Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg mangler en at smadre eller at handle med!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Empty
IndlægEmne: Jeg mangler en at smadre eller at handle med!   Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 5:40 am

Hej hvis der er et par stykker der gider emne så gider jeg godt, men jeg kan nok ikke klare for mange samtidig da jeg ikke har tid til at svare på for mange emner.
Jeg vil meget gerne havde noget plot, da min karakter ikke bare er en man møder helt tilfældigt.
Hvis det skal være fredeligt så kunne temaet være forretning, hvis nogle gider købe våben af mig, det kunne være jobansøgning hvis der er nogle der vil søge om arbejde hos mig og det kan være alt fra min mere ulovlige forretninger eller mere fredeligt hvis der er en der gider gøre rent i min KÆMPE villa.
Hvis det skal være mere ubehageligt eller måske endda kamp så kunne det også godt være ren forretning, men i min brance kan forretninger nemt løses med en kugle i panden (selvom det ikke sker mod karakterer) eller måske var der en der havde MEGET spændende artefagter som jeg godt kunne tænke mig at få fingrene i.
Jeg er åbent overfor de fleste forslag så længe i ikke beder mig falde over jer og derefter begynde en samtale.
Jeg kan nemt tilpasse mig forskellige grænser for hvor lidt man skal skrive og jeg er sikker på at hvis i har lyst til at emne så finder vi en god grund til hvorfor vi mødes.
Læs gerne min profil tekst, hvis i har lyst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg mangler en at smadre eller at handle med!   Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 7:54 am

jeg ved godt vi lige har haft et emne, men hvis du har lyst til at fortsætte striden imellem dem siger du bare til, det er self også helt okay hvis du gerne vil emne med andre, men du siger bare til :-)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg mangler en at smadre eller at handle med!   Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 8:03 am

Altså eftersom Paula mangler et job, kunne hun da sikkert blive din stuepige/rengøringsdame ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg mangler en at smadre eller at handle med!   Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 9:23 am

Jeg frisk på et emne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg mangler en at smadre eller at handle med!   Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 9:28 am

Alice: jeg sender en besked

Paula: Okay jeg laver nok et emne i morgen

Cicero: Fedt nok, har du nogle ideer? skriv en besked så svarer jeg nok i morgen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg mangler en at smadre eller at handle med!   Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 9:29 am

Aftale Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg mangler en at smadre eller at handle med!   Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 9:47 am

Jeg tænker til i morgen for jeg træt og jeg vil gerne i seng nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg mangler en at smadre eller at handle med!   Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Icon_minitimeTors Nov 01, 2012 11:58 pm

du sælger måder folk kan opdage magi, hvilket skaber en del problemer for Keats, det kunne være en god måde at få et emne igang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg mangler en at smadre eller at handle med!   Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Icon_minitimeFre Nov 02, 2012 1:54 am

Cicero: Du skrev aldrig en besked

Keats: Jo det er en perfekt indgangsvinkel, jeg er en potentielt stor trussel mod det magiske samfund eller noget i den retning. Jeg skriver en besked til dig nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg mangler en at smadre eller at handle med!   Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Icon_minitimeFre Nov 02, 2012 4:04 am

Hvis Charlie er i besiddelse af en potentiel vampyrdræber, er du så game?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg mangler en at smadre eller at handle med!   Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Icon_minitimeFre Nov 02, 2012 5:40 am

Ahh er det allerede JUL? Det er lige hvad jeg ønskede mig Smile
Jeg skriver en besked til dig inden længe Charlie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg mangler en at smadre eller at handle med!   Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Icon_minitimeFre Nov 02, 2012 6:29 am

Sorry x.x
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg mangler en at smadre eller at handle med!   Jeg mangler en at smadre eller at handle med! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg mangler en at smadre eller at handle med!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kom kom! Jeg mangler emner.
» mangler penge - Gino
» keder mig mangler emner
» Vampyr med samvittighed mangler selvskab.
» Emne?? Plot?? Et eller andet??

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: