Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 kigger efter flere

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




kigger efter flere  Empty
IndlægEmne: kigger efter flere    kigger efter flere  Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 1:37 am



Hey alle jeg igen ude for se om der flere der kunne have lyst til og emne med Cicero for han er lidt ensom, men han har dog de få som gerne vil emne med ham, dog ønsker han flere som måske kunne have lyst til og emne.

Jeg igang med og arbejde med HTML koder og det os grunden til at jeg ikke svar særligt tit for det tager en del tid og lære og brug men jeg kommer snart igen bare rolig ^^

Ønsker
Jeg lidt på udkig efter en der kunne have lyst til og prøve lidt kærlighed
racer er lige meget og det samme er køn, Cicero er biseksuel så han tager gerne begge ting
Små in game relationer som en bedsteven og en gammel elsker kunne os være noget jeg kigger efter her for tiden

Krav
Ingen tre linjers, jeg lidt træt af små emner for tiden for det kedeligt så prøve og holde emne på fem eller mere..
Race er lige meget Cicero snakke med alle så længe de vil snakke med ham..
Jeg kunne godt være frisk på lidt vold og blod her for tiden for jeg savner enlig en god kamp til døden (måske)
Andre typer plot er os velkommen hos mig hvis det er

ellers har jeg ikke mere for nu
Cicecro



Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kigger efter flere  Empty
IndlægEmne: Sv: kigger efter flere    kigger efter flere  Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 7:01 pm

Jeg vil super gerne tråde med dig, men det bliver nok kun hvis du laver, siden jeg har lidt travlt for tiden :b

Nu har jeg ikke særlig meget forstand på HTML, men jeg kun set den fungere på proboards. På danskforums sider bruger vi [ ] til fed osv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kigger efter flere  Empty
IndlægEmne: Sv: kigger efter flere    kigger efter flere  Icon_minitimeSøn Jul 29, 2012 2:41 am

HTML er noget jeg arbejder med i hverdagen så jeg kan gå lære dig lidt hvis det er, men jo jeg kan godt lave emnet hvis det er dog sætter jeg det nok ikke op i HTML for det tager for meget tid og lave og jeg doven ind i mellem xD

Hvor skal det være og skal der være et plot?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kigger efter flere  Empty
IndlægEmne: Sv: kigger efter flere    kigger efter flere  Icon_minitimeSøn Jul 29, 2012 7:58 pm

Lidt vold og blod lyder egentligt okay, men jeg har ikke lyst til at dø.
Jeg kan ikke lige finde på et plot lige nu, men der er jo altid den mulighed at du besøger hendes butik for enten at købe våben eller blomster :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kigger efter flere  Empty
IndlægEmne: Sv: kigger efter flere    kigger efter flere  Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 2:08 am

Bare rolig jeg ikke den type der dræber andre eller hvis jeg gør så det kune NPC karakter der dør men ellers ikke andet xD
Sure Cicero har hans egen smag for våben for han kommer jo fra England så jeg gå udfra at han os en gammel kriger i sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kigger efter flere  Empty
IndlægEmne: Sv: kigger efter flere    kigger efter flere  Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 2:11 am

Maya skrev:
Lidt vold og blod lyder egentligt okay, men jeg har ikke lyst til at dø.
Jeg kan ikke lige finde på et plot lige nu, men der er jo altid den mulighed at du besøger hendes butik for enten at købe våben eller blomster :3


Lol Maja, du er da for dejlig!
Bare for at købe våben eller blomster!

" jaa...jeg var egenlig ude efter en Heckler...men endte op en en have hortensia"

Fed stil!!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kigger efter flere  Empty
IndlægEmne: Sv: kigger efter flere    kigger efter flere  Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 2:20 am

Kære Millicent jeg tror ikke at Cicero gå særligt meget op i blomster så våben er nok mere noget for ham c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kigger efter flere  Empty
IndlægEmne: Sv: kigger efter flere    kigger efter flere  Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 2:27 am

Virkelig... ??
Der er ikke en lille skabs gartner gemt i maven på dig? * driller og forstiller sig Cicero gå og vande og pusle i et blomster bed*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kigger efter flere  Empty
IndlægEmne: Sv: kigger efter flere    kigger efter flere  Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 2:44 am

Jeg ved egentlig ikke hvor ideen kom fra, men jeg syntes at den var så fjollet at jeg måtte bruge den (:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kigger efter flere  Empty
IndlægEmne: Sv: kigger efter flere    kigger efter flere  Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 4:08 am

Millicent: Det nok ikke helt Cicero han er jo alternativ på den mørke side xD

Maya: Jeg synes det en okay ide sådan set Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kigger efter flere  Empty
IndlægEmne: Sv: kigger efter flere    kigger efter flere  Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 5:50 am

Cicero, jeg bliver altså nød til at spørge... Har din karakter nogle rødder fra karakteren af samme navn i Skyrim? Jeg elsker simpelthen den psykotiske gøgler! <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kigger efter flere  Empty
IndlægEmne: Sv: kigger efter flere    kigger efter flere  Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 6:05 am

Jep navnet kom fra Skyrim Smile stor fan af spillet Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kigger efter flere  Empty
IndlægEmne: Sv: kigger efter flere    kigger efter flere  Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 8:16 am

Tænkte det nok (;
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kigger efter flere  Empty
IndlægEmne: Sv: kigger efter flere    kigger efter flere  Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 8:52 am

Hvem er ikke fan, det awesome Smile
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

kigger efter flere  Empty
IndlægEmne: Sv: kigger efter flere    kigger efter flere  Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 10:50 am

jeg er ikke fan? >_>
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kigger efter flere  Empty
IndlægEmne: Sv: kigger efter flere    kigger efter flere  Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 11:25 am

Aww okay i see
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kigger efter flere  Empty
IndlægEmne: Sv: kigger efter flere    kigger efter flere  Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 11:52 pm

Jeg tror der er noget galt med dig Jack...
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

kigger efter flere  Empty
IndlægEmne: Sv: kigger efter flere    kigger efter flere  Icon_minitimeFre Aug 03, 2012 12:27 am

hvorfor???
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kigger efter flere  Empty
IndlægEmne: Sv: kigger efter flere    kigger efter flere  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kigger efter flere
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hjem efter flere penge (Jayden)
» Øh.. KAGE TIL ALLE DER KIGGER! *lægger fælde ud*
» flere deltagere?
» Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager
» Et emme eller flere? *Lokker med god kage*

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: