Race : Meneske Bosted : En villa I de riges kvater Offgame Alder : 24 Tilmeldings dato : 08/06/14 Antal indlæg : 1086
Emne: Hjemme undervisning //Emmali Fre Jul 04, 2014 1:09 am
T: Eftermiddag S: Marias hus O: I stuen: Spise bord, Skrive bord med computer, mange bogreoler og en sofa med tv. V: Skyet og en smugle køligt.
Maria lå stille I sofaen og læste, hun vidste det ville komme en ny hjemme lære snart og det var den eneste grund til hun var hjemme, hun havde sin skole uniform på plus en sweater da det havde været koldt I dag.
Susan, Marias barnepige, gik og støvede af og ventede også på læren så hun kunne tage en pause fra arbejdet.
Emmali
Race : Menneske Bosted : hun bor i en lille lejlighed i down town Offgame Alder : 27 Tilmeldings dato : 25/06/14 Antal indlæg : 47
Emmali bankede på døren til det hus hun håbede var det rigtigt, det var hendes første da som hjemme lærer hvis familie måtte have mange penge, hun stod og ventede lidt, mens hun var lidt spændt på om hun kunne huske de ting hun have fået at vide hun skulle overholde og håbede også lidt at det ville blive en nem først dag. efter noget tid blev der lukket op og hun gik ind, men beholde sin jakke på da hun gik ind i stuen og så sig om og fik øje på en pige der lå på sofaen og en hun gik ud fra var stuepigen da hun gik og gjorde rent. "Hej" Sagde hun venligt og smilet venligt til dem.
Maria
Race : Meneske Bosted : En villa I de riges kvater Offgame Alder : 24 Tilmeldings dato : 08/06/14 Antal indlæg : 1086
Maria så stille op da Susan åbnede døren og lukkede personen ind, Hun lagde sin bog og satte sig op, ranked ryg, anklerne krysede og med en hvis rang over hende. Hun så personen I øjne da hun kom nærmere og smilte stille "Goddag, er du min nye lære?" Maria holde øje med personens reation, hendes krop lignede ikke en på 14 men når hun snakkede med den lyse tone som hun gjorder med fremmede passede stemmen til en ung uskyldig pige.
Emmali
Race : Menneske Bosted : hun bor i en lille lejlighed i down town Offgame Alder : 27 Tilmeldings dato : 25/06/14 Antal indlæg : 47
Emmali så på pigen der sad i sofaen og så på en eller anden måde, bestemt ud, hun måtte skubbe sig selv lidt for at komme videre, først satte hun sin taske på bordet ved siden af computerten på før hun igen vente sig mod pigen. "Maria ikke? Mit navn er Emmali Adams og ja jeg er din nye lærer" sagde hun og smilet hun var lidt nervøs fordi hendes måde at lære fra sig ikke var den samme som andres hun ville fordet meste tage undervisningen ude for også så mest mundtligt selv om der også ville være noget skriftligt, men det have hun ikke selv været så god til selv så hun fortakt at gøre det mundtligt
Maria
Maria nikkede stille og smilte venligt "Rart at møde dig Emmali" hun rejste sig stille "Så, hvor begynder vi?" Maria vidste ikke hvor meget hun ville lytte til denne lære, hun kunne godt lide at lære ting, men for det meste brød hun sig ikke om lære, så hun var spændt på hvad Emmali ville prøve på.
Emmali
Emmali så på hende og tænkte lidt over hendes spørgsmål før hun svarede. "Tage dit over tøj på, vi starte med at gå uden for og der er lidt køligt der ude" sagde hun og tog sin taske over skulderne hvorefter hun ventede på Maria fik sit over tøj på så de kunne komme uden for. Da de kom ud lukkede hun døren efter dem. "hvad vej syntes du vil skal gå, jeg tro det bliver nemmer at undervise dig hvis jeg kender dig lidt beder før vi begynder, jeg tro heller ikke det vil skade nogen af os." sagde hun med et smil på læben og
Maria
Maria så lidt undrene på hende og tog stille sit overtøj på og fulgte med hende, undendørs undervisning? hmm, man kunne vel give det et skyd. Maria fulgte stille med hende ud "umh... den vej" sagde hun stille og pegede ned af en af gaderne og begyndte at gå den vej.
Emmali
Emne: Sv: Hjemme undervisning //Emmali Ons Jul 16, 2014 11:10 am
Emmali så på hende mens hun valgte den vej de skulle går og gik med hende mens hun smilet. "Maria hvad kan du lide at lave i din fri tid?" spurgte hun mens de gik, hun så sig lidt om og begynde at tænke lidt over hvad deres første time skulle handle om.
Maria
Maria gik stille og tænkte, vejen hun havde taget gik ned mod hendes gamle legeplads. Hvad kunne hun lide at lave I sin fritid? Som hun faktisk kunne og ville fortælle en fremmed. "Jeg studere og shopper nogen gange med venner, men det ikke så tit" sagde hun stille og så op på ham "Hvorfor?"