Race : Blandning race mellem menneske og Elver Bosted : En lejlighed i Centrum Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/08/12 Antal indlæg : 1683
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 12:54 am
" det kommer stadig et sted fra" sagde jinx
Gæst Gæst
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 12:55 am
"Ja, fordi du er virkelig smuk og sexet" sagde Hope og lagde armene over kors
Kat
Race : Blandning race mellem menneske og Elver Bosted : En lejlighed i Centrum Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/08/12 Antal indlæg : 1683
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 12:55 am
jinx fniste svagt og så på hende "aha" sagde jinx
Gæst Gæst
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 12:56 am
"..." Hope rødmede og så væk
Kat
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 12:57 am
"hvorfor tvilver jeg på det" sagde jinx og lagde Hope ned og sig selv oven på
Gæst Gæst
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 12:58 am
Hope rødmede svagt og så op på hende "h-hvorfor tvivler du på hvad?" spurgte hun
Kat
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 12:59 am
"at du kun har lyst til mig på grund af det fyriske jeg har set på hvordan du reagere da de to tøser flirtede med mig" sagde jinx hviskede i hendes øre
Gæst Gæst
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 1:00 am
Hope rødmede dybt og så væk "... betyder det noget?" mumlede hun, lidt bittert.. hun kunne virkelig ikke lide de to piger.
Kat
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 1:02 am
"det betyder du ikke kun har lyst til mig fyrisks" sagde jinx "du blev jaloux" sagde hun
Gæst Gæst
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 1:03 am
Hope så frustreret op på Jinx "tror du det bliver bedre af at jeg er forelsket i dig?" spurgte hun, lidt vredt, "vil du have det bedre med at jeg elsker dig og vi ikke får noget sammen? Gør det dig glad at jeg ikke kan holde ud at være i nærheden af dig og bliver nød til at finde et andet sted at arbejde?!"
Kat
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 1:06 am
jinx så hende alvorligt i øjenen "nej det gør det ikke men er det, der siger du bliver nød til det? " spurte jinx "vil du hellere leve ulykkeligt hele dit liv og benægte dig selv som du er skabt eller leve lykkeligt og apectere dig selv som du er?" sagde jinx
Gæst Gæst
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 1:07 am
"..." Hope sukkede svagt og lukkede øjnene "det er forkert, og hvis jeg bare ber og gør som gud har planlagt så skal alt nok blive godt" mumlede hun
Kat
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 1:10 am
"har du set ham?" spurte jinx og så hende alvorligt i øjene " har han sagt det til dig at det er sådan du skal leve personligt?" spurte jinx
Gæst Gæst
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 1:13 am
"Jinx, lad nu være.." mumlede Hope og sukkede "man kan ikke se vor herre, for hans mægtighed er for stor for simple mennesker at forstå.. og nej, men der er biblen som er hans ord som jeg skal følge og der står det"
Kat
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 1:15 am
"kan du ikke høre hvor sygt det lyder?" spurte jinx
Gæst Gæst
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 1:16 am
"Nej" Hope var ved at blive vred igen, hun brød sig ikke om når folk kritiserede hendes tro. Hun prøvede at komme op og stå.
Kat
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 1:17 am
jinx holdte hende nede og så hende i øjene "Hope jeg siger det for din skyld" sagde jinx
Gæst Gæst
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 1:18 am
"Du skal ikke blande dig i min tro" sagde hun frustreret og prøvede at skubbe Jinx af
Kat
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 1:21 am
"fint" sagde jinx og slap hende
Gæst Gæst
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 1:21 am
Hope rejste sig og gik ind i stuen.
Kat
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 1:22 am
jinx så efter hende og gik efter hende " har du aldrig undreet over hvilken kenskab jeg har til den magiske verden?" spurte jinx vredt
Gæst Gæst
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 1:23 am
"... hvilket kendskab har du til den magiske verden?" spurgte Hope, lidt uinteresseret og så mod hende
Kat
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 1:26 am
jinx lod sine sorte vinger glide ud "her, nu har du det lad mig høre hvilke terioder du har om hvordan det er satan som har givet dig disse lyster hvordan det er min skyld at alt går galt i verden hvordan gud har forladt os på grund af mig slags lad mig høre dine terioder på hvordan jeg har gjort alt galt på grund af en ting jeg ikke selv har valgt!" sagde jinx i et højere og højere tonefaldt og tårende begynde at trille ned af hendes kinder
Gæst Gæst
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 1:27 am
Hope så på Jinx vinger og bakkede skræmt bagud til hun ramte væggen "du er dæmon.." hviskede hun
Kat
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Søn Okt 05, 2014 1:28 am
"ja det har jeg opdaget! bare løb stik af gør som alle andre aftalen er stoppet jeg holder din hemmenlig bare..." sagde jinx og lod vingerne glide ind igen og vendte sig om og gik ind på værelset og smækkede døren
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope//