Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Wet shirt and drop it - (Emmali)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Wet shirt and drop it - (Emmali) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Wet shirt and drop it - (Emmali)   Wet shirt and drop it - (Emmali) - Page 3 Icon_minitimeLør Jul 26, 2014 7:08 pm

Han hørte godt hvad hun sagde, men det var svært det her, og han skulle bruge lidt tid før hænderne stille løsnede sig fra hendes T-shirt og stille flade ud om hendes mave og hans hoved begyndte at næve sig fra hendes barm.
Men før det nåede op i den højde hvor hun kunne se hans ansigt for han sit hoved op og kyssede hendes læber dybt og varmt imens hænderne stille gled op af hendes krop, først op over den svulmende barm og blidt videre op af hendes underarme og kærligt videre op til at de nåede hendes hænder hvor de blidt flettede sig ind til hendes fingre.
Han kunne ikke lade være med at smile og slap så stille hendes læber og så ned på hende, "så vil du være den første som tør at tæmme ham og samtidig være nær mig" sagde han og nussede hendes hænder blidt og fniste let "jeg er glad for du vil være min rødhætte, jeg skal nok prøve at ikke spise dig for hurtigt så" sagde han og blinkede til hende.
Hans øjne var en smule røde af gråden og der var streger ned af kinderne fra tårerne, men han havde et smil på læberne og øjnene gløde af glæde over hende.
Raile hoste kort men så ned på hende og opdagede egentligt først nu at han egentligt sad over hende. Han rødmede stort og gled til siden og satte sig på sin bagdel før han rakte hende sin hånd så hun også kunne komme op og sidde "undskyld" mumlede han stille og gav et kort snøft fra sig, "det viser sig så jeg har en følsom side for kun dig" sagde han og smilte varmt og undskyldende til hende men stadigvæk uden at fortryde det, for det havde bragt dem ret meget tættere sammen.
Tilbage til toppen Go down

Wet shirt and drop it - (Emmali)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Så er det slut med t-shirt og cowboybukser!! - //Tami//
» Drop the bomb. Update af en emnesøgning.
» Hjemme undervisning //Emmali
» kaffe er godt uanset hvornår //Emmali//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Parken-
Gå til: