Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Kom kom! Jeg mangler emner.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Kom kom! Jeg mangler emner.  Empty
IndlægEmne: Kom kom! Jeg mangler emner.    Kom kom! Jeg mangler emner.  Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 3:34 am

Så.. Altså jeg har besluttet mig for at lave en gammel karakter jeg elsker, men desværre ikke kan få op at køre lige for tiden. Så nu prøver jeg igen.

Der mangler stadig en masse på min profil, og det vil sige alt, så jeg skriver lige kort Blairs personlighed her:
Hun er ret dumdristig, hun tænker ikke over tingene før hun handler, og det fører tit til problemer for hende selv og andre. Hun er ret flirtende af natur og har derfor svært ved ikke at flirte med en af det modsatte køn, hvis hun er i sorg vil hun tit glemme alle omkring hende, hun har rigtig svært ved at styre hendes følelser og de for ofte overhånd.

Der kommer mere på min profil med tiden, men lige nu må i nøjes med det.

Jeg er frisk på alting, så længe det giver mening for min karakter Smile

- Blair.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kom kom! Jeg mangler emner.    Kom kom! Jeg mangler emner.  Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 6:01 am

Jeg vil meget gerne skrive med dig Smile
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kom kom! Jeg mangler emner.    Kom kom! Jeg mangler emner.  Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 6:38 am

Nogle idéer? Smile
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kom kom! Jeg mangler emner.    Kom kom! Jeg mangler emner.  Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 8:10 am

Jeg vil gerne xD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kom kom! Jeg mangler emner.    Kom kom! Jeg mangler emner.  Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 8:56 am

Har du nogle idéer? Smile
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kom kom! Jeg mangler emner.    Kom kom! Jeg mangler emner.  Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 8:57 am

Ikke lige på stående fod xD har du?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kom kom! Jeg mangler emner.    Kom kom! Jeg mangler emner.  Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 9:08 am

Måske kan Alex have været den første hun mødte da hun flyttede til Aterswell? Smile
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kom kom! Jeg mangler emner.    Kom kom! Jeg mangler emner.  Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 9:14 am

jeg er os klar hvis det er :-) har ingen idér Very Happy
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kom kom! Jeg mangler emner.    Kom kom! Jeg mangler emner.  Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 9:25 am

Hmm.. Måske kan Clarissa åbne Blairs øjne for den verden med varulve, vampyrer o.s.v., evt. ved at drikke fra Blair? Smile
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kom kom! Jeg mangler emner.    Kom kom! Jeg mangler emner.  Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 10:07 am

Altså de er lidt modsætninger - Elainer er genert og ikke særlig god til at tale med fyre, så måske de kunne blive veninder? Blair kunne gøre det til en lille mision at oplære Elaina, eller i hvert fald forsøge?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kom kom! Jeg mangler emner.    Kom kom! Jeg mangler emner.  Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 3:54 am

Det kan vi godt sige Smile
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kom kom! Jeg mangler emner.    Kom kom! Jeg mangler emner.  Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 12:52 pm

Det lyder cool xD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kom kom! Jeg mangler emner.    Kom kom! Jeg mangler emner.  Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 8:43 pm

Skal jeg lave det? Smile
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kom kom! Jeg mangler emner.    Kom kom! Jeg mangler emner.  Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 11:10 pm

lyder fint, laver du blair? :-)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kom kom! Jeg mangler emner.    Kom kom! Jeg mangler emner.  Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:18 am

Det kan jeg godt Smile
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kom kom! Jeg mangler emner.    Kom kom! Jeg mangler emner.  Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:37 am

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kom kom! Jeg mangler emner.    Kom kom! Jeg mangler emner.  Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:47 am

Blev der sagt noget til mig der, eller blev der talt til Clarissa xD?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kom kom! Jeg mangler emner.    Kom kom! Jeg mangler emner.  Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:52 am

Alexander skrev:
Blev der sagt noget til mig der, eller blev der talt til Clarissa xD?

Jeg spurgte dig om jeg skulle lave det Smile
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kom kom! Jeg mangler emner.    Kom kom! Jeg mangler emner.  Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:40 am

Det må du gerne Very Happy
Deartháir

Deartháir

Race : Dæmon
Offgame Alder : 31
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

IndlægEmne: Sv: Kom kom! Jeg mangler emner.    Kom kom! Jeg mangler emner.  Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 5:37 am

jeg er frisk hvis du tør udsættes for denne dæmon, lige pt. ikke så mange idéer
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kom kom! Jeg mangler emner.    Kom kom! Jeg mangler emner.  Icon_minitimeTirs Jan 14, 2014 12:11 am

Kan du lokkes til at lave eller skal jeg tage mig sammen til det? Wink
Deartháir

Deartháir

Race : Dæmon
Offgame Alder : 31
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

IndlægEmne: Sv: Kom kom! Jeg mangler emner.    Kom kom! Jeg mangler emner.  Icon_minitimeTirs Jan 14, 2014 9:11 pm

det ville være dejligst hvis du kunne lave det
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Kom kom! Jeg mangler emner.    Kom kom! Jeg mangler emner.  Icon_minitime

Kom kom! Jeg mangler emner.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» keder mig mangler emner
» Emner! xD
» Emner?
» Jeg mangler en at smadre eller at handle med!
» Vampyr med samvittighed mangler selvskab.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: