Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Kig og du få måske kage!

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kig og du få måske kage! Empty
IndlægEmne: Kig og du få måske kage!   Kig og du få måske kage! Icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 6:17 am

Yes..
Evigheder er gået siden jeg begyndt og være lidt on and off og nu det en godt ide og komme lidt igen, så jeg søger emner og jeg ikke så emsig med avatar dog er linjetal it most jeg gider ikke små emner!

Krav
Avatar... Don't care
om i skrive tre linjer eller en roman er jeg sådan set ligeglad med det skal bare ikke vær one liner emner!
Race er lige meget!
Plot kan vi vel godt snakke om!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kig og du få måske kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Kig og du få måske kage!   Kig og du få måske kage! Icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 7:53 pm

Hej kære Cicero, Azariel ville nyde og havde et emne med dem, spørgsmålet ligger blot i hvor & hvornår ^^

samt nogle tanker om plot??
eller om plottet kunne være et møde på en bar, finde ud af hvem der kunne være mest interesseret i det menneske kød & blod ((Azariel æder mennesker))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kig og du få måske kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Kig og du få måske kage!   Kig og du få måske kage! Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 5:10 am

Jeg vil gerne emne med dig hvis du stadig søger?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kig og du få måske kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Kig og du få måske kage!   Kig og du få måske kage! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kig og du få måske kage!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» der vil måske være kage (emne søgning)
» Søger...Måske du er interesseret?
» Man spiser måske fint? //Lana, Logan//
» Skynd jer og kigge, så får i kage!
» HEJJ,kig her og du får noget kage!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: