Davs alle sammen navnet et Demetra og jeg en dæmon som har beboede byen i nogle uge, jeg kommet her til fordi jeg hørt om alle de mange overnaturlige væsner der er her i byen og derfor leder jeg os efter mennesker og andre væsner som kunne have lyst til og emne med mig
Lidt om Demetra Hun er dæmon Hun ser ud som en på 19 men hun er over 237 år gammel Hun har små Mariager men de ikke godkendt i nu Hun er våbenhandler ind for magi våben, men hun gør sig os i normale våben Hendes personlighed er stadig ikke besluttet i nu
Krav Skrive over fem linjer Ingen emner hvor man kunne snakker det kedeligt Plot kan vi godt snakke om Være kreativ
Ønsker Demetra går rundt med En kæreste Andre in game relationer Andre ideer er os velkommen
Jayden
Race : Dæmon Bosted : Uptown, strandhus Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 28/03/12 Antal indlæg : 9858
Emne: Sv: A game to play Søn Okt 21, 2012 1:48 am
Davs Demetra, velkommen til siden hvis der er noget vi ikke har nok af, så er det dæmoner!
Jeg kunne godt tænkte mig at emne med dig, men der er lidt ting i dine krav som muligvis ikke helt matcher min spillestil xD lad mig lige skrive ned, så kan du jo selv afgøre om det stadig har lyst til at emne eller ej ^^
Dine krav:
Skrive over 5 linjer: Det er ikke lige mig.. og jeg bliver ikke sur eller fornærmet hvis du derfor vælger ikke at ville emne. Jeg ligger tit på 1-2 linjer, men hvis vi emner kan jeg godt love minimum 3 linjer.
Ingen emner hvor man kun snakker: Tja, det er i orden med mig, men det kræver måske noget plot? Det kunne være rart at få uddybet lidt hvad du ellers har i tankerne ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: A game to play Søn Okt 21, 2012 2:02 am
Jeg kan bare ikke de der små emner det virker så kedeligt når jeg ikke kan få mulighed for at skrive en god del
Jayden
Race : Dæmon Bosted : Uptown, strandhus Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 28/03/12 Antal indlæg : 9858
Emne: Sv: A game to play Søn Okt 21, 2012 6:12 am
Det er også i orden selv er jeg ikke så stor fan af at skrive længere end jeg synes nødvendigt i emnet. Jeg håber du kan finde nogle andre nice mennesker at skrive med så, der er en hel del her inde der skriver langt ^^ og skulle du få lyst til at skrive med en der skriver lidt kortere kan du jo altid sende mig en pm xD