Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Møde nye mennesker - Elaina

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Møde nye mennesker - Elaina Empty
IndlægEmne: Møde nye mennesker - Elaina   Møde nye mennesker - Elaina Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 6:51 am

Tid: 20:09
Sted: The Bloody Moon
Vejr: overskyet og let regn
Omgivelser: fulde mennesker, skumle typer, røg, alkohol og et ukendt band

Alexander havde brugt det meste af dagen på at arbejde. Han var træt, og glad for endelig at kunne holde lidt fri. Han havde overvejet at tage et lidt.. finere sted hen end Bloody Moon, men han havde simpelthen ikke kontanterne til det. Efter at have sludret lidt med bartenderen og fået fyret en (hvis han selv skulle sige det) ret morsom vittighed af om en hest i en bar, ledte han efter et ledigt bord.

Alexander var iført en sort T-shirt, med et falmet billede af Hammerfall. Slidte cowboybukser, med et huld på det ene ben. Slidte gummisko og en sort læderjakke. Med en kold øl i hånden slændrede han ned imod et tomt bord, imens han så lidt på menneskerne omkring ham.



Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde nye mennesker - Elaina Empty
IndlægEmne: Sv: Møde nye mennesker - Elaina   Møde nye mennesker - Elaina Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 7:17 am

Påklædning + sorte stiletter

Elaina var ny i byen og have endnu ikke fået set byen ordentligt an, men dog vidste hun at Downtown ikke var det bedste sted, men dog det sted hun havde råd til. Hun havde været på arbejde på en cafe ikke langt fra The Bloody Moon, og havde overhørt en flok unge piger snakke om den seneste aften de havde brugt på The Bloody Moon. Det havde lydt som stedet man skulle tage hen i Downtown, for at møde andre. Hun havde dog måske håbet at stedet ville være mere... hyggelig end det havde lydt til, men det var et billigt sted og hun regnede nu med at overleve en enkelt aften der, hun var jo sådan set ikke snobbet på nogen måder.
Elaina trådte ind ad indgangen og var allerede forinden blevet mødt at musikken, som højlydt med spillet. Hun strøg pandehåret forsigtig væk fra ansigtet og tjekkede elegant om håret stadig sad efter at have været en tur gennem regnen. Så vidt hun kunne mærke sad det stadig og krøllede ned omkring hendes skuldre. Hendes nøddebrune øjne gled langsomt rundt på de fulde unge og strammede grebet om kæden der løb skråt fra hendes højre skulder til venstre hofte, hvor den sluttede ved den lille sorte taske, hvor der lige var plads til en mobil og kontanter. Langsomt gik hun mod baren for at få sig noget af drikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde nye mennesker - Elaina Empty
IndlægEmne: Sv: Møde nye mennesker - Elaina   Møde nye mennesker - Elaina Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 8:32 am

Alexander satte sig ned ved det tomme bord og tog en tår af sin øl. Hans opmærksomhed blev rettet mod en skikkelse der kom ind af døren. En pige, han ville gætte på omkring sin egen alder, der så ud til at være alene.
Han forsatte med at holde øje med hende. Nej, det så ikke ud til at der var nogle der fulgte med. Han smilede skævt, hun så nu meget sød ud. Han tog endnu en tår af sin øl, og rejste sig så med en doven bevægelse. Så gik han hen imod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde nye mennesker - Elaina Empty
IndlægEmne: Sv: Møde nye mennesker - Elaina   Møde nye mennesker - Elaina Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 8:44 am

Hun kiggede hele tiden diskret rundt, for at holde lidt øje med folk, da det virke som lidt skumle typer som kom på stedet. Hun bemærkede en ung mand som var på ved mod hende, dog gik hun ikke ud fra at det var hende han var på vej til. Hun så hurtigt væk igen, bange for at han skulle tage hende i at stirre. Hun skyndte sig lidt mere op til baren og tog hurtigt plads på en barstol, dog tjekkede hun først om sædet var rent for det hente tit at der var blevet smidt drinks og hun havde ikke lige lyst til at sætte sig i noget. Ud af øjenkrogene så hun kort efter den unge mand, men hendes udsyn blev taget da tre piger gik ind i hendes synsfelt og hun skyndte sig at vende blikket fremad, hvor hun lod det blive et par sekunder, før hun så efter bartjenerne som var optaget af andre gæster. De så nu ikke ud til at servere noget nogen af dem, men at de var fordybet i muntre samtaler fik hende til at forholde sig stille for ikke at tiltrække for meget opmærksomhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde nye mennesker - Elaina Empty
IndlægEmne: Sv: Møde nye mennesker - Elaina   Møde nye mennesker - Elaina Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 8:50 am

Alexander smilede, da pigen så på ham, men det varede ikke længe. Hun skyndte sig imod baren, og han satte efter hende. Hans udsyn blev blokeret af tre piger der stillede sig i vejen. Lidt frustreret fik han møvet sig forbi dem, og satte sig så med et dump på barstolen ved siden af Elaina.
”Hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg tro du prøvede at slippe væk fra mig” sagde han med et grin og sendte Elaina et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde nye mennesker - Elaina Empty
IndlægEmne: Sv: Møde nye mennesker - Elaina   Møde nye mennesker - Elaina Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 9:03 am

Elaina vendte sig med et ryk og stirrede i et par sekunder før hun fik kontrol over sit ansigtsudtryk, hvor efter en rødmen langsomt steg op i hendes kinder. Hun åbnede munden og lukkede den hurtigt igen, hvor efter hun gentog det et par hurtige gange. "Nej! Øh, jeg vidste ikke.. så ville jeg ikke være... undskyld!"udbrud hun nervøst og var tydeligt ikke god til at snakke med fremmede, men mest var det fordi han egentlig var en ung mand som faktisk havde overrasket hende med at tale til hende. Hun vidste godt at hun ikke var grim, men hankønsvæsnet plejede ikke at gå efter hende, da det ofte var tydeligt at hun let blev genert og klumset - og derved nok ikke var med på så meget "sjov"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde nye mennesker - Elaina Empty
IndlægEmne: Sv: Møde nye mennesker - Elaina   Møde nye mennesker - Elaina Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 11:09 am

Alexander blev lidt overrasket over hendes reaktion og kunne ikke lade være med et smile lidt af hende. ”Rolig, rolig” sagde han med et lille grin ”det var bare for sjov.. jeg ville bare byde dig på en drink?” han satte sin tomme ølflaske på disken og syntes nu at det var meget sødt sådan som hun blev helt forfjamsket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde nye mennesker - Elaina Empty
IndlægEmne: Sv: Møde nye mennesker - Elaina   Møde nye mennesker - Elaina Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 7:42 pm

Rødmen forblev i hendes kinder da hun tog sig sammen og rettede ryggen helt op. Hun smilede et lille smil og rettede på pandehåret, der gled ned foran hendes ansigt hele tiden. "Jo tak" sagde hun venligt om tilbudet om at byde en drink og havde fået taget sig så meget sammen at hun virkede helt rolig igen, dog afslørede hendes hænder sig, da hun nervøst pillede ved den lille taske hun havde flyttet fra at hænge ved hendes hofte til at ligge i hendes skød. Hun skævede kort til bartjenerne som endnu var fordybet i højlydte samtaler, hun var for genert til at ville afbryde men måske var han ikke så bange for at afbryde nogen i samtale. Det ville heller ikke være noget galt i, for bartjenerne var jo sådan set på arbejde. Hun flyttede de nøddebrune øjne til ham igen og smilede igen det venlige smil, som halvt var forsvundet da hun havde skævet efter bartjenerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde nye mennesker - Elaina Empty
IndlægEmne: Sv: Møde nye mennesker - Elaina   Møde nye mennesker - Elaina Icon_minitimeTors Jan 09, 2014 4:54 am

Alexander smilede til hende og så lidt mod bartenderen der var i gang med en samtale. ”Hvad vil du gerne have?” spurgte han imens. Det virkede til at hun var faldet lidt ned, og han måtte sige han synes det hele virkede meget lovende. Han fiskede sin pung op af lommen og fandt en seddel frem med det samme, samtidig overvejede han om han selv burde bestille en øl mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde nye mennesker - Elaina Empty
IndlægEmne: Sv: Møde nye mennesker - Elaina   Møde nye mennesker - Elaina Icon_minitimeTors Jan 09, 2014 5:56 am

Elaina stoppede med at pille ved tasken og foldede i stedet for hendes hænder pænt, og lod dem hvile oven på den lille taske. "Gerne en gin rickey" svarede hun og smilede lidt skævt. Hun var sjældent ude og drikke, så hun kendte ikke rigtig nogle drinks, så hun håbede bare at det var en normal nok drink til at stedet ville have den. "Jeg hedder forresten Elaina" tilføjede hun med et smil og flyttede lidt på hendes hænder, da hun blev i tvivl om hun skulle give ham pænt hånden, eller om man ikke gjorde det på en bar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde nye mennesker - Elaina Empty
IndlægEmne: Sv: Møde nye mennesker - Elaina   Møde nye mennesker - Elaina Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 8:14 am

”Alexander” svarede Alexander med et smil og tappede kort på disken med sin finger ”yo, bartender? En gin rickey og en øl” sagde han.

Bartenderen så på ham og nikkede ”så gerne” svarede han og gik i gang.

Alexander lagde pengene på disken og vendte så opmærksomheden mod Elaina igen ”så, kommer du tit her? Jeg synes ikke jeg har set dig før?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde nye mennesker - Elaina Empty
IndlægEmne: Sv: Møde nye mennesker - Elaina   Møde nye mennesker - Elaina Icon_minitimeFre Jan 10, 2014 10:12 am

Elaina smilede skævt og nikkede svagt da han præsenterede sig selv. Da han vendte opmærksomheden mod bartjeneren, lod hun kort blikket glide rundt bland klubbens andre gæster - alle virkede til at være gode til at feste. Hun vendte blikket mod ham med det samme hun hørte hans stemme, og smilede et lille genert smil. "Nej, jeg er lige flyttet til. Det er min første aften ude her i byen" svarede hun venligt og skævede kort til bartjeneren som var i gang med deres drinks. Det havde ikke set ud til at hun havde behøvet at bekymre sig om at afbryde bartjenerens samtale. "Er du stamkunde?" spurgte hun venligt, lidt bange for at komme til at sige noget forkert, da han sådan set var den første hun havde en samtale med i byen. "Det lyder til at du tit er her" tilføjede hun med et forsigtig smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde nye mennesker - Elaina Empty
IndlægEmne: Sv: Møde nye mennesker - Elaina   Møde nye mennesker - Elaina Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:03 pm

”Stamkunde og stamkunde..” svarede Alexander og så tænksom ud ”det her er nok et af de steder jeg kommer oftes.. mest pågrund af prisen” sagde han, skævede til bartenderen og tilføjede hurtigt ”og så selvfølgelig den gode service”

Bartenderen smilede lidt til ham og genoptog så sin samtale fra før.

Alexander nikkede lidt til Elaina ”lige flyttet til huh? Jeg har selv ikke boet i byen mere end et halvt års tid, så jeg ved hvordan det er lige at skulle vende sig til det hele.. hvad synes du indtil videre?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde nye mennesker - Elaina Empty
IndlægEmne: Sv: Møde nye mennesker - Elaina   Møde nye mennesker - Elaina Icon_minitimeTirs Jan 14, 2014 12:19 am

Elainas smil blev langsomt lidt mindre forsigt, men havde dog stadig lidt generthed over sig. "Jeg har kun været her en uges tid og det er første gang jeg er ude, jeg har brugt tiden på at sætte min lejlighed i stand så har ikke rigtig fået set byen endnu" sagde hun med et skævt smil og pillede lidt ved kæden der udgjorde hendes taskes rem. "Men her virker hyggeligt nok.." tilføjede hun for at sige noget pænt om byen. Hun havde kun været i Downtown og var ikke så vild med at gå langt fra hendes lejlighed når det var blevet mørkt, det var fint på dagen for hun boede okay tæt på centrum, så det var ikke den værste del af Downtown hun var havnet i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde nye mennesker - Elaina Empty
IndlægEmne: Sv: Møde nye mennesker - Elaina   Møde nye mennesker - Elaina Icon_minitimeTirs Jan 14, 2014 7:15 am

Alexander lyttede og nikkede lidt ”ja, her kan også være helt fint..” han så sig lidt omkring ”det er ikke altid de bedste typer der kommer her..” sagde han overvejene ”pas på med at følge med fremmede hjem, især hvis de ser rigtigt godt ud” sagde han alvorligt. Han ønskede ikke at se den stakkels pige blive spist, blot en uge efter at hun var kommet til byen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde nye mennesker - Elaina Empty
IndlægEmne: Sv: Møde nye mennesker - Elaina   Møde nye mennesker - Elaina Icon_minitimeTirs Jan 14, 2014 8:22 am

"Selvfølgelig gør jeg ikke det" sagde hun halv genert og slap kæden til tasken, hvor efter hun endelig lod hænderne hvile roligt i hendes skød uden at pille nervøst ved tasken eller sine egne fingre. De fleste børn blev opdraget til ikke at snakke med fremmede, men ikke alle tog ved lærer af det. Elaina havde dog fået en opdragelse hvor alle der festede vildt hele natten skulle ses ned på, hendes mor havde levet i en forfinet verden og havde pakket Elaina ind i bobbleplast hele hendes barndom. Der ville ikke kunne findes den mindste antydning af et ar på hendes knæ, som de fleste havde fra alle de gange de som barn var faldet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Møde nye mennesker - Elaina Empty
IndlægEmne: Sv: Møde nye mennesker - Elaina   Møde nye mennesker - Elaina Icon_minitimeTors Jan 16, 2014 1:02 am

"Det siger du jo nu.." Alexander smilede lidt af hende "bare husk det, ikke? Som sagt.. det er ikke alle her der er lige venlige. Men du skal nok klare dig, du virker som en kvik pige" han tog en tår af sin øl og betragtede hende tænksomt. "Så.. nu har du så pakket ud og ladet dig selv slippe løs i byen. Hvad går du så ellers og får tiden til at gå med? Nogle interesser der er værd at nævne?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Møde nye mennesker - Elaina Empty
IndlægEmne: Sv: Møde nye mennesker - Elaina   Møde nye mennesker - Elaina Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Møde nye mennesker - Elaina
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mennesker
» ny aften nye mennesker //alicia//
» Emne med spændende mennesker
» Et møde
» Et nyt møde (Markus)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: