Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Play with me

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Play with me Empty
IndlægEmne: Play with me   Play with me Icon_minitimeOns Aug 21, 2013 8:42 am

Hello Gæst,

Tja - som titlen afslører, så vil jeg meget gerne lege lidt med folk her på siden. Allison er ikke helt færdig, men jeg ved dog at hun ikke er en genert pige. Men tænkte at det kunne være interessant, at lade hende udvikle sig gennem emner og derfor vil jeg ikke fast slå for meget om hende nu.
JEG ELSKER PLOTS!
*host..* Jaaer.. Jeg skriver meget gerne med plot, så det kunne være sjovt hvis der var nogen som var med på at udtænke et plot eller flere Wink

Love U all,
Allison Marié Johnson
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Play with me Empty
IndlægEmne: Sv: Play with me   Play with me Icon_minitimeOns Aug 21, 2013 8:18 pm

hey.
jeg vil gerne emne med dig hvis du er frisk på det Wink
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Play with me Empty
IndlægEmne: Sv: Play with me   Play with me Icon_minitimeTors Aug 22, 2013 4:06 am

Jeg kunne også godt tænke mig at emne xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Play with me Empty
IndlægEmne: Sv: Play with me   Play with me Icon_minitimeTors Aug 22, 2013 4:27 am

vil også gerne deltage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Play with me Empty
IndlægEmne: Sv: Play with me   Play with me Icon_minitimeTors Aug 22, 2013 6:06 am

Dejligt at I melder jer på banen Smile

Sådan et generelt spørgsmål til alle: Skal det være med plot eller bare se hvad der sker hen af vejen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Play with me Empty
IndlægEmne: Sv: Play with me   Play with me Icon_minitimeTors Aug 22, 2013 6:08 am

vis du har en ide til et plot så er det oki
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Play with me Empty
IndlægEmne: Sv: Play with me   Play with me Icon_minitimeTors Aug 22, 2013 6:12 am

Hvad jeg sådan lige hurtig kan finde på;
1. Harvey kunne dele nogle bank ud til nogle unge mænd som er efter Allie? Måske på vej hjem efter en tur i byen?
2. Allie kunne blive hunde lufter? Hvis hundene er på en eller anden måde aggressive, kan det være at de af en eller anden grund kan lide Allie
3. Harvey kunne blive en faderskikkelse for Allie?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Play with me Empty
IndlægEmne: Sv: Play with me   Play with me Icon_minitimeTors Aug 22, 2013 6:16 am

vi kan jo prøve 2 vis du laver emnet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Play with me Empty
IndlægEmne: Sv: Play with me   Play with me Icon_minitimeTors Aug 22, 2013 6:20 am

Skal jeg nok. Du skal bare sige hvor så Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Play with me Empty
IndlægEmne: Sv: Play with me   Play with me Icon_minitimeTors Aug 22, 2013 6:22 am

tja der er jo parken og skoven eller centrum der kunne det jo starte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Play with me Empty
IndlægEmne: Sv: Play with me   Play with me Icon_minitimeTors Aug 22, 2013 6:32 am

Der går lidt tid, smider et link her Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Play with me Empty
IndlægEmne: Sv: Play with me   Play with me Icon_minitimeTors Aug 22, 2013 6:33 am

ok er også AFK de næste 15-20 min
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Play with me Empty
IndlægEmne: Sv: Play with me   Play with me Icon_minitimeTors Aug 22, 2013 6:55 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Play with me Empty
IndlægEmne: Sv: Play with me   Play with me Icon_minitimeTors Aug 22, 2013 7:06 am

har læst dit indlæg men ikke sgu ikke finde en måde at skrive Harvey ind i historien Neutral
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Play with me Empty
IndlægEmne: Sv: Play with me   Play with me Icon_minitimeFre Aug 23, 2013 4:22 am

De kan jo bare støde på hinanden i skoven, når han lufter hans hunde. De ku komme ind på at han måske ikke altid havde tid til at gå med dem og så kan Allie foreslå at gå med dem?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Play with me Empty
IndlægEmne: Sv: Play with me   Play with me Icon_minitimeFre Aug 30, 2013 4:43 am

jeg har ikke nogen ide til et plot, men hvis du har
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Play with me Empty
IndlægEmne: Sv: Play with me   Play with me Icon_minitimeTirs Sep 03, 2013 1:03 am

Jeg vil gerne emne, men har ikke lige nogle ideer til plots, så du må meget gerne komme med nogen, hvis du altså har lyst til at emne med mig ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Play with me Empty
IndlægEmne: Sv: Play with me   Play with me Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Play with me
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Wanna play? Let's play (søgning)
» come and play
» Let's play!
» A game to play
» Come play with me >:D (emnesøgning)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: