Emne: Vampyr med samvittighed mangler selvskab. Lør Jul 27, 2013 5:09 am
Hej jeg er ny her inde på Aterswell, og vil selvfølgelig gerne komme igang med at emne lidt. Jeg har erfaringer med forum rollespil, og min stavning plejer at være acceptabel.
Shaden er ny i denne by, og søger lidt selvskab, han har gået i 3 år og holdt sig af frygt for at skade andre, men nu vil han prøve at danne nogen relationer til folk igen.
så enten skriv her eller i pm hvis i vil emne
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vampyr med samvittighed mangler selvskab. Lør Jul 27, 2013 7:05 am
Du lyder som min slags vampyr. Jasper plejer ikke at bryde sig om vampyrer, men det kan jo være at du kan bryde stereotypen? ; ) Men først vil jeg vide om du har nogle krav til dine medspillere. Bare sådan for at få alting i orden. Jeg selv har ingen krav.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vampyr med samvittighed mangler selvskab. Lør Jul 27, 2013 7:30 am
hey ja det ville være fedt at emne med dig, jeg har heller ingen krav til mine medspiller. Men vil du ikke være sød og lave emnet?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vampyr med samvittighed mangler selvskab. Lør Jul 27, 2013 8:33 am
Jo da. Men skal vi have et plot? En relation?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vampyr med samvittighed mangler selvskab. Lør Jul 27, 2013 8:36 am
hmm de kunne være i familie lidt langt ude, og da Shaden lige er kommet til byen, kunne de mødes og han kunne vise Shaden lidt rundt i byen?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vampyr med samvittighed mangler selvskab. Lør Jul 27, 2013 8:42 am
Sure. ^^ Lad os gøre det.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vampyr med samvittighed mangler selvskab. Lør Jul 27, 2013 8:43 am
good, smider du så et link til emnet?
Dylan
Race : Varulv Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende. Tilmeldings dato : 22/07/12 Antal indlæg : 946
Emne: Sv: Vampyr med samvittighed mangler selvskab. Lør Jul 27, 2013 10:49 am
Hey, Shaden! Ikke for at lege 'lille admin' eller noget, men husk at tjekke faceclaims Gaspard Ulliel er allerede i brug!
Just a friendly help!
- Sean
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vampyr med samvittighed mangler selvskab. Lør Jul 27, 2013 10:50 am
Oh ja selvfølgelig tak, havde jeg ikke lige tænkt over :-)
Dylan
Race : Varulv Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende. Tilmeldings dato : 22/07/12 Antal indlæg : 946
Emne: Sv: Vampyr med samvittighed mangler selvskab. Lør Jul 27, 2013 11:06 am