Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Vampyr med samvittighed mangler selvskab.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vampyr med samvittighed mangler selvskab.  Empty
IndlægEmne: Vampyr med samvittighed mangler selvskab.    Vampyr med samvittighed mangler selvskab.  Icon_minitimeLør Jul 27, 2013 5:09 am

Hej jeg er ny her inde på Aterswell, og vil selvfølgelig gerne komme igang med at emne lidt.
Jeg har erfaringer med forum rollespil, og min stavning plejer at være acceptabel.

Shaden er ny i denne by, og søger lidt selvskab, han har gået i 3 år og holdt sig af frygt for at skade andre, men nu vil han prøve at danne nogen relationer til folk igen.

så enten skriv her eller i pm hvis i vil emne Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyr med samvittighed mangler selvskab.  Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr med samvittighed mangler selvskab.    Vampyr med samvittighed mangler selvskab.  Icon_minitimeLør Jul 27, 2013 7:05 am

Du lyder som min slags vampyr. Jasper plejer ikke at bryde sig om vampyrer, men det kan jo være at du kan bryde stereotypen? ; )
Men først vil jeg vide om du har nogle krav til dine medspillere. Bare sådan for at få alting i orden. Jeg selv har ingen krav.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyr med samvittighed mangler selvskab.  Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr med samvittighed mangler selvskab.    Vampyr med samvittighed mangler selvskab.  Icon_minitimeLør Jul 27, 2013 7:30 am

hey ja det ville være fedt at emne med dig, jeg har heller ingen krav til mine medspiller.
Men vil du ikke være sød og lave emnet? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyr med samvittighed mangler selvskab.  Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr med samvittighed mangler selvskab.    Vampyr med samvittighed mangler selvskab.  Icon_minitimeLør Jul 27, 2013 8:33 am

Jo da. Men skal vi have et plot? En relation?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyr med samvittighed mangler selvskab.  Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr med samvittighed mangler selvskab.    Vampyr med samvittighed mangler selvskab.  Icon_minitimeLør Jul 27, 2013 8:36 am

hmm de kunne være i familie lidt langt ude, og da Shaden lige er kommet til byen, kunne de mødes og han kunne vise Shaden lidt rundt i byen? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyr med samvittighed mangler selvskab.  Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr med samvittighed mangler selvskab.    Vampyr med samvittighed mangler selvskab.  Icon_minitimeLør Jul 27, 2013 8:42 am

Sure. ^^
Lad os gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyr med samvittighed mangler selvskab.  Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr med samvittighed mangler selvskab.    Vampyr med samvittighed mangler selvskab.  Icon_minitimeLør Jul 27, 2013 8:43 am

good, smider du så et link til emnet?Smile
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Vampyr med samvittighed mangler selvskab.  Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr med samvittighed mangler selvskab.    Vampyr med samvittighed mangler selvskab.  Icon_minitimeLør Jul 27, 2013 10:49 am

Hey, Shaden! Ikke for at lege 'lille admin' eller noget, men husk at tjekke faceclaims Wink
Gaspard Ulliel er allerede i brug!

Just a friendly help!

- Sean
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyr med samvittighed mangler selvskab.  Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr med samvittighed mangler selvskab.    Vampyr med samvittighed mangler selvskab.  Icon_minitimeLør Jul 27, 2013 10:50 am

Oh ja selvfølgelig tak, havde jeg ikke lige tænkt over :-)
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Vampyr med samvittighed mangler selvskab.  Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr med samvittighed mangler selvskab.    Vampyr med samvittighed mangler selvskab.  Icon_minitimeLør Jul 27, 2013 11:06 am

Det cool nok! Håber du kommer godt igang Very Happy!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vampyr med samvittighed mangler selvskab.  Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr med samvittighed mangler selvskab.    Vampyr med samvittighed mangler selvskab.  Icon_minitimeLør Jul 27, 2013 8:36 pm

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vampyr med samvittighed mangler selvskab.  Empty
IndlægEmne: Sv: Vampyr med samvittighed mangler selvskab.    Vampyr med samvittighed mangler selvskab.  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vampyr med samvittighed mangler selvskab.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Vampyr team?
» Kom kom! Jeg mangler emner.
» Jeg mangler en at smadre eller at handle med!
» keder mig mangler emner
» ny vampyr søger emner

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: