sv: ude og se på flagermus - ciara   ude og se på flagermus - ciara Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ude og se på flagermus - ciara
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Gensyn - ciara
» En tur på biblioteket //Ciara//
» Tordenvejr, Ciara + åbent
» Jeg leder efter en bog //Ciara//
» Bøger og atter bøger //Ciara//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: