Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 11:40 am

Sted: The Bloody Moon
Vejret udenfor: Varmt, en smule vind, lettere overskyet
Tid: 1:44
Omgivelser: Dansende, drikkende mennesker! og væsner!

Jamie bundede det sidste shot.. åh.. Det sejlede for ham, men han havde klaret det! Han satte glasset ned med et ordentligt brag og fik en hujen i hovedet. "Ya..y.." hikkede han og smilede forvirret.. åh.. Der var en der dunkede ham i ryggen, åha nej, det var ikke så godt. Han smilede usikkert og hostede lidt diskret.. Han skulle måske have lidt vand? Vand var nok ingen dum ide. Han trak vejret dybt og viklede sig ud af de mange mennesker der var samlet omkring bordet. "Hey Jamie! Vent!" han blev hevet tilbage til bordet af en hånd og måtte deltage i en druksang og endnu et.. shot.. wow. Han sejlede godt og grundigt. Men de havde også været igang siden... klokken.. øhm. Han opgav og fik sig forsigtigt løsrevet med ordene "jeg kommer igen, det sværger jeg!" sagde han og smilede lidt fjollet til dem inden han gik ned til baren hvor han lænede sig ind over disken "Hej.. jeg..øhm.. vand?" sagde han og rettede diskret på t-shirt der sad sådan lidt.. de havde jo hevet i ham ikke? Åh gud. Han tog imod vandet og drak det hele i mere eller mindre en ordentlig tår.. der var en eller anden der kommenterede at det var ret vildt at drikke rent vodka på den måde, men han ignorerede det, han orkede ikke at skulle forklare at det bestemt ikke var vodka. Men han havde til gengæld svært ved at holde masken, så han smilede ned i vandet til der ikke var mere tilbage og satte det fra sig. Det gjorde sin virkning et par minutter.. tågerne lettede en smule... en smule.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 12:09 pm

Damon havde sat sig ved et bord i hjørnet, han var kommet der alene, mest fordi han ikke brød sig om at gå i byen med sine kollegaer som ikke gik i byen længere.. anyways.. og fordi han egentlig godt kunne lide at komme der alene, det gav ham lidt flere muligheder, og det gjorde det lettere at score.. Selv om det ikke ligefrem var svært for ham, dog blev han træt af de samme typer om og om igen, de der.. billige nogen.. som syntes de havde alt, og alle ville have dem.. og så kastede de sig alligevel over hvem som helst, bare man sagde et ord.. det var bare bleven lidt for let, måske trængte han bare til lidt udfordring.. okay hvem så allermest hetro ud i lokalet lige nu.. hmm. 
Han rejste sig så til sidst og gik op til baren for at bestille en rom og cola. Han fik øje på et bord bagerst, og en beruset dreng der tumlede sig frem til baren, han kiggede lidt på ham og smilede så bare. Han vendte sig lidt væk og nippede til sin egen drink. Han kiggede dog lidt tilbage på drengen, han var dragende.. havde nogen utrolige flotte øjne.. og lange vipper.. mhmm.. okay ham. 
"Er det ikke lidt farligt at drikke så meget?" sagde han stille og betragtede drengen ved siden af ham, han kunne godt have slynget en klam score replik ud.. men.. han var usikker på hvor meget drengen havde fået at drikke.. men ud fra hans gå gang.. jov han kunne nok godt fyrre en af.. lige om lidt.. mhmm.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 12:26 pm

Jamie fik et glas mere.. vand, selvfølgelig.. Det røg hurtigt ned også til han til sidst følte sig en smule søsyg af alt det vandbaserede han havde indtaget. Han kørte en hånd gennem sit hår, og bartenderen sendte ham et spørgende blik og han rystede på hovedet. Ikke mere vand nu. Jamies øjne var dybgrønne nærmest selvlysende i det rigtige lys. Han plejede at sige det var på grund af det der lille uheld da han var lille med det kemiske affald.. Men hans mor var ikke så glad for den joke. Hans far virkede heller ikke som om det var det der morede ham allermest. Så han snakkede ikke om det. Folk fik som regel også et mærkeligt udtryk i ansigtet, og holdt sig.. på afstand. Ville man have venner måtte man blende ind i den ensformede.. homogene.. menneskemasse. Han løftede hovedet lidt da der var nogen der snakkede til ham gennem larmen. Ordene gik klart igennem, drikke meget? Ham? Han så på manden.. eller.. ja.. den unge mand, han var vidst ikke meget ældre end ham selv. Han smilede lidt skævt til ham, samtidig med at blikket i hans øjne nærmest blev lidt undskyldende.. det var ikke helt med vilje, de havde jo bare fejret.. årets sidste aften inden skolen gik igang. Universitetet for Jamies vedkommende. "J-jeg... det er ikke så slemt som det ser ud" grinede han. Han stilte glassene væk og vendte sig mod ham.. ordentligt så han kunne se ham. Han var en smule højere end ham, utrolig.. Jamie ledte efter ord.. der kunne beskrive ham, men han var... uovertruffen. Han vidste ikke helt.. næsten umenneskeligt smuk! Ja! Han sendte et diskret blik rundt i baren.. åh jo, der var op til flere der stirrede uhæmmet på manden ved siden af ham. Han kom med en pssh-agtig lyd, og smilede undskyldende til ham "Hvor er jeg uhøflig.. Jamie.." sagde han og rakte sin ene hånd frem mod ham så han også fik muligheden for at præsentere sig.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 10:18 pm

Damon smilede lidt for sig selv, imens han betragtede Jamie som han hed, han kiggede lidt på hans hånd og nikkede, uden at gøre mine til at tage den eller fortælle ham sit eget navn.. "Så.. hvad ser det så ud som.." sagde han stille og vendte sit blik mod ham og sendte ham et.. uskyldigt.. frækt smil.. hmm. "Jamie.." mumlede han stille for sig selv, for lige at smage på det.. det var et sødt navn, han kunne godt lide det.. uskyldigt.. og sødt.. lige til at spise.. han var lige til at spise.. mhmm. "Jeg ville have budt dig på en drink.. men det kan være jeg skal byde på et glas vand i stedet for?" sagde han drillende og lænede sig lidt frem mod ham, "Er det ikke lidt uansvarligt at drikke sig pløre fulde lige inden skole start?" sagde han stille.. uden rigtig at vide om Jaime skulle.. starte i nogen skole.. men han havde alderen for det.. gymnasiet måske? Hmm. Han kiggede lidt rundt og overvejede om han skulle spørge ham om de skulle sætte sig et sted.. men det var måske også lidt for underligt.. eftersom.. de lige have mødtes.. men nu var Damon heller ikke helt normalt.. og desuden kunne han godt lide at bruge beskidte tricks.. som.. hypnose.. hæh.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 1:19 am

Jamie så kort ned på sin hånd og trak den lidt diskret til sig da han ikke ligefrem virkede som om han havde tænkt sig at tage den.. Han så overrasket på ham og mødte det uskyldige men frække blik og rømmede sig diskret og en smule genert.. øhm. Skulle han gætte hans navn? Æh.. "Jeg.. øhm.." vaklede han lidt, og bed sig tænksomt i læben "Det ved jeg ærlig talt ikke.. Hvad starter dit navn med?" spurgte han så og smilede lidt til ham. Han så lidt på ham igen.. han ville helst ikke se for meget på ham, for det kunne misforstås, men det var svært at lade være, fyren foran ham.. hvis navn endnu var ukendt var meget dragende. Næsten farligt dragende. Han grinede lidt og så kort ind på bartenderen "Det behøves du nu ikke.." sagde han, det der med fremmede og drinks. Hmm.. men ham her virkede nu okay, han kunne ikke forestille sig at han dopede ham for.. for hvad? Hvis en fyr dopede en fyr var det vel ikke for at voldtage vedkommende, nok snarere for at give ham bank. Eller det var i hvertfald det Jamie syntedes han havde læst mest om i aviserne, men fyren her.. nej.. det kunne han ikke forestille sig. Han trak på skuldrende og så kort hen mod sine kammerater der gik igang med endnu et drukspil "Det er en af vores sidste weekender før vi starter igen, så vi tænkte at det var sidste chance inden det blev alvor" forklarede han, og så på ham "Men nu hvor jeg holder en lille pause så kan jeg jo give en drink?" tilbød han drillende, eftersom han vel drak? Jamie ville heller ikke være uhøflig, måske burde han drikke lidt.. bare sådan.. for at han ikke skulle føle sig udenfor eller noget, måske ville han med hen til de andre? Hmm.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 2:25 am

Damon betragtede ham lidt og hørte ham misforstå sit spørgsmål, "Nejnej.. det var ikke det jeg mente.." grinede han bare og rystede lidt på hovedet af ham.. men nu var den vidste også ved at være ret død.. godt Jaime.. bare ødelagde det.. nå anyways.. hm. "jeg hedder Damon" sagde han bare roligt og kiggede ham kort i øjnene, "Du sagde.. at det ikke var slemt som det så ud til at være.. og jeg spurgte.. hvad så det så ud som?" sagde han stille for at.. forklare.. og sendte ham så nysgerrige øjne, fyldt af forventning.. mhmm. "Mhm?" sagde han stille og sendte også bartenderen et blik.. bare lidt mere frækt end Jaimes.. hmm.. men nej han ville hellere ikke have en der var alt for fuld med hjem.. han kunne falde i søvn midt i det.. eller.. kaste op.. det var bare for.. nejnej det gik ikke. "Aha.." sagde han stille og lænede sig lidt mere ind mod ham, og løftede hånden for at sno hans hår om sine fingre.. mhmm.. "Mhmm måske.." hviskede han stille, og stod ikke langt fra at røre ham.. men han lod dog alligevel værre.. lidt endnu.. bare lige.. men han blev dog ved med at kigge.. kigge ind i Jamies smukke dragende øjne.. mhm? "Keder du dig så.. eller skal jeg sende dig tilbage til dine venner?" sagde han blidt.. for hvis han kedet sig.. så måtte han jo hellere tage med Damon hjem.. åh ja.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 8:52 am

Jamie rødmede da Damon grinende fortalte ham at han havde taget fejl af spørgsmålet.. oh. Han smilede undskyldende "Damon.. okay.." sagde han så blidt.. Damon.. Hm. Han betragtede ham indgående.. han kunne godt ligne en Damon.. en dæmon.. med det der udseende. Hvis han havde horn og hale og vinger ville det heller ikke overraske Jamie! Hah! Aj, Damon var nok ganske ufarlig.. og nok heller ikke nogen dæmon. "Jeg kunne forestille mig det så ret fuldt ud.. men det er altså ikke tilfældet" mumlede han forklarende.. stadig en smule.. sådan lidt småirriteret på sig selv over at have misforstået det, det var flot Jamie.. rigtig flot. Han så lidt op på hans ansigt og lagde mærke til at han var overraskende tæt på.. så tæt at han kunne se de funklende øjne som man kunne drukne i hvis man ikke passede på i det velbyggede ansigt, hans smils detaljer.. Han sank stille.. en smule usikkert.. og sendte ham et lille smil den lette legen med hans hår gjorde ham lidt ukoncentreret "Nej, altså.. De er ret fulde.." mumlede han stille og sendte bordet derovre et enkelt blik, i samme øjeblik var der en af dem der væltede omkuld derovre... jep.. fulde. "Jeg tror jeg tager en lille pause fra dem, jeg havde faktisk planer om at tage hjem.." forklarede han og vendte blikket mod Damons ansigt igen, det var svimlende tæt på.. han var nok lidt bekymret for at det så forkert ud fra resten af natklubbens udsyn. Men det virkede til gengæld ikke som om folk kiggede.. De fleste havde ting at tage sig af, en gruppe fulde veninder måtte støtte hinanden. Et kærestepar dansede tæt på dansegulvet, op til flere fulde drenge spillede øl-pong. Så..
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 9:19 am

Damon betragtede ham, imens han strøg sine lange fingre gennem hans brune hår.. mhm.. men det var ikke det der fangede hans opmærksomhed.. det var.. de der øjne.. med de lange sorte vipper.. han ikke kunne tage sit blik fra.. utrolig dragende.. gad vide hvor meget hetro han var.. nok ikke særlig meget eftersom han lod ham blive ved.. med at ligge an på.. mhmm.. men det gjorde ikke så meget.. han så jo sød ud.. så.. det gik.. mhm. "Yearh det.." sagde han roligt og kiggede op på Jaimes venner og grinede lidt, åh gud da.. nå ja altså, man skulle vel også nyde ferien imens man kunne, det var snart alvor igen. "Mhmm.." mumlede han stille, "Det er du vidst også.." sagde han roligt og nikkede, "Jeg burde følge dig hjem.. alt andet ville være uansvarligt.." sagde han stille og sendte ham et langsomt.. intenst.. blik... mhmm. "Så.. skal vi smutte.." sagde han drillende og slap langsomt hans hår og nikkede mod døren.. mhm.. det skulle nok blive.. interessant.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 9:51 am

Jamie kunne godt mærke den kolde hånd i sit hår.. Damon var meget sådan.. nærgående.. var det normalt? Jamie var nok for fuld til at afgøre det, for det var egentlig meget rart, men et eller andet sted også lidt farligt. Han slog blikket ned et øjeblik, og smilede kort ved hans latter da han så dem derovre.. yeah. Det var vidst pretty much hvad der beskrev dem når de fik noget indenbords. Han rystede lidt på hovedet "Synes du det er slemt?" spurgte han, han følte sig ret.. aj.. nej, Damon havde ret, han var fuld. Han burde tage hjem og sove den ud. Han så overrasket på ham, og pludselig en smule desperat, nejnej! Der rodede og den slags og.. nej! Bum. Nix. "Jeg er en stor dreng jeg kan godt selv finde hjem" drillede han, for Damon lød næsten foruroligende meget som hans mor.. den sidste sætning.. alt andet ville være uansvarligt. Uansvarlig var snart hans mellemnavn, hvis ikke hans efternavn.. "Desuden vil jeg ikke spolere din fest" sagde han så, det ville han faktisk ikke, han følte ikke at det var særlig pænt at tage Damon med derfra, det var jo ikke det han var kommet efter. Han var vel kommet for at feste? Det skulle Jamie ikke spolere. Han rørte lidt uroligt på sig og mærkede at hans hånd forsvandt fra hans hår, og strøg en hånd gennem sit hår og smilede kort.. det var pænt uglet nu.. men nå ja, han skulle jo bare hjem og sove. "Hvis du selv skal hjem kan vi følges noget af vejen, ellers vil jeg ikke.. du ved.. spolere festen for dig.." hans stemme sank lidt i oktaverne, det var et ret intenst blik.. så intenst at det tog pusten fra ham indimellem..
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 10:22 am

Damon grinede lidt og rystede på hovedet, "Njaa.. det ved jeg ikke.. du ligner ikke en der skal kaste op.. og du kan finde ud af at holde øjenkontakt.. så.. så slemt er det vidst hellere ikke" sagde han stille og sendte ham et frækt smil. Han tænkte lidt.. hvad var det? Gjorde det ham nervøs.. hm? Han nikkede, "Ja selvfølgelig.." brummede han og kiggede ud i mængden.. hmm. "Min fest?" sagde han og kiggede rundt, "Hvis jeg havde.. en fest.. igang.. ville jeg næppe stå her og snakke med dig.. eller tilbyde dig mit selskab på gå turen.. " sagde han stille og kiggede mod udgangen igen, "Ja.. det lyder som en god ide.. " sagde han og smilede lidt.. "Jaime.. efter dig.." sagde han drillende og betragtede Jamie.. som han.. tog sig lidt sammen og gik mod udgangen. Det var rart at komme ud i den friske luft igen, clubben virkede pludselig meget indelukket og.. beskidt.. hm. Han tog en dyb indånding og vendte sig mod Jaime. "Så.. hvilken vej skal du?" spurgte han.. for den var den vej han selv skulle.. hmm. "Går du tit i byen?" spurgte han så, for ligesom.. at sætte lidt gang i snakkeriet.. det ville blive akavet at gå hele vejen i stilhed.. desuden så måtte de snakke om et eller andet.. så han kunne aflede Jaime.. så han ikke opdagede at han gik med ham hele vejen.. og så måtte han jo lige finde på en grund til at følge ham helt til døres.. og ind.. også.. hæh.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 10:46 am

Jamie tyggede eftertænksomt på sin underlæbe og smilede så lidt skævt "Det er jeg glad for at høre.." sagde han og grinede lidt. Så lignede han da ikke helt lort, det var heldigt. Eller.. tja.. Nu blev han faktisk i tvivl.. Han skævede til Damon.. nejnej, iih.. what.. han forstod slet ikke hvorfor hans hjerne tog de der snævre sving ind i gyder han ikke kendte.. tanker han ikke ville have tænkt i ædru tilstand! Eller ville han? Damon var virkelig pæn, men han havde aldrig.. gjort den slags.. med fyre. Det var lidt for absurd.. Damon.. Han kendte ham ikke, hvorfor tænkte han overhovedet på den slags?! Han skulle hjem og sove.. nu. Han smilede undskyldende til ham "Tja, jeg havde troet du tilbød det fordi du var høflig, jeg anede ikke du kedede dig.." forklarede han og så sig omkring, han havde da ellers chancen op til flere steder.. der var et par tøser der havde fået øje på ham. Han fik åbenbart ikke lov at demonstrere så meget for Damon havde åbenbart allerede tænkt sig de skulle smutte. Han nikkede og gik mod udgangen.. de andre ville nok ikke have noget imod at han smuttede, det var okay. Han trak vejret dybt da han kom udenfor, svajede kort.. uh.. Stjernerne summede også lidt omkring oppe på nattehimlen. "Den vej.." sagde han så, efter at have set sig omkring og begyndte at gå, og hørte spørgsmålet mens han gik på kantstenen.. balancerede lidt... hm. "Det er forskelligt.. jeg synes det kommer i perioder.. hvad med dig? Er The Bloody Moon dit faste sted?" sagde han og sendte ham et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 11:19 am

Damon smilede bare til ham og rystede lidt på hovedet af ham, "Mhmm.. du ser lækker ud" svarede han bare, sådan lidt opmuntrende, så Jaime ikke troede han lignede en død fisk.. som han ikke gjorde.. han var.. flot.. han vidste ikke helt om lækker var det rigtig ord.. men meget charmerende.. charmerende smuk. "Lidt ala begge dele.. " mumlede han, han havde jo sådan set bare valgt Jaime.. og Jaime ville hjem.. så.. hvis han havde valgt en anden, som var bleven var han jo også bleven.. mhmm.. men faktisk var det fint nok det her, for han brød sig ikke om at have sex på toiletter eller i klamme gyder.. det var lidt under hans standart mente han. "Men jeg har ikke noget imod at følge dig hjem, jeg har alligevel ikke så meget at lave.. så.. ja.." mumlede han bare og kiggede lidt, han så lidt bekymret på Jaime da han stod og svejede lidt, han lagde an arm mod hans ryg og hjalp ham med balancen.. "Kan du måske.. ikke.. lige.." mumlede han og skubbede ham ind på fortovet og om på den anden side, så at Damon gik tætteste på vejen.. bedre. "Sådan.. der.." mumlede han og smilede lidt af ham.. sødt. "Mhmm? Nej.. eller.. jeg kommer lidt over det hele nok" sagde han roligt, "Jeg kan godt lide The bloody moon.. men det kan også blive lidt for.. indelukket og skummelt somme tider.." sagde han roligt og kiggede ud i luften, imens de gik, han håbede lidt der ikke var for langt.. han var ikke særlig god til small talk.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 11:32 am

Jamie rødmede svagt og trak på skuldrende "Tak.." hvad fuck skulle han sige?Det var ikke så tit han fik sådan en kompliment.. af en anden fyr! Istedet sendte han ham et smil.. han vidste ikke hvor meget godt det kunne gøre.. Damon vidste sikkert også godt at han var gudesmuk. Mon ikke han havde fået det af vide før? Det var pænt af ham at følge ham lidt på vej, på trods af at Jamie nok var hjemme før ham alligevel.. han boede ikke så frygtelig langt væk. Han var nær vadet ind i Damon da han lagde en arm om hans ryg, det passede ikke lige hans balance, men han holdt sig oppe, heldigvis.. Han lod sig trække ind på fortovet så han gik inderst og smilede drillende til ham "Får du dårlige nerver?" mumlede han frækt og så sig lidt om.. Aj, han måtte vidst hellere opføre sig ordentligt, hans halsbrækkende eskapader måtte vente. Damon var også et nyt menneske han havde mødt, det var ikke just charmerende at brække en arm foran nye mennesker man skulle.. gøre et indtryk på. Han nikkede "Ja det er jeg helt enig i.." sagde han, og gik op af en lidt mindre gade. "Jeg bor derovre.." forklarede han og pegede på et smalt byggeri med dørtelefon.. "Jeg fik vidst slet ikke spurgt hvad du lavede.. til hverdag?" spurgte han mens han ledte efter sin nøgle i sin lomme og standsede op henne ved døren og fik låst op ind til opgangen. Han boede faktisk på første, så der var ikke så frygtelig langt op. "Bor du langt væk?" spurgte han og vendte sig mod ham.. han brød sig faktisk ikke så meget om at... altså.. nu havde Damon været så rar at følge ham hjem.. det var faktisk ikke helt fair at han skulle lade ham gå hjem alene.. hvad hvis der skete noget?
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 12:01 pm

Damon smilede lidt, han kunne godt lide den røde farve der var sådan lidt.. uskyldig.. der ligesom tog bo hen over Jaimes næseryg og kinder.. det fik ham til at se så sød.. og uskyldig ud.. nurh.. hæh. "Mhmm så du må hellere holde op" brummede han bare, han ville helst ikke med på hospitalet, desuden så ville det være ret uansvarligt for en der havde sagt han ville følge ham hjem for at undgå der skete ham noget.. og så skete der noget.. det var måske lidt dumt.. mhm. "Mhmm.. okay.. " sagde han og fulgte med ham hen til bygningen og kiggede lidt op, og smilede.. den var meget fin egentlig. "Nå ja.. jeg underviser" sagde han roligt og stod lidt, imens han prøvede at finde på en undskyldning, men han kunne ikke lige komme i tanke om noget, så han fandt hurtigt på noget andet. "ja.." sagde han stille og sendte ham et frækt smil, inden han gik tættere på Jaime, så han blev nød til at bakke ind af den åbne dør.. døren gled i med et smæld bag Damon, og fordi ingen af dem havde trykket på kontakten stod de nu i en bæl mørk opgang.. mhmm.. det passede ham helt fint.. han havde intet problem med at se.. hah. Han rakte ud og tog blidt fat om Jaimes håndled og skubbede ham lidt længere baglænds til han stødte mod væggen, han gik tættere på og pressede hans hænder ind mod væggen.. han skulle jo helst ikke have et valg.. i hvert fald ikke før han havde prøvet.. man kunne ikke sige nej til noget man ikke have smagt.. vel? Mhm. Han bøjede sig ned over ham, som han tog det sidste skridt og mærkede hans krop med sin.. han kunne mærke hans hjertes rytme under trøjet, i takt med at det steg.. mhmm.. og hans åndedrat mod sit ansigt. Han kiggede en sidste gang ind i hans forvirrede og lettere.. hmm.. forskrækkede øjne? Måske lidt bange og nervøs.. mhm? Inden han trykkede sine kolde læber mod hans.. varme.. indbydne.. mhmm.. åh.. han.. han smagte jo godt.. mhmm..!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 12:15 pm

Jamie smilede bare drillende til ham. Han skulle dog nok holde sig i skindet.. alt det halsbrækkende var også nemmere at gøre i ædru tilstand. Der kunne han også mærke adrenalinen. Han var nok lidt af en adrenalin junkie, men han havde fundet ud af at han kunne ting.. ting som andre ikke kunne, som beskyttede ham, eller ødelagde. Han havde nemlig også fundet ud af at nogen af de ting han kunne var dødelige for andre. Men det ville han ikke udsætte Damon for. Det havde han ikke gjort sig fortjent til! Desuden var Jamie ikke typen der tog livet af folk bare fordi han kunne.. nej, han ville helst slet ikke slå ihjel. Han så forvirret på hans frække smil, og gengældte det lidt usikkert "øhm.." begyndte han men så blev han tvunget ind i opgangen.. eller.. han gik faktisk selv baglæns og.. Han mærkede Damon gribe om hans håndled og trykke ham mod væggen. Han sagde ikke en lyd, han var ligesom lidt i chok, han havde ikke forventet.. nej. Det eneste han kunne høre var sit eget lettere forskrækkede åndedræt og så den lavmældte raslen af tøj, specielt da Damon kom så tæt på at han kunne mærke hans krop og den kølige hud mod sin, hvor der ikke var tøj. Han gispede da han trykkede sine læber mod hans, og forsøgte at se i mørket.. men han kunne ikke rigtig få øje på noget, Damon var en sort skygge midt i alle de sorte skygger! Hans læber var kolde.. udsøgt bløde og behagelige.. det var faktisk et rart kys. Dog fik han vredet sit ansigt løs fra hans på et tidspunkt ved at vende hovedet lidt så han åndede ham på kinden "Damon jeg.." hviskede han lidt rundt på gulvet. "Jeg kan.. det var ikke lige.." hans hoved var temmelig rodet, og der var jo noget han gerne ville sige, men de rigtige ord kom ikke rigtig ud af munden på ham. "Jeg har ikke.." og så rødmede han, hvorfor vedkom det egentlig ham? De skulle da ikke.. nej.. Han rystede på hovedet og forsøgte at trække sine arme til sig.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 12:48 pm

Damon nød de få sekunder han fik lov at kysse Jaime, han havde meget bløde varme læber.. og han.. mhmm.. han kyssede godt.. men han fik ikke lov særlig længe, han ånede tungt ud mod hans hals, og kyssede ham prøvede der også.. mhm? "Mhmm hvad?" hviskede han stille og smilede bare lidt.. hvad kunne han ikke? Hm.. han var da til drenge.. ellers havde han vel fået en lidt mere farverig afvisning.. end det her.. sludder han lukkede ud.. "Hvor bor du?" hviskede han stille.. han vidste ikke hvor vidt det var en god ide at begynde at trække tøjet af ham her i opgangen.. der kunne komme andre.. hans naboer.. og det ville Jaime måske ikke bryde sig helt så meget om. Han første igen.. slap hans ene håndled og tog et blidt tag om hans hage og trykkede sine læber mod hans igen.. mhmm.. holdte ham lidt fast.. åh han ville jo gerne.. han skulle bare lige.. give slip.. og smage lidt på det.. mhmm.. ja.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 1:14 pm

Jamie rystede på hovedet igen "Det er ikke sådan.. jeg.." mumlede han, havde svært ved at få vejret, han var så tæt på, han var alle steder! Hvad skulle han måske stille op med det? Han kunne ikke gøre særlig meget "Det er rart, men.. hør jeg har ikke.." begyndte han og bed tænderne sammen, det var ikke en særlig rar detalje at dele med ham, det var meget personligt! Han mærkede kysset på halsen åh nej altså... "Vi kender jo ikke hinanden!" sagde han sådan lidt.. fortørnet måske.. de kunne ikke bare have et one night stand, det gjorde han altså ikke. "Første..?" mumlede han lidt forvirret.. han boede jo der "Til venstre.." tilføjede han så helt stille og mærkede hvordan han slap hans håndled og tog fat om hans hage "Damon jeg kan ikke, du må godt sove her me.." hviskede han og mærkede hvordan han trykkede sine læber mod hans igen. Han var vidst ikke typen der lige gav op. Hmm.. Han kunne ikke rykke hovedet denne gang, det sad fast i Damons greb. Han klynkede lavmældt mod hans læber, det satte ligesom gang i hans krop, tændte flammer.. de der kys der.. åh nej.. Han forstod.. forstod han det slet ikke? Han tog fat i hans trøje med sin frie hånd og trykkede let sin knyttede hånd mod hans brystkasse for at få ham til at holde op, men han erkendte at det var temmelig halvhjertet.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 1:33 pm

Damon smilede lidt af ham.. mhmm.. "Mhm?" hviskede han stille.. ja det var det nemlig.. og nu skulle han lige tage og slappe lidt af.. hvem havde troet han havde fået en sød en.. der gav ham lidt modspil.. det var da hyggeligt.. men det var hellere ikke noget der ikke kunne ordnes.. desuden så havde han nogen.. ret beskidte tricks.. i ærmet.. hvis det ikke gik.. hæh. Han smilede lidt, "Slap af.." mumlede han stille, "Det jo bare et kys.." hviskede han og nikkede, "Okay kom.." sagde han stille og slap ham ved lige at nappe  ham drillende i underlæben, og knurrede lavt.. han tog hans hånd og trak ham op af trappen til første og stoppede foran døren, "Mhmm?" sagde han roligt.. måtte godt sove der.. nå jamen det skulle han da ikke sige nej til.. åh hvor var han sød.. så sød og uskyldig.. det var jo slet ikke til at stå for.. "Du behøver ikke være så nervøs.." hviskede han blidt og lod sit blik glide langsomt ned og op af ham, imens Jaime forvirret fik døren låst op og åbnet.. Damon fulgte bare efter ham ind og lukkede døren efter dem, inden han igen lod sine fingre glide rundt om livet op ham og trak ham ind til sig.. "Hvorfor er du så nervøs?" hviskede han stille og strøg ham blidt over håret.. han kunne godt være sød når han skulle faktisk.. mhm. Han lænede sig over ham og kyssede ham drillende igen.. på læberne.. og videre.. ned af halsen.. mhmm dejligt!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 2:07 pm

Jamie trak vejret lidt da Damon forsikrede ham om at det bare var kys... ja.. jo.. det var det jo. De føltedes bare temmelig.. hede. Måske var det Jamie der misforstod situationen? Hans øjne havde vænnet sig lidt til mørket så han kunne godt se ham da han lænede sig frem og nappede ham i underlæben og hørte hans knurren og rødmede.. hvordan svarede man på det? Han lod sig trække op af trapperne.. godt rundt på gulvet over den behandling.. og sikkert også på grund af den alkohol han havde indtaget selvom han gerne ville have regnet sig for ædru. Men det var vidst ikke tilfældet. Han åbnede døren ind til lejligheden og lod ham gå indenfor og skævede kort til ham da han forsikrede ham om at han ikke behøvede være nervøs.. Det gav ham gåsehud.. Han svarede ikke, istedet trådte han ud af sine sko.. hvorfor snakkede de om sådan nogen ting? Det var... personligt. Han vidste godt han havde sagt de ikke kendte hinanden, men.. Kunne de ikke starte med yndlingsfarver og favorit film? Han nåede ikke rigtig at tænke færdig før Damons hænder lå omkring livet på ham og han pludselig stod helt tæt på igen "D-Damon!" mumlede han nervøst, skulle han være så tæt på? Han så ham kort i øjnene, men det hjalp jo ikke rigtig på noget.. blikket i dem.. åh. Han gjorde sig langsomt fri, sådan lidt hurtigt... skyndsomt "Det er ikke noget.. alkohol.." mumlede han bare. Man måtte godt lyve i den slags situationer. Han gik ind i stuen og nikkede mod sovesofaen der kunne slås ud "Du kan sove der.." forklarede han så og smilede kort, forsøgte så vidt muligt at snige sig uden om det der emne og hans bløde læber.. argh. "Jeg henter lige sengetøj.. er du tørstig?" spurgte han og hentede sengetøj til ham. Han kunne udemærket sove på gulvet i pulterkammeret! eller.. på madrassen der.. jep.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 2:22 pm

Damon smilede bare lidt, måske lidt for selvsikkert, for Jamie slap fra ham igen.. altså helt ærligt! Skulle de ikke.. mhmm.. okay han var måske lidt mere indviklet end han havde regnet med.. han måtte.. prøve at være mere diskret.. hmm.. et par komplimenter.. det kunne måske slå benene sammen under ham.. mhmm. Han fulgte efter ham ind i stuen, "aha?" sagde han stille, "Er du dårlig?" spurgte han blidt, og lænede sig lidt op af væggen imens Jamie skrammlede rundt, og fandt sengetøj frem, "Kun hvis du også skal sove der.." sagde han bare og lagde armene over kors.. ellers kunne han lige så godt sove der hjemme.. tsk. Han smilede lidt.. tørstig.. hm? hæh.. måske lidt.. men nej.. nej det ville være en skam.. Jamie var alt for smuk.. man kunne drikke af de grimme.. mhmm. Han gik hen til ham og tog senge tøjet ud af armene på ham og kærtegnede blidt hans kind.. "Du er slet ikke fuld nok.." mumlede han stille og smed bare senge tøjet skødeløst på sengen, og gik et skridt tættere på Jamie.. "Du er.. hmm.. smuk.." hviskede han stille, "Hvorfor må jeg ikke kysse dig?" hviskede han og lod sin hånd glide ned af hans hals, og tog fat om hans hage, men blot for at rette hans ansigt mod sit, så han kunne se ham ind i øjnene, så slap han hans hage igen og lod sin hånd flade ned langs siden.. men skulle jo hellere ikke presse citronen.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 1:00 am

Jamie rystede på hovedet.. han var stadig sådan lidt.. tipsy, men han havde det ikke dårligt "Jeg har det fint.." sagde han og smilede kort til ham. Egentlig var det ikke faldet ham ind at Damon ligesom.. var ude efter sex. Han frygtee bare at de der kys skulle udvikle sig, for så ville han måske selv være skyld i at der skete ting som.. som han ikke kunne stå ved på nuværende tidspunkt. Han så lidt opgivende på ham da han sagde at han ikke ville sove der hvis han ikke selv gjorde.. for helvede. Han sukkede stille "Okay.." mumlede han så.. Han var efterhånden træt nok til ikke at gide diskutere med Damon.. og dele seng kunne de vel nok. Han blev lidt overrasket da han tog sengetøjet og sank lidt "Fuld.. nok.." gentog han lidt.. forvirret, hvorfor skulle han være fuld? Mere fuld.. for den sags skyld, aj han var nok blevet mere ædru siden de kom hjem i den lille studielejlighed. Han rødmede en smule på grund af hans ord og så kort ned i gulvet "Jeg ved ikke hvad jeg skal sige.." mumlede han genert.. det var ikke så tit der var nogen der sagde den slags,og han ville... han.. altså, det var jo ikke helt sandt han syntedes Damon var væsentligt smukkere. Han fornemmede de kolde fingre om sin hage og rettede hovedet mod ham igen og smårødmede lidt "Det.. altså.." begyndte han og sank da hans hånd gled ned over hans hals "Det er ikke fordi du ikke må, det er mere.. meget... overrumplende.." mumlede han stille og trak på skuldrende. Han havde jo ikke ligefrem forventet det.. "Vil du ikke øhm.. sidde ned?" spurgte han og henviste ham til den udslåede sovesofa.. han lukkede den som regel aldrig sammen, det var nemmere. Hvorfor kunne han ikke bare sådan lige.. være lidt træt og opgivende, det var svært at blive ved med at sige nej når han var så tæt på og når han kyssede ham, for det ville jo eventually tænde ham.. fuck..
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 1:27 am

Damon smilede bare og nikkede så lidt "Det var godt" sagde han roligt, "Har du noget kaffe nogen steder?" mumlede han men gik så selv hen i og begyndte at rode rundt i køkkenet og fandt en kop frem, og så en el kedel, som han satte over med noget vand.. kaffe var godt. "Mhmm?" mumlede han, "Skal jeg lægge senge tøjet på for dig?" spurgte han og smilede lidt til Jaime fra køkkenet hvor han stod nu. "Nej.." mumlede han stille og blinkede til ham.. hvis han havde været fuld nok så havde han nok ikke strittet så meget imod.. men han kunne godt lide det.. han fik lyst til at lege.. hæh. "Mhmm.. du behøver ikke sige noget.. bare.. smil.." hviskede han blidt og sendte ham et sødt smil.. han måtte hellere være lidt sød.. hæh.. han kunne i det mindste prøve.. mhm. "Mhmm jeg kan godt slappe lidt af.." sagde han roligt og lænede sig op af væggen, og rystede på hovedet.. "Nej jeg står lige så godt.. ellers tak.. du kan sætte dig?" sagde han og sendte ham et frækt smil.. mhmm.. han ville meget hellere kysse de der bløde læber lidt mere.. åh.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 2:51 am

Jamie hævede et øjenbryn og så undrende på ham.. "Kaffe?" gentog han spørgende og kløede sig kort i nakken "Øhm jo i skabet.. til højre" begyndte han stille, men Damon fandt faktisk frem til det selv.. glimrende. Han smilede svagt og rystede på hovedet "Nejnej, det kan jeg selv ordne" sagde han blidt og lagde sengetøjet på sovesofaen, det gik meget hurtigere hvis han selv bare lige kastede det på. Aj, han gjorde det faktisk pænt, han var en smule pertentlig, og der var ingen der brød sig om at sove i krøllede lagner, vel? Han smilede lidt genert til ham, for helvede... det var svært ikke at synes han var lidt sød, specielt når han smilede på den der måde så blev Jamie nok lidt varm indeni. Som resten af befolkningen ville have gjort hvis Damon havde smilet sådan til dem, og som mange andre allerede havde været fordi han havde smilet sådan.. til dem. Men det vidste Jamie jo ikke noget om. Han slappede selv lidt af ved hans ord.. fint.. så kunne han ligge sit værn ned et par minutter måske.. og slappe lidt af. "Mmm.. okay" sagde han så og satte sig på kanten af sovesofaen.. det var lidt underligt at være i sit eget hjem med en vidt fremmed person! Men... altså.. man oplevede nok mange underlige ting i den her alder.. Men Damon var faktisk god nok, og han kyssede også ret godt. Han havde mange kvaliteter, han gabte diskret og lænede sig lidt tilbage og satte hænderne i madrassen "Jeg fik ikke at vide hvad du underviste i?" spurgte han så stille og så på ham.. der var en lille kogeø ud til køkkenet som lå i samme rum, men alligevel blev adskilt, netop af kogeøen.. det var smart, så kunne man se hinanden hvis der var nogen der lavede mad, og nogen der så tv, eller at man bare stod i hvert sit.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 3:11 am

Damon smilede lidt og nikkede, han fandt kaffe pulveret frem og ventede til at den var færdig med at koge og hældte så sin kaffe op og tog kruset og gik hen til sengen og satte kruset på et bord, og smilede lidt til ham imens han lagde det på og nikkede bare, han satte sig på sengen kanten da Jaime var færdig. "Er du træt lille skat" hviskede han drillende og betragtede ham.. mhmm eller måske kunne han ikke dy sig.. det var utrolig svært.. når han sad der og så så skide lækker ud.. han rejste sig igen og sukkede lidt imens han smagte på sin kaffe og prøvede ikke at kigge på Jaime.. hmm. "Eh.. sådan lidt.. af hvert.. der er en del ting.." mumlede han bare og smilede lidt og stilte kaffen fra sig igen, inden han gik hen mod ham, "Undskyld.." hviskede han stille imens han lænede sig ned over ham og skubbede Jamie ned i madressen ved at placere en hånd mod hans brystkasse, "Men jeg kan ikke dy mig.. når du ligger der.. og ser så.. skide godt ud.." hviskede han drillende og trykkede sine læber mod hans, fandt hans håndled og trak dem op over hans hoved.. så kunne han ikke lige slippe fri.. som han ikke måtte.. nu skulle de lige kysse.. mhmm han var dejlig.. uimodstålig.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 7:40 am

Jamie rystede på hovedet.. skat.. eek.. "Nej det er ikke slemt.." hviskede han til svar, det der drillende.. iih. Han vidste slet ikke hvordan han skulle tackle Damon, han var en helt anden type end han selv var.. og han forstod ham ikke. Han kunne slet ikke følge med.. mmhm. Han lod sig glide lidt længere bagover da han rejste sig og trak vejret dybt inden han nikkede "Okay.. så sådan.. alt muligt?" hviskede han og gned sig i nakken og håret, og smilede lidt til ham og fulgte ham med øjnene da han pludselig gik hen til sengen, lænede sig ned og trykkede ham ned i madrassen. Han måtte ligge sig ned, Damon var faktisk overraskende stærk. Åh. Han sank forsigtigt "Men.." begyndte han lidt tyndt men måtte tie da Damon for tredje gang indenfor den sidste time kyssede ham. Han havde slet ikke styrke til at skubbe ham væk, og egentlig havde han heller ikke lyst, det føltedes så godt.. åh nej..altså. Han gengældte det lidt tøvende.. forsigtigt.. prøvende. Jamie betragtede sig selv som biseksuel, han havde da kysset med folk af sit eget køn, haft en enkelt flirt.. men det her.. var noget han ikke havde forberedt sig på. Damon var væsentlig bedre til bare at slippe hæmningerne end Jamie..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Empty
IndlægEmne: Sv: Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon   Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjernen i skoene eller skoene i hjernen... nej.. vent hvad? - Damon
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Vent.. jeg har taget din hvad? //Christian//
» Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//
» Back on top xD eller hvad det nu hedder xD
» Vampyrer er farlige... eller hvad //Tami//
» Emne eller Plot???

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: