Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Relationer og spil

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 4:33 am

Hey allesammen!

Er der nogen der har lyst til at lave relationer med mig? Og måske et lille emne? ^^

Bare skriv ^^
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 4:38 am

Jeg ved ikke om det var meningen jeg skulle skrive en PM til dig, eller bare kunne skrive her, så nu skriver jeg her xD

Vil gerne emne med dig hvis du mangler noget at lave? Relationer ved jeg ikke rigtig med, familie er nok udelukket siden.... Ja... Sean er halvgammel xD
Men hvad siger du selv? :3
Don't worry, jeg bider ikke... så hårdt (; xD
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 4:42 am

Jeg er også altid frisk på et lille emne xD min figur er elver, så det bliver nok ikke blodsbeslægtet men..
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 5:05 am

jeg vil også gerne emne hvis det er ^^ relationer lyder også cool, men ved ikke helt, hvordan det skulle være xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 6:02 am

Tjo, det er sådan at jeg bare leder efter hvad som helst. Familie er nok udelukket som i siger, men venner, fjænder, rivaler eller mentorer.

Det mest specifikke jeg leder efter er nogen jeg kan "beskytte". Gino tror det er hans skæbne som engel at være nogens skytsengel.

Ellers kom med nogle forslag til hvilke relationer i kunne have med mig. ^^

Og Sean, det var meningen du skulle skrive her. ^^
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 6:05 am

Altså min dejligere elver her har jo allerede været ude for et halvt drabsforsøg xD *poke Sean* så hvis du er interesseret kan godt finde ud af et eller andet xD

fjender er måske lidt i overkanten, men ellers lyder de andre ting også sjovt at spille ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 6:18 am

@Arissa: Ok. Det var egentlig bare forslag til relationer. Men nu kender jeg ikke din karakter så godt, så jeg ved ikke helt hvor hun færdes i dagligdagen. Hvor kunne jeg have mødt dig?

@Sean: Tjo, ikke medmindre du vil være min farfar onkel eller noget i den retning. xD
Men jeg tvivler, mine forældre flyttede til USA fra Italien da jeg blev født. (Medmindre selvfølgelig at din karakter også er italiener.)
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 6:23 am

Min figur er en ung (100 år) elver pige der elsker at gå i skoven, men også føler sig meget draget til byen. Hun er træt af at være hjemme, så enten går hun rundt i Aterswell alene, eller også hænger hun ud i skoven.. normalt ved søen xD
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 6:24 am

Nej, Italiener er han dog ikke xD Så måske er farfar og onkel udelukket, jeg tror heller ikke jeg ville være så god til at være det o_o xD

Men hva sir' du, vil du stadig emne selvom jeg ikke er din farfar? :3

Tsk Arissa, jeg gjorde dig jo ikke nooooget xD *pokes back* jeg drillede jo bare lidt (;
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 7:11 am

@Sean: Klart altid frisk. ^^ Men den må vi hellere tage pr. PM

@Arisssa: Hmm. Hvordan lyder det her? "Jeg kom engang til at gå ind i dig, og spilte min kaffe udover din hvide skjorte og så tilbød jeg dig at komme hjem til mig for at låne dig noget rent tøj og give dig nogle penge til at erstatte dit ødelagte tøj."

Kunne ikke lige finde på noget bedre. Sorry ^^
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 7:16 am

altså jeg kunne da godt bruge noget beskyttelse xD
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 7:28 am

Lyder fint xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 8:57 am

Mit navn er faktisk Italiensk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 8:59 am

Og hvad? Du siger mit ikke er xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 9:01 am

Nej det siger jeg ikke men du skrev du stammer fra Italien det kunne være en mulig relation
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 9:11 am

Aaah. På den måååde. Ja det er selvfølgelig rigtigt.
Du kunne være min onkel? Bror? Nu ved jeg ikke hvor gammel din rolle er.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 9:14 am

36 er min alder men jeg skriver PM til dig imorgen så finder vi ud af noget relation der hvis du er interreseret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 9:15 am

Sure, do that. ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 6:51 am

Nu er jeg ikke rigtig begyndt herinde endnu, men jeg har stjålet nogle idéer fra en anden karakter jeg har, eller mange faktisk. Jeg vil nok komme til at gøre hende noget anderledes, det bliver kedeligt hvis de er de samme om og om igen. Men jeg kan allerede nu sige at hun får brug for beskyttelse, hvis den plads ikke allerede er taget:)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 8:05 am

Nej Blair, det er det ikke. Men hvis du bare leder efter en 'bodyguard', så er du kommet til det forkerte sted. Jeg leder efter nogen som jeg kan have et underligt men dog forståeligt, dybt og psykotisk, psykologisk, komplekst forhold til. En jeg har lyst til at beskytte, nogen som betyder noget for mig (eller min rolle egentlig ^^'), og ikke bare for penge.

Men du passer fint siden du (eller din rolle) er en menneskelig pige. Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 5:01 pm

Jeg kan jo ikke vide hvordan deres forhold vil blive, men hvis det lever op til dine forventninger, kunne vi måske finde ud af noget?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 6:56 pm

Vi kan jo altid prøve Wink
Men det jeg egentlig prøvede at forklare dig var, at han ikke er en simpel 'bodyguard'. ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 1:02 am

På den måde:)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 5:37 am

Send mig en PM og vi snakker om det. Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Relationer og spil Empty
IndlægEmne: Sv: Relationer og spil   Relationer og spil Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Relationer og spil
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» spil med mig //willow//
» Søger spil xD
» Vulpdreng søger relationer
» Søger lidt In game relationer

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: