Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 It just another wish (emnesøgning)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




It just another wish (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: It just another wish (emnesøgning)   It just another wish (emnesøgning) Icon_minitimeSøn Maj 26, 2013 10:54 pm

So jeg tilbage igen og jeg virkelig en stor lyst til og emne med folk, for det alt for lang tid siden at jeg sidste har fortaget mig noget som helst på den her side, plus at jeg har et par gammel emner som jeg har tænkte mig og hive op fra de døde c:

Krav
jeg som altid en smule kravene med man kan skrive x antal linjer og derfor vil lige hurtigt sige at alt ved der hedder under fem linjer ikke er velkomne hos mig.
vær kreativ som altid og kom gerne med forslag til hvad der kan forgå for jeg et handlings menneske og ikke bare en person der kan stå og snakke.
race har jeg aldrig krav til da cicero sådan møder alle.
jeg forvandler gerne, hvis der et ønske om at blive vampyr.

ellers tror jeg det alt hvad jeg har sige

~Cicero~
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It just another wish (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: It just another wish (emnesøgning)   It just another wish (emnesøgning) Icon_minitimeMan Maj 27, 2013 6:29 am

Jeg vil gerne emne med dig, skriver jeg for kort må du jo lige sige til Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It just another wish (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: It just another wish (emnesøgning)   It just another wish (emnesøgning) Icon_minitimeMan Maj 27, 2013 7:11 am

Det skal jeg nok hvis det er c:

Hvad vil du så gerne emne om?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It just another wish (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: It just another wish (emnesøgning)   It just another wish (emnesøgning) Icon_minitimeMan Maj 27, 2013 7:31 am

Kan du bruge en menneske pige til noget? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It just another wish (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: It just another wish (emnesøgning)   It just another wish (emnesøgning) Icon_minitimeMan Maj 27, 2013 7:35 am

Jeg kan ikke ligefrem sige at Cicero mangler noget som helst i hans liv pt o.o

Så det lidt svært og sige, jo vente lige.... Er din karakter god til tag sig af folk er lidt på den anden side af loven for Cicero er endt som lidt af narkoman og jeg kunne faktisk god tænke mig og trak ham op af det hul som han er endt nede i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It just another wish (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: It just another wish (emnesøgning)   It just another wish (emnesøgning) Icon_minitimeMan Maj 27, 2013 7:53 am

Hun er en venlig sjæl, så det vil jeg da regne med at hun er god til Wink
Skal de mødes tilfældigt eller skal vi have aftalt noget mere specifikt?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It just another wish (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: It just another wish (emnesøgning)   It just another wish (emnesøgning) Icon_minitimeMan Maj 27, 2013 8:05 am

Altså det kunne jo være at hun måske kunne finde ham et at hans mega mørke moments hvor han ikke har indtaget noget som helst i flere dage og derfor er han ganske tæt på og gå ned en psykose, for det sker jo ind i mellem og Cicero vil helst ikke enden på hospitalet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It just another wish (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: It just another wish (emnesøgning)   It just another wish (emnesøgning) Icon_minitimeMan Maj 27, 2013 8:09 am

De kunne mødes et sted i byen og hun tager ham med hjem for at hjælpe måske, gøre ham i bedre humør?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It just another wish (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: It just another wish (emnesøgning)   It just another wish (emnesøgning) Icon_minitimeMan Maj 27, 2013 8:11 am

Det kunne hun jo for en psykose ramt person er ikke ligefrem det mest nemme og have med og gør hvis man da ikke er klar til lidt af en kamp, men hvor hen synes du så at vi skal have dem til og mødes?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It just another wish (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: It just another wish (emnesøgning)   It just another wish (emnesøgning) Icon_minitimeMan Maj 27, 2013 8:14 am

Hvor henne? Godt spørgsmål, skal vi sige at du laver emnet og bestemmer derfor hvor det er henne af Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It just another wish (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: It just another wish (emnesøgning)   It just another wish (emnesøgning) Icon_minitimeMan Maj 27, 2013 8:44 am

Det skal jeg nok men lige nu har jeg lige et andet emne på et andet forum, men jeg sender et link så snart emne er klar c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It just another wish (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: It just another wish (emnesøgning)   It just another wish (emnesøgning) Icon_minitimeMan Maj 27, 2013 8:45 am

I orden, så venter jeg bare pænt Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It just another wish (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: It just another wish (emnesøgning)   It just another wish (emnesøgning) Icon_minitimeMan Maj 27, 2013 9:51 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It just another wish (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: It just another wish (emnesøgning)   It just another wish (emnesøgning) Icon_minitimeTors Maj 30, 2013 9:32 am

Har svaret Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It just another wish (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: It just another wish (emnesøgning)   It just another wish (emnesøgning) Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 2:38 am

Jamen... kære Cicero jeg vil da med glæde være til selskab hos dem, og hvis du eventuelt har interesse, for at vække nogle kreative tegninger på din afblejede krop, kan dette også være tilgængeligt.

Mvh. Fenryl
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It just another wish (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: It just another wish (emnesøgning)   It just another wish (emnesøgning) Icon_minitimeMan Jun 10, 2013 6:42 am

Jeg ved sgu ikke engang om der ved være plads til mere art på Cicero's krop for han har mange tatoveringer i forventen så er der overhoved plads? *tænkte tænke*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




It just another wish (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: It just another wish (emnesøgning)   It just another wish (emnesøgning) Icon_minitimeMan Jun 10, 2013 10:45 pm

tja... der kan altid blive lagt en tattoo på mere.. intime områder Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





It just another wish (emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: It just another wish (emnesøgning)   It just another wish (emnesøgning) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
It just another wish (emnesøgning)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Shall we ? - Emnesøgning
» Vil du lege med mig? - Emnesøgning
» Come play with me >:D (emnesøgning)
» Come and play ;) (emnesøgning til mig XD )
» is that a ghost (emnesøgning)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: