Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:06 am
Duron løb efter hende og grinede lidt
Maria
Race : Meneske Bosted : En villa I de riges kvater Offgame Alder : 24 Tilmeldings dato : 08/06/14 Antal indlæg : 1086
Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:08 am
Maria grinede glad og så bag sig "Åh åh, ser ud som om båndemanden ikke er så glad for vores handling" sagde hun og løb hurtigere, bånde manden var løbet ud og prøvet at slamle køerne og grisene igen og en anden var løbet efter dem.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:09 am
"Smukt" mumlede Duron og løb hurtigt afsted. "Hvad med vi løber nedenunder og cutter ham af?"
Maria
Race : Meneske Bosted : En villa I de riges kvater Offgame Alder : 24 Tilmeldings dato : 08/06/14 Antal indlæg : 1086
Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:11 am
"Jeg tro godt vi kan nå til stationen og hoppe på et tog før han heler ind på os" sagde hun med et stort smil.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:12 am
"Ok, men hvis han når med ind så blamer jeg dig" grinede Duron og fortsatte mod stationen
Maria
Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:14 am
Maria løb op på Stationen og hun kunne høre mandens råb nu, hun løb hen mod et tog men dørene var lukkede "Duron tag fat i min hånd" sagde hun hurtig og grab ud efter Duron.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:15 am
Duron greb uden tøven fat i Marias hånd
Maria
Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:17 am
Maria løb direkte mod toget og rækte hendes højre hånd frem med modermærket der begyndte at lyse og sprang gennem væggen på toget, holdte godt fast I Duron så han også røj med og de landede begge på gulvet i en af vågne mens toget begynte at køre. Maria grinede glad, første gang hun var faldet gennem en væg havde hun været så syg hun kastede op og ikke kunne se noget i flere minuter, men hun havde vænnet sig til at bruge sin evne at hun nu ikke følte bivirkningerne "Vi klarede den"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:19 am
"Wow" Duron grinede højt og kom op og stå "ok, det var ret cool" han så ud gennem vinduet og smilede trumferende "du kan jo komme ind overalt"
Maria
Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:23 am
"Ja" Sagde Maria med et smil "det var også sådan jeg fandt nogen mange intresante rum i mit hus" Sagde hun glad og grinte, prøvet at rejse sig op, men faldt sammen og rystede "shit..." Sagde hun og tog en hånd til brysted, hendes modemærke lyste stadigvæk. Maria bid tænderne sammen, hun havde aldrig før prøvet at hive en anden person med gennem en væg, hun havde prøvet med tasker, tøj, møbler og endag en fugl, men et meneske fuldt påklædt havde hun aldrig prøvet.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:24 am
"Er du ok?" Duron holdt op med at smile og så bekymret på hende "din hånd lyser?" han trak hende op og stå
Maria
Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:26 am
Maria støttede sig til ham "Brugte.... for meget.... magi" hun rystede og tog sin hånd til sig og den holdte langsomt op med at lyse.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:29 am
Duron holdt hende så hun ikke faldt..
Maria
Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:30 am
Maria lukkede øjne "Bare.... sæt mig ned og hent noget vand hvis du kan" sagde hun stille og gispede svagt efter vejert.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:31 am
Duron fik hende forsigtigt sat på et af sæderne. Han nikkede og smuttede ud.
Maria
Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:33 am
Maria gispede stille efter vejert og prøvede at slappe af, og mens hun prøvede på det, slappede hun så meget af hun faldt i søvn.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:37 am
Duron kom tilbage med en flaske vand og to colaer. "Jeg vidste ikke hvad du helst ville have, tænkte sukker måske ville hj-" han stoppede da han så at Maria var faldet i søvn. Han blinkede lidt og sukkede så "you gotta be.." han satte sig ved siden af hende og åbnede den ene cola.
Maria
Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:39 am
Maria sad og sov let, hendes hoved tilte en smugle tilbage for støte af sædet og hænderne folede på hendes skød, hun træk vejert rolig og lydløst gennem sine smugle afskilte læber.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:42 am
Duron skævede mod Maria.. hun så nu ret kær ud når hun sov. Han rettede sig lidt så han sad ordenligt og betragtede hende
Maria
Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:44 am
Maria sov stille og drømte om at være en fugl og flyve afsted over vandet, og smilte en andelse.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:45 am
Duron sad bare og så på hende og smilede svagt.
Maria
Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:46 am
Maria vågnede stille og så træt over på ham "hov.. faldt jeg i søvn" sagde hun svagt og rødmede meget.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:48 am
"Ja, det er cool" han rakte hende vandet "her, jeg skaffede også en cola"
Maria
Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:51 am
Maria tog colaen glad, åbnede den og drak ivrigt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Så, lad os have "sjov"? - Maria Man Jun 23, 2014 2:53 am
Duron smilede svagt, så ud af vinduet og drak af sin egen.