Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 kaffe er godt uanset hvornår //Emmali//

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

kaffe er godt uanset hvornår //Emmali// Empty
IndlægEmne: kaffe er godt uanset hvornår //Emmali//   kaffe er godt uanset hvornår //Emmali// Icon_minitimeTors Okt 02, 2014 8:50 am

Sted: et lille bord på en af molerne
Omgivelser: en masse både og folk der gør dem i stand
Vejr: solrigt
Tid: en time før solnedgang
Påklædning: en gammel sort t-shirt der sidder tæt over hans brystkasse og et par gamle jeans med maler pletter

Carter Willams nød at tage til øde steder og tegne, men denne gang havde han våget sig ud på molen for at tegne noget her. han havde taget en termo kande med en masse kaffe i. han hadede at gå nogen steder hvor han ikke kunne få kaffe, han smilede til folk der kom forbi. han havde stillet et staffeli op ved den bænk han sad ved. han malede landskabet foran ham, han havde lyst til at male en solnedgang her fra. han var sikker på at det ville være en flot en her.
Tilbage til toppen Go down
Emmali

Emmali


Race : Menneske
Bosted : hun bor i en lille lejlighed i down town
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 25/06/14
Antal indlæg : 47

kaffe er godt uanset hvornår //Emmali// Empty
IndlægEmne: Sv: kaffe er godt uanset hvornår //Emmali//   kaffe er godt uanset hvornår //Emmali// Icon_minitimeFre Okt 03, 2014 6:17 am

Emmali var ved at tørre de sidste borde af på den Café hun arbejde på, for så at få fri, det havde været en hård dag på arbejdet da der normalt ikke skete så meget, men lige i dag var der kommet mange mennesker og andre magiske personer til. Emmali var færdig og gik end for at skifte tøj til, et par mørke jeans, en rosa blus med skrift på og et par sinkers, hun havde besluttes sig for at gå en tur ved vandet, det var længe siden og det var en af de for ting hun var ret så glad for og det fik hende til at slappe af. Emmali havde taget sine sko af og stod nu i vandkandet mens hun så ud over vandet, det var et meget flot syn som hun godt kunne drømme sig væk i men lige nu var hun meget forvirret over de ting der var sket på det sidste, hun kunne ikke finde rundt i sine tanker mere. Hun havde stået stille i den tid hun havde tænkt, men nu rystede hun på hovedet og gik videre dog stoppede hun hurtigt op da hun fik øjne på en mand der sad og tegnede noget, hun besluttede sig for at gå over til ham og sagde.
"hej, hvad er det du tegner?"
det sidste lyder mere som et spørgsmål. Hun havde stadig sine sko i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

kaffe er godt uanset hvornår //Emmali// Empty
IndlægEmne: Sv: kaffe er godt uanset hvornår //Emmali//   kaffe er godt uanset hvornår //Emmali// Icon_minitimeMan Okt 06, 2014 6:17 am

Carter så op da en pige stod ved hans skulder. hans øjne var fastnet ved hendes øjne, man kunne se at han ikke havde haft særligt meget søvn på det sidste "hvem spørger" han virkede lidt iriteret men rystede det af sig "undskyld, mit arbejde har taget meget af mine søvn timer" han rodede rundt i sin lille taske og fandt noget mere maling frem som han lod flyde ud på sin paliette og valgte en fin orange til den omkring liggende himmel der var ved at blive farvet orange "jeg har altid gerne ville tage her ud og se den her sol nedgang, en naturlig ting, den er ikke påvirket af os mennesker, den lever i sit egen cyklus" han malede lidt før han lagde penslen og tog sin kop kaffe "vil de ikke have lidt, jeg føler mig lidt uhøflig" han havde efterhånden kommet i kontakt med sin sociale side igen, det var ikke nemt efter 7 år med selv studier.
Tilbage til toppen Go down
Emmali

Emmali


Race : Menneske
Bosted : hun bor i en lille lejlighed i down town
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 25/06/14
Antal indlæg : 47

kaffe er godt uanset hvornår //Emmali// Empty
IndlægEmne: Sv: kaffe er godt uanset hvornår //Emmali//   kaffe er godt uanset hvornår //Emmali// Icon_minitimeTirs Okt 07, 2014 5:53 am

Emmali var fordybet i hans maleri til at hun opdagede at han virkede irriteret da han spurgt hvem hun var siden hun spurgte, hun vente blikket mod ham mens hun smilede venligt før hun sagde."
"Jeg Hedder Emmali, hvad arbejder du med?"
spurgte hun da hun ikke helt forstod det med at han ikke fik sovet nok, det var vel et valg han tog efter som han sad her nu i stedet for at sove. Dog træk hun på skulderne over det og satte sig på bænken ved siden af ham, på den modsatte side af der hvor hans taske stod, hun ville ikke være i vejen for det han lavede som nu så ret så flot ud.
"Det har du ret i, sol ned gange er meget pæne, du er godt til at male."
Sagde Emmali måske lød det dum men hun viste ikke hvad hun ellers skulle sige den orange farve fik hans billede til at virke mere levenede på en måde som en form for magi som ikke var det. Emmali så på vandet, det lage altid en berolige følelse over hende når hun kunne høre det som også fik hende til at slappe mere af, hun drejede hovedet da han igen sagde noget og smilede igen venligt.
"jo tak, men de skal nu ikke føle dem uhøflig, det var mig der forstyrrede dem i mens de maler."
sagde hun venligt om lod igen blikket falde på hans lærrede.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

kaffe er godt uanset hvornår //Emmali// Empty
IndlægEmne: Sv: kaffe er godt uanset hvornår //Emmali//   kaffe er godt uanset hvornår //Emmali// Icon_minitimeTirs Okt 07, 2014 10:32 pm

Carter fandt en ekstra kop frem fra sin taske og hældte noget op til dem begge han smilede til hende "jeg arbejder hos politiet som special efter forsker. folk siger jeg er rimelig klog, jeg siger at halvdelen af min viden er fra held" han grinede lidt over dette. han rettede sig op og så på det billede han havde malet. det var ikke hans bedste men han kunne nu godt lide det. han tog fat om en tegne blok fra hans taske "må jeg tegne dem" han smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Emmali

Emmali


Race : Menneske
Bosted : hun bor i en lille lejlighed i down town
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 25/06/14
Antal indlæg : 47

kaffe er godt uanset hvornår //Emmali// Empty
IndlægEmne: Sv: kaffe er godt uanset hvornår //Emmali//   kaffe er godt uanset hvornår //Emmali// Icon_minitimeOns Okt 08, 2014 5:52 am

Emmali tog i mod koppen med et smil og lå hovedet let på skrå som tegn på at hun lyttede, hvilket hun også gjorde da det var meget spændende, hun arbejde selv på en Café men det var ikke ligeså spændende som at være med i politiet.
"Nogen har held med nogen ting andre med noget andet, men det lyder meget spændende."
Sagde hun og grinede samme med ham, hun tog en mundfuld af den kaffe han havde hældt op i koppen og givet til hende mens hun så ud over vandet. Hun skulle lige til at drikke noget mere da han spurgte om han måtte tegne hende, hun sad lidt med koppen i hånden oppe ved munden med blikket vent mod ham før hun lod hendes arm falde ned i hendes skød igen og med et smil sagde.
"Selvfølgelige, vis du fortæller mig dit navn"
Hun smilede igen og så på hans maleri mens hun ventede på at han skulle svar hende.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

kaffe er godt uanset hvornår //Emmali// Empty
IndlægEmne: Sv: kaffe er godt uanset hvornår //Emmali//   kaffe er godt uanset hvornår //Emmali// Icon_minitimeTors Okt 09, 2014 1:09 am

han smilede lidt før han så på hende "jeg er Carter williams" han så på hende med et lille smil og begyndte at tegne hende. han tog sig god til men arbejdede alligevel hurtigt, det var kun et spørgsmål om tid før det sidste lys forsvandt for ham og det ville være umuligt at tegne hende ordenligt "så Emmali,ikke? hvad laver du til dagligt, når du ikke bliver tegnet af fremmede og drikker deres kaffe" han smilede lidt til hende før han færdig gjorde hendes ansigt og derefter fortsatte på hendes hår. da han var færdig gav han hende blokken "den er meget lignende ikke sandt" han smilede og begyndte at pakke hans andre malerier.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kaffe er godt uanset hvornår //Emmali// Empty
IndlægEmne: Sv: kaffe er godt uanset hvornår //Emmali//   kaffe er godt uanset hvornår //Emmali// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kaffe er godt uanset hvornår //Emmali//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvornår må man emne?
» kaffe - Natsu
» Kaffe tår på en cafe //Arissa//
» Wet shirt and drop it - (Emmali)
» Hjemme undervisning //Emmali

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Lystbådehavnen-
Gå til: