Race : Menneske Bosted : Downtown Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 18/11/12 Antal indlæg : 934
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Tirs Mar 11, 2014 11:23 am
William hævede et øjenbryn "det er der vel ikke?" sagde han drillende.. det med at spille en rolle, var gået lidt i glemsen igen, desuden var William ikke særlig god som politibetjent, at følge regler havde vidst aldrig været hans stærkeste side.. det der med at overholde.. lovens lange arm.. bullshit! Næh nej.. næste gang måtte han heller vælge et kostume til Phillip.. et rigtig slave kostume.. uf ja.. for hvis der var noget han var god til, så var det at lege magtsyg sex dominant. "Hvad?" hviskede han stille, i det han ikke syntes Phillip bad højt nok. "Kom" hviskede han og lod sin hånd glide omkring Phillips håndled, omkring kæden mellem dem, og trak ham bag ud mod sig selv, væk fra bordet og ud midt på gulvet, inden han vendte ham mod sig.. han slap kæden og lagde to fingre under hans hage "Mhmm så slem du har været" hviskede han stille, "Ved du hvad straffen er for det?" hviskede han stille og lænede sig frem og fangede Phillips underlæbe mellem sin egne læber og stønnede lavt mod hans mund.. hold kæft hvor var han dejlig.. lige til at kneppe! Han slap ham igen og lod sit blik glide ned over ham, så ham an.. flot.. det var han i hvert fald.. pisse fræk! Han tog så fat om hans små shorts og hev dem helt ned, dem behøvede han vidst ikke mere, selv om de sad pisse godt på ham, han måtte få ham til at gå lidt mere rundt i den slags tøj! Han kærtegnede så blidt masken omkring hans øjne og sendte ham et frækt blik. "Ned på knæ" hviskede han stille og betragtede Phillip glide ned, imens han åbnede sine bukser og trak dem lidt ned, sammen med hans underbukser, så hans lem kom til syne, "Sut" sagde han roligt og lod den ene hånd glide ned i Phillips sorte manke og tog et godt tag, så han rigtig kunne styre ham.. havd kunne han sige? Han elskede det hårdt! Okay?! Imens knappede han sin skjorte op og lod den blot flagre lidt, uden at tage den af. I stedet for smed hans bukserne og underbukserne, så Phillips nemmere kunne komme til.
J
Race : Vampyr Tilmeldings dato : 18/11/12 Antal indlæg : 972
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Tirs Mar 11, 2014 11:40 am
Phillip bed hårdere ned i sin underlæbe "Du må ikke gå" sagde han så højere og sank stille igen, og fugtede kort sine læber med sin tungespids da William trak ham op fra bordet. Han løftede sit grå blik og så ind i Williams mørke øjne og lyttede til hans dybe stemme, og rystede meget blidt på hovedet så han ikke brød øjenkontakten "Nej..?" hviskede han så stille, og mærkede Williams læber mod sine, eller rettere.. omkring sin underlæbe. Han snappede lavmældt efter vejret da han stønnede, også selvom det kun var lidt så rødmede han udover det hele.. Specielt eftersom Williams blik også lige sneg sig ned over ham. Phillip trådte diskret ud af shortsene, og gled ned på knæ som han fik besked på. Blodet i hans årer løb lidt hurtigere, og hans hjerte hamrede mod hans ribben og han vidste slet ikke hvor han skulle se hen, selvom det var ret åbenlyst. Det var lige foran hans ansigt faktisk. Han skævede kort til William inden han lænede sig lidt frem og skilte sine læber en smule, ikke nok til at han kunne tage ham i munden, men nok til at lade sit varme åndedræt og læber berøre hans lem kort, inden han lod sin tunge glide langs med det og tog ham så i munden. Phillip forberedte sig lidt på at den hånd i hans hår måske ville styre blowjobbet mere end Phillip ville komme til. Han lod sine læber glide ned over hans lem, så langt han kunne tage ham, og lagde mærke til at William fik åbnet sin skjorte ovenover ham.
Dave
Race : Menneske Bosted : Downtown Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 18/11/12 Antal indlæg : 934
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Ons Mar 12, 2014 7:38 am
William smilede frækt til ham da han gentog sig selv højere, det tog han blot som en invation. Hvis han ikke havde været tændt, og ikke havde haft lyst til William, oprigtigt, så havde han aldrig sagt det.. det gjorde ham glad faktisk.. Phillip ville gerne, måske ville han endda også hvis han ikke blev betalt for det? Nå ja.. men den slags forhold kunne han ikke have til nogen desværre.. Det fungerede ikke for ham, det havde det aldrig gjort. "Nej?" hviskede han blidt og smilede for sig selv.. i stedet for at uddybe havd straffen nu gik ud på, lukkede han bare øjnene og nød blowjobbet i et par minutter. Til sidst måtte han dog skubbe Phillip væk, han ville jo helst ikke komme endnu. Han hjalp ham op og stå, da det var lidt svært for ham når han ikke rigtig havde sine arme til hjælp. Han så sig kort om for at finde ud af hvor.. ja.. hvor. Han bestemte sig dog for at trække Phillip med tilbage til bordet, det havde været en ret hyggelig stilling. "Klar til lidt straf?" hviskede han stille drillende imens han skubbede Phillip ned på bordet, sådan som han havde stået før, med røven strittende lidt i vejret.. total lækkert. Han samlede padlen op og lod sin hånd glide ned over Phillips røv og kærtegnede ham blidt, gav ham falske forhåbninger, inden han gav ham et klaks i røven med padlen.. kun lige så stille her i starten, skulle lige fornemme hvor meget Phillip kunne klare, og om det overhovedet var noget han brød sig om.. ellers skulle han nok få ham til at bryde sig om det.. haha!
J
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Ons Mar 12, 2014 8:00 am
Phillip slap Williams lem da han pludselig blev skubbet ned på røven med et bump. "Uh.." mumlede han lidt overrumplet, og blev så trykket på benene og lagt ind over bordet igen. "Det kan jeg være nød til at være, jeg har jo været slem ikke?" hviskede han og smilede lidt skævt om til ham og trak vejret dybt da han kærtegnede ham og gav et lavmældt støn fra sig. Åh! Phillip vidste ikke om William anede hvor meget det kriblede ned langs hans rygrad når han rørte ved ham på den måde. Han gispede dog overrasket da pisken pludselig... gav ham pisk? Han trak vejret i lidt overraskede ryk, det var kommet lidt bag på ham. Det var ikke fordi det havde gjort ondt, det var mere fordi... pisk? Da den igen ramte ham med lidt mere styrke, gav han et overrasket støn fra sig og sank. Slagene fik flere kræfter bag sig efterhånden som de kom, og Phillips lyde tog til lydmæssigt og de kom langt oftere. De vekslede mellem støn, klynk og en enkelt gang gav han et lille skrig fra sig. Det var dog kort og Phillip rødmede ud over det hele. "Mm..ah.." udbrød han højlydt efter endnu et slag, og kunne tydeligt mærke hvor varm hans røv var blevet efterhånden, på grund af slagene og tvivlede ikke på at hans røv havde samme farve som hans ansigt efterhånden.
Dave
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Ons Mar 12, 2014 1:01 pm
William nikkede for sig selv "Mhmm jov.." mumlede han så bare, det kunne han vel.. den lille flab! Dog efter at have fået et par gode slag ind, ikke alt for hårde dog, han ville heller ikke gøre ham gul og blå så han ikke kunne side ned den næste uge.. det skulle bare lige.. kunne mærkes. Han lagde paddlen fra sig og kærtegnede blidt Phillips bagdel.. den var fanme dejlig! Han elskede de der høje støn og klynk der kom fra Phillip, nej det var nok ikke sidste gang han brugte sit legetøj på ham.. Han havde masser af ideer til nogen frække natte de kunne få sammen, endnu. Han gik så et skridt tætter på Phillip og placerede sit lem ved hans åbning, "Mh" hviskede han stille og gled så langsomt op i Phillip bagfra. Der gik ikke længe før han begyndte at bevæge sig, og efter et par minutter satte han da også tempoet op. Han lod lave og høje støn glide over sine læber, lidt ude af takt, og sukkede langsomt.. trak vejret dybt og lyttede til Phillip, hvilket virkelig gjorde ham.. ør.. mhmm.. de søde små lyde der.. Til sidst måtte han også overgive sig og kom.. næsten på samme tid som Phillip, hvilket var skønt! Han trak sig langsomt ud af ham og gav ham et lille klap i røven, som et tak for god sex. Han slap ham så helt og gik hen og samlede sine underbukser op og trak i dem, inden han fandt nøglen og fik håndjerne af Phillip og hjalp ham op og stå. Han drejede ham rundt og trak ham ind til sig i et varmt knus samt et vådt kys.
J
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Ons Mar 12, 2014 1:32 pm
Phillip stønnede lidt mildere da Williams hænder erstattede den der.. smæk-tingest! Man kunne vel ikke engang kalde det en pisk, den var jo flad, og som sagt, mindede den mere om et kiddie bat. Hans lette åndedræt blev erstattet af et halvkvalt støn da William ligesom trængte op i ham.. endelig! Han var da også næsten ved at gå til. Phillip lyttede til Williams støn, alle stønene.. og nød dem så meget at han vidstnok svarede på dem indimellem, men det var vidst bare ord som "Ja!" eller "Åh!" eller ganske simpel uforståelig mumlen, der vidst bare indikerede at han nød det. Det sved heller ikke så slemt denne gang, kun lidt. "Mff!" brummede han, da William klaskede ham blidt i røven efter de var kommet, når han stod lige midt i sine efterdønninger. Han kom på benene og fik sine hænder igen og vendte sig mod William der overraskede ham med et knus og et kys. Phillip smilede kort forvirret mod hans læber og skubbede så den der maske op i panden og gengældte kysset og krammet til han slap... Derefter rødmede han fordi... nøgen.. så meget nøgen! "Øhm.. William.." mumlede han mod hans læber "Jeg skal lige hente mit tøj.." grinede han så,og trykkede et kort kys mod hans underlæbe, sådan et overlagt skævt et inden han sneg sig ud af hans arme "I'll be right back!" sagde han hurtigt og smuttede hurtigt ovenpå og kom i sit tøj og fik masken helt af, inden han kom ned igen. Han kunne godt trænge til et bad, men han kunne også godt lige hænge lidt ud med William indtil han syntedes det var nok og sendte ham afsted. Han smilede til ham da han kom nedenunder igen, og samlede hurtigt kostumedelene sammen og pakkede det væk "Er du sulten? Tørstig..?" spurgte han og så ham i øjnene og studerede dem lidt fjernt.
Dave
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Tors Mar 13, 2014 7:25 am
William lod sig blidt blive puffet væk og betragtede Phillips familiære rødmen.. det var ved at blive en sød vane, var det ikke? "Skal du?" spurgte han stille og så efter ham da han gik alligevel.. havde han fået lov til det? Willaim rystede bare lidt på hovedet af ham, og gik hen og trak i sit eget tøj, den ide med et bag havde ikke være nogen dårlig ide, men han tænkte det nok var en god ide at de gjorde det hver for sig, så kunne få Phillips røv også lige få en lille pause, inden han kastede sig over den igen.. den var jo ret dejlig, og meget fristende. Han gik hen og sørgede for lige at vaske bordpladen af.. det der med kropsvæsker.. var måske ikke så lækkert at spise i.. nej. Han smilede for sig selv og satte sig op på stolen og lænede sit hovede mod sin hånd, som han støttede med albuen. "Kan du finde ud af at tænde op i pejsen, så må du gerne gøre det.." sagde han stille og nikkede mod stuen.. egentlig ville han bare gerne have Phillip blev lidt længere, men han var hverken sulten eller tørstig.. måske kunne han lokkes til en smøg? Det ville ikke være helt dårlig da."Og en anden gang.. så tager du først tøj på, når jeg gir' dig lov til det.. det kunne være jeg ikke var færdig med dig" sagde han og sendte ham et kort alvorligt blik, inden han smilede frækt, for lige at løse stemningen lidt op igen.
J
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Tors Mar 13, 2014 9:44 am
Phillip stod og faldt i staver over Williams øjne et øjeblik, før han vågnede og så kort hen på pejsen og nikkede "Jo, selvfølgelig" sagde han, og skulle til at vende sig mod pejsen da William lige hurtigt gav ham en reprimande om ikke at tage tøj på en anden gang. "Sorry.." hviskede han og kløede sig kort i nakken, heldigvis nåede han ikke at få dårlig samvittighed, for William sendte ham et af de der famøse smil, der fik det til at risle hele vejen ned af Phillips ryg. Han gengældte hans smil, men det havde ikke noget af de frække over sig som Williams, det var han ikke ligefrem god til. Han gik over til pejsen og fik tændt op i den, inden han rettede sig op. "Var der andet?" spurgte han så, mens han vendte sig mod ham igen og gik langsomt over til hans stol. Han regnede ikke med at han var nød til at smide tøjet igen, William havde selv taget tøj på. Phillip kunne godt lide William på trods af hans strenghed og den temmelig hårdhændede måde han kunne være på. Men der var mere til ham end blot som så. Ligesom med Phillip selv, oceaner af dybder når man lærte folk at kende, der bare ventede på at blive udforsket. Ikke at Phillip forventede at han kom til at lære William at kende til fingerspidserne, men... man vidste aldrig.
Dave
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Tors Mar 13, 2014 9:20 pm
William rystede bare lidt på hovedet af ham "Glem det" mumlede han så bare, det var lige meget, bare han huskede det til næste gang.. han vidste ikke hvorfor men.. han brød sig ikke om hans undskyldninger, gad bare ikke. Han så op da han kom tilbage efter at have tændt på i pejsen og kiggede lidt rundt "Vil du gerne i seng?" sagde han stille og rejste sig fra stolen og gik langsomt over til sofaerne og satte sig ned i en afslappet stilling, "For ellers synes jeg du skal komme og side lidt.. og bare slappe af?" sagde han blidt og klappede på sofaen ved siden af sig.. egentlig kunne han faktisk godt drikke en drink nu, men det var ikke noget han ville sætte Phillip til.. desuden var der kun en på det her hotel det kunne finde ud af at lave hans drink, alså sådan som han ville have dem. Han fandt sine telefon frem og sendte bud efter to drinks.
J
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Fre Mar 14, 2014 9:55 am
Phillip sagde ikke noget til det, kunne godt høre den underliggende tone i hans ord, men det gjorde ham ikke så meget. Han rystede på hovedet "Nej" sagde han så og kørte sine hænder gennem sit hår "Det er lidt for tidligt endnu.. du ved.." sagde han så og slog lidt ud med sine arme og smilede til ham. Det var ikke så tit han gik tideligt i seng, og det var faktisk ikke så sent endda. Han skævede til sofaen da William klappede på sofaen ved siden af sig.. "Okay, det.. kan vi godt" sagde han så blidt og gik stille over til ham og satte sig ned. Han var faktisk glad for at han var sluppet ud af sin uniform, og i sit eget tøj.. Det gjorde det meget mere roligt, og afslappet for den sags skyld. Phillip trak sit ene ben lidt op i sofaen så han vendte sig en smule mod William og rørte kort ved sit knæ og nulrede stoffet lidt mellem sine fingre, og åbnede munden for at sige noget da døren pludselig gik op. Han løftede hovedet og så spørgende på William og fik øje på en bartenderlignende... type der kom indenfor med to glas på en bakke. Så kiggede han spørgende på William.. det var ret smart, og en smule lusket det der.. med telefonen... Phillip havde ingenting bemærket!
Dave
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Søn Mar 16, 2014 12:19 pm
William nikkede roligt til Phillip "Bliv" sagde han bare stille og smilede opmuntrende til ham da han kom hen og satte sig ved siden af ham. Der gik ikke særlig længe før de drinks William havde sendt bud efter også dukkede op. Han lod bartenderen sætte dem på bordet og gav ham hurtigt lidt drikkepenge og ventede til han gik. "Så Phillip.. Lyst til at fortælle mig lidt mere om dig selv?" sagde han roligt og rakte ud efter drinken imens han røg sin smøg færdig. "Selvfølgelig kun hvis du vil?" sagde han blidt, han kunne godt finde på et par spørgsmål hvis det gjorde det lettere for ham. "Hvad kan du godt lide at lave Phillip? Sådan ud over at have sex med mig selvfølgelig?" drillede han lidt, bare lige for at løse den lidt trykkede stemning.. det var jo ikke fordi de skulle side og have dybe personlige samtaler.. det var bare sådan.. fordi han godt kunne lide.. eller.. han ville bare gerne.. lære Phillip lidt at kende, bare sådan lidt? Fordi det var hyggeligt.. okay.. ja.
J
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Søn Mar 16, 2014 1:25 pm
Phillip fulgte ham med øjnene, altså.. William. Den måde hvorpå han bevægede sig, når han talte, når han gjorde ting. Fuldstændig flydende... det kunne Phillip godt beundre ham lidt for, når man selv var småklodset så var det en gave at kunne bevæge sig så yndefuldt, uden at det hakkede det mindste. Phillip havde dog virkelig trænet for at komme af med sine mange små kiks, ellers ville han aldrig have haft den slags job, han havde jo arbejdet på andre hoteller og som tjener på restauranter. Men de små kiks ville aldrig forsvinde helt, det var han godt klar over, han ville altid være lidt uheldig med sin gestik og motorik. Han blev dog opmærksom da William talte til ham, og tjeneren var forsvundet, og kom til at smile "Jeg troede ellers vi havde afklaret at jeg var ligeså normal som dig?" gav han så lidt igen, og så ham i øjnene og slappede så lidt mere af bemærkede han.. hans skuldre faldt i hvertfald en smule. "Jeg ved ikke hvad jeg skal fortælle dig, jeg voksede op i en lille by med mine forældre gik i skole, gik i high school, datede naboens pige, den slags.." fortalte han og kørte en hånd gennem sit hår og så lidt på William "Jeg gætter på du måske gjorde noget af det samme?" det var faktisk mere et spørgsmål end en konstatering.. han ville også gerne vide noget om William."Måske så føler jeg nogen gange.." begyndte han så pludselig, men tav så... aj det var mærkeligt... det var alt for mærkeligt. Så han rystede på hovedet og smilede akavet til ham og rødmede oveni på grund af hans spørgsmål.. og konstatering. "Øhm.." mumlede han, mens billederne flashede i hans hoved... Han kunne godt lide at spise vanilje is om vinteren nede på havnekajen der hvor han kom fra. Også selvom frosten bed, og vinden susede nok til at gøre det fem grader koldere end det egentlig var. "Jeg kan godt lide.." mumlede han. Han kunne godt lide at suse ned af bakkerne på sin cykel på stegende hede sommerdage, mens sveden løb, og hans vejrtrækning hivende i brystkassen, mens han hjerte slog så hurtigt at det føltedes som om det skulle springe. "Foruden sex med dig.." grinede han så "Så kan jeg godt lide at være.. aktiv, eller tage den med ro, jeg synes faktisk det går meget an på dagen og vejr og vind du ved.. Jeg kan godt lide at læse en bog, men jeg kan også godt lide at løbe en tur?.. og tage billeder, jeg har det her.. kamera.." mumlede han "Ikke at det er noget specielt eller noget jeg skal være proffessionel til, men.. jeg kan bare godt lide at fange momenter så jeg kan se tilbage på dem" mumlede han og trak på skuldrende og fangede så hans blik "Hvad kan du godt lide at lave? Når du ikke skal til møder.. eller har sex, eller alle de der dagligdagsting?" spurgte han så nysgerrigt.
Dave
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Man Mar 17, 2014 10:49 am
William kiggede lidt på ham og rystede på hovedet "Så fortæl mig om dit normale liv" sagde han drillende og lænede sig lidt frem imod ham, imens han røg og drak.. okay det lød klamt, men det var jo det han gjorde.. bare uden at være klam? Med måde ikke? Jaja. "Okay?" sagde han stille og smilede lidt "Så hvorfor blev det ikke jer to?" mumlede han roligt, han blev jo nød til at spørge ind.. hvis han gerne ville vide noget? Hvad han virkelig gerne ville vide, var jo egentlig, hvorfor Phillip var her.. og havde taget imod det her.. job.. Selv om han var lidt bange for at kende sandheden.. Han havde ikke lyst til at få dårligsamvittighed.. men noget ved Phillip.. gjorde bare.. at han fik det sådan.. For satan da. "Tjaa, ikke helt måske" sagde han og smilede skævt til ham, "Jeg blev tvangsfjernet som seksårig" sagde han roligt og nikkede for sig selv, så.. så fik Phillip også en lille hemmelighed, han kunne lege lidt med.. det var ikke en af det slemme, for han havde ikke givet Phillip grunden til hvorfor, og havde heller ikke lyst til at tale mere om det.. hmm. Han lagde hovede lidt tilbage mod ryglænet og smilede da Phillip tænkte.. rigtig søde tanker. "Sig det" hviskede han stille og lukkede øjnene "Hvad føler du skat?" spurgte han så og åbnede øjnene lidt igen for at fange Phillips øjne og smile skævt til ham.. mhmm, han ville vide alle Phillips hemmeligheder.. han var ikke sikker på hvorfor.. bare.. begær.. ville bare.. ja. "Aha" sagde han stille og smilede stort til ham, "Det lyder som en masse ting, det er dejligt" sagde han stille og nikkede for sig selv. "Hvad vil du gerne da? Vil du arbejder på hoteller altid?" spurgte han så, lidt nysgerrig, for det var vel ikke rigtig nogen drøm.. at arbejde der for altid? Det var mere sådan et sommerferie job, så man kunne tjene lidt til druk og hor? Eller afbetalings job til studielån.. eller what ever.. det var i hvert fald ikke fordi de havde særlig mange her over 30. "Mig?" sagde han stille og smilede lidt for sig selv, "Jeg kan godt lide mange ting" hviskede han hemmelighedsfuldt.. bare fordi Phillip åbnede op og fortalte ud, betød det jo ikke William nødvendigvis skulle gøre det samme, han havde ikke lovet noget.. hæh.
J
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Man Mar 17, 2014 11:16 am
Phillip grinede og rystede på hovedet "Fordi vi var 16, og.. det er en dramatisk alder?" grinede han han og trak på skuldrende. Det havde været sødt, men kort. Sådan en sommer romance der endte brat fordi... fordi de jo bare var teenagere, de havde ingen ide om livet eller kærlighed og til sidst flød det ligesom bare ud i sandet. Phillip kunne godt lide minderne, men andet lagde han ikke i det. Hun var en sød pige, men de levede vidt forskellige liv. Og Phillip var jo flyttet langt væk fra hvor han havde boet som barn og teenager.. Phillips smil falmede lidt da William fortalte han var blevet tvangsfjernet da han var lille.. Det kom helt bag på ham. Han kunne ellers sagtens have forestillet sig William som favoritten i en stor velhavende kernefamilie.. men man skulle jo ikke skue hunden på hårene. "Det... lyder voldsomt.." sagde han så lidt forbløffet og rakte ubevidst ud efter den drink der stod til ham på bordet og tog et sip. Drinken var dog stærkere end han lige havde troet, så han rømmede sig lidt diskret og så kort ned i væsken. "Hm?" mumlede han og så op og nåede ikke rigtig at se væk før William fangede hans blik, og han rødmede "Nej, det... var ikke noget som sådan.." mumlede han og smilede lidt "Jeg.. nogen gange så er det som om jeg kender dig en smule, og det er jo fjollet.." fortsatte han, for det gjorde han jo overhovedet ikke. Han trak på skuldrende, nok om det. Det var fjollet og langt ude eftersom de havde kendt hinanden i ingen tid, og Phillip havde jo ikke ligefrem forudset at William var blevet tvangsfjernet som barn vel? Phillip trak sine ben op til sig og tog en tår mere af drinken og så på William "Det ved jeg ikke... Måske" sagde han og smilede skævt til ham. "Det er et godt arbejde.. og jeg droppede ud af college, så det eneste jeg ligesom kan trække på er min erhvervserfaring, og den har jeg heldigvis" sagde han så, og trak på skuldrende. Det var begyndt at blive sent udenfor, men Phillip havde knap nok ænset verden omkring dem... det var bare de to.. i mørket.
Dave
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Lør Mar 22, 2014 11:01 am
William kiggede lidt på ham og trak så på skulderne "Det er en dårlig grund" mumlede han og sendte ham et drillende smil, men det var det altså, hvilken grund var det? aT man var i en dramatisk alder, han kendte flere der havde holdt sammen siden folkeskolen, man kunne sagtens finde sin eneste ene, hvis man altså troede på den slags, i sådan en alder.. der måtte være mere i det end bare det, et eller andet skulle være gået galt, og helt sikkert noget der havde betydet noget på det tidspunkt, mens om var lige meget nu selvfølgelig, fordi man var blevet ældre og syntes man selv havde været fjollet og den slags.. men han ville gerne høre havd der præcis var gået galt.. på den måde lærte han også Phillip bedre at kende.. og måske nogen af hans grænser? "Slog du op med hende?" spurgte han så og kneb øjnene lidt sammen. "Det er det også, men nu snakkede vi lige om dig" sagde han så roligt, og skubbede hurtigt opmærksomheden væk fra sig selv, lige på det punkt kunne han ikke lide at være i fokus. Han stoppede kort op da Phillip sagde noget.. som egentlig.. på en måde.. fik ham til at.. ja.. han fik gåsehud, og rystede så langsomt på hovedet. "usandsynligt" mumlede han så, egentlig, fordi det at han nævnte det, fik ham til at få sådan en underlig følelse, og når han tænkte på det, fik han det også lidt dårligt.. på en måde? Fordi han faktisk havde det på samme måde, og det var det der gjorde han var så ivrig efter at lære Phillip bedre at kende? Men det havde han jo ikke tænkt sig at side der og indrømme.. Han hadet ikke at vide den slags ting.. han skulle vide den slags ting jo.. det var det han kunne. "Ah" mumlede han stille og tænkte lidt over det "Hvad studerede du da?" mumlede han stille og lagde hovedet lidt på skrå.
J
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Lør Mar 22, 2014 11:40 am
Phillip så genert ned i den nærmeste sofapude, og trak den hen til sig og smilede kort "Det er virkelig.. slet ikke så interessant" mumlede han og trak på skuldrende. "Hun flyttede.. til Milwaukee" sagde han og trak på skuldrende "Vi prøvede langdistance, men det gik ikke rigtigt, hun fandt en anden.. så var det ligesom det" forklarede han. Faktisk havde han ikke rigtig haft et fast forhold derfra, resten havde ligesom været.. Random sex. One-night-stands. Men der havde ligesom heller ikke rigtig været plads til andet.. til forhold, det hele havde været ret turbulent de sidste 3 år. Han tegnede nogen usynlige mønstre med sin pegefinger på puden "Yeah.." svarede han så og løftede sit blik og mødte Williams mørke øjne. Det havde været ham der havde sat en definitiv stopper for det. Phillip grinede stille og nikkede "Jeg ved det, det er mærkeligt" mumlede han så bare og trak på skuldrende og smilede så skævt til ham, og fik rykket sig sådan rundt at han kom op på alle fire og kunne kravle de få centimeter tættere på det krævede for at komme hen til William. "Kommunikation" mumlede han og trykkede ham drillende på næsen, og satte sig ned ved ham istedet for i den anden ende af sofaen. Måske var det drinken.. måske var det bare det der evindelige blik der borede sig ind i Phillips sjæl, som han ikke kunne slippe.. som bare... holdt ham fast, som et dådyr i bilygternes lys lige inden bilen ramte. Farligt.. og tiltrækkende. "Måske burde jeg gå i seng.." mumlede han så, og smilede til ham og rakte kort ud og rettede blidt på noget af Williams hår der havde forvidet sig ned i hans pande, på vej ned i hans øje "Måske burde du også? Har du ikke et morgenmøde imorgen?" spurgte han så og strakte sig kort "Er der noget du vil have til imorgen? Kaffen er en selvfølgelighed.." grinede han så og betragtede hans ansigtstræk der skiftede når Phillip sagde noget, tog indtrykkene ind.. lyttede med ansigt og øjne og mund.. specielt hans mund og hans læber.
Dave
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Man Mar 24, 2014 1:47 am
William hævede et øjenbryn og smilede bare opmuntrende "Jeg synes det er interessant" sagde han så bare og lyttede til Phillips historie. "Øv" mumlede han roligt og lyttede så til Phillips tanker, ingen forhold siden? Tjaa.. det kunne han godt bruge til noget.. så søgte Phillip ikke et forhold, som alle andre gjorde, ikke når han ikke kendte til det på den måde.. og hvis han gjorde måtte han sige op, for han fandt ikke noget forhold her, ingen af de ansatte måtte.. på den måde.. og dem der gjorde, sagde enten op eller blev fyret hvis William fandt ud af det.. alle skulle stå til rådighed, for ham, sådan var det. Der var ikke plads til forhold og kærlighed, og den slags pis, han ville ikke have det. Ikke på hans hotel i hvert fald. "Mhmm?" brummede han roligt da Phillip syntes de sad for langt fra hinanden, han måtte være enig i det, han måtte godt komme tætter på. han rakte roligt ud og smilede frækt til ham, inden han trak ham over til sig, op på sig og ned til sig, ned til sit ansigt, "Jeg troede du ikke var træt" hviskede han stille og kærtegnede ham blidt på kinden, lod sine fingre glide ned over hans hals og om i hans nakke hvor han fik et fast tag i hans nakkehår, "Jeg er slet ikke træt" hviskede han stille og trak ham ned til sig i et kys. Han kunne ikke lade være.. han elskede.. den måde hans fik hans hjerte til at slå på, den måde hvorpå han fik hans hår til at rejse sig, og gav ham kuldegysninger.. og hans puls, der bankede der ud af.. og selvfølgelig, at han fik hans blod til at løbe ned af, og ned af.. mhmm.. åh han gjorde ham så tændt, hele tiden.. mhmm. "Jeg har en ide.." hviskede han stille mod hans læber og lod sin tunge glide langsomt over dem, "Hvad med.. at du vækkede mig med et blowjob imorgen? Mhmm det kunne jeg godt tænke mig til morgenmad.. omkring klokke syv måske?" hviskede han drillende.
J
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Man Mar 24, 2014 3:34 am
Phillip lod sig trække ind til William, og så spørgende på ham "Øv?" spurgte han stille og så på ham med sine store grå øjne og smilede så lidt til ham. "Nah.. jeg er måske blevet lidt træt?" mumlede han drillende og fulgte hans fingre i sine tanker, og lænede nakken bagud ind i Williams greb om hans nakkehår "Er du ikke?" spurgte han, William var ellers stået vildt tidligt op.. det gjorde han altid.. Sov han mon overhovedet? Han smilede, og gengældte kysset og sugede hans underlæbe ind i munden lige da William skulle til at stoppe kysset og smilede drillende til ham inden han slap og lagde hovedet lidt på skrå "Hvad for en ide?" mumlede han og rødmede lidt da Williams tunge ligesom gled over hans mund. Phillips øjne voksede lidt og den røde farve i hans ansigt blev mere intens "J..jo.." stammede han og bed sig i læben og smilede genert. Det kunne han som sådan godt.. gøre. Phillip fulgte Williams kæbelinje med sine fingre, og lænede sig ned og kyssede ham igen "Mmhm, okay så. Klokken syv?" sagde han og satte sig en smule op igen og smilede til ham, de havde jo været lænet sammen og alting.. ikke fordi det gjorde ham noget, han kunne faktisk godt lide det.
Dave
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Man Mar 24, 2014 3:58 am
William smilede bare lidt for sig selv, han elskede den røde farve der, der nu farvede Phillips kinder op. "Det kær dig" hviskede han stille lidt drillende nok og kærtegnede ham blidt på kinden, "lækkert" hviskede han stille og grinede kort da Phillip sugede sig fast.. sugemalle måske? Han kiggede kort på ham da han lænede sig tilbage for at bekræfte deres aftale, "sounds great" mumlede han og skubbede blidt Phillip ned, inden han rejste sig og hev ham så med sig op fra sofaen. Han tog fat om hans håndled og trak ham med hen til døren.. det der med at holde i hånde.. njææaa. Han slap hans håndled ved døren og lænede sig frem og trykkede sine læber mod hans en sidste gang. "Vi ses imorgen skat" hviskede han, så åbnede han døren og klappede Phillip i røven på hans vej ud.. hvilket var begyndt at blive til et normalt farvel mellem dem.. mhmm eller i hvert for William var det. Han lukkede døren bag ham, og gik tilbage til sit kontor hvor han tilbragte en time eller to mere, med noget arbejde der skulle gøres klar til den følgende dag.. så gik han i seng.
J
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Man Mar 24, 2014 4:49 am
Phillip så på hans fingre og kunne ikke rigtig se den røde farve, men han kunne sagtens mærke den "Urgh nej" grinede han pinligt og gemte kort sit ansigt i sine hænder og smilede lidt. Han lod sig skubbe lidt rundt med, og rejste sig da William trak ham på benene og gik over til døren "Vi ses" mumlede han mod hans læber, efter det sidste kys, og gispede kort da han klappede ham i røven, og sendte ham et fnys henover skulderen og grinede så lidt inden han smuttede ned på sit værelse. Han tog trapperne eftersom smerterne i røven ikke var noget særligt mere.
Phillip vågnede kvart i 5, godt groggy. Han hadede at stå tideligt op. Men sådan var det altså her. Han startede med at tage et bad og stod og småsov under det varme vand i en tyve minutters tid.. heldigvis var det lørdag imorgen, så han kunne sove længe der.. lige så længe han havde lyst, for han havde nemlig fri der. I hotelbranchen lå ens fridage lidt forskudt, det var ikke altid det skete at de lå i weekenderne, og indimellem havde man slet ikke weekend, eftersom der var så meget at lave. Men man kunne være heldig at få en lørdag, som Phillip havde imorgen. Efter han havde slæbt sig ud af badet gik han ud og tog tøj på, og tog elevatoren ned til førstesalen for at se om der var noget han kunne hjælpe med. Han fik også lige snakket med Miguel, og Dawn, en ny stuepige som var et enormt snakke chatol, men hun var smuk så de fleste lod hende snakke.. Phillip lod hende mest af alt snakke fordi han syntedes det var hyggeligt, og hun havde sydstatsaccent, hvilket var rart at høre på på trods af at Phillip var fra nordstaterne. "Jeg har ikke tid mere.. Dawn, jeg skal op med morgenkaffen" mumlede han og hældte kaffen op i en kop, mens Dawn fulgte ham med øjnene og smiskede sigende "Er det det eneste?" drillede hun, og gav ham drillende et lille dask med støvkosten i røven. Phillip skar en grimasse "Jeez.." sagde han til hende "Er det det eneste i alle sammen tænker på?" drillede han igen og smilede til hende inden han tog elevatoren op til penthouse. Han lukkede sig meget stille ind så han ikke forstyrrede og gik op til Williams soveværelse, hvor der var mørkt.. mørklægningsgardiner. Det tog ham et par minutter lige at vende sig til det, men han bevægede sig stille nok til at han var sikker på at han ikke vækkede ham. Han stilte bakken på hans sengebord og gik så overvejende ned til enden af sengen, og bed sig kort i læben, var der en måde der var bedre end en anden? Hm.. Phillip endte dog alligevel med at kravle ind under dynen og lod sine hænder glide blidtop af Williams ben... og han var.. nøgen.. Phillip rødnede ud over det hele, og løsnede sin butterfly og bøjede sig ned og kyssede et lidt køligere kys mod Williams varme mave. Der var jo en temperaturforskel på dem, eftersom Phillip kom udefra. Han fortsatte kyssene ned til hans lem og fik placeret sig mellem hans ben. Han lod sin tunge glide op langs hans lem og lagde mærke til at han langsomt blev hård. Det var sjovt.. selvom William sov.. eller var han ved at vågne? Hm.. Derefter lod han blidt sine læber glide nedover hans lem og trak vejret gennem næsen for at have plads til alt det andet i munden.
Dave
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Man Mar 24, 2014 5:15 am
William havde ikke nogen problemer med at komme op om morgen, eller komme op i det hele taget, han sov ikke lige så tungt som Phillip, faktisk var han ret let at vække, så Phillip var heldig, han kom langt ind i værelset unden William hørte det mindste. Han vågnede først da han kravlede op i sengen, først lidt små forvirret af den tidelige aktivitet nede mellem hans ben.. men så kom han i tanke om hvad han havde sagt til Phillip igår aftes og smilte for sig selv, hvor dejligt. Han stønnede lavt og lod en hånd glide ned under dynen for lige at stryge Phillip over håret, han måtte godt vide han havde vækket ham.. hvilken lækker måde at blive vækket på. Han brummede lidt højere, og gabte kort, hvor var kaffen? Han kiggede rundt.. hmm.. Phillip havde måske glemt den.. øv. Han kom lidt op og side på sine albuere, og fulgte bevægelserne, i det dynen bevægede sig op og ned, i takt med Philips hoved. Han strøg dynen lidt af så han kunne se Phillip og bestemte sig så for at trække ham op til sig i et varmt velkomst kys. "Næste gang.. vær nøgen" hviskede han stille og begyndte at klæde ham af, først hans overkrop, det gik lidt langsomt, der var mange knapper.. mhmm, men han fik da til sidst hans overkrop befriet for tøj, og lod så sine fingre glide ned til hans busker, og snart var Phillip kun iklædt hans underbukser. "Eller kostume.. " hviskede han drillende mod hans læber, og væltede ham så rundt så Phillip kom til at ligge nederest, "Ill go esay on you.. only because I just woke up" hviskede han drillende og fik så fat på hans underbukser også.. mhmm dejligt. "Wanne try being on top? I feel a bit lazy" hviskede han stille og drejede dem rundt igen, så Phillip kom op og ligge øverst, han trak dynen ind over ham og gjorde ham stille ved at presse sine læber mod hans.. åh hvor an smagte.. mhmm.. så dejlig. "I cut eat you up, boy" hviskede han stille
J
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Man Mar 24, 2014 5:41 am
Phillip lagde godt mærke til den hånd der fandt vej gennem hans hår, så han var vågen.. okay så. Han kunne ikke rigtig smile, det ville bare gå galt, tænder og den slags, han var jo ikke helt van til det. Han slap hans lem da han skubbede dynen af ham, og smilede kort til ham "Godmorgen!" sagde han så bare eintusiastisk, og lod sin tunge glide over hans lem. Han havde tænkt sig at fortsætte, hvis ikke det havde været fordi William hev ham op til sig, hvilket resulterede i at Phillip rodede lidt i dyner lagner og den slags og endte med at ligge ovenpå William istedet for.. noget egentligt. Han lod sig trække op til ham dog uden alt for meget bro, det blev bare til nogen lyde og småbemærkninger om at dynen forsøgte at spise ham,og at han sad fast, og.. så afbrød William ham med et kys. Phillip så forskende på ham, og rødmede.. det ville aldrig lykkes ham at komme nøgen fra salen nedenunder og derop uden at møde nogen. Men han nikkede hurtigt, for han ville ikke diskutere det med ham "Okay" hviskede han så, og hjalp med at få sin skjorte af, det var vidst ikke kun et blowjob William ville have her til morgen.. Phillip var lettet over det ikke var ham der skulle præstere den slags når han lige var vågnet, han var elendig til.. alting, om morgenen. Hans tøj forsvandt hurtigt, og han endte også nede i madrassen inden han vidste af det. William behøvede ikke bekymre sig om at tænde Phillip, det var allerede i fuld gang, varmen og det der søvnige blik i Williams øjne havde Phillip med det samme, og hans hænder og kyssene.. Og nu var han nøgen, så det var nok heller ikke et minus. Han trak vejret lidt opstemt, og så spørgende på ham da han så endte øverst "Men, okay.. skal jeg.." hviskede han lidt forvirret, men kløjedes mere i sine ord end han fik noget ud af det, så han endte op med ikke at sige noget. Han måtte rykke lidt på sig eftersom han sad akavet og Williams lem, og mmhnng! Han stønnede svagt da William kyssede ham, og kørte sine fingre op af hans brystkasse, om omkring hans nakke og kærtegnede hans hals og kæbe med sin tommelfinger og nulrede det bløde hår omkring sine fingre "Mm.. please dont, then there won't be anything left of me.." hviskede han drillende og smilede lidt lyst-dopet til ham, og skubbede så sin røv lidt bagud til han stødte på Williams lem, og kom med en række små lyde der nok bedst kunne bestemmes som lystfølt.. et eller andet, åh! Phillip fandt dog ud af at han ikke bare kunne glide nedover William eftersom det var så nyt og så videre så han trak en hånd ud af hans hår og fik ham på plads og gled ned over ham med et langtrukkent støn.
Dave
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Man Mar 24, 2014 6:24 am
William smilede lidt for sig selv.. mhmm han så sådan lidt forvirret ud gjorde han ikke? Men nå han havde jo heller ikke prøvet at være øverst før.. måske var det lidt for tideligt at give ham i kast med det? Der var mange stillinger der krævede ret meget.. mere end det sædvanelige. Måske de bare skulle holde sig til missionær, bare til Phillip var blevet lidt mere sikker.. og havde fået lidt mere selvtillid i forhold til sex, og nøgenhed selvfølgelig.. mhmm. Han lod ham dog kravle lidt rundt til han sad godt, og sendte ham et roligt blik, han skulle gerne have indtryk af at det han gjorde var okay, og at han gjorde det rigtigt, sådan beroliges, ellers blev han stresset og utryk, og det gik slet ikke, så ville ingen af dem få det særlig sjovt. "Mhmm, just a little bit then" hviskede han drillende og nappede ham drillende i læben.. han var dejlig. Han smilede igen til ham, lidt skævt "Jeg skal nok hjælpe dig.. sig til hvis du.. ja.." hviskede han og lagde sine hænder mod Phillips hofter så han kunne hjælpe ham lidt i gang med det hele, til han fandt sin egen rytme, "så finder vi en anden stilling" hviskede han blidt og trak bare Phillip ned til sig "bliv her" hviskede han stille, han skulle ikke rette sig op, han skulle blive der tæt på ham, så kunne dynen også ligge over dem, og Phillip behøvede ikke sidde der oppe og føle sig.. ja.. hvad man nu følte.. mhmm. Han kyssede ham blidt på læberne, og mærkede hvordan han kom på plads, og gled så op i ham. Han fik fat i hans håndled og trak dem op til sig og lagde dem i sit hår igen "Bliv der" brummede han, og tog så lidt mere fat om hans talje og begyndte at bevæge sig, og dermed også Phillip.. mhmm.. han stønnede stille.
J
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Man Mar 24, 2014 6:44 am
Phillip fugtede sine læber med tungespidsen og så lidt på William. Det var ikke fordi.. det var bare fordi.. han var bare så fascinerende, der var ikke andre ord for det. Han sank og nikkede da han bad ham blive hvor han var, og blev liggende nede ved ham og stønnede så lavmældt da William kyssede ham og han rykkede lidt på sin røv. Vippede den lidt frem og tilbage eksperimenterende, da William trak hans hænder op og Phillip var ikke langsom om at sno sine fingre om det mørke hår og stønnede lidt højere. Phillip trykkede sine ben lidt tættere ind mod Williams sider, og nussede ham i håret. Han fangede hans læber lidt efter igen i et lidt lidenskabeligt kys, for han var jo.. lige der og.. den varme der kom fra hans støn og åndedræt ramte Phillips kind, og så tænkte han at det ligeså godt kunne ramme hans mund, og... okay, han ville have et kys, til helvede med undskyldninger. Det var dog ikke et langt kys, for i modsætning til dagen før, kunne Phillip nå mange flere ting, og det havde han tænkt sig at benytte sig af! Han smilede og kyssede ham ned til hans øre, og slap et lille støn mod det, inden han lod sin tunge glide gennem hans øre. MMhm! DEt var sjovt den måde han blev påvirket på, det var jo derfor han gjorde det! Og også fordi det var frækt.. og William var.. mmhm.
Dave
Emne: Sv: Your lips are sealed - Phillip Man Mar 24, 2014 7:39 am
William fulgte med i Phillips tanker, det gav ham et rigtig godt syn på hvad han gjorde rigtigt og hvad han gjorde forkert, og hvad Phillip gerne ville have.. det var næsten for nemt.. men.. det gjorde plads til så meget mere.. meget mere af det gode. "Mhmm" hviskede han stille, hold da op en masse kys han fik lige pludselig, men det var nu også ret dejligt egentlig.. han kyssede pænt godt.
//efter sex//
William skubbede blidt Phillip ned, så han lige kunne ligge og få luft lidt.. altså dem begge to faktisk. Han vendte sig dog lidt op på siden så han kunne se Phillip, han kunne godt lide.. det ansigtsudtryk man havde lige efter sex.. og Phillips var.. bare dejligere end alle andre, og meget fascinerende. "Hvor har du egentlig gjort af min kaffe?" drillede han stille og lod en hånd glide gennem Phillips hår, igen og igen, mhmm dejligt.