Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager Empty
IndlægEmne: Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager   Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager Icon_minitimeMan Aug 27, 2012 10:09 pm

Hej er der ikke nogen med mig, har ikke rigtig nogen krav ud over du husker at svare og får du fortravlt til at svare så sig det cat
Så nogen der har nogen gode ider til emne eller bare vil emne så sig til og jeg gør mit bedste
I må også godt havde krav så husk bare at skrive dem
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager Empty
IndlægEmne: Sv: Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager   Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 5:54 am

Jeg vil gerne emne ^^ jeg har ikke nogle krav.. ud over jeg helst vil spille efter solen er gået ned Razz men for at være ærlig ville du nok også kede dig når du skulle emne med en bunke støv xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager Empty
IndlægEmne: Sv: Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager   Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:18 am

Hvad er det med småkager der tiltrækker vampyre xD Men kan du lave Smile
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager Empty
IndlægEmne: Sv: Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager   Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:20 am

Chokoladestykkerne xD hvis du synes du spiller med for mange vampyrer er det helt ok Smile.. men hvis du fortsat gerne vil emne har jeg intet imod at lave Razz bare giv mig et sted.. og skal vi have plot?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager Empty
IndlægEmne: Sv: Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager   Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:38 am

Jeg vil gerne Very Happy Hvad med den nye strand :3 et plot jeg ved det ikke, har du noget?
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager Empty
IndlægEmne: Sv: Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager   Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:43 am

Hm ikke rigtigt noget nej xD skal vi bare mødes der nede?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager Empty
IndlægEmne: Sv: Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager   Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:52 am

Jaja :3
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager Empty
IndlægEmne: Sv: Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager   Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:57 am

ok xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager Empty
IndlægEmne: Sv: Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager   Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager Icon_minitimeTirs Aug 28, 2012 6:58 am

Pm når du er klar
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager Empty
IndlægEmne: Sv: Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager   Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Flere der vil emne med mig? Jeg har småkager
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Emne?
» kigger efter flere
» Emne..?
» Et emme eller flere? *Lokker med god kage*
» Emne tid

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: