Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Back.... =^.^=

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Back.... =^.^=  Empty
IndlægEmne: Back.... =^.^=    Back.... =^.^=  Icon_minitimeLør Maj 25, 2013 1:49 am

Mellow folkens

Ja jeg har været væk et stykke tid, faktisk... Jeg har været koncentreret om noget andet, feks. Andre sider og sådan skole arbejde og bla bla bla xD

Men jeg er tilbage igen og jeg søger emner, jeg har nemlig kun to emner at svare på :O Så derfor søger jeg ret mange emner faktisk, så der er ikke noget specielle tal på xD Jeg er sådan frisk på lidt af hvert, Lynie har prøvet det meste XD

Hun bor på gaden, og har jobbet som stripper. Hun er dog ikke meget for selvom hun egentlig gør det meget godt.
Lynie er en ulykkelig 'lille' pige som faktisk søger et sted at kunne bo, at leje en kælder eller en lejlighed, et eller andet.

Jeg har ikke rigtig noget ideer som sådan, relationer og plot, men jeg er åben for hver en ide hvis i har nogen xD

Håber i vil emne med mig XD

Lynie =^.^=
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back.... =^.^=  Empty
IndlægEmne: Sv: Back.... =^.^=    Back.... =^.^=  Icon_minitimeMan Maj 27, 2013 8:34 am

Jeg vil meget gerne emne med dig Smile
Tilbage til toppen Go down
Markus

Markus


Race : Varulv
Bosted : bor i en billig lejlighed sammen med et par stykker af de andre i flokken
Tilmeldings dato : 05/06/13
Antal indlæg : 547

Back.... =^.^=  Empty
IndlægEmne: Sv: Back.... =^.^=    Back.... =^.^=  Icon_minitimeOns Jun 05, 2013 8:20 am

jeg vil også super gerne emne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back.... =^.^=  Empty
IndlægEmne: Sv: Back.... =^.^=    Back.... =^.^=  Icon_minitimeMan Jun 17, 2013 4:48 am

Fedt i to xD 

Sorry jeg ikke lige har været på, på det seneste xD 

Hvad skal emnet handle om, for hver af jer ofc xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back.... =^.^=  Empty
IndlægEmne: Sv: Back.... =^.^=    Back.... =^.^=  Icon_minitimeMan Jun 17, 2013 9:16 pm

jeg vil gærne væree med på at emne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back.... =^.^=  Empty
IndlægEmne: Sv: Back.... =^.^=    Back.... =^.^=  Icon_minitimeMan Okt 14, 2013 9:46 pm

Fedt.
Nogen ide hvad det skal handle om?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back.... =^.^=  Empty
IndlægEmne: Sv: Back.... =^.^=    Back.... =^.^=  Icon_minitimeMan Okt 14, 2013 10:40 pm

Hvis du søger flere så tager jeg gerne et emne med dig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back.... =^.^=  Empty
IndlægEmne: Sv: Back.... =^.^=    Back.... =^.^=  Icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 5:20 am

Lyder fedt. Nogen ideer?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back.... =^.^=  Empty
IndlægEmne: Sv: Back.... =^.^=    Back.... =^.^=  Icon_minitimeTirs Okt 15, 2013 5:22 am

Mm.. Måske de kunne arbejde sammen? Måske mere action? Måske noget med en slås kamp?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back.... =^.^=  Empty
IndlægEmne: Sv: Back.... =^.^=    Back.... =^.^=  Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 2:20 am

Hvad tænkte du de kunne arbejde sammen med?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back.... =^.^=  Empty
IndlægEmne: Sv: Back.... =^.^=    Back.... =^.^=  Icon_minitimeMan Jan 13, 2014 11:50 pm

Hej kære Lynie, hvis du søger Relationer (eventuelle emner) stiller jeg mig gerne til rådighed.
Ang. arbejde osv. arbejder Fenryl selv I undergrunden, og er stille sammen med en hvis herre (ved navn viktor, som er lige nu en NPC men senere nok kommer I spil som en karakter)

Hvis de kunne være interesseret mangler Fenryl en assistant I hans tattoo biks Smile

Mvh. Fenryl
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Back.... =^.^=  Empty
IndlægEmne: Sv: Back.... =^.^=    Back.... =^.^=  Icon_minitimeTirs Jan 14, 2014 7:33 am

Jamen, det lyder da slet ikke dårligt Smile
Lyder interessant Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Back.... =^.^=  Empty
IndlægEmne: Sv: Back.... =^.^=    Back.... =^.^=  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Back.... =^.^=
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» The wild kid is back!
» Back again after a long time
» Baby I'm back - Jonas
» the demon is back... emne?
» Back again with even more surpises //Natsu

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: