Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 A game to play

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




A game to play Empty
IndlægEmne: A game to play   A game to play Icon_minitimeLør Okt 20, 2012 10:45 pm

Davs alle sammen navnet et Demetra og jeg en dæmon som har beboede byen i nogle uge, jeg kommet her til fordi jeg hørt om alle de mange overnaturlige væsner der er her i byen og derfor leder jeg os efter mennesker og andre væsner som kunne have lyst til og emne med mig

Lidt om Demetra
Hun er dæmon
Hun ser ud som en på 19 men hun er over 237 år gammel
Hun har små Mariager men de ikke godkendt i nu
Hun er våbenhandler ind for magi våben, men hun gør sig os i normale våben
Hendes personlighed er stadig ikke besluttet i nu

Krav
Skrive over fem linjer
Ingen emner hvor man kunne snakker det kedeligt
Plot kan vi godt snakke om
Være kreativ

Ønsker Demetra går rundt med
En kæreste
Andre in game relationer
Andre ideer er os velkommen
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

A game to play Empty
IndlægEmne: Sv: A game to play   A game to play Icon_minitimeSøn Okt 21, 2012 1:48 am

Davs Demetra, velkommen til siden Smile hvis der er noget vi ikke har nok af, så er det dæmoner!

Jeg kunne godt tænkte mig at emne med dig, men der er lidt ting i dine krav som muligvis ikke helt matcher min spillestil xD lad mig lige skrive ned, så kan du jo selv afgøre om det stadig har lyst til at emne eller ej ^^

Dine krav:

Skrive over 5 linjer: Det er ikke lige mig.. og jeg bliver ikke sur eller fornærmet hvis du derfor vælger ikke at ville emne. Jeg ligger tit på 1-2 linjer, men hvis vi emner kan jeg godt love minimum 3 linjer.

Ingen emner hvor man kun snakker: Tja, det er i orden med mig, men det kræver måske noget plot? Det kunne være rart at få uddybet lidt hvad du ellers har i tankerne ^^


Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A game to play Empty
IndlægEmne: Sv: A game to play   A game to play Icon_minitimeSøn Okt 21, 2012 2:02 am

Jeg kan bare ikke de der små emner det virker så kedeligt når jeg ikke kan få mulighed for at skrive en god del
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

A game to play Empty
IndlægEmne: Sv: A game to play   A game to play Icon_minitimeSøn Okt 21, 2012 6:12 am

Det er også i orden Smile selv er jeg ikke så stor fan af at skrive længere end jeg synes nødvendigt i emnet. Jeg håber du kan finde nogle andre nice mennesker at skrive med så, der er en hel del her inde der skriver langt ^^ og skulle du få lyst til at skrive med en der skriver lidt kortere kan du jo altid sende mig en pm xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A game to play Empty
IndlægEmne: Sv: A game to play   A game to play Icon_minitimeSøn Okt 21, 2012 8:09 am

Det skal jeg nok hvis det er :3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A game to play Empty
IndlægEmne: Sv: A game to play   A game to play Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A game to play
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Wanna play? Let's play (søgning)
» søger in game bror
» Come play with me >:D (emnesøgning)
» Søger lidt In game relationer
» Play with me

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: