Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Come play with me >:D (emnesøgning)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Come play with me >:D (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Come play with me >:D (emnesøgning)   Come play with me >:D (emnesøgning) Icon_minitimeFre Aug 16, 2013 11:28 pm

Hej folkens, jeg søger nogle at emne med. Jeg har ikke rigtig nogle krav ud over, at jeg bliver glad, hvis det er over fire linjer. Så øh ja...skriv, hvis I har lyst til at emne ^^
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Come play with me >:D (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Come play with me >:D (emnesøgning)   Come play with me >:D (emnesøgning) Icon_minitimeFre Aug 16, 2013 11:30 pm

Jeg vil gerne emne xD.. og forsøge at komme op på 4 linjer
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Come play with me >:D (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Come play with me >:D (emnesøgning)   Come play with me >:D (emnesøgning) Icon_minitimeFre Aug 16, 2013 11:30 pm

Jeg vil også gerne Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come play with me >:D (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Come play with me >:D (emnesøgning)   Come play with me >:D (emnesøgning) Icon_minitimeFre Aug 16, 2013 11:33 pm

Fedt ^^ har I nogle ideer til plots nwn
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Come play with me >:D (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Come play with me >:D (emnesøgning)   Come play with me >:D (emnesøgning) Icon_minitimeLør Aug 17, 2013 6:33 am

Uhm ikke sådan lige xD.. har du?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come play with me >:D (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Come play with me >:D (emnesøgning)   Come play with me >:D (emnesøgning) Icon_minitimeLør Aug 17, 2013 8:17 am

Okay det kan godt være, det lyder nedern,men måske kunne de mødes, imens Hina er i sin mere menneskelige tilstand og snakke lidt. Og så kunne hun blive helt psyko og prøve at "æde" ham og så senere komme tilbage til sine "menneskelige" side og være ked af det. I don't know xD
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Come play with me >:D (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Come play with me >:D (emnesøgning)   Come play with me >:D (emnesøgning) Icon_minitimeLør Aug 17, 2013 8:20 am

Jo det kan de godt xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come play with me >:D (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Come play with me >:D (emnesøgning)   Come play with me >:D (emnesøgning) Icon_minitimeLør Aug 17, 2013 8:30 am

Vil du lave det eller skal jeg? nwn
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Come play with me >:D (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Come play with me >:D (emnesøgning)   Come play with me >:D (emnesøgning) Icon_minitimeLør Aug 17, 2013 8:30 am

altså hvis du gider ville det jo være skønt xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come play with me >:D (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Come play with me >:D (emnesøgning)   Come play with me >:D (emnesøgning) Icon_minitimeLør Aug 17, 2013 8:38 am

Okay jeg prøver, men gør det nok først i mogen, går nok i seng lig om lidt, hvor skal det være henne? ^w^
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Come play with me >:D (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Come play with me >:D (emnesøgning)   Come play with me >:D (emnesøgning) Icon_minitimeLør Aug 17, 2013 8:42 am

Det er helt i orden xD hvad med parken om natten? Eller skoven? :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come play with me >:D (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Come play with me >:D (emnesøgning)   Come play with me >:D (emnesøgning) Icon_minitimeLør Aug 17, 2013 6:22 pm

Lad os sige skoven nwn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come play with me >:D (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Come play with me >:D (emnesøgning)   Come play with me >:D (emnesøgning) Icon_minitimeLør Aug 17, 2013 6:46 pm

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come play with me >:D (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Come play with me >:D (emnesøgning)   Come play with me >:D (emnesøgning) Icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 3:49 am

Andre der har lyst til at emne? ^w^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Come play with me >:D (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Come play with me >:D (emnesøgning)   Come play with me >:D (emnesøgning) Icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 6:33 am

hmmm... kære Hina, hvis du nogle sinde skulle være interesseret i at modtage en tattoo på den bare krop af deres, skal de være hjertelig velkommen, for alle ved jo at under en hver uskyldig ung kvinde ligger der en uartig og rebelsk tøz, som er klar til at sætte negle og tænder i det saftige kød hun end skulle finde Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Come play with me >:D (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: Come play with me >:D (emnesøgning)   Come play with me >:D (emnesøgning) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Come play with me >:D (emnesøgning)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Come and play ;) (emnesøgning til mig XD )
» Wanna play? Let's play (søgning)
» Let's play!
» come and play
» Play with me

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: