Race : Menneske Bosted : Downtown Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 18/11/12 Antal indlæg : 934
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Tirs Mar 25, 2014 9:48 pm
William smilede lidt "selvfølgelig" sagde han blidt og nikkede så til det næste Phillip sagde "Det kan de nok godt, håber jeg" mumlede han og så igen lidt ud af vinduet, det var begyndt at blive mørkt, men himlen grå.. hvilket var lidt ærgerligt, han kunne godt lide stjerner, og kigge på dem.. små perfekte enheder, oppe i himlen, helt for sig selv, og han kunne ikke nå dem, det var der ingen der kunne.. fantastisk. Han nikkede "Så må du hjem og sove bag efter" tilbød han stille, William så lidt på ham da han igen spurgte til hvordan det gik, havde han første svar ikke været godt nok? "Det tror jeg jeg allerede har svaret på" mumlede han bare og ville ikke uddybe mere.. det med ord.. nej. Han så op da maden kom, han havde slet bestilt et glas vin, det var bedst til maden, han nippede lidt til det og så op da Phillip var gået i krig med sine pastaer.. han så sød ud. Det var måske meget godt at få lidt mad i den dreng, han så sgu også så tynd ud, måske skulle han fodre ham lidt oftere? "Nej tak, spis du bare" sagde han blidt og gik så i gang med sin egen mad. Da de var færdige insisterede William på at betale, og fulgte derefter Phillip ud der fra, da de kom ud tillod han sig at ryge en smøg imens de gik tilbage til huset. "Med hensyn til checken.. så er det din løn for den tid du har arbejdet hos mig, penge som du har arbejdet hårdt for og godt for.. jeg synes du skal beholde dem.. bruge dem på dig selv i så fald?" sagde han blidt "spare op til et eller andet?" mumlede han og tog Phillips hånd igen på gåturen tilbage.
J
Race : Vampyr Tilmeldings dato : 18/11/12 Antal indlæg : 972
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Ons Mar 26, 2014 12:43 am
Phillip nikkede stille, og trak på skuldrende.. ja.. sove.. jo.. Det var måske også lidt fjollet at sove når William var på besøg, hvis han havde vidst han kom så havde han nok ikke taget en af de tidelige morgenvagter. "Men jeg mente.." begyndte han, og stoppede så sig selv, og smilede så bare til ham. William var jo ikke meget om at snakke om sig selv. Og det ville han også gerne respektere.. Phillip trak på skuldrende og smilede skævt til ham "Suit yourself then!" grinede han så, og spiste færdigt sammen med William i løbet af en halv time, måske en time.. Han blev i hvertfald mæt. Han fik ikke meget ud af at skulle diskutere regningen med William, det var nærmest bestemt på forhånd. Men han snakkede nu om det med ham alligevel.. fordi han ikke kunne lide at William skulle sørge for ham hele tiden. Det var unfair. Phillip lod ham tage sin hånd og skævede til dem.. det gjorde ham ikke noget, han var et følevæsen, han kunne godt lide at blive rørt ved. Dog ikke af alle, nej.. men det var vel de færreste der kunne lide den slags. Eller noget.. "Mmhm?" mumlede han og så lidt op på ham og lagde hovedet lidt på skrå og kneb sine øjne lidt sammen til smalle sprækker "Hvordan kan det være du altid har et svar til mine tanker?" grinede han og tjattede let til ham "Det er ikke fair, og jeg ved ikke hvad jeg gør med dem endnu.." sagde han så, og trak på skuldrende og smilede til ham "Dont worry, I won't use them on something stupid.." forsikrede han ham så om, og gik kort på tæer og kyssede ham på kinden. Huset kom til syne lidt efter, og Phillip gik op og åbnede døren og lod William gå ind og lukkede døren bag sig.
Dave
Race : Menneske Bosted : Downtown Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 18/11/12 Antal indlæg : 934
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Ons Mar 26, 2014 1:26 am
Willliam smilede bare skævt til ham og trak på skulderen "Jeg sagde jo til dig at jeg ved alt.." sagde han drillende "Det er min hemmelighed" hviskede han og lænede sig frem og kyssede ham hurtigt på kinden, han var sgu dejlig, ja han var. "Måske du skulle gemme lidt på dem, ind du har fundet ud af det?" sagde han roligt og nikkede da han sagde han ikke ville bruge dem på noget dumt, det stolede han på. "Måske spare op til en lejlighed?" sagde han roligt, hvis Phillip altså ikke have tænkt sig at arbejde på hoteller hele sit liv.. men måske var det meget rart at have sit eget sted? Det var jo heller ikke alle hans ansatte der boede på hotellet, nogen havde bare en lejlighed i nærheden, det ville han nok også have fortrukket hvis det var ham, så man kunne komme et sted hen hvor man kunne være sig selv. Han gik med tilbage til huset og lod Phillip kysse ham på kinden, han smilede glad og gik med ind. "Du er træt" sagde han stille og så bukkede han sig ned og samlede Phillip op i sine arme, en arm om hans nakke og en omkring hans knæ.. sådan som en lille baby.. sød. Han bar ham roligt hen til sofaen og lagde ham ned, "Nej bliv liggende" sagde han blidt, imens han udforskede sofaen, til han fandt ud af at de kunne foldes ud, så trak han sofa puderne ned og fandt lagen og dyne frem.. det så ud til det måtte dele.. men det gjorde vidst heller ikke så meget. Han fik lagnet på, med lidt besvær efter som han måtte løfte og.. skubbe lidt rundt med Phillip. til sidst så det da også meget rart ud. Så satte han sig ned og trak Phillip hen til sig, dog lod han ham ligge, selv om Phillip prøvede at sætte sig op skubbede han ham blidt ned igen. "Lig nu bare stille" mumlede han og begyndte så at klæde ham af, tøj stykke for tøj stykke, til han lå i sine underbukser. Så rullede han dynen over ham, og rejste sig. "Ligger du godt lille mus?" hviskede han og sendte ham et frækt smil. Han begyndte så at klæde sig selv af, imens han gik langsomt hen til døren hvor han kunne slukke for lyset. Han gik så tilbage i mørke og fik det sidste tøj af, og lagde sig ned i sengen, sådan at Phillip kom til at ligge inderst, han ville ikke risikere han faldt ned i nat. "Tænkt dig at dele?" mumlede han stille og trak noget af dynen over sig selv, og rykkede så.. meget.. meget tæt på Phillip, så de lå helt op og ned af hinanden.. men det blev de jo nød til hvis de skulle være under dynen begge to.. hæh.
J
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Ons Mar 26, 2014 1:40 am
Phillip trak på skuldrende og grinede lidt da William prøvede at give ham en masse ideer, og smilede lidt til ham "Måske.. det er ikke en dum ide" sagde han så, og mærkede jorde forsvinde under sine fødder, og kom med en lille lyd af overraskelse "Hvad laver du?" spurgte han og mærkede sofaen under sig og så op på ham "Men.." begyndte han og blev skubbet lidt rundt på "William!" grinede han "Helt ærligt.." mumlede han da William begyndte at ligge lagen på og den slags, med Phillip i sofaen. "Hey! Hallå.. lad mig hjælpe dig istedet for det der.." grinede han og kastede en pude efter ham, og pev lidt.. Men William var åbenbart fast besluttet på at klare det selv "Come on, hvorfor er du så skide stædig" mumlede han og lod ham hjælpe ham af med tøjet. Da William endelig kom tilbage og lagde sig, skubbede Phillip noget af dynen over ham også, så han ikke frøs og smilede til ham og puttede sig ind til ham og tog en dyb indånding "Kan du godt ligge sådan der hele natten?" mumlede han drillende og lod sin næsetip strejfe hans hage, og kæbelinje.. William var højere end ham jo.. men heldigvis var dynen vidst lang nok.. og bred, det var en dobbelt dyne - til at William kunne være under den sammen med ham. Det var ikke en seng som hans, eller Phillips for de sags skyld.. tilbage på hotellet, men det var et meget godt udgangspukt. Han gabte stille og lukkede sine øjne lidt.. Åh det var rart.. han var træt.
Dave
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Ons Mar 26, 2014 1:47 am
William brummede bare lidt af alle Phillips kommentar, kunne han ikke bare lige ligge stille og sådan? Tie stille måske.. det kunne være skønt. "Sådan er jeg bare" mumlede han og trak igen på skulderen, han var stædig, og det var ikke noget han havde tænkt sig at holde op med at være, med stædighed fik man oftere sin vilje, og så kom man altså bare lidt længere i det hele taget, han var jo ikke ligefrem typen der bare gav op.. og så fandt han sig ikke i særlig meget, hvilket nok også var en ret ting.. for det meste da. "Ja jeg kan" mumlede han så stille og lagde så langsomt sine arme om Phillip og trak ham helt ind til sig, han tog dog lige hans arme og flyttede lidt på dem, så de ikke lå i vejen, så han nu kunne ligge sig helt op af ham, og mærke hans krop mod sin egen. "Du skal ikke bevæge dig særlig meget.. for så tænder du mig" hviskede han stille, med måske en lidt drillende undertone, men altså.. ja.. det var også svært ikke at blive det? Når man egentlig ikke var helt vildt træt, og ikke havde haft sex med Phillip i en uge.. så kunne man godt blive lidt.. ja.. og når han så lå og kilede ham på halsen, og hans.. krop mod hans egen.. mhmm.. det gik ikke.. jo. Han lænede sig frem og trykkede sine læber mod hans, i et meget vådt kys, og lod langsomt sine fingre glide ned over hans ryg, den anden lå i spænd ved hans hals/nakke, så den kunne han ikke bruge til så meget.. men den første lod han glide ned over hans ryg til han stødte på hans lækre lille røv, han lod blot sine fingre glide ind under stoffet og kærtegnede let hans røv.. mhmm, så nu kunne han da bare prøve at falde i søvn.. William kunne sagtens hygge sig lidt selv om Phillip sov.. no problem!
J
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Ons Mar 26, 2014 2:58 am
Phillip fnøs stille, men han sagde ikke noget. Istedet smilede han lidt søvnigt for sig selv, og nød varmen fra William og fornemmelsen af at ligge sammen med nogen.. ham.. igen. Phillip mumlede et eller andet til svar og slappede af "Er det ment til at være en trussel?" hviskede han tilbage med samme drillende undertone og smilede varmt. Kysset kom lidt bag på ham, selvom han ikke var sen til at gengælde det. "Vent.. jeg troede det var dig der blev tændt her.." hviskede han lidt overrumplet og så lidt op på ham. Han snappede lidt efter vejret da Williams fingre søgte ned under hans underbuksekant og stønnede kort. "Det er ikke helt.. fair.." mumlede han, lidt tyk i stemmen eftersom William . Det var jo også en uge siden Phillip havde haft sex, fra at have det forholdsvis ofte til slet ikke, var lidt af et break. Okay han kunne godt overtales, hans krop var alligevel allerede blevet vækket af Williams kærtegn og kysset og.. de lå ret tæt, så Williams krop lå klinet of af hans egen og det gjorde altså ikke så lidt. Han lod sine fingre glide op langs hans nakke og op i hans nakkehår og trykkede så sine læber mod hans igen og gned sig lidt drillende op af ham. Han måtte jo ikke bevæge sig for meget... oops. Der blev hurtigt temmelig varmt under dynen, så Phillip trak sine fingre ud af hans hår, og skubbede den en lille smule af dem og kærtegnede så hans side og lidt af hans mave med sine fingerspidser, rørte hvor han lige kunne komme til, og kærtegnede hans varme hud. Ah! Phillip holdt sit usikre åndedræt lidt tilbage, for lige at.. få styr på sig selv og... han havde ikke travlt. De havde ikke travlt.
Dave
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Ons Mar 26, 2014 7:17 am
William smilede lidt og nikkede "Mhmm, så lig stille" mumlede han bare stille, for han var godt på vej til at blive lidt.. men han havde bare så meget lyst til Phillip, det var bare virkelig svært at lade være.. men det var selvfølgelig også synd for Phillip, når man tænkte på han også var træt.. og havde brug for søvn, han havde været virkelig tidlig oppe jo.. Hmm, måske skulle han tage den lidt med ro, han kunne nok godt trække den til imorgen. "Du er ikke fair" hviskede han stille og sukkede stille mod Phillips læber, da Phillip begyndte at gengælde hans kærtegn.. for fanden da.. nu var det jo næsten umuligt. "Phillip stop" hviskede han stille, "lig stille" brummede han utålmodigt og tog sin egen hånd til sig, og placerede den i stedet over hans røv på ryggen. "Lig nu stille" grinede han bare og kyssede ham blidt tilbage, og slap så hans læber, og kyssede ham i stedet i panden, "sov skat" hviskede han blidt "Så hygger vi imorgen" mumlede han stille og kærtegnede kort hans ryg inden han lukkede øjnene igen.. mhmm.. sove.
J
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Ons Mar 26, 2014 7:49 am
Phillip pev lidt da han bad ham ligge stille.. 4 gange eller sådan noget. Men han faldt alligevel til ro forholdsvis hurtigt, og lagde sig til rette. Han skulle lige have sit blod til at falde til ro. Han sukkede, og mumlede lidt, men det gik alligevel for han faldt hurtigt så meget til ro at han faldt i søvn i Williams arme. Og det havde vidst været tiltrængt, for han sov til den lyse morgen og lidt til... men måske havde William også haft brug for det for han sov stadig da Phillip temmelig morgentræt slog øjnene op og så sig lidt om. Han var ret groggy da han satte sig lidt op. Da han fik øje på William lagde han hovedet på skrå og betragtede ham lidt, og smilede så. William var dejlig.. Det var han altså, speciel når han lå der og var træt og sovende og alting, det gjorde nok Phillip lidt blød i knæene, og det gik nok ikke helt an, så han måtte hellere vække ham! Og han vidste også godt hvordan. Han fik forsigtigt skubbet William om på siden, og kravlede op så han hang over ham, og lænede sig så ned og trykkede en række fugtige kys mod hans hals, og det øverste af hans brystkasse. "Williaaam.." hviskede han stille mod hans hud, og smilede før han trykkede endnu et fugtigt kys mod hans mave, og kom længere og længere ned til han hang over hans underbuksekant, og trak lidt i den.. Han sneg sine fingre ned bag underbuksekanten og lænede sig op til hans øre "Morning.." hviskede han og trak sit ansigt lidt tilbage for at se om han havde fået liv i ham, og smilede stort.
Dave
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Ons Mar 26, 2014 8:46 am
Phillip var sød når han sov.. han faldt selvfølgelig i søvn før William, faktisk havde William en del besvær med at falde til ro, så han lå bare og ventede og prøvede at følge med i Phillips drømme.. men det var som om, at der engang imellem var sådan en mur.. og han måtte bare ikke komme ind.. selv om han hamrede og bankede.. et stort sort tomt rum, med intet i.. ellers også var han blind og døv.. så kunne han stå der og råbe, men intet hjalp.. til sidst gav han op og tog sig en gåtur i huset. Efter at havde fundet ingen ting.. ingen steder, var han hoppet i tøjet og gået en tur uden før, hvor han fik røget nogen smøger, han svingede da også lige forbi en bar og drak en øl eller to, men smuttede så hjem igen, da tanken om at Phillip måske vågnede.. og han ikke var der.. gjorde ham nervøs. Han krøb ned under dynen igen og faldte med det samme i søvn, de der øl havde gjort godt.. dog betød dette at han var kommet pænt sent i seng. Han gabte søvnigt da Phillip gik i gang med at vække ham, og skubbede lidt halv hjeret til ham "Gå væk" brummede han træt og gabte igen, "Jeg er vågen.." mumlede han så stille og prøvede at vende sig om for at sove vider. "Hvad skal jeg.." sukkede han så lidt opgivende.. ikke fordi han var i nederen humør.. han var bare.. morgen.. træt.. eller ja.. mhmm.. "Phillip" brummede han stille og fik fat om hans håndled og hev ham ned til sig så han kunne kysse ham lidt, og han ikek kunne pille sådan. "Jeg er sulten" hviskede han blidt mod hans læber, det ville måske beskæftige ham lidt.. William skulle lige.. vågne.. og Phillip var utrolig meget morgen frisk, hvor kom det lige fra? Hmm.
J
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Ons Mar 26, 2014 9:12 am
Phillip havde svært ved at få liv i William, og smilede skævt da han skubbede til ham.. helt ærligt altså, morgensure! Og han måtte da også holde lidt fast i ham da han prøvede at vende sig om. Farligt! Han grinede lidt af ham da han endelig fik lidt liv i ham, og det eneste han kom med var at han var sulten. "I'll get some breakfast.." hviskede han så, og trykkede et kort kys mod hans læber inden han forsigtigt fik vristet sine håndled fri og rejste sig. Det tog lidt tid at få tøj på fordi Phillip satte nogen tallerkener på bordet og noget bestik og den slags. Der var ikke noget mad i huset, så han ville smutte ned på dineren og sige op samtidig med at han købte noget morgenmad. "Be back soon!" kaldte han fra døren og smilede lidt af Williams sove-brummen. Han lukkede blidt døren bag sig og gik ned af gaden.. det var måske en fem minutters gåtur, og de lavede faktisk en ret decent breakfast. Resten af maden var lidt greasy, og ikke noget man skulle spise for meget af, for så kunne man godt tillægge sig en 10 kilo eller mere! Men morgenmaden var typisk amerikansk, bacon, æg.. pandekager, brød. Da han kom indenfor dinglede den lille klokke på døren. Der kom en lille tæt dame ud, med volumenøse rød-grå krøller, i et forklæde. "Phillip! Honey!" sagde hun og smilede til ham "Hey Donna.." sagde han og gik hen til disken "Kommer du idag?" spurgte hun, mens hun ryddede lidt op i knive og gaflerne der var faldet ud af deres bøtter. "Nej.. det.. er faktisk derfor jeg er her.." mumlede han og bed sig i læben "Jeg er desværre nød til at sige op, jeg.. vender tilbage til mit gamle job tilbage i byen" forklarede han. Den lille tætte dame stoppede det hun var igang med, og sukkede så "Det tænkte jeg nok, jeg tænkte nok jeg ikke fik lov at beholde dig..." sukkede hun "Du var ellers god til at tiltrække de unge" grinede hun, og stak hovedet ud i køkkenet "Hey! Byron! Morgenmad!" skreg hun. "To go.. og til to" tilføjede han blidt. Det fik hende til at vende sig om og se undrende på ham "Damn.. jeg troede ellers jeg kunne afsætte dig til min yngste datter" sukkede hun. "Who's the lucky girl?" drillede hun, og gav ordren videre til Byron som var hendes mand.. og kok. Phillip smilede svagt for sig selv "Det er... indviklet" forklarede han så bare. Det tog hun åbenbart for gode varer, selvom Phillip kunne se at hun gerne ville have spurgt mere. Han fik morgenmaden i sådan nogen specielle varme bokse, og han tog dem varsomt op "Vi ses Donna" sagde han og smilede kort til hende inden han gik hjemad igen. Da han kom tilbage til huset bankede han blidt på, og gik så indenfor "Hey" sagde han "Så er jeg tilbage.. og jeg har mad med" grinede han og gik hen og satte boksene på bordet, og gik ud for at lave noget kaffe.
Dave
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Ons Mar 26, 2014 9:35 am
Da Phillip kom tilbage var William lige stået ud af badet, han var og blev et morgen menneske, så han havde ikke noget problem med at stå tideligt op.. mhmm han skulle bare have sin kaffe, så var det på plads, og sit bad.. mhmm. Han trak i tøjet og lyttede efter Phillip "Hej" råbte han bare, inden han kom ud fra badeværelset på anden sal og smuttede ned af trappen, han havde ikke rigtig noget med, hverken tandbørste eller hår produkter.. parfume.. nyt tøj.. intet.. Enten så skulle de ud og købe ind i dag, eller også skulle de tilbage til hotellet idag bum. Han gik roligt ud i køkkenet til ham hvor han var i gang med at lave kaffe og trak ham ind til sig bag fra, "Hvad med at spise morgenmad nøgen?" hviskede han stille mod Phillips øre og lod sin tunge glide langsomt gennem hans øre, imens hans fingre gled op under Phillips trøje foran, og søgte op over hans overkrop, og kærtegnede den meget abstrakt.. mhmm.. han var virkelig svær at modstå, virkelig. "Har bare lyst til at binde dig.. og tage dig lige her.." hviskede han drillende mod hans øre, og lod et par kys glide ned over hans kæbe og hals.. han kunne ikke nå hans læber da han stod bag ved ham, men det gjorde heller ikke så meget.. her omme var det røv! Og den røv der, den var fanme god!
J
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Ons Mar 26, 2014 10:00 am
Phillip fandt kaffefiltre og kaffe og fyldte vand i og satte så maskinen igang og hørte den boble langsomt derudaf, og smilede lidt af den hjemmevante lyd, mens han gav sig til at finde kopper. Han fandt dem da også, men på det tidspunkt var William også kommet ned, og duftede af varme og friskt af bad og alt muligt. Han lod kopperne stå og lod sig trække baglæns ind i Williams arme og rødmede "Det tror jeg ikke jeg kan" grinede han, og gispede stille da William slikkede ham i øret og hans hånder pludselig var alle steder på hans overkrop. "Jeg troede du var sulten?" mumlede han drillende og sneg en hånd om omkring hans nakke og trak drillende lidt i hans nakkehår. Han lukkede øjnene lidt og lagde nakken en smule tilbage så WIlliam kunne komme til og rødmede lidt heftigere da han tilbød at tage ham lige der i køkkenet.. imellem kaffekopper og kaffemaskine og.. Han stønnede lavmældt ufrivilligt, og slap hans hår og fik vendt sig om, hvilket bare resulterede i at Williams hånd kravlede om på hans ryg under hans trøje der. Han lænede sig frem og fangede hans læber i et kys, og strakte sine arme op og lagde dem om hans nakke og brummede stille ved hans læber, inden han slap hans læber, men blev hængende tæt ved så han kunne mærke hans varme åndedræt på sine egne læber, det kildede lidt, det var sjovt. "Hvad ville du binde mig med?" spurgte han så undrende og så spørgende på ham.
Dave
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Ons Mar 26, 2014 10:15 am
William smilede bare lidt af Phillips kommentar, selvfølgelig kunne han det.. mhmm "Jeg ville ønske du var nøgen altid" mumlede han så bare til svar, det var vidst bedre end at stå og tvinge ham til det.. desuden kunne han altså bare tage hans tøj af og binde ham fast.. så spiste han pludselig morgenmad nøgen? Haha.. det blev han næsten nød til at prøve en dag. "Mhmm død sulten" hviskede han stille, det var bare lidt svært at løsrive sig. Han brummede da Phillip trak i hans hår.. han var vidst lidt det samme sted som William var.. ved at gå til at lyst.. mhmm sådan cirka.. yearh. "Åh" hviskede han stille ved Phillips støn.. hvis der var noget der kunne tænde ham, så var det lyden af Phillip.. opstemt.. mhmm. "Mhmm jeg skulle som sådan nok finde på noget.." hviskede han stille, "Hvornår kan du være klar til at tage tilbage til hotellet?" hviskede han stille og lod sine kys glide langsomt ned over Phillips hals og så langsomt op igen.. mhmm han smagte godt.. åh ja.
J
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Ons Mar 26, 2014 10:37 am
Phillip rødmede igen og så ned og sank "Neej.." mumlede han genert, Phillip ønskede sig ikke at være nøgen hele tiden, det var... meget nøgent. Han grinede stille "Kreativt.." mumlede han så, og kørte sine hænder op i hans hår da han lænede sig ned til hans hals og bed sine tænder lidt sammen og slap endnu et halvt støn fra sig. "I eftermiddag..?" tilbød han stille.. han skulle bare lige op og tjekke op på sin mor inden de tog afsted.. det var lidt vigtigt for ham. Og så skulle han rytte op selvfølgelig, men der var ikke så meget at rytte op på. Der var jo ikke nogen ting, men han ville bare gerne lige støvsuge og rulle dynen sammen og putte den i skabet og alle de der småting. Han fangede hans læber igen da kyssene vandrede op af hans hals og nussede ham blidt i hovedbunden og snurrede hans mærke hår om sine fingre, selvom.. de burde spise, det blev jo koldt hvis det stod for længe og han var ret sikker på at kaffen snart var klar bag ham et sted.. Men William var bare så fandens distraherende, og duftede skønt.. og de der øjne kunne få Phillip i knæ på sekunder. Men det var jo ikke Phillips skyld at William kunne alle de der magiske tricks der fik ham overbevist.
Dave
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Ons Mar 26, 2014 8:19 pm
"Jov.." hviskede han bare lidt drillende og nikkede så lidt.. hvad var kreativt? Han sukkede stille og smilede så lidt.. hold da fast.. en masse ting han skulle nå.. hmm, men så var der jo ikke tid til at stå der og kysse hele dagen.. hm. "Okay" sagde han stille og kunne ikke lade være med at grine lidt.. få ham i knæ.. mhmm.. det ville han gerne udnytte på et tidspunkt.. haha. Han slap ham let, selv om han virkelig ikke havde lyst, men Phillip havde ret "maden bliver kold" sagde han stille, og lænede sig frem og kyssede ham en sidste gang på kinden, inden han slap ham helt og gik hen til bordet og satte sig langsomt ned, "kan jeg ryge her?" spurgte han så bare og fandt en cigaret frem, han var gået ud igår da han skulle ryge, men han vidste jo ikke, om han måtte, så han måtte heller spørge. Han tog så sin telefon op af lommen og sendte en besked afsted til sin chauffør.. "vi bliver hentet klokken to" sagde han så hurtigt til Phillip og pakkede sin telefon væk igen.. hm. Ellers måtte han vel hjælpe ham.. han var ikke sikker på han var særlig god til at støvsuge, men han kunne godt pakke.. sofa sofaen sammen, og forvandle den tilbage til en normal sofa, og han kunne også godt ryde af bordet og vaske op.. og den slags.. men støve af.. og støvsuge.. argh.. nej tak.
J
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Tors Mar 27, 2014 1:27 am
Phillip viklede sine fingre fri af Williams mørke lokker, og slap ham derved. "Ja... og ja.. til rygningen.." sagde han så, med en smule gele i sine knæ og den slags... host. Han fandt et askebæger og gik ind og satte det ved ham og bankede let på boksene med sin finger "Mad" sagde han og smilede til ham, inden han åbnede et vindue så røgen kunne slippe ud der. Phillip nikkede.. klokken to.. okay.. Så gik han ud og hentede kaffen og satte den på bordet sammen med krusene. Han spiste ikke hurtigt, han kunne godt nå det hele, hvis han gjorde det i en god rækkefølge og ikke brugte for lang tid på hver ting. Nope. Da han var færdig rejste han sig og gik ud med sin tallerken og krus og skyllede det af inden han vendte tilbage til bordet. Han lod sine fingre tromme let på bordpladen, måske var det nemmere hvis han ringede til hospitalet? Han havde jo set sin mor.. han havde været deroppe de sidste par dage.. snakket med hende, og så videre. William vidste jo som sådan heller ikke hvad han havde af planer inden de blev hentet. "Jeg.. skal lige ringe" sagde han så og smilede til ham inden han rejste sig, han kunne jo bare gøre sin kaffe færdig og hygge sig. Det var ikke et problem. Han gik udenfor med telefonen og trykkede nummeret til hospitalet, og bedte om at tale med sin mors læge efter at være kommet igennem til en receptionist. "Er der sket noget? Forbedringer? Eller.. ja det andet.." spurgte han blidt, og lyttede til den ældre mands stemme. Phillip kendte deres læge ret godt, han havde haft ham så længe han kunne huske, og lægen havde behandlet både hans far, og nu hans mor. Eller.. det havde han gjort længe. "Nej, ingenting. Ingen forbedringer, men heller ikke komplikationer" forklarede lægen roligt "Det går Phillip, prøv at se om du ikke kan bruge din tid på ikke at tænke så meget på det, tag på ferie eksempelvis? Jeg skal nok ringe når der er nyt". Han tog en langsom dyb indånding og nikkede så "Yeah..." mumlede han "Du lover at ringe til mig.. ikke?" spurgte han, og lægen bekræftede endnu engang, inden Phillip sagde farvel og lagde på. Han stod lidt, og fik så rystet følelsen af sig, inden han gik indenfor i huset igen til William "Så!" sagde han og smilede til ham, mens han lukkede døren bag sig. Leaving all bad thoughts behind.
Dave
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Tors Mar 27, 2014 7:53 am
William betragtede ham lidt og nikkede så inden han tændte en smøg og fulgte Phillip lidt med øjnene, han begyndte dog at spise da Phillip også gik i gang, og brummede lidt for sig selv, det var nu meget rart med lidt mad. Da de havde spist hjalp han med at bærre ud og sådan lige at tørre bordet af. Da Phillip gik sin vej for at tale i telefon, pakkede han sofaen sammen, og smed dynene ind i skabet som Phillip havde nævnt.. den skulle, i hans tanker altså.. men nå ja, William vidste jo alt.. måske skulle han slappe lidt af med den slags ting igen.. så han ikke behøvede uddybe sin hemmelighed.. altså hvis Phillip blev træt af han gik og vidste alt på forhånd.. den slags kunne man godt blive træt af.. mhmm. Han så op da Phillip kom ind, og sendte ham et smil. "Hvad så nu?" brummede han, hmm, han ville gerne hjælpe lidt tid hvis det var, det var også lidt strengt bare at side og ryge og snakke i telefon imens Phillip tossede rundt og gjorde rent.. altså.. det kunne han gøre derhjemme, når han tjente penge på det, og Phillip tjente penge på det.. mhmm men ikke her, her var de blot mennesker.
J
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Tors Mar 27, 2014 9:47 am
Phillip så overrasket rundt i lokalet da han kom ind og William havde ordnet.. ting. Han smilede stort til ham "Tak.. for.." han viftede med sine fingre i retningen af sofaen og sådan.. det var.. sødt af ham, han havde ikke behøvet gøre det. Han hentede en klud og kørte den over bordet, og andre flade genstande i lokalet, der kunne have samlet støv, men der var ikke rigtig noget. Han havde faktisk holdt det meget pænt og rent. Han lagde hovedet på skrå da William spurgte ham hvad der så var tilbage "Ikke rigtig noget.. faktisk.. kun støvsugeren, men det kan jeg tage, det tager fem minutter" sagde han "You just sit there and look good" drillede han og hentede så støvsugeren.. "Eller jo.." sagde han så og bed sig i læben "Faktisk.. så.." mumlede han og kløede sig i nakken. "Gider du sortere noget post? Jeg skal nok hjælpe dig, det tager nok lidt længere tid end at støvsuge.." mumlede han og hentede en kasse der var proppet til randen med breve.. nogen af dem var sendt forkert, andre var til hans mor og hans far, og han var.. dårlig.. til at sortere dem. Han fandt to små kasser også, det ville skåne ham lidt hvis William havde lyst til at gøre det. "Du behøver ikke hvis du ikke vil" skyndte han sig så hurtigt at tilføje og lænede sig frem og kyssede ham på kinden og sendte ham et stort smil inden han gik igang med at støvsuge. Wuuh! Det tog ham faktisk kun fem minutter, også selvom han også lige tog køkkenet hurtigt. Bagefter gik han ud med skraldet og kom ind igen og satte sig hen til William og så lidt på kuverterne.
Dave
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Tors Mar 27, 2014 9:55 am
William så op og grinede så bare "nåå.. så har vi jo helt ind til klokken to, til at kede os?" mumlede han og sendte Phillip sådan et lidt frækt smil, det kunne han ikke helt lade være med.. mhm. "lyder nemt" mumlede han bare og tog plads ved bordet og tændte endnu en smøg, han røg lidt af den.. men så kom Phillip hen til ham med en masse breve "Hvordan vil du have dem sorteret?" spurgte han så bare roligt, det kunne han nok godt finde ud af, men hvordan ville Phillip have det? Han så dog ud til at være optaget af at støvsuge, men så måtte han jo bare vente, så han røg en smøg mere, og så lige endnu en til Phillip kom hen til ham til sidst. "Jeg ved ikke hvordan du vil have det?" sagde han bare og kiggede lidt opgivende på ham, selv om han godt nok slet ikke havde prøvet.. men det kom sgu an på hvad Phillip mente når han sagde sorteret.. yearh.. der var mange måder at sortere på! Ligesom man kunne sortere sokker efter mønstre, eller efter farve.. ik? Yearh.
J
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Tors Mar 27, 2014 10:41 am
Phillip grinede lidt af hans frække smil "Hvis jeg kender dig ret, kommer jeg ikke til at kede mig.." drillede han "Dem til mine forældre i den ene, til naboer i den anden, og randoms i den tredje" forklarede han og så lidt på dem han havde i hånden og delte dem op. "Bare groft.." sagde han så og så på ham og sendte ham et lille smil og trak sine ben op til sig på stolen og skimmede et par kuverter, uden egentlig at se på dem. Efterhånden som han kom igennem sin bunke, blev han dog lidt utålmodig "Vi kan også lave noget andet hvis du har lyst?" tilbød han så, han var ikke helt vild med at blive ved med at se sine forældres navne på kuverterne, og så var det generelt ikke særlig interessant at sortere kuverter. Men det var bare lige... sådan.. åh til helvede med kuverter. Han lagde resten af dem han havde i hånden i random kassen og pillede et frimærke af en af dem fugtede så bagsiden af det og satte det på Williams kind "Så.. nu kan vi sende dig hjem" drillede han og rykkede lidt tættere på ham og pillede endnu et frimærke af, og smilede skævt til ham. Frimærke krig? Eller måske kunne han bare dække ham til med frimærker.
Dave
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Tors Mar 27, 2014 10:59 am
William sendte ham et frækt smil "Det er noget andet når jeg er her" sagde han og trak på skulderen inden han gik i gang med brevene, og kom forholdvist også hurtigt igennem det, det var vel noget af det som han godt kunne finde ud af? Han kunne godt se på Phillip han var på vej til at give lidt op til sidst, og høre det.. i hans tanker, hvilket fik ham til at tænke på hans far "Hvor er din far egentlig henne?" spurgte han så roligt.. han kunne jo heller ikke vide alt.. så ville hans hoved eksplodere.. selv om han var ret sikker på at Phillips far var død? Var han ikke, måske havde han en papfar.. og hans mor lå på sygehuset, var hun ikke i koma? Kunne hun så godt tale med ham? hvordan gik det mon, og hvor lang tid havde hun ligget der? Han havde masser af spørgsmål, han endnu ikke havde fået svar på.. det største var dog.. hvad drømte Phillip om, om natten? Det irriterede ham.. ufatteligt meget han ikke vidste det, lige så meget som det irriterede ham at han ikke vidst hvad han selv drømte om om natten.. pisse irriterende, i det hele taget.. yearh. Han så op da Phillip satte et klistermærke på ham, "Pas på" hviskede han med en dyb sexet stemme, inden han hev Phillips bunke over til sig og fortsatte, bare fordi Phillip ikke gad, så kunne William vel godt lige ordne det, der var jo ikke så mange tilbage. Han så lidt på ham da endnu et frimærke havnede på ham, "Ærlig talt" mumlede han og blev færdig inden han fjernede de to frimærker fra sit ansigt og gik ud og smed dem i skraldespanden, han så kort på klokken og smilede så lidt for sig selv, den var ikke engang middag endnu. Han gik langsomt ud i stuen igen, "Du spurgte mig om noget tideligere" sagde han roligt, "Prøv at blive siddende" sagde han så roligt imens han gik hen til trappen og gik roligt op af den, han kom ned cirka fem minutter efter med noget gemt på ryggen, han kunne godt se Phillips nysgerrige blik. Han gik langsomt over til ham og bad ham rejse sig, som Phillip gjorde lidt tøvende, Han smilede så frækt til ham "Hvad jeg havde tænkt mig at binde dig med.." hviskede han stille og fandt så det frem han havde på ryggen, en lang ledning, faktisk to men den ene behøvede han kun hvis Phillip skulle bindes fast til noget.. og han kunne ikke rigtig se andet end en radiator herinde som han kunne binde ham fast til.. hvilket ville gøre det til en meget dårlig sex stilling.. så, lige nu bandt han bare Phillips hænder foran, uden brok.. måske. Han distraherede ham ligesom lidt med et par kys, så han ikke kunne nå at brokke sig så meget.. mhmm, "Mhmm så.. nu er du min slave igen" hviskede han drillende, han kunne også binde hans ben jo? Måske.. mhmm han kendte faktisk en rigtig.. udfordrende måde.. hvorpå han kunne binde Phillip fast.. men der var bare ikke så mange muligheder her, så han måtte vente.. måske de kunne have sex i bilen? Bare for hyggens skyld.. William kunne godt lide når det var lidt frækt.. det der kedelige.. sex i sengen.. om aften.. når man lige orkede det.. argh.. nej.. så ville han heller have sex i en elevator eller på et biblotek, yearh!
J
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Tors Mar 27, 2014 11:22 am
Phillip så undrende på ham da han spurgte og smilede så lidt og pillede ved en kuvert "Jeg troede du vidste alt?" mumlede han drillende og lænede sig tilbage på sin stol "Han døde her for.. 6 år siden? Tror jeg?" mumlede han, han var ikke helt sikker. "Mine forældre er.. var, gamle, de fik mig ret sent.." forklarede han "Jeg var lidt af en overraskelse, tror jeg faktisk" sagde han så og smilede lidt til ham. Det gav et lille ryk i ham da han slet ikke havde forventet den dybe stemme der fulgte af hans frimærke-terror, og smilede så lidt fjollet inden kan satte endnu et klistermærke på hans kind. "What? I'm trying to mail you" grinede han, og fulgte ham med øjnene og lagde hovedet på skrå og betragtede ham nysgerrigt "Jeg siger mange ting William, faktisk så snakker jeg ret meget.." mumlede han og grinede han. Han blev dog siddende og ventede på ham, til han kom ned og rejste sig langsomt og så stadig lidt spørgende/nysgerrigt på ham. Det kom lidt bag på ham at han havde bidt mærke i lige netop det spørgsmål, men han fik ikkelov at gruble længe over det, for han blev bundet og kysset.. ikke nødvendigvis i den rækkefølge. Han skævede ned til sine hænder "Ledning?" mumlede han og så ham i øjnene, og strakte sig lidt og fangede hans læber i endnu et kys. Men William skulle ikke tro at han bare sådan lige kunne styre ham, for Phillip trykkede sig ind til ham, og skubbede ham på den måde baglæns, hen i sofaen så han var nød til at sætte sig ned, og kravlede så op og sidde på hans skød. Det var lidt sjovere end kuverter. "Jeg kan godt lave ballade selvom jeg er bundet" mumlede han drillende og bøjede sig ned og slikkede ham drillende på næsen. Lyden af en bil der holdt ind til siden udenfor huset distraherede ham en smule, og han løftede sit ansigt fra Williams og skævede mod vinduet "Seems like we're going home now.." mumlede han og betragtede den sorte BMW der holdt ude ved fortovet foran huset. Egentlig så var han glad for at han skulle tilbage.. han savnede menneskene, han savnede sin seng og han have selvfølgelig også savnet William. Det havde bare ikke været det samme... men det var det vel aldrig når man gik op og ned af et andet menneske hver dag, og så pludselig.. var de der ikke mere.
Dave
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Tirs Apr 08, 2014 3:52 am
William blev en smule overrasket da Phillip valgte at være rebelsk, i stedet for bare at lege med, men nå ja, han kunne vel heller ikke helt tillade sig at hundse rundt med ham, i hvert fald ikke endnu, de skulle jo lige tilbage til hans palads.. haha! Så måtte han gøre lige havde der passede ham igen! Han lod dog Phillip kravle rundt og sætte sig, "Jeg vidste det godt.. men nogen gang, er det også rart at have noget at tale om, vel?" sagde han drillende "Jeg ved stadig alt om dig.. " hviskede han og sendte ham et frækt smil. Han hørte godt bilen, der stoppede ude foran huset, perfekt. Han skubbede Phillip ned fra sig, og fandt den der, anden ledning og fik bundet hans ben ret hurtigt, så kunne han lige ligge der lidt og ikke flytte sig, jep. "Hvor er dine ting" mumlede han roligt og så sig omkring imens han fandt Phillips taske, stort set ikke pakket ud.. tjaa.. han fandt de ting der manglede i den og pakkede hurtigt. Han gik ind i stuen igen og kiggede kort hen på Phillip, "du larmer" mumlede han bare, intet problem, han trak sit slips af og gik langsomt hen til Phillip "åben munden" hviskede han stille og fik slipset ind i munden på Phillip med en smule besvær, han viklede det rundt om hans hoved og bandt det i nakken, så.. nu kunne han bare brokke sig alt det han ville. "Nøgler?" mumlede han stille og grinede lidt da Phillip forsøgte at fortælle ham hvor de var, "Mhmm" hviskede han stille "Hvis du bliver ved med det der, kommer du bare til at savle ud over det hele" grinede han og fandt selv nøglerne i Phillips bukser, inden han fik tasken på på skulderen, Phillip på den anden skulder, og så var han ellers ude af døren. Ude i bilen satte han Phillip ned og smilede roligt til chaufføren, "så vil vi gerne hjem" sagde han roligt, "Phillip nik lige" mumlede han hurtigt, det var jo ikke nogen rigtig kidnapning. Chaufføren vendte sig om og kørte da han havde fået bekræftelse fra den bundne Phillip. William lukkede det der vindu der var mellem chaufføren og de, helt tæt til, glasset var sort, så der var ingen der kunne se dem.. hyggeligt. Han lænede sig frem mod Phillip og bandt hans fødder op, og hev ham så på op sit skød, et ben på hver side. Han fjerende så slipset, og erstattede det af sin hånd, "Shh" brummede han og smilede frækt inden han lænede sig frem og erstattede nu sin hånd med sine læber og trykkede bem intens mod Phillip, imens han snoede sine arme omkring ham og trak ham tæt ind til sig.
J
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Tirs Apr 08, 2014 8:31 am
"I guess.." grinede han, og så lidt over på vinduet igen, da William skubbede rundt på ham så han nær var faldet ned af sofaen. Fordi han var en klodsmajor.. og ikke kunne holde balancen. Det kom dog lidt bag på ham at William udnyttede minuttet til lige at binde hans ben sammen. "Hey?" sagde han uforstående "Men..." begyndte han og fulgte ham med øjnene "Altså, hey!" sagde han umuligt, og vred sig lidt på sofaen "Det.. William jeg kan altså.. William!" kaldte han, men William kom tilbage med hans taske over skulderen. Han pev lidt da han fik slipset stukket i munden og fulgte ham med øjnene, da han pludselig selv blev kastet op over Williams skulder. "Barr..brah..drrør-en" forsøgte han, men det var ikke ligefrem nemt at kommunikere med slipset i munden. Men William fandt dem da, og Phillip fnøs lidt for han hang jo der, og kunne ingenting. Han kunne ikke engang snakke ordentligt. Pff. Han stod lidt usikkert da William satte ham ned, og skævede til chaufføren der så undrende på ham, og nikkede så hurtigt og prøvede at smile, men det gik ikke helt særlig godt på grund af.. slips. Da han endelig kom på plads inde i bilen, var han dog stadig en smule overrumplet. Da William tog slipset åbnede han munden og kom med et lille host istedet for egentlige ord "a..ah, me.." mumlede han, men fik ikke lov til at sige noget, for William.. sendte ham det der.. smil.. som gjorde ham underligt blød i knæene - godt han ikke stod op - og fik ham til at rødme... naturligvis. Men han havde måske heller ikke noget imod at slipset blev erstattet med et kys. Også selvom han ikke måtte sige noget. Han rykkede sig lidt bedre på plads på Williams skød og faldt ind i kyssets rytme, varmen... fugten, og den der kildrende fornemmelse ned langs rygradden når William nappede ham drillende i læben eller hans tunge strejfede hans underlæbe. Han kom med en svag brummen mod hans læber og strejfede hans næse med sin og smilede lidt til ham. "Kunne du tænke dig at befri mig fra resten af ledningen?" hviskede han så drillende, hans hænder var jo stadig bundet. Han skævede til den sorte rude bag ham.. kunne.. kunne han se.. eller nej.. og fugtede sine læber, før han fangede Williams mørke øjne "Come on, save me.." hviskede han drillende og vrikkede lidt med sine fingre.
Dave
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Tirs Apr 08, 2014 9:37 am
William grinede bare lidt, mhmm det var dejligt, lige at få ham bundet lidt op igen, jep! Han kunne godt lide at binde.. Phillip, at se ham lidt hjælpeløs, mhmm bare det der med at man kunne gøre med ham havd man ville, og han kunne intet gøre for at stoppe det.. hæh.. det var nu ret lækkert. Han slap hans læber kort da Phillip snakkede om at blive bundet op, altså hvad troede han selv "Næh" mumlede han bare og grinede lidt "Der er lang vej endnu.." hviskede han drillende "Måske binder jeg dig slet ikke op, måske bærer jeg dig bare ind på hotellet, over skulderen?" hviskede han drillende, inden han hev Phillips trøje over hovedet på ham, nu synes han ellers det var nok med alt det tøj og alt den træng, han ville have ham.. og de havde masser af tid. Han trykkede på en knap så noget engelsk popmusik fyldte bilen, eller i hvert fald den del de sad i, så behøvede de heller ikke at være alt for stille, næh.. desuden så hørte chaufføren ikke noget alligevel, det tonede glas var også lydtæt. Han væltede Phillip ned og ligge og kørte hans hænder op over hovedet på ham, og viklede trøjen omkring hans hænder, da han jo ikke helt kunne få den af. Han fik så med let hans hans bukser op og trukket ned, "Mhmm.." hviskede han stille og lod nogen fingre glide hen over Phillips lår og op på hans mave "det har jeg virkelig savnet" hviskede han stille og lænede sig ned mellem hans ben, ned til hans ansigt selvfølgelig, og trykkede et fast blødt kys mod hans læber, som han langsomt udviklede.. mhmm!