Race : blanding af Elver og Menneske Bosted : I en lille lejlighed sammen med hans søster og hendes barn. Offgame Alder : 26 Tilmeldings dato : 02/02/15 Antal indlæg : 25
Emne: come and play Ons Feb 11, 2015 9:25 pm
Hejsa alle væsner i Aterswell.
Jeg søger nogle at emne med, det kunne være alt fra et plot vi selv finder på eller bare et tilfældigt møde som går af tilfældighedernes vej ;-) glæder mig til at emne med jer
Lady Samedi
Race : dæmon Bosted : i et lille voodoo tempel Tilmeldings dato : 12/01/15 Antal indlæg : 5
Emne: Sv: come and play Tors Feb 12, 2015 2:46 am
jeg er frisk
Thrandu
Race : blanding af Elver og Menneske Bosted : I en lille lejlighed sammen med hans søster og hendes barn. Offgame Alder : 26 Tilmeldings dato : 02/02/15 Antal indlæg : 25
Emne: Sv: come and play Tors Feb 12, 2015 7:16 am
Nogen ide til et plot eller skal vi bare tage det som det kommer ?
Lady Samedi
Race : dæmon Bosted : i et lille voodoo tempel Tilmeldings dato : 12/01/15 Antal indlæg : 5
Emne: Sv: come and play Fre Feb 13, 2015 4:57 pm
hvad med at din søster, prøver forskellige religioner i et forsøg på at komme sig over sin sorg over sin mans død og du tager med hende
Thrandu