Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Skynd jer og kigge, så får i kage!

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 8:49 am

Hej Gæst

Jeg må desværre meddele at kagen er blevet spist af undertegnet, så det eneste jeg kan tilbyde er et emne.
Det er jo også næsten lige så godt, så det skal nok gå.

Jeg har ingen specielle krav, i må gerne holde jer på de 3 linjer. Men sådan set ikke en nødvendighed, bliver emnet alt for kedeligt og ensformet, vil jeg nok afslutte det. Men jeg vil dog ikke sætte krav ved stavning og grammatik. Jeg er godt nok ikke den sværeste til at stave, men jeg har det med at sjuske med grammatikken. Bliver det for slemt må i jo sige til Wink

Hvis nogle af jer skulle have en ide til et plot, så vil jeg meget gerne hører det.
Det kan sagtens bare være et plot om at blive bedsteveninder eller måske forelske sig. Jeg er også meget frisk på plots hvor flere bliver inddraget i det.


Har jeg fristet lidt, så svar mig endelig her eller over en besked.


-Eleanor Graeme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 10:06 pm

jeg frisk hvis det er dog har jeg ikke et plot pt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeOns Aug 15, 2012 7:41 am

Ja vi kan jo bare mødes og se hvad der nu sker? Kan jo være vi får en ide på et tidspunkt Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeOns Aug 15, 2012 7:47 am

Tja det fint med mig hvis det er :3

Hvem laver og hvor skal det være?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeOns Aug 15, 2012 7:50 am

Jeg vil meget gerne lokke dig til det ^^
Og stedet skal ikke være noget med vilde fester, da Eleanor ikke rigtig kommer de steder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeOns Aug 15, 2012 7:54 am

Fair nok, Mina er heller ikke den store fest abe lige for tiden så måske et mere stille sted hvor der ikke kommer særligt mange mennesker?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeOns Aug 15, 2012 7:56 am

Perfekt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeOns Aug 15, 2012 7:58 am

er med på et emne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeOns Aug 15, 2012 7:59 am

Har du en ide til et plot, eller skriver vi også bare?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeOns Aug 15, 2012 8:03 am

skriver bare hvor skal det være
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeOns Aug 15, 2012 8:06 am

Minas lille master er os oppe hvis det er :O
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeOns Aug 15, 2012 8:07 am

Jeg gå igang nu hvis det er OwO
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeOns Aug 15, 2012 8:08 am

Arason:
Jeg vil gerne have at emnet er et ikke festligt sted, da Eleanor ikke fester som så. Så et bibliotek eller et andet sted

Cicero:
Jeg er ikke sikker på hvad du mener, men regner lidt med at du vil emne? Wink

Mina:
Super ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeOns Aug 15, 2012 8:18 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeOns Aug 15, 2012 8:29 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeOns Aug 15, 2012 8:31 am

Yes jeg er frisk hvis det er
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeOns Aug 15, 2012 10:04 am

Hey, vil også gerne emne hvis du vil, hvis det er kan du læse lidt om min karakter, på min profil, så læser jeg din.

also, hvordan gør du det med at få maskinen til at skrive mit navn når jeg går ind på siden, jeg har set andre gøre det... hvordan lære man det skrive... ting ting?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeTors Aug 16, 2012 12:29 am

Arason:
Jeg skal nok få svaret Wink

Mina:
Jeg skal også nok få svaret ^^

Cicero:
Super, hvem laver?

Thomas:
Jeg vil gerne skrive med dig, hvem laver?

Du skiver; { USERNAME } Bare uden mellemrummene Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeTors Aug 16, 2012 12:33 am

Arh... Ok jeg skal nok
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeTors Aug 16, 2012 12:59 am

Okay Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeTors Aug 16, 2012 2:19 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeTors Aug 16, 2012 3:06 am

kan jeg lok dig til og lave?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeTors Aug 16, 2012 3:08 am

Jo, hvor skal det være henne? Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeTors Aug 16, 2012 3:09 am

skummel, kunne godt bruget et mørket emne xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitimeTors Aug 16, 2012 3:11 am

Eleanor er nok ikke typen som er til skumle steder. Men hvilket skummelt sted kunne du så tænke dig?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skynd jer og kigge, så får i kage! Empty
IndlægEmne: Sv: Skynd jer og kigge, så får i kage!   Skynd jer og kigge, så får i kage! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skynd jer og kigge, så får i kage!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» jeg ville kigge her, hvis jeg var dig.
» KLIK hver sød og kigge :)
» Kig og du få måske kage!
» HEJJ,kig her og du får noget kage!
» der vil måske være kage (emne søgning)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: