Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 The never ending dance ~Anna Rose~

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 23, 2013 5:56 pm

han smilede kort ''jamen, det kan være jeg kan hjælpe på det punkt, da min egen mentor er inde under det sortelviske emperium, og er godt vel viden om det magiske univers, selv om han er.. ehm.. forandret'' sagde han kort og ansigted ændret sig til personlig bekymring.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 23, 2013 11:02 pm

"Okay" Anna Rose så forvirret på ham, rejste sig og gik over til et skab og tog en flaske cola ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Icon_minitimeLør Maj 25, 2013 5:34 am

blikket forblev på hende, hvor efter han lod blikket på bogen, og åbnede den stille, mens hun skulle ud for at hente et eller andet overe i skabet, hans blik forblev på bogens title, og om eventuelt forfatterens navn kunne blive set.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Icon_minitimeLør Maj 25, 2013 5:37 am

Forfatterens navn var navnet på en meget gammel troldmand.
Anna Rose kom tilbage med en cola og satte sig ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 7:48 pm

Gabriel tænke sig kort om, og mindes ikke at havde set navnet . . .
efter tid så begyndte han og lade blikket på hende, efter han diskret havde lagt bogen.

''hvor langt tid har du været lærling inde for magiens verden?'' sagde han kort for at kunne få et bedre overblik over hvordan hendes situation stod angående den magiske verden.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 7:54 pm

"um" Anna Rose begyndte at tælle omkring 10 år vil jeg tro" Hun så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 8:25 pm

hans blik forblev på hende '' aah.. jeg ser, så du er stadig i lære, eller har han sat dig på en speciel udfordring? eller ligefrem test for at se hvordan du ville klare dig i det magiske samfund? ''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 8:30 pm

"Hun" rettede Anna Rose og tog en tår "Og jeg har ligesom fået lov til at rejse ud selv og lære, snakke stadigvæk med hende, men er lidt på egne ben"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 30, 2013 6:32 am

han kiggede forvirrede på hende '' lade en elev stadig ude i verden, uden nogle mentor!?'' sagde gabriel lidt vred, og overrasket på samtidig, da han selv vidste at flere og flere sortelver ville bruge hende som spion inde på det elviske akadami.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 30, 2013 6:36 am

Anna Rose nikkede stille og drak sin cola.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 30, 2013 6:38 am

gabriel så måløs på hende, og hvis han selv var en catoon tegnet figur havde han tabt kæben, og den havde stille kravlet væk fra ham på gulvet, han lod blikket på hende, og fokuserede nu igen ''men.. fortalte hun dig ikke om de fare der er omkring denne verden, og hvilke former for onde krafter som kunne være interesseret i dig, og her nævner jeg engle såvel som demoner, men også sortelvere og elvere'' sagde han kort og blikket forblev på hende, og selv nu var han glad for at Azariel ikke valgte og dukke op og forstyrre hende, da han sikkert nok ville bruge hende som endnu en af hans majonet dukker.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 30, 2013 6:46 am

"Bruge mig? Jeg kun i træning som magi" Sagde hun og drak af colaen "Hvem ville bruge lille mig, og kender godt nogen af farene, men jeg vel i lige så meget fare som vær anden person, måske endag mindre fordi jeg kan magi"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 30, 2013 6:57 am

han rystede stille på hovedet ''ikke på den måde, dit blod, magien flyder i dine årer, ligesom det gør med mig, men det ligger også i din sjæl, hvis du var blevet taget af en demon, ville han enten bruge dig til 2 formål, enten at tag din sjæl eller udnytte dit blod og krop..'' sagde han kort og lod blikket forblive på hende.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 30, 2013 7:12 am

Anna Rose rejste sig op og bankede hænderne i bordet "IKKE ALLE DÆMONER ER SÅDAN" sagde hun og så vredt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 30, 2013 7:21 am

hans blik forblev på hende '' så tag du fejl, dæmoner har to mål i livet, enten at skade folk og blive magt fulde, som de fleste ønsker, eller sikre sig en ordenlig 'venne' kreds til at holde ens ryg ren'' sagde han kort og lod blikket forblive på hende ''jeg beklager hvis en dæmon, du eventuelt allerede skulle havde mødt har bildt dig noget andet ind, eller fået dig til at se anderledes på dem, men dette er sandheden.''
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 30, 2013 7:23 am

"Åh ja, så det måske også sandt at alle sortelvere bare vil overtage verden og stå som den højeste race?" Anna Rose så vredt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 30, 2013 7:27 am

hans blik forblev undrende på hende, som om det ikke overraskede ham ''sortelvere ønsker ikke at overtag verden offenligt, de fortrækker at køre den bag andre, som lige nu er det synligt at vampyrer har storre magt omkræds i den menneskelige verden, hvor bag dem styrer demonerne dem, som deres dukker, og demonerne har lagt aftaler med sortelverne om at tjene dem. så ser du, allerede nu ejer de over halv delen af verden. . hvorfor tror du ikke at de får hyret mennesket som er deres slave til at udrydde skoven, og fortsætte med CO2 udslippet til at vise elverne frem, og afsløre dem en gang for alle til verden, og derved vil mennesket tag dem som en trudsel, da de intet ved om dem. '' sagde Gabriel, som var det en tale han lod sig ligge på.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 30, 2013 7:33 am

Anna Rose smilte "Og jeg gætter på Hekse bare er folk der ønsker mnagt og sikkert har gået til en dæmon og lært magier er det så ikke det du tænker" hun rettede sig op "Det du siger er alle fra en race er ens, og hvis du er sådan så skrub ud for det gider jeg ikke høre på"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 30, 2013 7:41 am

hans blik forblev på hende '' hvem sagde jeg så dette som et problem?'' sagde han kort og blikket forblev på hende ''men nuvel, hvis du ikke har interesse i at se sandheden er det op til deres valg'' sagde han kort og smilede lidt over det, hvor efter han rejste sig op og gid ud mod hoved døren og vendte sig om før han gik ud ''og foresten, vær forsigtig, da min mentor ved hvor du befinder dig, så jeg vil forslå at du enten skjuler dig inde for 10 timer, eller også får du nok besøg af ham'' sagde han kort og vendte sig om mod hoved døren, og lod sig stille gå et par skridt ud.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 30, 2013 7:42 am

Anna Rose lukkede døren og rullede med øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 30, 2013 7:47 am

// slutningen på emnet? Smile //
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Icon_minitimeTors Maj 30, 2013 7:49 am

//Jep ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: The never ending dance ~Anna Rose~   The never ending dance ~Anna Rose~ - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The never ending dance ~Anna Rose~
Tilbage til toppen 
Side 7 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Lignende emner
-
» is - anna rose
» Welcome Anna Rose
» av...//anna rose/7
» the night //Anna Rose//
» terapi - Anna rose

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: