Emne: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Man Jan 06, 2014 1:23 pm
Velkommen Gæst, du er da vidst lige den spiller jeg sidder og mangler!..
Nå men hejsa alle sammen, jeg håber alle havde et godt nytår. Når I nu nysgerrigt kigger på min profil (for I kan sikkert slet ikke lade være!) vil I opdage at jeg mangler noget. Indlæg. Massere af indlæg. Jeg er nemlig i den uheldige situation at jeg ikke har nogen at spille med!...
Så det tænkte jeg at DU måske kunne hjælpe mig med! Ja dig Gæst der over i hjørnet, nu ikke så genert.
Så regler og krav og alt det pjat:
Jeg har ingen regler eller krav, men det ved jeg at en del af jer har?
Hvis I har nogle ønsker om plot og linjetal så kan vi sikkert godt finde ud af det. Jeg kan personlige lide alt fra 1 linje til en 4-6 stykker. Skulle du være typen der gerne vil helt op på de 10 stykker, så må vi jo lige kigge på det. Jeg er i hvert fald frisk på at give det et skud.
Hvad mangler jeg?
Jamen jeg har hverken venner, fjender eller kærlighed. Så alle er velkommen! Bare skriv hvis I vil emne, og hvis I har andre ting der skal på plads. Jeg køre både freestyle og med plot
Håber at høre fra nogle af jer! (Ellers bliver dette her et meget deprimerende indlæg, og det vil I vel ikke have? Tænkte jeg nok!)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Tirs Jan 07, 2014 2:08 am
Hvis du kunne tænke dig at emne med en til tider noget genert ung dame, så står Elaina hjertens gerne til rådighed
Gæst Gæst
Emne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Tirs Jan 07, 2014 7:54 am
Jamen det lyder super ! har du nogle tanker om plot eller andet?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Tirs Jan 07, 2014 8:10 am
Altså Elaina er ikke lige typen som er fjende potentiale, men vi kunne da starte ud med at blive venner? Lige nu har jeg ikke lige en ide til et fantastisk plot, men har du en ide?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Tirs Jan 07, 2014 9:03 am
Det lyder cool så er Elaina typen der tager ud og drikker/danse/fester for så kunne vi jo mødes der? xD
Anna Rose
Race : Meneske Bosted : På stranden i et hus. Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/05/12 Antal indlæg : 8880
Emne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Tirs Jan 07, 2014 9:25 am
Jeg vil gerne, mangler selv nogen at emne med
Gæst Gæst
Emne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Tirs Jan 07, 2014 9:29 am
Super nogle tanker om plot eller andet?
Anna Rose
Race : Meneske Bosted : På stranden i et hus. Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/05/12 Antal indlæg : 8880
Emne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Tirs Jan 07, 2014 9:33 am
Tja, en af mine magier fik jeg faktisk for at berolige agrasive vareulve, især ved fuldmåne ^^ Kunne det bruges til et plot
Gæst Gæst
Emne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Tirs Jan 07, 2014 9:35 am
Ja? Det kan vi godt så hvad præcis havde du i tankerne?
Anna Rose
Emne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Tirs Jan 07, 2014 9:37 am
Tja, ved fuldmåne mister vareulve jo deres kontrold, Anna Rose kunne møde Alexander men han var ude af kontrold, måske såret og hjælpe ham til solopgangen ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Tirs Jan 07, 2014 9:39 am
Ja, det lyder cool xD
Anna Rose
Emne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Tirs Jan 07, 2014 9:40 am
Så hvem laver ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Tirs Jan 07, 2014 9:41 am
Jeg er ligeglad
Anna Rose
Emne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Tirs Jan 07, 2014 9:41 am
Kan du så lave ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Tirs Jan 07, 2014 9:44 am
Skal det bare være i skoven, eller giver det bedre mening at hun finder ham i byen? xD
Anna Rose
Emne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Tirs Jan 07, 2014 9:45 am
Anna Rose kan være næsten alle steder, hvor ville Alexander gå hen ved fuldmånes tid?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Tirs Jan 07, 2014 9:46 am
Normalt forestiller jeg mig at han er lænket i sin kælder så han kan være brudt fri der og blevet skadet inde i byen. Men jeg kan lige så godt have valgt at han er taget i skoven.
Anna Rose
Emne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Tirs Jan 07, 2014 9:46 am
Du bestemmer ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Tirs Jan 07, 2014 9:53 am
Emne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Tirs Jan 07, 2014 9:57 am
Svaret det blev ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Tirs Jan 07, 2014 6:29 pm
Hun er ikke rigtig type, der fester så meget. Men hun kunne jo være taget til fest for at møde andre, for hun er jo ny i byen og kender ingen Kan du lokkes til at lave eller?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud* Ons Jan 08, 2014 6:51 am