Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Søger lidt In game relationer

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Søger lidt In game relationer  Empty
IndlægEmne: Søger lidt In game relationer    Søger lidt In game relationer  Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 7:38 am

Hey alle jeg kigger lidt efter nogle relationer til Cicero så her er lidt af det jeg søger


Familie:

Bror/søster

Fætter/Kusine

Venskaber:

Bedste ven

Bedste veninde

Barndoms ven (helst en vampyr som er ur gammel)


Forhold:

Kæreste (køn lige meget og det samme med race)

Ex kæreste


Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger lidt In game relationer  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger lidt In game relationer    Søger lidt In game relationer  Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 8:03 am

Heys Wink hvis kærlighed ikke skulle kunne gå hvad så med bedste veninde?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger lidt In game relationer  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger lidt In game relationer    Søger lidt In game relationer  Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 8:05 am

Tja det kunne jo altid være noget ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger lidt In game relationer  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger lidt In game relationer    Søger lidt In game relationer  Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 8:05 am

Jeg vil i hvert fald med glæde være din bedste veninde Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger lidt In game relationer  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger lidt In game relationer    Søger lidt In game relationer  Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 8:08 am

Så der en ting på plads, og hvornår vil du mødes igen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger lidt In game relationer  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger lidt In game relationer    Søger lidt In game relationer  Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 8:11 am

måske kan vi være brødre uden jeg viste det alle så en ukendt broer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger lidt In game relationer  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger lidt In game relationer    Søger lidt In game relationer  Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 8:13 am

Tja kunne være intetsandt men du skal husk at Cicero er en urgammel vampyrer så hvordan skal det høre sammen i familien? Oo
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger lidt In game relationer  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger lidt In game relationer    Søger lidt In game relationer  Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 8:13 am

Lige så snart du har lavet et emne vil os Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger lidt In game relationer  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger lidt In game relationer    Søger lidt In game relationer  Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 8:15 am

Hvor skal det være?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger lidt In game relationer  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger lidt In game relationer    Søger lidt In game relationer  Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 8:15 am

Mhm enten et dystert sted eller et lidt mere fint sted...jeg har ingen anelse ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger lidt In game relationer  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger lidt In game relationer    Søger lidt In game relationer  Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 8:16 am

en grandfætter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger lidt In game relationer  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger lidt In game relationer    Søger lidt In game relationer  Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 8:17 am

Det kan vi godt snakke om hvis det er ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger lidt In game relationer  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger lidt In game relationer    Søger lidt In game relationer  Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 8:22 am

iorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger lidt In game relationer  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger lidt In game relationer    Søger lidt In game relationer  Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 8:30 am

Er det så mig det skal forklar det til dig eller hvordan? Oo
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger lidt In game relationer  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger lidt In game relationer    Søger lidt In game relationer  Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 8:36 am

Kan jeg få dig til at sende mig et link til emnet over pm? for skal lige logge af i noget tid og kan være jeg først kommer på i morgen ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger lidt In game relationer  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger lidt In game relationer    Søger lidt In game relationer  Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 8:47 am

ja
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søger lidt In game relationer  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger lidt In game relationer    Søger lidt In game relationer  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søger lidt In game relationer
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Vulpdreng søger relationer
» søger in game bror
» Relationer og spil
» A game to play
» sådan lidt af hvert

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: