Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:25 am
"Oh ok.." Hope kom til at tænke på de to piger der med garanti gerne ville have været nogle af Jinx one night stands. Hendes mave trak sig sammen.. hun var teknisk set et af Jinx one night stands nu.. snart one weekend stand, men stadig.
Kat
Race : Blandning race mellem menneske og Elver Bosted : En lejlighed i Centrum Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/08/12 Antal indlæg : 1683
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:27 am
"noget galt?" spurte jinx og så mod hende
Gæst Gæst
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:29 am
"Hm? Nej.." Hope så væk. Hun var jaloux. Det var jo helt vildt.. i hendes perfekte senarie ville hende og Jinx aldrig være fysisk sammen, men Jinx ville være dybt forelsket i hende og aldrig være sammen med en anden og være ulykkelig. Hvilket var et skrækkeligt scenarie!.. hun sukkede opgivende.. hvordan kunne hun være så selvisk? Den eneste trøst var at Jinx vidst ikke holdt sig tilbage bare fordi hun eksisterede..
Kat
Race : Blandning race mellem menneske og Elver Bosted : En lejlighed i Centrum Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/08/12 Antal indlæg : 1683
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:30 am
"hmm..?" spurte jinx og så på hende
Gæst Gæst
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:30 am
"Ikke noget.." Hope så væk og havde det dårligt.
Kat
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:32 am
"hmm må jeg se hvad du har taget med?" spurte jinx og satte sig op
Gæst Gæst
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:32 am
"Har jeg noget valg?" Hope gik hen og tog posen. Hun satte posen i Jinx skød og forsøgte ikke at stirre for meget på hendes bryster.
Kat
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:34 am
jinx kiggede posens indhold igennem "og det her er dit frækkeste?" sagde jinx med hævet øjenbryn
Gæst Gæst
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:35 am
Hope nikkede "altså undertøj, ja" sagde hun "jeg ved ikke om den ene kjole er den pæneste, men den er min korteste"
Kat
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:37 am
"godt at min plan var vi skulle ud og shoppe i morgen" sagde jinx med et blidt suk
Gæst Gæst
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:39 am
"Shoppe?" sagde Hope og sukkede lettet. Selvom hun frygtede hvad Jinx kunne finde på, så ville det snildt kunne tage det meste af lørdagen. Især hvis hun trak tiden ud.. og så ville weekenden næsten være slut og hun ville ikke komme til at savne det lige så meget. Nu mindre hun lavede, nu mindre vidste hun at hun gik glip af.
Kat
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:40 am
"jeps havde på fornemmelsen at du ikke havde det mest sexede undertøj så det skal vi ud at købe og så skal vi ud og kigge på legetøj" sagde jinx og smillede kækt og lagde sig ned
Gæst Gæst
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:42 am
"Legetøj?" spurgte Hope undrende "til hvem? Uh de har noget virkelig sødt babylegetøj i denne her forretingen jeg kender, og det skulle også være lærerigt.. og de er et godt firma da ikke kommer giftige ting i matrialerne.. eller er det til en lidt ældre?"
Kat
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:42 am
"nah det er til Ahri" løj jinx og smillede blidt
Gæst Gæst
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:44 am
"aaaw!" sagde Hope glad "har hun en af de der pinde med en fjer i? For jeg har set katte på youtube lege med dem, og de er helt vilde med det.. det lyder rigtigt hyggeligt" sagde hun og glædede sig pludselig en hel del mere.
Kat
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:45 am
Jinx fniste svagt "ja det har hun" sagde jinx og kiggede mod Hope og trak langsomt sine trusser af
Gæst Gæst
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:45 am
Hope så svagt på hende og så derefter op i loftet..
Kat
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:46 am
jinx fik tager trusserne af "den er over i hendes lege skuffe der over" sagde jinx og pegede mod et skufferderie
Gæst Gæst
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:47 am
"Oh ok.." Hope skævede kort mod Jinx og så derefter væk igen "der er sikkert andre søde ting hun kan lege med"
Kat
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:48 am
"jo sikkert" sagde jinx og kunne ikke lade hver med at kigge på hopes røv og ahri gik mellem benen på hope
Gæst Gæst
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:52 am
Hope så tøvende på Jinx "så.. uhm" hun smilede svagt "det er også ved at være sent, måske vi skulle sove?"
Kat
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:53 am
"hmm jo det kan vi vel godt hvis du er træt?" spurte jinx og rejste sig op
Gæst Gæst
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:54 am
"Det er jeg" sagde Hope hurtigt og rejste sig også
Kat
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:55 am
jinx gik mod soveværelset "så kom" sagde jinx
Gæst Gæst
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope// Lør Okt 04, 2014 1:55 am
Hope fulgte efter "uhm.. så skal jeg sove på sofaen eller?"
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: have the Christian lost all hope? //Hope//