Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Cayne

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:47 am

Cayne brød sig ikke om at Jakob ikke reagerede på vandet. Han reagerede ikke på noget!! "Jakob!" råbte han af ham, men han vågnede jo ikke af den grund. Satans.. fuck. Han samlede drengen op, hentede sin jakke, lukkede shoppen ned.. tjekkede for god ordens skyld hans puls, men han levede vidst stadig. Da han fik ham udenfor stod han lidt, efter at have låst shoppen.. igen med Jakob i armene. Hvad skulle han stille op med ham? Hvad skulle han gøre? Hospitalet? Gid han kunne spørge knægten hvad han helst ville, men han var jo ligesom temmelig langt borte i det øjeblik. Han besluttede sig til sidst for at Jakob burde vågne i velkendte omgivelser og bar ham hjem til Cayne. Han lagde ham på sengen derhjemme og puttede ham forsigtigt, og satte sig ved siden af ham "Kom nu Jakob.." mumlede han "Du kan da ikke bare lade mig sidde her? Tal nu med mig.." forsøgte han og prøvede at hjælpe det lidt på vej.. Men han vidste ikke helt hvordan det der besvimelse.. helt præcist virkede.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:16 am

Jakob flød stadig.. mhmm.. drømmeland.. ih en dejlig drøm, der var blomster, og varme farver, og himlen var blå, og om natten var himmlen sort, og stjerne lyste den så smukt op.. en perfekt lille verden kun til ham.. ind til han fandt Cayne.. der midt i hans drøm.. på blomster engen, han lå ved siden af ham.. ingen af dem sagde noget.. langsomt tøvende rullede han om på siden og puttede sig ind til Cayne.. faktisk så gjorde han det også rigtigt, ind mod ham.. Han smilede i drømme, og smilede i virkeligheden, det hele hang sammen.. "Hvorfor kysser du mig egentlig ikke?" hviskede han stille, til Cayne i drømmen.. den Cayne der var helt passiv og bare stirrede op i himlen, han sukkede stille.. og så skiftede det hele, "ÅH!" skreg han højt og satte sig forskrækket op, som han vågnede.. en underlig smerte jog gennem ham.. men ikke.. ikke fra brystet.. længere nede fra.. og han fandt hurtigt ud af at han var hård.. jesus! Han havde aldrig haft en våd drøm før.. aldrig aldrig! Og det her var så sandelig også første gang han vågnede op med.. morgen.. hård.. ting.. hvad folk nu kaldte det.. Han drejede sig hurtigt og fik øje på Cayne.. drøm.. virkelighed.. det hele var det samme.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:26 pm

Cayne kunne stadig ikke få kontakt til Jakob så han rakte ud efter sin mobil og trykkede nummeret til vagtlægen. Der gik noget tid... lidt irriterende før han kom igennem "Okay, prøv lige at høre.. jeg har en knægt der er blevet tatoveret og nu er han.. blacked out, hvad fuck skal jeg gøre, han responderer ikke til en skid?" brummede han ind i telefonen. Okay, nej.. Cayne talte ikke særlig pænt til offentligt ansatte.. og han nåede heller ikke at få svaret for i netop samme øjeblik som damen i den anden ende ville svare ham der lænede Jakob sig ind til ham og smilede. Han tabte telefonen på gulvet og stirrede lidt på ham som hvis han havde forvandlet sig til.. til noget andet end Jakob. Cayne stirrede på ham som hvis det havde været Jakob der var englen og ikke ham selv.. Ordende tog pusten fra ham. Ja okay, han havde rødmet, og det havde været kært og sådan, men han havde ikke troet der lå mere i det? Lå han der og havde våde drømme? Det fik ham til at smile... smile skævt.. for fanden, ustyrlige unge. Han nikkede halvt Cayne en skalle da han satte sig op og han måtte læne sig lid væk med et smertens støn og give slip på Jakob. "Mm-årh! For fuck sake.." mumlede han og tog sig til næsen "Jakob... man åbner øjnene før man sætter sig op!" brummede han utilfredst og mærkede den fugtige varme brede sig som næseblodet kom løbende.. jeez. Sandheden var dog nok at Cayne havde været lænet lidt for meget ind over Jakob hvis det skulle være helt rigtigt.. men shh.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:40 pm

Jakob så hurtigt på Cayne "Åh!" sagde han højt og hoppede ud af sengen, på jagt efter nogen papir.. eller en vaskekuld, something! Han kom hurtigt tilbage med noget papir fra badeværelset, faktisk havde han hele rullen med, og skyndte sig at række den til Cayne, "Undskyld!" sagde han hurtigt og kiggede forsigtigt på ham og så sig så lidt rundt.. okay.. var han lige vågne op i sengen.. sammen med Cayne? Og kunne ikke huske noget.. havde de drukket? Han så ned af sig selv, han havde stadig tøj på.. Nåå.. men han havde helt klart haft.. boner på.. for et øjeblik siden, selv om blodet havde fået det til at gå væk igen.. ja okay.. what the hell! "Undskyld altså.." mumlede han og satte sig ned på senge kanten, "Okay okay" brummede han og hev noget mere papir af, "Her lad mig" mumlede han og satte sig til rette og hev Cayne ned og ligge.. mellem sine ben, og med hovedet på skødet.. eller i skødet.. måske.. Han lagde papiret mod hans næse og rettede hans nakke lidt så han lå med nakken lidt tilbage af. "Så.. så skal du bare ligge stille" mumlede han.. og kom først der.. i tanke om hvor han lå.. han sneg hurtigt en pude ind mellem Caynes hoved og hans.. bukser.. og rødmede let.. ih!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 1:44 pm

Cayne lænede nakken bagover for ikke at få blod over det hele og så efter Jakob "Pas nu på for helvede knægt, du besvimede... og det der.." mumlede han og så efter knægten, og sukkede, okay.. ja okay.. nej, okay.. han blev rykket rundt på og fik papir nærmest proppet op i næsen og.. jep. Han tog imod papiret og trykkede det blidt mod sin næse og lod ham redigere på ham så han endte med hovedet i hans skød. Han syntedes han fornemmede noget.. hm. Nå.. men han fik en pude, så der skete ikke ret meget andet end at han lukkede øjnene et øjeblik. "Du skal ikke undskylde.." mumlede han stille "Det er okay.." sagde han blidt og smilede så lidt til ham "Lad være med at tænke på det, jeg havde også hele skærmen inde over dit hoved.." mumlede han og brummede stille. Han lå ret godt.. faktisk, og han var lidt dizzy.. han havde også været oppe hele natten før. Så måske.. kunne han godt bruge noget søvn. Han rakte op og fik fat om hans nakke og tippede hans hoved lidt "er du okay? Hvad skete der i shoppen?" spurgte han, og tjekkede om der stadig var gang i næseblodet... men det begyndte at stilne af. Han fik sat sig op uden at gokke deres hoveder sammen igen.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 1:58 pm

Jakob smilede kort, "Nåh.." mumelde han, han besvimede.. jesus.. hvorfor var han altid så akavet.. og uheldig.. typisk ja.. nå ja tatoveringen! "Uh jeg fik ikke betalt!" sagde han højt og kiggede forsigtigt på ham, "Det er okay.. øh.. Jeg ved det ikke rigtig, glemte bare at drikke vand sikkert" mumlede han hurtigt og smilede skævt til Cayne, "Det er jeg altså ked af.." mumlede han stille.. ih det var altså bare for pinligt. "Er du træt?" spurgte han stille og kiggede lidt på ham og så sig så omkring, "Okay eftersom du har været sød ved mig så mange gange.." mumlede han hurtigt, "Bliv liggende" sagde han og hoppede igen ud af sengen og tog alt papiret med sig, og skyndte sig ud i køkkenet, han fandt en klud og skyllede den under varmt vand, imens han han fandt en gryde frem, og ledte efter noget mælk, han fik hurtigt varmet mælken op og tilføjede lidt kanel.. uh uh! Han hældte det over i en tyk kop og tog vaskekulden med sig ind i soveværelset, han placerede det på natbordet og gik hen til vinduet og rullede for, inden han gik tilbage til sengen "Bare shh.." mumlede han og kravlede op i sengen, "Okay luk lige øjnene" mumlede han, "Så lader jeg som om du sover" brummede han hurtigt og tog så fat i Caynes t-shirt og trak den over hovedet på ham, og kastede den ud til siden, han kravlede ned til hans ankler og hev hans sokker af, og hev ham ned og side, så var det nemmer at få bukserne af.. han skyndte sig.. ellers ville det bare blive akavet.. og så rullede han dynen ind over ham, "Her.." sagde han roligt og tog vaske kluden og tørrede ham så blidt under næsen, og smilede blidt.. "Og så varm mælk" sagde han glad og rakte ham glasset, "Og så kan du sove!" Han satte sig halv forpustet ned ved siden af ham og lukkede øjnene lidt.. stadig træt. "Jeg smutter om lidt, du kan bare ligge dig til at sove.." hviskede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 2:22 pm

Cayne blev lidt rundt på gulvet af Jakobs hektiske faren frem og tilbage. Han så træt efter ham.. han vidste slet ikke hvad han skulle stille op med den lille 18 årige.. husmor. "Penge.." mumlede han, det ord klang forkert "Glem det, det er på min regning" mumlede han og smilede kort til ham. Han gad ikke bekymre sig om det nu. Jakob forsvandt et godt stykke tid, og vendte så tilbage med hænderne fulde af varm mælk og klud og.. så begyndte han at hive tøjet af ham. Cayne gloede lidt på knægten.. okay.. okay! Han lod sig ligge ned og tog imod kruset.. men satte det så fra sig igen "Jakob.. jeg sætter pris på det her.. men jeg er en voksen mand" mumlede han så og smilede kort inden han satte sig op og lænede sig frem og tog blidt fat om hans hage "Træk lige vejret et øjeblik, du besvimede altså.." sagde han og greb hans håndled med kluden og smilede så kort.. lidt djævelsk. "Og jeg tror jeg skylder dig for det her.." sagde han og kørte sin hånd om omkring hans nakke og trak hans ansigt tættere på sit og trykkede sine læber mod hans i et blødt kys.. Jakob var jo lidt.. forfjamsket, så han måtte hellere være lidt blid ved ham, ikke?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 2:31 pm

Jakob rystede hurtigt på hovedet "Nej jeg vil gerne betale.. men det kan vi ordne imorgen" mumlede han bare hurtigt, selv om han skulle fremstå som en fattig gadedreng.. i problemer.. så var det jo ikke lige fordi han ikke havde pengene, han havde rigeligt.. og han ville betale Cayne for hans arbejde.. så nemt var det. "Ja det ved jeg da godt.. men du har bare været så sød ved mig.. og så ville jeg bare gerne gengælde det lidt" sagde han stille.. bestemt for dengang Cayne havde lavet morgenmad til ham, og han bare havde.. kastet op ud over det hele.. åh. "Du skylder mig altså ikke noget" hviskede han stille og rødmede så helt vildt.. tomat rød i ansigtet.. kun pga et lille kærtegn.. han tog pusten fra ham! Hans puls var allerede steget til det dobble.. åh gud! Han trak vejret i små hiv da Cayne trak ham tætter på.. han gjorde ikke modstand.. det var jo det her han havde bedt ham om ikke? Godt nok var det bare en drøm.. men drømme gik vel også i opfyldes en gang imellem.. mhmm. Han mærkede så kysset.. blødt og varmt.. og vådt.. mod sine læber.. lukkede langsomt øjnene og blev ved med sine ukontrolleret vejrtrækning.. dog gennem næsen.. han ville ikke ødelægge det.. nejnej! Åh.. og det var.. det var virkelig rart.. og det skræmte ham virkelig meget.. men han ville ikke have det til at stoppe.. slet ikke.. Cayne var.. blød.. og våd.. og så var hans rar.. og venlig.. lidt af et røvhul engang imellem.. men det var alle vel.. han kunne vidst godt lide ham.. fandens!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 06, 2014 2:47 am

Cayne smilede svagt ved hans læber. Jakob trak sig ikke væk, og han hylede ikke op. Han var imponeret, han havde nok forventet at det andet ville ske. Men det gjorde det ikke, og han lænede sig lidt tættere på ham og fik sneget en arm omkring hans talje og trukket ham lidt tættere på og gjort kysset en anelse varmere og vådere. Mmhm! Jakob kunne nok bare godt trænge til lidt flere, for han var vidst ikke helt van til det. Han slap hans læber lidt efter og blev hængende tæt ved alligevel.. hvis han nu skulle komme til det igen! Haha. "Bliv her?" tilbød han så stille. Egentlig ville han også helst have at Jakob ikke gik ud og besvimede på gaden eller sådan noget. "Jake?" brummede han og smilede lidt drillende, knægten virkede helt omtumlet.. godt han ikke havde bidt ham, så havde det da set sort ud! Og dog.. Han kunne godt tænke sig at spise ham se ham gå helt op i limningen. Han trak vejret dybt og trak sit ansigt lidt væk og skubbede ham blidt ned og ligge, lige inden han ramte madrassen så hev han lige hans trøje over hovedet på ham, og så kort på tatoveringen.. hm. "Bare slap af.." sagde han, og trak hans bukser og sokker af og smed dynen over ham. "Så.." sagde han tilfredst og lagde sig ned ved siden af ham med et suk.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 06, 2014 9:12 am

Jakob hev lidt efter vejret da Cayne trak ham.. tætter på.. hans fingre brændte sig igennem stoffet på t-shirt, og han gispede let.. det var alt for meget, alt for meget nyt på så kort tid, han kunne slet ikke finde ud af hvad han følte omkring det.. følte han noget overhovedet? Han blev nød til at.. komme væk derfra.. så han kunne tænke det igennem, var det nu så klogt igen? Det var sikkert.. rigtig.. dumt.. men hans krop ville bare ikke høre efter, den ville bare have mere og mere.. argh! "I nat?" hviskede han forsigtigt og lod sin tunge glide over sin egen underlæbe, for lige at smage Cayne.. åh han smagte.. himmelsk. "Ja?" hviskede han og rødmede bare igen, "Men jeg har ikke fået noget aftensmad.." pev han.. en udmærket plan til at komme væk fra den næsten nøgne Cayne.. og tænke klare tanker igen.. åh ja! Men Cayne havde allerede fået hans tøj af.. og så lå han bare der.. under dynen sammen med Cayne.. og rødmede som en vanvittig.. åh hvor var det bare.. så absurd.. så forkert! Og så farligt.. og han elskede det! Helt bestemt, "Jeg er sulten.." hviskede han prøvende.. kom nuuuu.. væk herfra, væk inden jeg overgiver mig! Inden du når at forføre mig.. uf!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 06, 2014 9:33 am

Cayne skævede til ham da han sagde han var sulten og lagde hovedet på skrå. Havde han ikke spist? "Det er muligvis derfor du besvimede da du blev tatoveret, don't smoke weed next time by the way.." sagde han og satte sig op i sengen og strakte sig, knækkede komplimentært lige med nakken. "Kom.." sagde han roligt og rejste sig og greb sine sweatpants, og fandt et par ekstra og kastede dem til Jakob så han ikke behøvede føle sig så nøgen, og så han ikke tog alt sit tøj på igen.. han måtte dog gerne helt lade være med at tage tøj på, knægten var jo unægteligt lækker. Han gik ud i køkkenet og tændte lidt lys.. hm. Inden han åbnede køleskabet "Hvad vil du have?" spurgte han bagud da Jakob kom tilbage ind i rummet, og smilede til ham. For helvede han var sød.. iih.. det føltedes lidt som om han ikke måtte røre ved ham og det irriterede ham grænseløst, for det ville han gerne. Alt det han ikke måtte ville han jo gerne.. sådan en irriterende vane. Hm.. han kunne nok kysse ham igen.. snart. Hah!
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeMan Jan 06, 2014 11:48 pm

Han sukkede højt og gispede let da Cayne stod op.. nøgen.. næsten nøgen.. alt for meget bart hud, åh gud.. han så.. meget.. meget indbydende ud. Han skyndte sig at trække i der der bukser og trak så også lige sin t-shirt på, han var ret dårlig til sådan noget blufærdighed.. det var ikke lige ham at.. gå nøgen rundt, ikke engang hvis han var alene, han kunne bare ikke. "Jeg har ikke røget noget" mumlede han bare stille.. sådan måtte Cayne ikke se på ham.. åh nej. Han skyndte sig efter ham ud i køkkenet og smilede lidt imens han så sig rundt, her havde han ikke været før. "Bar du mig?" spurgte han forvirret og rødmede så igen.. helt vildt. "Øh.. noget brød måske?" sagde han roligt og kiggede også ind i køleskabet, rugbrød var fint, "Har du også noget pålæg?" mumlede han og begyndte at lede efter en tallerken, han fandt den og stillede den frem, som Cayne havde fundet brød, han lagde det ud på tallerknen og skyndte sig at lave en mad, som han begyndte at spise næsten med det samme.. tænke.. det var meningen han skulle tænke.. gode og dårlige ting.. det var godt fordi.. fordi det var det han gerne ville, han kunne godt lide Cayne, og han kunne godt lide når Cayne rørte ved ham.. men det var dårligt, det var dårligt fordi han havde en kæreste, og det var dårligt fordi Cayne var en dreng og ikke en pige, og det var forkert.. hmm.. hvad var så bedst?
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 12:45 am

Cayne kunne kun smile lidt af de lyde der kom fra Jakob. Han lød helt chokeret! Kært. Han sukkede stille, hvad gik der af ham? Hvornår var han blevet sådan lidt småpervers? Han skævede skeptisk til ham da han nægtede at have røget noget og sendte ham bare et lille smil, det var ham egentlig ligegyldigt, han havde da også selv røget sådan noget, men det var mere den gang han var lille.. eller.. teenager, 16-17 års alderen. Lille ballademager. "Brød.." gentog han og rakte ham en pakke rugbrød og trådte til side så Jakob selv kunne se ind i køleskabet og lænede sig mod køkkenbordet. "Ja jeg bar dig, hvad skulle jeg ellers gøre?" grinede han og betragtede den røde farve på hans ansigt.. hey, der var den jo! Cayne fandt en red bull og lukkede køleskabsdøren inden han placerede sig overfor Jakob der virkede som om han var ret langt væk i sine egne tanker. Han lagde hovedet på skrå "Hvad tænker du på?" spurgte han og tog en tår af energidrikken.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 3:32 am

Jakob så op imens han fik spist sin mad færdig, og fik det næsten galt i halsen da han bekræftede at han havde båret ham.. åh gud hvor ydmygende "Åh gud" mumlede han bare og skyndte sig at spise resten før han kom ud for flere uheld.. åh! Han skyndte sig at sætte tallerken ned i vasken og tørrede sig diskret om munden inden han vendte sig mod Cayne igen. "Åh" hviskede han stille og rødmede igen.. "Øh ikke sådan rigtig noget.." mumlede han og så ham ind i øjnene, "Tak for mad.." mumlede han så og så snigende tilbage på soveværelses døren, "Skulle du ikke i seng?" spurgte han så og gik om til Cayne og sneg sin hånd ind mellem hans fingre.. blidt, og trak forsigtigt i hans arm, så han fulgte med ind i soveværelset og smilede kort.. åh gud.. jesus.. nå ja.. de skulle bare sove.. bare sove.. så kunne han tænkte vider imorgen.. ja det var en god ide! God ide! Han satte sig forsigtigt ned på sengen og trak de der bukser af igen, og skubbede dynen lidt til side så han kunne ligge sig ned, og trak så dynen op over sig igen.. mh! "Kommer du?" mumlede han stille og smilede forsigtigt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 6:00 am

Cayne smilede skævt til ham da han nær blev kvalt i sin mad "Hvad skulle jeg have gjort?" spurgte han og slog let ud med armene i en opgivende grimasse og grinede lidt. "Du er heller ikke så tung, så det går nok" sagde han blidt og gned sig kort i ansigtet "Jo.. men du skulle jo lige have noget at spise" brummede han og satte energi drikken fra sig, da han fornemmede Jakobs fingre glide ind mellem sine. Han så overrasket ned på dem, nånå. Han lod sig trække med og fik de der sweatpants af og lagde sig ned ved siden af ham "Kommer, kommer.." brummede han og smilede kort til ham inden han trak dynen op over sig. Han trak vejret dybt og så kort op i loftet "Sviger den?" mumlede han og drejede hovedet så han kunne se på ham, og endte så med at ligge sig på siden.. hm. "Tatoveringen altså.." sagde han så og sendte ham et frækt smil. Nej, han kunne ikke lade være.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:12 am

Jakob så kort på ham og trak bare på skulderne, det vidste han ikke, men derfor gjorde det ham jo stadig lidt genert og pinlig berørt! Ih! Men værre kunne jo være sket, han kunne have ringet efter an ambulance.. eller ringet til hans forældre.. føj! Puh.. så det her var jo egentlig meget godt. "Nåe.." mumlede han bare, nej okay, eller så var det bare Cayne der var stærk.. uf. Han så lidt på Cayne da han vendte sig mod ham og rystede lidt på hovedet "Nej ikke rigtig" sagde han stille og sendte ham et smil "Den er rigtig flot" mumlede han så og så lidt ned.. rødmede igen.. åh han kunne slå sig selv ihjel! Han trak dynen længer op over sig og gemte halvdelen af sit ansigt, så kun lige øjene tittede frem.. hmm.. så kunne Cayne heller ikke se den der dumme rødmen, ih hvor var det bare.. ja nok.. men nå ja.. og.. argh! Men faktisk så var det slet ikke så slemt at ligge her sammen med ham.. faktisk var det rigtigt.. skønt.. mh!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:23 am

Cayne fulgte hans blik "Du skal huske at smøre den med creme, helst noget uden parfume, eller parabener.. bare noget du kan smøre det med hver gang den bliver tør" sagde han blidt og rakte frem og rørte let ved det øverste af kompasset. Han smilede bare skævt da han trak dynen op over sig for at gemme sit ansigt og lagde sig lidt bedre til rette "Sov godt Jake.." mumlede han og lukkede sine øjne. Han lå og lyttede til Jakobs vejrtrækning i lidt tid inden han faldt i søvn. Han var faktisk utrolig træt.. Det var ret intenst, han havde ikke troet at en sådan dag kunne få ham til at føle sig så død. Hm. Han sov igennem.. det havde nok også hjulpet at Jakob var der, af en eller anden grund sov han altid bedre når der var nogen der sov ved siden af ham. Hm.. det måtte være en vanesag.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:57 am

Jakov smilede bare "det skal jeg nok" sagde han stille og så lidt på Cayne, jov han så ret træt ud, stakkel.. måske skulle han bare have nogen kys! Men det fik han åbenbart ikke lov til, for Cayne ville sove.. nå ja.. det var nok også bedst. "Sov godt" mumlede han bare og ventede til Cayne var falden i søvn inden han hoppede ud af sengen og fandt noget cream som han smurte tatoveringen med og så lidt på sig selv i spejlet.. den var ret pæn, han var glad for den, han glædet sig til at vise drengene den.. og Alice.. Alice.. åh han burde slå op med hende, han var jo slet ikke forelsket i hende.. nej.. det var bare alt for synd. Han fandt sin telefon frem og skrev en hurtig besked til hende om de kunne mødes imorgen efter skole.. åh fuck.. skole! Han måtte stå tideligt op jo! Men han var bare ikke særlig træt, men han havde selvfølgelig også sovet ret længe før. Han gik tilbage til sengen og lagde sig ned og kiggede lidt på Cayne, lod sine fingre glide gennem hans bløde hår.. åh.. og ned over hans hals.. kiggede lidt på de mange tatoveringer.. lod sine fingre glide over hans brystkasse.. uskyldigt! Mh.. og til sidst kunne han simpelhen ikke dy sig, og bøjede sig langsomt ned og trykkede et blidt kys mod hans læber.. åh! Åh det var bare så rart.. Hmm.. Han lagde sig langsomt ned igen og lukkede øjnene, men han kunne ikke rigtig lade være med at.. røre.. og faldt si søvn med armene viklet ind og rundt om Cayne, fingre i hans hår, og fingre på hans brystkasse.. mh!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 10:12 am

Cayne sov, han sov næsten også igennem Jakobs uskyldige kærtegn. Han ville godt have sagt noget om at han skulle lade være så han ikke gav ham en unfortunate boner midt i det hele, men knægten var så sød at det nænnede han næsten ikke. Og til sidst krøb han jo også ind til ham og lagde sig til at sove. Da var Cayne allerede faldet i søvn igen. Han fik drejet ham lidt i løbet af natten, så de til sidst lå i ske. Altså Jakob som den lille ske og Cayne med armen omkring hans liv. Han snorkede lavmældt mod hans nakke henaf morgenen, viklet ind i dyner og puder og lemmer. Mmhm. Det eneste han havde glemt var at han havde severe morning wood. Hver dag. Og idag var slet ikke en undtagelse, specielt fordi der lå et andet varmt væsen praktisk talt trykket mod hans front. Hm. Han vågnede dog ikke af det, var stadig mærket efter gårsdagens mange hændelser og trætheden fik sin vilje.. i hvertfald ind til videre.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 10:39 am

Jakob vågnede ved sekstiden og slog langsomt søvnigt øjnene op og så sig lidt omkring.. nåå ja.. mh. Han gabte og så lidt ned af sig selv.. uf! Han lå i ske.. i ske med Cayne, åh gud.. og det var slet ikke nemt ikke at bemærke Caynes.. boner.. åh. Han rødmede lidt og kravlede ud af hans omfavnelse, han skulle i skole han havde ikke tid til at ligge og putte lige nu. Han fik sit tøj på og smurte den der tatovering igen, inden han gik ud i køleskabet og fandt noget mad og spiste lidt, inden han fandt sit overtøj, han skulle hjem først jo, og have fat på sit.. idræts.. tøj.. og sine ballet sko, og sin skole takse.. åh! Han havde faktisk ret travlt. Han skyndte sig ind i soveværelset igen, nu med en hvid seddel i hånden som han lå på puden, "Det var hyggeligt, call me.. text me.. whatever.." mumlede han og kyssede ham hurtigt på læberne, inden han skyndte sig ud og ned i en taxi og hjem.. godt så, så langt så godt. Han kiggede hurtigt på uret, han kunne stadig nå det. Han måtte heller huske at tage et smut forbi Caynes arbejde og få betalt, han kunne ikke lide ikke at gøre det. På den seddel han havde skrevet til Cayne lå hans telefon nummer.. åh han håbede han ville skrive.. argh.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 10:57 am

Cayne stod og røg ud af sit vindue, klokken var måske.. omkring 12, og han var nærmest lige vågnet. Da han var vågnet havde Jakob naturligvis ikke været der, og han skulle på arbejde om mindre end en time. Men det var ikke et problem. Han så kort ned af sig selv, fuld påklædt i sorte jeans, sort tanktop og en grå sweater udover hvor der stod Fuck med snirklede bogstaver på brystkassen.. yup. Han røg færdig og så kort på den lille hvide seddel i sin hånd og fandt sin mobil frem.

Tak fordi du ikke vækkede mig, var vidst short on sleep.
Kaffe en dag? Just casual, og ikke arbejdsrelateret eller besvimet-relateret?
God dag Jakie...

- Cayne.

Han smilede kort inden han sendte den, og lagde telefonen i sin lomme og pakkede så sammen inden han smuttede ud af døren og ned til shoppen.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 11:16 am

"Jakob kommer du!" råbte Cecilie lidt længerne nede fra gangen, "Jeg er på vej" mumlede han hurtigt og tjekkede igen sine sms'er igennem, for at se om Cayne havde ringet eller skrevet.. forhelved.. men han var heldig! Og han smilede stort imens han læste beskeden.

Jeg skal ikke noget i aften? 
- Jake

Skrev han hurtigt tilbage, og så svarede han hurtigt på Alices besked

We need to talk babe..

Inden han lagde telefonen fra sig og løb hen til Cecilie, "Hvad har du gang i Jakob?" spurgte hun roligt og så lidt bedømmende på ham, "Ikke noget" mumlede han så bare, "Vi kommer for sent" sukkede hun så bare, og så gik de tilbage til salen og tog opstilling efter en smule skældud. Han rakte hendes hånd, og dansen begyndte.. så elegant som nogen dans kunne være.. wow. 

Han pakkede tasken igen, og opdagede at han havde glemt at tage skifte tøj med, nå ja så måtte han jo gå hjem i sit trikot.. fuck.. Han trak sin jakke på og sine sko på, så nu kunne man slet ikke se det, han havde jo sine store træningsbukser på, man lagde kun mærke til det hvis han tog jakken af godt så. På vej ud tjekkede han igen sin telefon.. Cayne? 
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 11:43 am

Cayne nåede ned i shoppen og så sig omkring, men han var vidst den første. Så han lavede kaffe og gjorde klar, tjekkede kalenderen og ringede kort til et par stykker for at tjekke op på de forskellige måske-aftaler, da hans telefon bippede. Han tjekkede sin mobil, og smilede kort.

Midtbyen, torvet 19:30?

Han holdt beskederne korte. Ikke fordi han ikke kunne lide at sms'e, men han ville hellere gøre det kort og klart end indviklet og forvirrende.

Senere da klokken blev 19, pakkede han sit gear sammen og strakte sig. "Mmhm.. nå guys, vi ses, jeg har en aftale" sagde han, og fik et par pift med i købet, og grinede lidt. "Var jeres beskidte munde" sagde han og sendte luftkys til crewet inden han smuttede ud af døren og gik ned for at nå den næste bus, så han kunne være der til tiden.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 11:56 am

Jakob smilede lidt for sig selv, da han nåede hjem, han havde jo lovet at komme hjem. "Hej mor" sagde han kort da han mødte hende stuen. "Jakob" sagde hun blidt "Er du sulten? Mig og far tager ud og spiser, vil du med?" spurgte hun roligt. "Jeg skal mødes med Alice, så jeg vil gerne køre med hvis i skal ind til byen?" sagde han roligt, og hun nikkede bare, hun kunne vidst godt lide Alice.. hmm. Han gik op på sit værelse og fik klædt om på ingen tid, sorte stramme busker og en hvid t-shirt fulgt med en grå tryk trøje med u-udskæring, og så lige en fin sort korshalskæde og et sølv armbånd.. smukt! Han gik neden under igen og kørte med de gamle ind til byen. 

Han tog også lige et smut forbi Caynes arbejde og fik betalt for tatoveringen, han var der ikke, så han havde nok forkost pause.. tingen med Alice var gået sådan okay.. hun havde taget det ret pænt heldigvis. Han fik også sendt en besked til Mack.. og så så beskeden fra Cayne og smilede lidt for sig selv, han hængte ud med nogen af fyrene ind til klokken slog syv og han skyndte sig afsted til sit lille møde. Han stod på tovet og så sig lidt omkring Cayne var der lige på slaget hvilket fik ham til at smile endnu mere. "Hey" sagde han højt og gik hen mod Cayne og stoppede op foran ham, han vidste ikke om han var typen der krammede.. men han tænkte han nok heller måtte lade være, så det ike blev akavet hvis han ikke var typen.. til den slags. "Har du nogen planer?" spurgte han roligt, han vidste ikke hvad de skulle lave siden de skulle mødes her.. måske havde Cayne allerede planlagt noget, eller også så skulle de bare finde på et eller andet.. hm.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 12:43 pm

Cayne kom gående, og tjekkede kort sit ur, da han pludselig fik øje på Jakob. Han smilede til ham og stoppede da han nåede derover og rakte så en arm ud og greb fat omkring ham og trak ham ind til sig og trykkede ham kort ind til sig, inden han slap ham, og smilede til ham. Hvis Jakob ikke ville så gjorde Cayne det. Han fandt sine smøger og lagde en smøg på sin underlæbe og tændte den så. "Nej, ingen planer.. jeg tænkte bare at vi kunne ses uden at det skulle være alt for arbejdsrelateret eller andet" sagde han "Bare.. chill, du ved.." sagde han og så sig kort omkring på torvet "Er du sulten?" spurgte han så og lagde hovedet på skrå og betragtede Jakob. "Haft en god dag?" spurgte han så mens han trak endnu et langt sug af smøgen, og askede roligt på de flade brosten. Der kom en flok ældre damer og mænd gående længere nede af gaden som støjede temmelig meget, så Cayne skar en grimasse og greb hurtigt Jakob under armen og trak ham med sig så de ikke blev fangede mellem alle de gråhårede damer og mænd, og så kunne de selvfølgelig komme afsted så de ikke bare stod der og glanede. Cayne fandt hans hånd istedetfor hans arm. Det tog han ikke så tungt, hvis der var nogen der ville noget, så kunne de jo bare sige til?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Cayne - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Cayne
Tilbage til toppen 
Side 4 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Angel's Paradise-
Gå til: