Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Du svarede ikke på din sms.. - Maria

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 22 ... 44  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Du svarede ikke på din sms.. - Maria Empty
IndlægEmne: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 7:24 am

Tid: 12:00
Vejr: Solskin
Sted: Foran Marias hjem
Omgivelser: Det rige kvarter

Efter deres aften i forlystelsesparken havde Duron ikke kunne stoppe med at tænke på Maria. Det havde fået ham til tage i skole bare så han kunne se hende.. og så var hun slet ikke kommet. Han vidste godt at der var nogle gange hun skippede skolen, men han havde ikke kunne slippe følelsen af der måske var noget galt. Han vidste ikke om han bare ledte efter en undskyldning for at se hende, eller om han rent faktisk var bekymret. Så han havde sendt hende en sms. Og så en til. Og en til. Ringet.. og da han stadig ikke havde fået svar, var han blevet rigtigt bekymret.

Nu stod han foran hendes hus og tog en dyb indånding. Han ringede på døren og ventede. Han havde ikke sin hættetrøje på, for vejret var for godt. Han stod i en hvid T-shirt, sorte shorts og sine slidte gummisko.
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria

Race : Meneske
Offgame Alder : 24
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 7:30 am

Susan gik stille over til døren, der var meget sjælendt den unge frue fik gæster så hun regnede med det var en salgmand ved døren.
Hun lukkede stille op og så på drengen der stod udefor døren, hun havde selv en uniform på så det var tydligt hun arbejde I huset og ikke var ejeren "Ja? Kan jeg hjælpe dig" spurgte hun stille.

Maria lå oven på I hendes værelse, Mia var lige kommet en med en kold klud til hendes pande og Maria smilte taknemligt til hende, det var Mia der havde funder Maria I morges uden krafter til at stå ud af sengen og havde skjult stin hun havde brugt for at snige sig ud og så kaldt på Susan.

Mia sætte stille bakken med mad og vand til Maria og gik så nedeunder for at se hvad der forgik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 7:33 am

”Oh, hey..” Duron havde helt glemt at hun havde folk der arbejdede i huset ”hrm, jo Maria kom ikke i skole og ville bare lige høre om hun var ok” sagde han uden at se direkte på Susan.
Maria

Maria

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 7:35 am

Susan nikkede stille "Frøken Maria havde det ikke godt I morges og ligger stadigvæk I sin seng" sagde hun stille.

Mia kom ned og så gennem døren og så drengen og tænkte dette nok var fyren Maria havde talt om.

Maria ly stille I sin seng, havde fået sin hvide kjole på og prøvet bare at få sin feber ned, hun havde at ligge I sengen, hun ville se Duron, men hun blev ved med at falde i søvn og hun kunne ikke finde sin mobil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 7:37 am

”Hun er syg?” Duron rynkede brynene og så ind i huset. Oven på dagen i går.. hun havde brugt meget magi. Han var bekymret, var det en normal sygdom eller? ”Er hun ok? Ved I hvad hun fejler?” spurgte han.
Maria

Maria

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 7:39 am

"Hun har feber det er hvad jeg ved" sagde Susan stille.

"Fru, Maria har spurgt om ikke godt kan så noget suppe" sagde Mia stille og Susan vendte sig om og sukkede "Ja hvis det kan hjælpe" sagde hun stille og gik mod køkenet.

Mia ventede til Susan var væk og åbnede så døren "Kom med ind, Maria er oven på"

Maria satte sig stille op for at drikke noget vand og holdte kluden mod panden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 7:40 am

”Oh?” Duron tøvede et øjeblik, Maria havde jo sådanset ikke vidst han kom.. ”ok” sagde han og trådte indenfor.
Maria

Maria

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 7:41 am

Mia lukkede døren efter ham og gik hurtigt op af trapperne "Den her vej" sagde hun stille.

Maria hørte nogen kom op af trappen og lagde sig ned, håbede bare det var Mia og ikke Susan
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 7:43 am

Duron rynkede brynene og listede efter. Han havde på fornemmelsen at han måske ikke måtte være der. Han fulgte efter Mia og så sig lidt nysgerrigt omkring.
Maria

Maria

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 7:44 am

Mia gik stille hen til Marias værelse "Frøken det er mig, må jeg komme ind"
"Hold op med at kalde mig frøken!" Sagde Maria irreteret og hostede, Mia åbnede stille døren med et smil "Du har gæster". Maria så forviret op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 7:47 am

Duron så mod Maria og smilede svagt ”hey frøken, jeg hører De er blevet syg?” sagde han i en drillende tone, men der var ægte bekymring bag.
Maria

Maria

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 7:48 am

"DURON" Sagde Maria overasket og satte sig hurtigt op så kluden faldt af.

Mia smilte stille "Jeg henter jer noget at drikke, hvad ønsker de?" Hun så på Duron
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 7:50 am

”Hm?” Duron så forvirret på Mia og blinkede lidt ”øh mig? Jeg skal ikke have noget, det er cool” svarede han og så mod Maria
Maria

Maria

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 7:51 am

Mia nikkede stille og gik ned.

Maria holdte sit tæppe ind til sig og rødmede meget "hvad laver du her?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 7:53 am

"Du kom ikke i skole.." sagde han tøvende og gik helt ind på værelset "og svarede ikke på telefonen"
Maria

Maria

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 7:55 am

"Jeg kan ikke finde min telefon, jeg tro jeg har tabt den et eller andet sted" sagde Maria stille og så ned, tog stille fat i tæppet, havde Duron kommet helt her ud bare fordi han var bekymret.
Hendes feber gjorde hun havde en konstand rødmen og sløve øjne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 7:59 am

"Nå men.. du er ikke død" mumlede han og kløede sig i nakken.
Maria

Maria

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 8:00 am

"Nej" sagde Maria stille og så på ham, smilte glad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 8:03 am

Duron smilede lidt til hende "godt så.." han så mod døren og så på Maria "hvad.. har det noget med det magi du lavede i går?"
Maria

Maria

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 8:04 am

Maria så ned og nikkede stille "Jeg gætter på jeg overanstrange mig selv fysisk og phygisk" sagde hun stille og så på ham "Der en stol ved vinduet du kan tage hvis du vil"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 8:07 am

Han snuppede stolen og satte sig omvendt på den.. "hvad så?" spurgte han og så på hende
Maria

Maria

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 8:08 am

Maria smilte stille "jeg burde være oppe og køre igen i morgen, så det da altid godt"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 8:10 am

"Oh, godt godt" han grinede lidt "du ved nu kom jeg i s.." han stoppede sin sætning halvvejs og rømmede sig "..seng alt for sent i går, hvis jeg gaber er det din skyld" han smilede.
Maria

Maria

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 8:11 am

"Hey jeg tvang dig ikke til noget! Du kom med af egen fri vilje" sagde hun stille og så på ham med spisede læber "Du kunne bare været blevet hjemme og sovet hvis det var"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitimeSøn Jun 29, 2014 8:12 am

"Jeg driller bare" sagde Duron og smilede til hende
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria   Du svarede ikke på din sms.. - Maria Icon_minitime

Du svarede ikke på din sms.. - Maria
Tilbage til toppen 
Side 1 af 44Gå til side : 1, 2, 3 ... 22 ... 44  Næste
 Lignende emner
-
» Stille nat /Maria/
» Mysterious boy //Maria//
» Så, lad os have "sjov"? - Maria
» Hmmm Well that a mark i have not seen in a while //Maria
» En aften på stranden //Maria//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum