Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 flere deltagere?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




flere deltagere? Empty
IndlægEmne: flere deltagere?   flere deltagere? Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 9:17 am

Bare lige af nysgerrighed vil jeg høre hvor mange spillere vil der komme på hjemmesiden for selvom det sagtens kan være sjovt med det antal der er nu så vil jeg høre hvor mange i forventer kommer og om der er regler for at invitere folk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




flere deltagere? Empty
IndlægEmne: Sv: flere deltagere?   flere deltagere? Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 11:22 am

Jeg tror hjertens gerne du må invitere flere til forummet (Nu siger jeg 'tror', fordi jeg egentlig ikke er admin, så jeg kan kun tillade mig at være 99,9% sikker)

Hvis ikke man må invitere flere til forummet, så ville jeg sige at det var et rimelig mærkeligt forum. Wink
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

flere deltagere? Empty
IndlægEmne: Sv: flere deltagere?   flere deltagere? Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 5:58 pm

Du skal være velkommen til at inviterer flere til forummet ^^ vi ved ikke, hvor mange der kommer, men vi håber da, at der kommer flere Smile
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




flere deltagere? Empty
IndlægEmne: Sv: flere deltagere?   flere deltagere? Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 7:17 pm

Jeg tænkte nu mere om i selv gør noget for at reklamere for det eller om i overlader det os..
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

flere deltagere? Empty
IndlægEmne: Sv: flere deltagere?   flere deltagere? Icon_minitimeMan Mar 26, 2012 7:22 pm

Vi gør hvad vi kan rundt omkring, men det ville være en stor hjælp, hvis i også kunne hjælpe ^^
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Sponsoreret inhold





flere deltagere? Empty
IndlægEmne: Sv: flere deltagere?   flere deltagere? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
flere deltagere?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager
» kigger efter flere
» Hjem efter flere penge (Jayden)
» Et emme eller flere? *Lokker med god kage*

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Spørgsmål-
Gå til: