Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitimeMan Jan 06, 2014 1:23 pm

Velkommen Gæst, du er da vidst lige den spiller jeg sidder og mangler!..

Nå men hejsa alle sammen, jeg håber alle havde et godt nytår. Når I nu nysgerrigt kigger på min profil (for I kan sikkert slet ikke lade være!) vil I opdage at jeg mangler noget. Indlæg. Massere af indlæg. Jeg er nemlig i den uheldige situation at jeg ikke har nogen at spille med!...

Så det tænkte jeg at DU måske kunne hjælpe mig med! Ja dig Gæst der over i hjørnet, nu ikke så genert.

Så regler og krav og alt det pjat:

Jeg har ingen regler eller krav, men det ved jeg at en del af jer har?

Hvis I har nogle ønsker om plot og linjetal så kan vi sikkert godt finde ud af det. Jeg kan personlige lide alt fra 1 linje til en 4-6 stykker. Skulle du være typen der gerne vil helt op på de 10 stykker, så må vi jo lige kigge på det. Jeg er i hvert fald frisk på at give det et skud.

Hvad mangler jeg?

Jamen jeg har hverken venner, fjender eller kærlighed. Så alle er velkommen! Bare skriv hvis I vil emne, og hvis I har andre ting der skal på plads. Jeg køre både freestyle og med plot Very Happy

Håber at høre fra nogle af jer! (Ellers bliver dette her et meget deprimerende indlæg, og det vil I vel ikke have? Tænkte jeg nok!)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 2:08 am

Hvis du kunne tænke dig at emne med en til tider noget genert ung dame, så står Elaina hjertens gerne til rådighed Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 7:54 am

Jamen det lyder super Very Happy! har du nogle tanker om plot eller andet?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 8:10 am

Altså Elaina er ikke lige typen som er fjende potentiale, men vi kunne da starte ud med at blive venner? Lige nu har jeg ikke lige en ide til et fantastisk plot, men har du en ide? Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:03 am

Det lyder cool Wink så er Elaina typen der tager ud og drikker/danse/fester for så kunne vi jo mødes der? xD
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:25 am

Jeg vil gerne, mangler selv nogen at emne med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:29 am

Super Very Happy nogle tanker om plot eller andet?
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:33 am

Tja, en af mine magier fik jeg faktisk for at berolige agrasive vareulve, især ved fuldmåne ^^ Kunne det bruges til et plot
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:35 am

Ja? Det kan vi godt Smile så hvad præcis havde du i tankerne?
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:37 am

Tja, ved fuldmåne mister vareulve jo deres kontrold, Anna Rose kunne møde Alexander men han var ude af kontrold, måske såret og hjælpe ham til solopgangen ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:39 am

Ja, det lyder cool xD
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:40 am

Så hvem laver ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:41 am

Jeg er ligeglad Smile
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:41 am

Kan du så lave ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:44 am

Skal det bare være i skoven, eller giver det bedre mening at hun finder ham i byen? xD
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:45 am

Anna Rose kan være næsten alle steder, hvor ville Alexander gå hen ved fuldmånes tid?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:46 am

Normalt forestiller jeg mig at han er lænket i sin kælder Razz så han kan være brudt fri der og blevet skadet inde i byen. Men jeg kan lige så godt have valgt at han er taget i skoven.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:46 am

Du bestemmer ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:53 am

Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:57 am

Svaret det blev ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 6:29 pm

Hun er ikke rigtig type, der fester så meget. Men hun kunne jo være taget til fest for at møde andre, for hun er jo ny i byen og kender ingen Smile
Kan du lokkes til at lave eller?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 6:51 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 7:18 am

Svaret Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 11:16 am

Super Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Empty
IndlægEmne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*   Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» kigger efter flere
» Kig og du få måske kage!
» Skynd jer og kigge, så får i kage!
» HEJJ,kig her og du får noget kage!
» der vil måske være kage (emne søgning)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: