Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 The never ending dance ~Anna Rose~

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 7:13 am

Hun satte sig ved siden af ham og så på ham, og ørte en lok af sit røde hår bag øret "Jeg hedder Anna Rose"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 29, 2012 8:16 am

han smilede roligt på hende ''sødt navn, og endnu smukker end jeg havde forstillet mig'' han lod blikket på baren og bestilte 2 stk. eksotiske drinks, han lod blikket på drikken da den kom på bordet med annas og en lille smugle appelsin i, han smilede roligt og plukkede frugten og der efter tog en slurk af drikken ''så hvad laver en sød Rose her?, foresten er det okay jeg kalder dig Rose?'' han smilede roligt til hende og kiggede let på en fyr som sad længere over ved baren og tog en slurk af sin drink, mens blikket let var på ham fra gabriel's side.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 29, 2012 8:19 am

Hun tog en tår af sin drik og så han kiggede på en fyr og smilte lidt og tog en tår til "Ja jeg har noget imod du kalder mig Rose, da min ven hedder det og det bliver forvirene" hun så rundt i baren, hvad lavet hun endelig her, hun var ikke helt sikker, hun ville nok få en gang skyl slå sig løs som hun var blevet forslået.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 29, 2012 8:25 am

han slog blikket op og kiggede roligt på hende ''virkelig?, det må du undskylde, det viste jeg ikke'' han smilede roligt og grinede lidt over det ''men jeg gætter vel som alle andre at slå hjernen ud og bare slappe af'' han lod blikket vidre og satte nu blikket på Anna, ''så har du så fundet nogle spændene fyre?, eller har man allerede en?'' han blinket med det ene øje drillende og kiggede på hendes reaktion, og ventede lidt på igen at sige noget
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 29, 2012 8:30 am

Hun rødmede og så væk "Ja... jeg ..tro jeg har en fyr...." hun sukkede og gned sine hænder, hun ville ikke tilbage til virkligheden lige nu, ligenu ville hun bare glemme alt, bare et øjeblik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 29, 2012 8:49 am

han smilede roligt, og lod blikket let på hende ''hvis du tror du har en fyr, og ikke helt ved det, så lad os da gå på jagt efter fyre, noget sjov skal man vel ha'' han smilet roligt og grinede lidt over tanken om hendes reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 29, 2012 8:51 am

hun så væk "ellers tak...." hun sukkede, hun ville ikke se andre fyre, der var kun en fyr hun rigtig ville se, men hun vidste ikke hvad der virkelig forgik mellem dem, hun så stille på gabriel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 29, 2012 5:08 pm

han kiggede lidt undrene på hende, ''den eneste ene hva?'' hans stemme blev rolig, og mindre festlig, mens han lod blikket vidre ud mod de andre mennesker som dansede på gulvet, ''at binde sig er svært, men hvis dig og ham klare sig, så er det jo godt, og måske en dag bliver i gift'' han kiggede venligt på hende med et roligt smil ''bare vær sikker på det er den rette''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 29, 2012 5:11 pm

Hun smilte glad op til ham "Tak..." hun tog en tår af sin glas og så mere rolig ud og glad "Jeg tro bare ikke det vil gå så langt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 29, 2012 5:25 pm

han kiggede lidt bekymret på hende ''hvorfor ikke, er han ikke en som helt ønsker at snakke med, sin kæreste?'' han kiggede lidt undrene på hende, hvor efter blikket blev lagt på bartjeneren ''alle har sine problemer i et forhold, og det er som at passe et barn, som skal passe og plejes, men så aligevel, der er stadig masser af år til den tid kommer hvor i nu skulle flytte sammen'' han blinkede med det ene øje for at drille hende lidt, hans lette smil på læben forsvandt ikke, mens han lod blikket roligt på hende, ''men du virker som en venlig type, og det tror jeg ikke lige frem en fyr ville droppe, selv ikke engang for en fotomodel, og hvis han gjorder har han opgivet den sande skønhed'' han smil forblev mens hans blik blev lagt over på anna.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 29, 2012 5:37 pm

Hun smilte lidt og tog en tår til "Ja hvis problemet bare kun var han måske ville droppe mig, så ville det være nemmere" hun drak det sidste af sit glas og sukkede og skuppede det lidt væk og så så på ham "Men det vil jeg bare glemme lige nu, men tak aligevel" hun smilte sødt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 29, 2012 9:20 pm

han nyd hendes lille komplimang, som var det en let koktail han modtog, ''det var så lidt'' han kiggede roligt videre rundt i rummet som de var i og nyd lidt at skulle slappe af og stresse af.
''så hvad arbejder du så som?, hvis jeg må spørge'' han kiggede roligt på hende, der var noget over hende hans synes virkede spændene og interessant.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 29, 2012 10:11 pm

"Jeg studere" hun så roligt på ham og smilte "Ikke det mest spændene" hun rejste sig og strækte sig og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 6:49 am

han rejste sig samtidig med hun selv lod sig op ''allerede træt'' han smilede roligt til hende og lod blikket let på hende og der efter videre rundt i rummet
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 7:22 am

"Nej jeg har bare ikke danset i lang tid så stræker mig lidt ud efter vores dans." hun smilte og så rundt, hun var ikke van til sådan nogen steder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 7:49 am

han lod blikket på danse gulvet ''at danse er en dejlig fornæmmelse, og jeg ser det næsten som at tale med et andet menneske'' han satte sig roligt ned, og tog en slurk af sin drink hvor efter han lagde sit blik på hende ''du er en sød pige, og den fyr som du holder så meget af burde være stolt over at havde sådan en sød pige som dig'' han kiggede roligt på de andre fyre som var i rummet ''dog er der ikke mange værdige fyre nu til tider, men de er vel lidt mere spælsk'' han sendte et lidt drillende blik til Anna, og lod blikket tilbage på fyren som var ude på danse gulvet og morede sig.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 30, 2012 7:51 am

Anna Rose fulgte hans blik og smilte lidt "Gå ud og mor dig, jeg går ikke nogen stæder hvis du vil snakke senere" hun bestilte en ny drink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 1:05 am

han smilede roligt og sendte en kært blik til hende, ''10 minutter max, så skal jeg nok lade den stakkels mand være'' sagde han lidt drillende og lod sig over til manden mens han lod sig tæt ind til ham og en ret så intim dans begyndte mellem de to, som var at de kendte hinnandens gnist og energi, selv om svedet allerede gled ned af den som gabriel lod sig havde en let dans med, i hans øjne var dette ren barnemad, som at trække vejret, mens hver en bevægelse var til musikkens melodi. . . .
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 4:50 am

Anna Rose kiggede væk, ikke fordi hun var frastøt men fordi det nærmest virkede privat og smilte, tog en drink til og slappede af, lood skuldrene hænge lidt og lagde den kolde drink mod hendes pande, tænkte på sine danse timer der hjemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 6:43 am

Gabriel lod blikket tilbage på hende hun så ud til at havde det dårligt, eller også udmatted pga hans lille leg, han smilede kækt til fyren som han morede sig med, og nussede hans kind som tak for dansen, hvor efter han lod sig gå tilbage til Anna som så ud til at havde det dårligt eller også pga varmen, han satte sig ved siden af hende ''er du okay anna?'' hans blik blev lagt roligt på hende mens et lille let bekymret ansigt blev lagt på hans fjæs.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 8:16 am

Anna Rose nikkede og så på ham "Jeg er bare træt" hun sukkede og strækte sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 11:23 pm

han smilede lidt ''nå, har du da ikke sovet så meget?'' sagde han roligt og lidt halv bekymret for hende, mens blikket lod roligt på hende, med et let smil som forblev på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 07, 2012 11:33 pm

"Nej jeg tro jeg går hjem af nu" svaret hun og rejste sig og strækte sig "Det var hggeligt at danse med dig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 08, 2012 2:27 am

han rejste sig samtidig med hende ''i lige måde'' sagde han roligt og kom i tankerne om den amulet han plejede at lave når han havde ekstra tid, ''her, tag denne her, den vil passe på dig gennem natten'' sagde han roligt og rakte et lidt gammelt hals smykke fra lommen over til hende ''blot for at jeg ved du kommer sikkert hjem igen'' han smilede roligt selv om udsmykningen på halskæden så lidt elvisk ud, men hvad havde man forvented af gabriel . . .
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 08, 2012 3:06 am

Anna Rose så på den og luftede et øjenbryn "Hvad er det" sagde hun og så på den.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The never ending dance ~Anna Rose~
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» is - anna rose
» Welcome Anna Rose
» av...//anna rose/7
» the night //Anna Rose//
» terapi - Anna rose

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: