Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hvad havnen havde gemt ~ Safre

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad havnen havde gemt ~ Safre   Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 12:31 am

"Være model, aldrig, men jeg er med til modeugerne og hjælper nogle af mine designer venner med deres kolektioner." Safre smilede venlig og tog en småkage til. *mmhh mon hun ville være model, jeg er sikker på at en af mine venner ville være bestemt være intresseret.*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad havnen havde gemt ~ Safre   Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 1:05 am

" åhh...ja, det er da klart.Du er altsår god til at vejlede i tøj, måske skulle jeg kigge forbi en dag og få syet nogle aften kjoler? Jeg kan godt lide nogen der er lidt klassiske, stilede med alligevel får fremhævet det de skal, uden at virke billige" hun sendte Rose et lille genert blik.
Det var en hårfin balance at være sexet og stilet uden at det gik over til at være billigt og lidt slutty. Model ville hun nok kun overveje, hvis det støttede et godt formål, ellers var hun ikke typen derbsøgte eller krævede for meget opmærksomhed.Ikke med vilje ihvertfald.
" så er det en sucess din forretning, jeg tænker hvis du er med til mode uger og sådan?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad havnen havde gemt ~ Safre   Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 1:29 am

"Tja sådan, men uden at være for selvglad er jeg rat dygtig" Safre rødmede. og fant sin notesblok frem og begynde at tegne en kjole.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad havnen havde gemt ~ Safre   Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 1:40 am

Millicent var selv meget kreativ, men det var sådan mere indretning og event agtig.
Der havde hun mange kreative ideer, men tegne,male eller sy....der havde hun ikke stået først i kø, da disse talenter blev uddelt.
Hun fulgte nysgerrigt med, da Rose begyndte at tegne.
" Er det ikke svært at komme op med nye ideer, hele tiden?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad havnen havde gemt ~ Safre   Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 3:17 am

"Lidt det der mest gamle ideer i et nyt klæder, men så svært er det ikke, Har du selv nogle ideer så komme indelige med dem." sagde Safre glad. Hun altid haft nemt ved at lave nye ting og tænke nyt, selv som lille viste hun store tegn på sin kreativitet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad havnen havde gemt ~ Safre   Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 3:53 am

Milliecent tænkte sig om et øjeblik.
" jeg kan godt lide noget enkelt, feminint og gerne niget der er lidt asymetrisk.Det passer til min personlighed" lo hun stille.
" noget med en skrå hals udskæring der blotter den ene skulder istedet for dem begge, eller en med stropper og en dyb rygudskæring og så skal den tilgængæld være helt ned til mine knæ, så den ikke virker billig når den viser så meget hud"
Hun stoppede der, men følte sig sikker på hun kunne havde remset drømme kjoler op, lige til det blev jul.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad havnen havde gemt ~ Safre   Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 4:14 am

Safre tegnede noget der svarede til Milliecents beskivele. Safre tegned to kjoler. Safre smilede. "god ideer, jeg ved ikke helt men her er nogle forskellige ideer." Safre viste hende tegningerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad havnen havde gemt ~ Safre   Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 4:20 am

Hun modtog skitseblokken og da hun kiggede på kjolerne, måtte man kunne se beundringen stå malet i hendes øjne.
" wow....de er..helt rigtige!...Du er godt nok dygtig" medgav hun.
Rose havde ramt helt rigtigt i den stil som Millie kunne lide, og de var ganske enkelt super skønne." Behold lige de skitser der, så snart jeg får skrabet lidt kontanter sammen, så står jeg hos dig. jeg skal baaare lige finde et job først, men jeg er i gang!" sagde hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad havnen havde gemt ~ Safre   Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 4:26 am

Safre smilede. "tror du at du ville kunne holde ud at være model, for så snakker jeg gerne med en af mine venner, og som model skal du jo se rigtig ud for så laver jeg da bare kjolen. Så kan du altid betale mig tilbage senere^^" sagde Safre stille men glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad havnen havde gemt ~ Safre   Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 4:32 am

Endnu et spørgsmål hun ikke lige havde set komme.
Hun havde aldrig haft nogen drømme om den slags, slet ikke.Men om hun kunne holde det ud?
Det var nok afhænig af hvordan det skulle ske?
" Er det billeder? Modeopvisninger? Skal man deltage til arrangementer som reklame eller...?"
Det var nok rydeligt hun ikke vidste meget om modeverdenen og hvad der skete bag kulisserne.
Men hvis hun enten kunne tjene lidt mønter, eller måske tøj...så var det nok svært at sige nej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad havnen havde gemt ~ Safre   Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 4:51 am

"Ja, det er det hele, men jeg ved det ikke, men jeg tror du har hvad der skal til." Safre smilede venligt og hev sin mobil frem. "Dit nummer?^^" Spurgte Safre og smilede venligt imens hun ragte sin mobil til Millicent.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad havnen havde gemt ~ Safre   Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 5:34 am

Hun pustede lidt ud, nervøs næsten ved tanken om at skulle have folks blik rettet på sig på den måde.Men det ville jo ikke skade at forsøge at prøve, det kunne jo være hun slet ikke duede når det kom til stykket- og brød hun sig ikke om det, kunne hun jo takke nej?!
Så hun rakte ud og modtog mobilen, efter 27 sekunder, var hendes nummer kodet ind på Roses mobil.
Hun roede lidt i lommen og fiskede sin egen hvide mobil op, rakte den tilsvarende til Rose og smilede.." Så må jeg nok også hellere få dit....hvor ligger din butik egenlig..?" det slog hende at hun ikke havde fået det at vide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad havnen havde gemt ~ Safre   Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 5:42 am

Safre tastede nummeret ind og gav et visitkort med. "Det er rigtigt nok, min butik ligger i centrum men i adressen står på visitkortet, men du skal bare ringe hvis der er noget." Safre smilede varmt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad havnen havde gemt ~ Safre   Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 7:03 am

Millicent modtog kortet og smilede." Jaa, jeg kender godt adressen.det er bare super. "
Hun kiggede et øjeblik op på himlen, og tænkte med et smil at stjernerne lige havde sendt hende sin første veninde her i denne by.
" Det er virkelig sødt af dig Rose, jeg skylder dig en stor tjeneste for du prøver at skubbe mig igang" selv om det er model arbejde, tænkte hun og smilede,denne gang lidt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad havnen havde gemt ~ Safre   Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 7:21 am

"Det var så lidt, velkommen til byen, jeg er selv forholdsvis ny her men det går. Det tager lidt tid at falde til men man skal bare kaste sig ud i det." Sagde Safre venligt. "Du skal endelig sige til hvis du får brug for hjælp og jeg vil meget gerne se om jeg kan skaffe dig et job, jeg kan ikke love noget men jeg vil prøve." sagde Safre varmt men alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad havnen havde gemt ~ Safre   Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 7:38 am

" tak....for det hele.Du ringer bare til mig , hvis der er nyt og uanset hvad....så dukker jeg op i don butik før eller siden" svarede hun blidt og rejste sig fra bænken.Måske ville hun være i stand til at få sovet i aften.Nu havde hun haft en dejlig aften.Den første længe.
" Tak for nu , Rose...og forsat god aften"
Millicent gik langsomt og lidt eftertænksomt væk fra bænken og satte kursen hjemad.
* interessant og helt vild sød pige, sikke en dejlig overraskelse*

Den aften faldt hun i søvn med et smil om læberne.

// out, og tak for emnet Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad havnen havde gemt ~ Safre   Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 7:44 am

//jamen selv tak for emnet Very Happy jeg har ideer til et nyt tror du at admin skal spille den designer der ville kunne give Millicent et job? eller kan vi spille ham/hende selv? :3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad havnen havde gemt ~ Safre   Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 7:46 am

// enten spiller vi vedkommende selv....eller admin, jeg ved ikke hvordan i plejer det her? Har admin lyst er 'vedkommende' meget velkommen, men er der ikke lige lyst eller tid kan vi jo snildt selv Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad havnen havde gemt ~ Safre   Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 7:45 pm

//Så spiller vi ham/hende bare selv^^//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad havnen havde gemt ~ Safre   Hvad havnen havde gemt ~ Safre - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad havnen havde gemt ~ Safre
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» en aftentur på havnen - arason
» En bar på havnen ~ Natsu (og åbent, hvis andre får lyst)
» jeg havde gabt over mer end jeg kunne tykke (Calla)
» På havnen, åbent for aaalle ^^
» Gåtur på havnen - ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Havnen-
Gå til: