Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Back on top xD eller hvad det nu hedder xD

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Back on top xD eller hvad det nu hedder xD  Empty
IndlægEmne: Back on top xD eller hvad det nu hedder xD    Back on top xD eller hvad det nu hedder xD  Icon_minitimeMan Maj 28, 2012 1:08 am

Hey alle

Madeline har haft en lille lang pause hvor hun har været forsvundet men nu hun endelig ved og komme tilbage igen efter og have været på en lille ferie for hende selv.

Nu søger hun igen emner med folk men det ikke sikker at hun kommer til og være her på fuld tid da hun stadig er syg IRL

Krav
skriv gerne over fem linjer
Race er lige meget
Plot kan vi godt snakke om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Back on top xD eller hvad det nu hedder xD    Back on top xD eller hvad det nu hedder xD  Icon_minitimeMan Maj 28, 2012 1:22 am

Jeg vil gerne Razz Laver nok bare nogen stave fejl men håber du vil kunne leve med det xD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Back on top xD eller hvad det nu hedder xD    Back on top xD eller hvad det nu hedder xD  Icon_minitimeMan Maj 28, 2012 5:08 am

Det kan jeg skam hvis det er ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Back on top xD eller hvad det nu hedder xD    Back on top xD eller hvad det nu hedder xD  Icon_minitimeMan Maj 28, 2012 5:28 am

Godt Very Happy har du et plot i tankerne, p.s håber du får det beder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Back on top xD eller hvad det nu hedder xD    Back on top xD eller hvad det nu hedder xD  Icon_minitimeMan Maj 28, 2012 6:54 am

Nej ikke pt har bruget mange tanker på et andet rp jeg i gang med over skype
Mange tak ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Back on top xD eller hvad det nu hedder xD    Back on top xD eller hvad det nu hedder xD  Icon_minitimeMan Maj 28, 2012 9:14 am

Nåh okay Razz laver du eller skal jeg?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Back on top xD eller hvad det nu hedder xD    Back on top xD eller hvad det nu hedder xD  Icon_minitimeMan Maj 28, 2012 9:31 pm

Jeg kan godt lave hvis du kommer med et sted
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Back on top xD eller hvad det nu hedder xD    Back on top xD eller hvad det nu hedder xD  Icon_minitimeMan Maj 28, 2012 10:17 pm

Hm hvad med centrum? eller lysbåds havnen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Back on top xD eller hvad det nu hedder xD    Back on top xD eller hvad det nu hedder xD  Icon_minitimeMan Maj 28, 2012 11:26 pm

Det fint med mig hvis det er ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Back on top xD eller hvad det nu hedder xD    Back on top xD eller hvad det nu hedder xD  Icon_minitimeMan Maj 28, 2012 11:31 pm

Laver du så :3
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Back on top xD eller hvad det nu hedder xD    Back on top xD eller hvad det nu hedder xD  Icon_minitimeMan Maj 28, 2012 11:55 pm

kan jeg godt men jeg har lige en anden ting jeg skal se til pt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Back on top xD eller hvad det nu hedder xD    Back on top xD eller hvad det nu hedder xD  Icon_minitimeMan Maj 28, 2012 11:58 pm

Okay Razz du laver bare når du er klar og har lyst
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Back on top xD eller hvad det nu hedder xD    Back on top xD eller hvad det nu hedder xD  Icon_minitime

Back on top xD eller hvad det nu hedder xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Vampyrer er farlige... eller hvad //Tami//
» Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon
» Back.... =^.^=
» The wild kid is back!
» the demon is back... emne?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum