Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Vulpdreng søger relationer

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vulpdreng søger relationer Empty
IndlægEmne: Vulpdreng søger relationer   Vulpdreng søger relationer Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 5:41 am

Hejsan dejlige mennesker og andet godtfolk,

Jeg søger relationer til min vulpdreng Jasper. Det kan være alt mellem himmel og jord, fra flirt til fætter.

Kom friske og kom glade med forslag, eller bare skriv her eller i en PM at i gerne vil have en relation til mig, og så finder vi ud af noget! ^w^

PS: Jeg søger også mere specifikt en sambo. Denne annonce er klistret op flere steder i Aterswell med billigt tape.

"HAR DU BRUG FOR EN SAMBO?


Hej alle dejlige mennesker, jeg er en ung, frisk fyr der søger en at flytte sammen med enten i min lejlighed eller din. Jeg kan ikke lide at bo alene og har brug for lidt selskab i mit daglige liv.
Jeg har ikke nogen krav til min sambo, men prøv ikke at efterlade kanyler eller rygerpapir i lejligheden.
Oprydningsegenskaber er ikke et krav. Faktisk skal du helst kunne tåle at der roder lidt derhjemme.

Jeg er ikke-ryger og har ikke kæledyr, men har ikke noget imod hvis folk har det. Jeg studerer russisk på college og arbejder som tolk.

Skriv eller ring, hvis i er interesserede, så finder vi ud af noget.

Kontaktinfo:
Tlfnr.: (541) 754-3010
E-mail: jasperhamilton@hotmail.com"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vulpdreng søger relationer Empty
IndlægEmne: Sv: Vulpdreng søger relationer   Vulpdreng søger relationer Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 5:57 am

jeg vil da gerne have en form for relation til dig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vulpdreng søger relationer Empty
IndlægEmne: Sv: Vulpdreng søger relationer   Vulpdreng søger relationer Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 6:00 am

Yay! :3
Har du noget i tankerne?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vulpdreng søger relationer Empty
IndlægEmne: Sv: Vulpdreng søger relationer   Vulpdreng søger relationer Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 6:04 am

nææ, har du noget i tankerne?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vulpdreng søger relationer Empty
IndlægEmne: Sv: Vulpdreng søger relationer   Vulpdreng søger relationer Icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 7:37 pm

hey jeg kunne godt bruge en at emne med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vulpdreng søger relationer Empty
IndlægEmne: Sv: Vulpdreng søger relationer   Vulpdreng søger relationer Icon_minitimeSøn Jul 28, 2013 9:11 pm

Hurra! Jeg sender dig en PM.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vulpdreng søger relationer Empty
IndlægEmne: Sv: Vulpdreng søger relationer   Vulpdreng søger relationer Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vulpdreng søger relationer
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Søger lidt In game relationer
» Relationer og spil
» Søger, tag et kig
» Kom hid!! Søger!!
» søger emne =^.^=

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: