Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Drop the bomb. Update af en emnesøgning.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Drop the bomb. Update af en emnesøgning. Empty
IndlægEmne: Drop the bomb. Update af en emnesøgning.   Drop the bomb. Update af en emnesøgning. Icon_minitimeTors Jun 19, 2014 9:54 am

Yes. Lad os få det hele på plads, jeg søger nu emner og gode plots til Lynx.
Jeg leder efter længde, kreativt og godt spil. Så jeg skriver derfor ikke små eller mindre emner. Min standart for et svar er sted i mellem 300-500 ord, men det kan skift meget, vi har alle dage hvor at vi ikke har så meget kreativ energi og give af. Jeg kan svar med større mellemrum, et normalt svar fra min side kan tag mellem en halv til en hel time, men der kan os være mellemrum på lidt flere dage, ca to-tre dage. Så have gerne lidt tålmodighed og lad være med bombe mig for meget med mails omkring svar, jeg tag den tid som jeg selv mener at jeg har brug for.

Med det ude vil jeg gerne give lidt information om hvem Lynx er. Som i nu hurtigt har set er han en dæmon, men ikke en elmental dæmon, han binder sig ikke fast til et element som sådan og derfor gå hans evner os lidt mere vidt omkring. Han eksisteret i godt omkring de 85 år, altså han er stadig en ung dæmon. Han blev født i Berlin i en tid i mellem krig. Det var kort tid før at Hitler kom til magten i tyskland, her boede han så sammen med hans mor og far til at han var omkring de 13 år, der blev han og familien så taget til fange og sendt til en KZ lejer i Polen. Her døde både hans mor og far af sult og krævende arbejde, Lynx selv blev taget til fange som et forsøgsdyr fordi at man opdaget at han ikke var et menneske, han overfalde faktisk en vagt i mens at han var dæmonisk skikkelse. På forsøges afdelingen blev Lynx både undersøgt, toturet og misbrug. Ret psykisk blev han en helt anden person. Han blev utrolig hadfuld overfor menneske og andre væsner generelt, en meget aggressiv og voldelig natur kom frem hos ham mens at han blev hold fanget. I hans tid som fange blev Lynx os oplært i brug af våben, teknologi og menneske anatomi, han blev mere eller mindre hjernevask til og være dræber maskine af natur.

Lynx er som person en grov og flabet dæmon. Han siger tingen ligeud med meget groft sprog, skælord er en stor del af ham. Han er dygtig skuespiller af natur, han kan find ud og fremstå som en meget charmerende ung mand. Men det er oftest bare en maske for at han kan kom til lege med andre ren psykisk. Han efter og efterlad andre med følelse af sorg, had, frygt eller andre negative følelser. Lynx har behov for få et særlig sus som han kun kan opleve ved drab eller ved sex, han leger derfor altid meget med folk. Det forgå typisk via fysisk og psykisk toture, overlever hans offer hans spil vil person måske være heldig nok til gå fri bag efter.

Jeg tror ikke at jeg har mere og sige om Lynx lige nu, men i skal være velkomne til skrive alle spørgsmål til mig omkring ham. Jeg svare både på dem her og privat, det kun fantasi der kan stop jer.

Lad os komme videre med teksten, jeg har lidt ting som jeg søger til Lynx. Det her er blot mine egen ideer, men jeg er os åben til andre muligheder så smid gerne alt i hoved på mig også kan vi se hvad det bliver til x3

• The Friends, det bare et normalt ønske om venskaber som der måske kan tag form. Lynx er jo så nem og begå sig med, men måske er der en eller to der kan gøre et indtryk på ham så at han ikke blot bruger dem som et andet legetøj.
  • The Enermies, Fjender er naturligvis altid en mulighed, både ældre og nye. Måske folk som der har været udsat for den ondskab og vred som Lynx har i hans hjerte, det helt op til jer.
  • The Control, Det kraver en fysisk og psykisk stærk person som der kun tag Lynx under hans eller hendes arme. Lynx er et meget hadfuld væsen som der godt kun brug et bedre syn på verden, person skal naturligvis være af den overnatur verden da et menneske nok ikke lige egner sig til den her rolle. Jeg har ret til sige nej til hvis at jeg ikke syns at din karakter har det der kraver for hold Lynx i snor, bare så du ikke har en for stor forventning.

Så nu jeg vist færdig med min søgning. Som sagt må i gerne skrive her, eller privat. Jeg er til rådighed begge steder.
Tilbage til toppen Go down

Drop the bomb. Update af en emnesøgning.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Come and play ;) (emnesøgning til mig XD )
» Shall we ? - Emnesøgning
» It just another wish (emnesøgning)
» Vil du lege med mig? - Emnesøgning
» Come play with me >:D (emnesøgning)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: