Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Bøger og atter bøger //Ciara//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 8:04 am

"efter 3100 år vener man sig til ensomhed men der for det meste liv i bibloteket om natten her nede " sagde Ciara og kiggede på Thomas "hvor mange har du enelig salmet til din lille gruppe?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 9:07 am

Thomas hævede signe øjenbryn. "Jeg ville tro man ville blive træt af det efter så lang tid." Da hun spurte efter hans gruppe så han små fustræret ud. "Vi er ikke så mange endnu, de fleste er ikke villige til at indse at der ikke går lang tid før vi får store problemer."
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 9:15 am

"hmm surt så har vi jo ikke nogen til at beskytte os"sagde ciara ironisk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 10:15 am

"Der er ikke nogen til at beskytte vampyrerne nej, det er der aldrig. Vampyrer er altid overladt til at frosvare sig selv, så jeg håber du er klar til at forsvare dig, når de kommer bragende." Sagde Thomas.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 10:26 am

"hmm det er jeg vil" sagde Ciara og tænkte tilbage på tiden "på den anden side det er jo ikke lige første gange mennekserne prøver at udryde vores race og jeg står har jo stadig så?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 9:35 pm

"Men nu kommer dem gerne vil udrydde den, her." Thomas pegede ned i jorden for at illustrere "Hvis du magler våben kan jeg sælge dig noget."
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 10:29 pm

"nah jeg har mit eget deport men det skader vil ikke at kigge?" sukkede Ciara
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 10:32 pm

"Hvad fortrækker du, jeg gør mig ikke i skydevåben. Der findes ikke mage eksempler må skydevåben der er blevet fortyllede."
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 7:06 am

"kaste våben?" spurte Ciara og kiggede på Thomas og tænkte over hvornår hun enelig sidst har brugt et våben og hun sukkede da hun følte sig gamle...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 2:35 am

Thomas nikkede. "Jeg har nogle kasteknive, de er ikke magiske men de er af god kvalitet." Han vred hånden op under ærmet og trak en kastekniv ud, den var smukt forarbejdet i arabisk stil, klingen bøjede fremad, og den skinnede som sølv. "Jeg har nogle stykker af disse, som jeg får lavet hos en god smed, de er lavet af en sølv/jern legering som er lettere og stærkere end almindeligt stål, men den kræver en lidt speciel teknik, men hvis du allerede er god til det, så lærer du det efter nogle få kast."
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 6:38 am

"med over 3100 år på bagen tro jeg ikke det bliver noget problem"sagde Ciara og studere svagt kniven med øjene


Sidst rettet af Ciara Tirs Jul 10, 2012 9:30 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 9:37 am

Thomas hævede et øjenbryn. "31000 år siden, så skal du være født i år 29000 før kristi? Det vil sige, tilgiv mig, at du originalt er Neandertaler. Jeg er måske kun 104, men jeg er ikke dum, din pande er ikke helt så bred at den beskrivelse passer. Du passer heller ikke på den gængse beskrivelse af Cro-manjon mennesket." Sagde Thomas. Han troede ikke et øjeblik på at hun var så gammel, han var faktisk i tvivl om hvorvidt vampyrer overhovedet havde vær opstået så tidligt.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 10, 2012 9:31 am

//kom til at putte et 0 for meget på sry XD!//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 10, 2012 9:45 am

"Arh så du sagde forkert." Sagde Thomas. "Jeg syns også det virkede mærkeligt." Han holdt kniven i kaste position. "Den skal kastes med denne bevægelse." Han vred hånden i noget der kunne minde om et underhåndskast der nærmere kom fra siden. "Det giver kniven flere rotationer, og dermed præcision."
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 10, 2012 9:58 am

ciara smillede undskyldene og kiggede efter og nikkede " aha" sade hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 10, 2012 10:38 am

Thomas rakte hende kniven. "Måske er dette ikke det bedste sted, men du kan jo prøve den, så kan jeg få lavet nogle til dig, hvis du vil ha' nogen."
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 10, 2012 10:41 am

"jeg tro jeg nøjes med noget" sagde ciara og scar ham et ikke venligt blik og kiggede så studerene på kniven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 10, 2012 10:19 pm

Thomas afventede om hun ville afprøve kniven eller om hun ville give den tilbage. "Det er godt håndværk, ikke sandt."
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 2:30 am

Ciara kastede kniven i et elegant sving og den fløj igennem luften til den til sidst ramte væggen med en høj lyd satten den sig fast i væggen " den ligger godt i luften" sagde hun da hun begyndte at gå hen til den for at hente den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 3:58 am

"Godt kast, det kan du jo sagtens finde ud af, sådan en kniv ville tjene dig, lige så godt som den tjener mig." Sagde thomas, der havde stukket hænderne i lommen, og holdt bogen under armen.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 9:51 am

Ciara nikkede og rakte kniven tilbage til Thomas
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 12:09 am

Thomas tog imod den og lod den glide op i sit ærme, hvor han havde de andre liggende. "Jeg skulle også bruge noget skønlitteratur, jeg trænger til at læse en bog der er for min fornøjelses skyld." Sagde han
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 12:16 am

"nogen specefik forfatter?" spurte ciara og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 03, 2012 3:49 am

"Jeg kender ikke rigtig nogen, jeg er typen der kun har fokuseret på sit arbejde, og med god grund, dengang var skønlitteratur noget kedeligt bavl."
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 10, 2012 7:12 am

"hmm nogen gerner du gerne vil uddybe dig i?" spurte Ciara og begyndte at går bibloteket igemmen i hovedet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bøger og atter bøger //Ciara//   Bøger og atter bøger //Ciara// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bøger og atter bøger //Ciara//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Bøger - Jayden
» ude og se på flagermus - ciara
» Gensyn - ciara
» En tur på biblioteket //Ciara//
» Tordenvejr, Ciara + åbent

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: