Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Vil du lege med mig? - Emnesøgning

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vil du lege med mig? - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Vil du lege med mig? - Emnesøgning   Vil du lege med mig? - Emnesøgning Icon_minitimeOns Maj 01, 2013 6:03 am

Goddag, Gæst!

Mit navn er Lilith og jeg er enogtyve år. Jeg er en dæmon, men det prøver jeg så vidt muligt at skjule, da jeg foretrækker mine ofre ikke ved hvad det var de blev fortæret levende af. Jeg er også kannibal, så lad venligst være med at tage hjem til mig for at spise, hvis ikke du har lyst til at spise menneskekød! Jeg er en glad kok og jeg kan bruge flere timer i køkkenet.
Derudover er jeg også glad for at synge, og har vidst også en hemmelig vision om at stå på en scene om nogle år. Indtil da, lever jeg af noget af det jeg er bedst til - sex. Betaler du mig nok, kan du få en hel nat, hvor du får tilfredsstillet dig selv på måder du end ikke troede var muligt!
Jeg nyder at feste, drikke, hore, have det sjovt. Jeg tager bare ikke stoffer. Dog ryger jeg måske en pakke smøger for meget om dagen, for at sige det mildt. Synes du jeg lyder som et interessant bekendtskab, så skriv da endelig til mig!

Har du idéer til plots eller lignende? Så skriv dem ned! Jeg er åben overfor det meste - hvad end der kan skabe mere realisme i vores spil er meget velset. Jeg kommer ofte selv med idéer.

Nogle ting I sikkert ville finde behagelige at vide, er at jeg går meget op i detaljer i mit emne. Jeg skriver meget levende og jeg har et minimumskrav til mig selv på 500 ord i hvert indlæg. MEN! det betyder slet ikke at I behøver skrive 500 ord hver gang og hvad ved jeg. Jeg vil emne med gud og hver mand.

- Lilith


Sidst rettet af Lilith Ons Maj 01, 2013 9:52 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du lege med mig? - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du lege med mig? - Emnesøgning   Vil du lege med mig? - Emnesøgning Icon_minitimeOns Maj 01, 2013 11:09 am

Jeg er frisk, jeg kan forstå hun kan lide og synge og Benji er medlem af et band, et meget kendt undergrunds band, så det kunne da være ret sjovt hvis de mødtes? xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du lege med mig? - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du lege med mig? - Emnesøgning   Vil du lege med mig? - Emnesøgning Icon_minitimeOns Maj 01, 2013 9:50 pm

Det kunne det da ihvertfald! :-3
Jeg er superfrisk på det! xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du lege med mig? - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du lege med mig? - Emnesøgning   Vil du lege med mig? - Emnesøgning Icon_minitimeTors Maj 02, 2013 12:26 am

Suparh.
Har du en speciel ide til hvad der kan ske i emnet, eller skal de bare ske tilfældigt? ^^
Og hvem laver?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du lege med mig? - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du lege med mig? - Emnesøgning   Vil du lege med mig? - Emnesøgning Icon_minitimeTors Maj 02, 2013 2:10 am

Uhm, altså, jeg tænker vi bare skal tage det som det kommer, selvom det kunne være interessant at de udviklede romantiske følelser for hinanden, i forhold til, for det første deres aldersforskel, og også fordi Lilith er dæmon, og Benji menneske.

Men jeg kan da sagtens lave, hvis det er. c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du lege med mig? - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du lege med mig? - Emnesøgning   Vil du lege med mig? - Emnesøgning Icon_minitimeTors Maj 02, 2013 3:05 am

Ja det kunne da være suparh hvis de gjorde det, de har jo samme interesse, de kan begge lide musik altså og ja det kan være interessant når nu de er to så forskellige racer xD

Det ville være dejligt hvis du ville det ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du lege med mig? - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du lege med mig? - Emnesøgning   Vil du lege med mig? - Emnesøgning Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 2:15 am

Opper den lige. :-3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du lege med mig? - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du lege med mig? - Emnesøgning   Vil du lege med mig? - Emnesøgning Icon_minitimeOns Jul 31, 2013 8:12 pm

Bumbum.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du lege med mig? - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du lege med mig? - Emnesøgning   Vil du lege med mig? - Emnesøgning Icon_minitimeTirs Aug 20, 2013 12:40 am

Lala.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du lege med mig? - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du lege med mig? - Emnesøgning   Vil du lege med mig? - Emnesøgning Icon_minitimeTirs Aug 20, 2013 6:32 pm

Welp hvis du mangler flere tråde, er en af mine vidst imploderet ind i sig selv, så jeg har tid ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du lege med mig? - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du lege med mig? - Emnesøgning   Vil du lege med mig? - Emnesøgning Icon_minitimeFre Sep 06, 2013 11:32 pm

Nana.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du lege med mig? - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du lege med mig? - Emnesøgning   Vil du lege med mig? - Emnesøgning Icon_minitimeTors Sep 12, 2013 6:50 am

er det et nej?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil du lege med mig? - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du lege med mig? - Emnesøgning   Vil du lege med mig? - Emnesøgning Icon_minitimeFre Sep 13, 2013 3:45 am

er også frisk hvis det er du har tid til det
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vil du lege med mig? - Emnesøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Vil du lege med mig? - Emnesøgning   Vil du lege med mig? - Emnesøgning Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vil du lege med mig? - Emnesøgning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» It just another wish (emnesøgning)
» Shall we ? - Emnesøgning
» Come play with me >:D (emnesøgning)
» Come and play ;) (emnesøgning til mig XD )
» is that a ghost (emnesøgning)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: