Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Søger...Måske du er interesseret?

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeTirs Sep 25, 2012 3:43 am

Hej Gæst


Jeg vil meget gerne i gang med at emne, og eftersom jeg er typen som elsker et godt plot, ville jeg håbe at nogle have en ide til et, hvor Jane her kunne bruges.
Ellers søger jeg almindelige plots som arbejde, familie, venner, veninder og måske noget kærlighed eller one nights. OG! der må meget gerne være noget drama!


Jeg har ingen specielle krav, mest vil jeg nu gerne have at i skriver kreativt. Det kan meget MEGET hurtigt blive kedeligt hvis indlægene kun er 3 linjer lange hver eneste gang.
En anden lille ting, som jeg mener er at væsner ikke afsløre sig for et uvidende menneske første gang de mødes. Altså, det er jo ikke videre "realistisk" at gå hen til en og sige; Hej jeg hedder Doris og jeg er en vampyr.
Og ja, jeg tilhører dem som mener at afsløringer af den slags oftest sker når personerne har et meget godt forhold til hinanden. Det er altså ikke alle mennesker som vil tage den slags pænt.
(Afsløring af væsner for Jane, skal aftales inden! Hun skal da have lov til at være uvidende lidt endnu Wink )


Har jeg fået fristet nogle af jer så skriv endelig til mig! Jeg er også åben for emner hvor man bare ser hvad der sker hen ad vejen. OG! så er jeg tilhængere af emner som er åbne, for andres deltagelse. Det kan jo være meget sjovt at have et emne med 3 stykker ^^


- Jane Alexandra Moore
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 2:31 am

Så mange visninger, men slet inden svar? Sad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 2:58 am

Tja er frisk hvis det er :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 3:39 am

Altså eftersom du er den eneste som vil, kan jeg jo umuligt sige nej til dig Wink

Hvem skal lave og skal der være et plot?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 3:44 am

Hey, jeg vil meget gerne emne. Jeg er også tilhænger af et godt plot, men er uheldigvis ikke så god til at finde på dem, selvom jeg er god til at bygge videre på allerede eksisterende plots.

Hvis vi skal emne, skal vi vel starte et sted hvor de mødes, der skal gerne ske et eller andet spændene på det punkt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 3:47 am

Altså nu kender Jane ikke til væsner og jeg ville gerne vente med afsløring af væsner. Men måske du kunne "rede" hende for nogle væsner, hvor hun jo bare troede det var nogle psykopatiske mennesker? Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 3:47 am

Du må gerne lave hvis det er og har du da en ide?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 3:50 am

JEg kan godt lave Wink

Mmhm...hvad plot angår ved jeg det ikke helt, kommer måske an på dit syn med menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 3:52 am

Det kan godt virke. Det sker ikke så tit at jeg redder mennesker, men min karakter går stærkt ind for hemmeligholdesen af racerne, så han vil ikke sige noget til dig, medmindre du udviser tegn på at være magiker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 3:53 am

Tja... Maddox er jo over 900 år gammel men han har det da fint nok med mennesker, ud over når han har brug for blod
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 3:55 am

Thomas: Regner ikke med at blive magiker Wink
Men det lyder meget fint, kunne jeg lokke dig til at starte med emnet??


Maddox: Mmhm...altså jeg er lidt blank lige nu, så hvis du ikke har en ide, tror jeg bare vi skal se hvad der sker??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 3:56 am

Altså har din karakter et arbejde?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 3:57 am

Sure
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 3:58 am

Nej ikke endnu Wink

Og tak Thomas Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 4:05 am

Kunne du måske have lyst ril og arbejde hos Maddox?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 4:07 am

Mmhm kan se du har et bibliotek, det tror jeg godt Jane kunne selvom hun nok ikke ligner en [i]bibliotekar[/b] Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 4:08 am

Han kan jo oplær hende i et emne hvis det er :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 4:09 am

Ja det lyder jo som en god ide Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 4:16 am

Laver du så?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 4:17 am

Ja men hvor skal det være henne og skal det starte som ved et møde eller en jobsamtale??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 4:19 am

Det kan vi godt, og det skal nok være hen af aften for du ved, jeg kan ikke gå ud i solen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 4:24 am

Øøhm, mødes eller samtale?? Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 4:27 am

Det bestemmer du :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 4:29 am

Tror det er lettest for mig at lave hvis bare det er møde, da det nok kræver lidt info om biblioteket, da den slags samtaler nok ville foregår på stedet Wink

Så er det okay med et møde en sen aften ??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitimeOns Sep 26, 2012 4:33 am

Det ville være fint nok

Og som du ved så det mest et bibliotek for vampyrer så det sådan gammeldags og det ser meget ud som noget fra 1800 talt, det kæmpe og tja jeg tror ikke jeg skal tal på bøger for det vil være lidt meget.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søger...Måske du er interesseret? Empty
IndlægEmne: Sv: Søger...Måske du er interesseret?   Søger...Måske du er interesseret? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søger...Måske du er interesseret?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Ny spiller og ny verden, Tvillingerne søger emne for dem som er interesseret
» Kig og du få måske kage!
» Søger emner xD
» der vil måske være kage (emne søgning)
» Søger, tag et kig

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: