Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 6:26 am

Tid: 12:00
Sted: Tøjbutik i centrum
Vejr: Køligt
Omgivelser: et par folk der går og kigger på tøj

Sophia gik lidt rundt i tøjbutikken og rettede på bluser og den slags. Der var ikke nogen der havde brug for hendes hjælp lige nu og hun kedelige sig ekstremt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 6:30 am

Elijah gik ind i tøjbutikken, stadig iført sine lidt for stramme cowboybukser, og den lidt for stramme røde T-shirt. Han havde alvorligt brug for noget nyt tøj. Han havde taget et par solbriller på til at dække øjnene, og lagt et lag foundation, for at få sin hud til at se mindre grøn ud. Hans hår hang løst, og i det rigtige lys, så det næsten blond ud i stedet for grønt ... næsten. Han kiggede sig om, for at finde en der kunne hjælpe ham, og fik øje på en blond kvinde, "undskyld mig?" sagde han og gik over mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 6:31 am

Sophia vendte sig mod Elijah og det gav et gip i hende. Han havde fundet hende? Hvordan? Havde hun efterladt et magisk signal han kunne spore? Hvad skulle hun gøre?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 6:33 am

"øhm ..." han tøvede lidt, "så, det er lidt pinligt" sagde han, "men jeg er ny her i landet, og jeg har ikke rigtig styr på jeres tøjstørrelser ... tror du du kunne hjælpe mig med at finde noget der passer?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 6:34 am

Sophia blinkede kort og så på ham.. han skulle bruge tøj? Hun smilede overrasket og lettet "jo selvfølgelig hr, hvis du følger med denne vej"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 6:35 am

Han fulgte med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:00 am

Sophia så op og ned af ham "du ligner en medium, men lad mig lige tjekke" sagde hun og fandt et målebånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:01 am

Han nikkede, og stak armene ud til siderne, så hun kunne måle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:02 am

Sophia målte ham kort og nikkede "yup medium" konkluderede hun "så hvad leder vi efter?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:03 am

"Nogle T-shirts og bukser" sagde han, "bare almindelige cowboybukser"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:04 am

Sophia nikkede og forsvandt. Hun kom tilbage lidt tid efter med 3 par cowboybukser og 4 bluser i hvid og sort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:05 am

Han nikkede, "det ser godt ud ... har i et prøverum, hvor jeg kan prøve dem?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:06 am

"Det har vi, nede for enden, du kalder bare hvis du har brug for noget" sagde hun og smilede til ham, rakte ham tøjet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:06 am

Han nikkede og tog imod det, "mange tak" sagde han, og gik ned for at prøve tøj.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:07 am

Sophia stod og så lidt efter ham.. hvis han virkelig havde været en kvinde i et år måtte der være andet han havde brug for. Og mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:09 am

Elijah prøvede tøjet på, det passede fint. Han sukkede lidt og kiggede på det, det ville ikke være nok. Han kunne hverken passe nogen af sine sokker, eller noget af sit undertøj, og han ville også få brug for en ny jakke. Han tog tøjet og gik ud og fandt kvinden igen, "Undskyld mig, sokker og undertøj, er det noget i har?" spurgte han, "og hvad med jakker?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:10 am

Sophia smilede svagt, det hele passede.. så det havde altså været kvinden der påkaldte ham der blev forvandlet. Besynderligt. "Det har vi" sagde hun og nikkede til ham "et øjeblik"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:11 am

Han nikkede og ventede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:12 am

Hun kom tilbage med en del undertøj og strømper. Hun holdt også et par jakker i hånden "jeg tog lidt forskelligt, så kan du jo se hvad du kan lide.. eller hvor meget du har brug for" hun viste ham de forskellige ting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:13 am

Han nikkede og kiggede lidt på det, så tog han det hele, "jeg tror bare jeg tager det alt sammen" sagde han, og smilte svagt til hende. det ville blive dyrt ....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:13 am

Sophia nikkede "det lyder fint, skal vi gå hen til kassen?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:14 am

Han nikkede, "ja, lad os det" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:16 am

Sophia gik hen til kassen og slog tingene ind "så bliver det 331,50 dollars" sagde hun og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:17 am

Han sukkede svagt og nikkede, "bare på beløbet" sagde han og fandt et kort frem, som han betalte med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 7:18 am

Sophia nikkede og fik slået det hele ind.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Empty
IndlægEmne: Sv: Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah   Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nå så mangler man lidt påklædning? - Elijah
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Kom kom! Jeg mangler emner.
» keder mig mangler emner
» mangler penge - Gino
» Vampyr med samvittighed mangler selvskab.
» Jeg mangler en at smadre eller at handle med!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: