Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Cayne

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeTors Jan 02, 2014 9:22 am

Jakob smilede kort, "Altid" mumlede han bare igen og så væk, modstander af systemet jep! Han kunne godt lide det, ikke at være perfekt altså, og altid bare gøre som folk siger man skal gøre.. fordi sådan gør alle andre, næ nej! Han havde gjordt mange dumme ting, der havde slået hans mor omkuld og hans far også, fået et par skuffede blikke og et par suk hen af vejen.. men det ville da næsten være det største hvis han slæbte en fyr med hjem.. åh hvor ville de dø! Haha! Den var mere led en den med tatoveringen.. åh ja.. men nej, så meget mod havde han vidst alligevel ikke, og det var vidst ikke noget man sådan bare.. gjorde. "Det ved jeg ikke.. jeg tror ikke særlig meget" mumlede han bare hurtigt, han gad ikke rigtig tænke over det, nogen gange skulle man bare.. ja.. lade være med den slags for det var lettest. "Øh" sagde han stille og smilede kort, "Måske har det noget at gøre med det er mit første forhold.. så jeg tror bare vi tager den med ro" mumlede han hurtigt, og så lidt ned, han kunne ikke så godt lide at snakke om det, slet ikke med Cayne.. ikke om hende, og om andre.. nej.. underligt. "Nå.. så du har aldrig haft en kæreste?" spurgte han undrende, det kom en smule bag ud.. Cayne var.. han så.. fin ud.. hvorfor havde han ikke.. pigerne måtte da stå i kø? Måske var han bare en af dem der godt kunne lide sex, men ikke kunne lide følelser.. tjaa. "Hva?" mumlede han stille og frøs fast igen da Cayne kom tæt på.. det var lidt dumt.. at fryse fast på den måde.. havde han ikke sagt noget med at han ville slå ham.. det kunne han ikke så godt i den tilstand, "Jeg tror det er bedst hvis jeg går nu.." mumlede han stille, egentlig ikke fordi han havde lyst.. men det blev jo ikke til mere.. og i sidste ende så ønskede han det nok heller ikke.. og Cayne skulle ikke lege med ham på den måde der.. næh nej. Han rejste sig langsomt og tog en tår mere af øllen. "Hvordan har læben det?" mumlede han så hurtigt.. grunden til han var taget med i første omgang.. argh.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeTors Jan 02, 2014 10:04 am

Cayne trak på skuldrende "Et par stykker.." sagde han og pustede grå røg ud i luften. Han havde da haft kærester, datet, haft one night stands.. Den slags. Han drejede hovedet og betragtede vinduet lidt.. han ville ikke spørge Jakob omkring hans første forhold, det lød ikke som om det var gået godt. Han så på ham igen og skævede ud mod døren, og skodede så smøgen der ikke var røget færdigt "Ja, det er nok også for det bedste" sagde han og rejste sig op. Lade Jakob leve sit liv som en lille rebel.. Hans ven var vel også blevet tatoveret så han tvivlede på at de ville komme til at se hinanden igen. "Jeg kan følge dig lidt på vej, jeg skal alligevel ned og hente smøger.." sagde han og rejste sig for at gå over og hente sin jakke og sine sko. Han lod sin tunge glide over flængen i læben og tog en dyb indånding "Fint, det bløder ikke mere" sagde han så, og smilede kort til ham. Han fandt hans sko og hans ting og lagde dem ind til ham "When you're ready" sagde han, og nikkede mod døren.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeTors Jan 02, 2014 10:25 am

Jakob så lidt på ham, "Nå?" mumlede han bare og smilede kort.. Hvad ellers, en med sådan et ansigt, pigerne faldte sikkert på stribe.. tsk. "Præcis" sagde han bare og så lidt efter Cayne der syntes han skulle med.. helt ærligt altså.. Enden så kunne han få gang i de læber der.. eller så kunne han lade ham helt værre tak! Ih! "Fint" mumlede han bare og gav ham et kort opgivende blik, jaja.. måske skulle de prøve at være venner.. måske.. men så skulle Cayne altså lige forstå.. at man ikke bare gik og lagde an på sine venner, det gjorde man altså ikke bare.. nej. bum. Han tog sine sko på og trak i sin jakke og nikkede kort, "Det var godt.." sagde han roligt og smilede kort til Cayne, han behøvede jo ikke være nogen surmule.. selv om følte sig lidt sådan. "Ja kom lad os smutte" sagde han roligt og rakte så alligevel ud efter øllen en sidste gang, og tog den sidste tår.. mhmm.. sådan, lidt alkohol i blodet, så gik alting meget lettere.. hæh.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeTors Jan 02, 2014 11:09 am

Cayne stoppede op et øjeblik og sendte Jakob et blik der kunne tolkes som lidt af hvert... arh.. ah.. nej, det kunne han ikke det ville være tarveligt, det ville være som at tage alle hans egne valgmuligheder fra ham og efterlade ham med en. Mmhm.. Nej, han måtte hellere være sød og ordentlig indtil knægten var gået hjem, så skulle verden se løjer! Eller... bare Aterswell. Han ventede på han var klar og åbnede døren for ham. De fulgtedes ned af trapperne og udenfor og gik ned af gaden sammen. Han puttede sine hænder i lommen efter han havde lagt en smøg på sin underlæbe og skævede til Jakob "Du.. Jake, jeg fik slet ikke spurgt dig om noget." begyndte han, og tog et sug. "Har du nogensinde du ved.. kendt nogen der kunne noget overnaturligt?" spurgte han og skævede til ham.. kendte han til overnaturlige væsner? Han var nød til lige at høre... bare lige.. inden de skiltes. Ikke fordi han planlagde at fortælle ham hvad han var, men stadig.. det her var vigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeTors Jan 02, 2014 12:13 pm

Jakob så kort på ham.. men der var ikke rigtig noget.. ikke rigtig noget nej.. bare Cayne og hans udtryksløse ansigts udtryk.. uf. Han sukkede stille og kiggede kort på et busskilt, selv om han ikke anede hvilken bus han skulle med, men han vidste i hvert fald det var for langt at gå, måske kunne han tage toget? Eller metroen.. Han måtte heller sige farvel. "Så.. jeg tror jeg skal den her vej" mumlede han kort.. ja den vej til den nærmeste station. "Øh" mumlede han ved Caynes spørgsmål og grinede så "Joker du?" mumlede han bare og rystede hurtigt på hovedet af ham, "Nej jeg kender ikke nogen hekse" grinede han så bare og rystede på hovedet "Kun de overnaturlige jeg har set på film.. hvorfor? Er du en heks Cayne?" grinede han bare og rystede på hovedet igen, det var da for latterligt.. Helt ærligt.. som om der fandtes. Han stoppede helt op og stod og stirrede tomt ud i luften.. nejnejnej! ikke tænkte på det.. det var.. nej! Han skyndte sig vider igen og kom op på siden af Cayne.. nix.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeTors Jan 02, 2014 12:47 pm

Cayne stoppede op og så på Jakob og nikkede så. "Okay..fint" sagde han og askede kort, mens han lyttede. Han så roligt på ham, udtryksløst et par sekunder før han smilede til ham "Ja jeg joker.. bestemt.." sagde han og smilede bare til ham.. okay, så Jakob vidste ikke noget. Godt. Han så ned af gaden Jakob skulle ned af.. det var ikke fordi det var særlig sent på dagen og der var stadig sol, men han ville gerne følge ham lidt på vej "Spøjst, den vej skal jeg også.." sagde han så og fortsatte ned af gaden med Jakob i hælene.. åh han elskede det forvirrede udtryk i hans ansigt, måske ligeså meget som hans rødmen.. men den havde han ikke set meget til på det seneste.. desværre. Men hvad kunne man gøre, man kunne jo ikke bare ligge an på det lille pus, for det første var han lille, for det andet havde han en kæreste som vidst var den første kæreste han nogensinde havde haft at dømme ud fra alt det han havde sagt om hende... hm.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeTors Jan 02, 2014 7:12 pm

Jakob kiggede lidt på ham og smilede så, hvorfor ville han snakke om sådan noge? Var det ikke lidt underligt egentlig? Han kiggede lidt snigende på ham, "Hvorfor spørger du om sådan noget?" sagde han roligt, det kom vel ikke bare ud af ingen ting, han måtte mene et eller andet med det.. selv om det var en joke.. det var stadig mærkeligt.. ja. "Det siger du ikke.." mumlede han kort og så ned af vejen og fulgte så bare med Cayne, kunne han andet? Han stak hænderne i lommen for at finde nogen mønter.. han skulle helst have nok til toget, ellers var der bussen jo.. det kostede ikke lige så meget heldigvis, nej. Han fandt et par mønter frem.. godt så, så blev det bussen, selv om han bedre kunne lide at tage toget eller metroen. Han så kort op på Cayne, "Så hvornår skal du på arbejde igen?" spurgte han roligt, han havde jo bestemt sig for den der tatovering, og nu ville han ikke bakke ud som en eller anden lille bangebuks, næh nej! Nu skulle den laves, og så måtte han tage hjem og finde ud af hvad det skulle være, noget drenget, men ikke noget med død og ødelæggelse.. nej.. hmm.. det måtte han finde ud af, det kunne ikke være så svært at finde på noget der så godt ud.. han kunne jo tegne ret godt.. yearh.. pænt godt.. hmm.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 03, 2014 1:48 am

Cayne trak på skuldrende.. fuck, han havde ikke tænkt på at Jakob måske ville dvæle ved det. "Æhm.. mest fordi at jeg kender nogen der flere gange har oplevet mærkelige ting på den.. der.. bar..." sagde han og prøvede at finde på den mest kreative løgn, men samtidig på en løgn som Jakob kunne tro på. "Det kunne jo være du også havde oplevet det" sagde han. "Just making conversation.." sagde han og trak et langt sug af smøgen for at få tid til lige at tænke sig om. Cayne skævede til Jakob og så kort på smøgen "Imorgen, og ugen ud.. jeg har aftenvagten, hvorfor?" brummede han og så sig omkring efter det der busstoppested, men kunne umiddelbart ikke få øje på det. Han sendte ham et lidt mistænksomt blik "Tænker du stadig på den der tatovering?" spurgte han så.. han var næsten træt af at diskutere det, men han syntedes umiddelbart ikke at Jakob burde få den eftersom han var så meget i tvivl og ikke kunne lide nåle. På den anden side ragede det jo egentlig ikke ham. Han smed skoddet fra sig og tjekkede kort sin mobil.. der var kommet op til flere beskeder, bl.a. om slåskampen tideligere.. men han besluttede sig for ikke at svare før han havde sat Jakob på en bus.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 03, 2014 6:28 am

Han kiggede lidt på ham og grinede så bare igen, "Det lyder alt for dumt" mumlede han bare stille, og rystede lidt på hovedet af Cayne, okay han var sådan en mærkelig en.. aha. "Det holder nu ikke mig fra at komme der igen" mumlede han hurtigt og smilede til Cayne, han så lidt op og prøvede at finde busstoppet, det lå ret tæt på stationen nemlig, og den var lige rundt om hjørnet.. her et.. sted.. hmm. "Super" sagde han roligt og kiggede kort på ham og smilede bare stort "Jeg er ikke bange for noget, jeg kan bare ikke lide smerte.. og det er der faktisk ikke særlig mange der kan.. men derfor tør jeg stadig godt" sagde han bare roligt, han gad faktisk ikke at være den der.. bangebuks, som de andre så ham ud for at være, fordi han ikke drak lige så meget som dem, fordi han ikke rigtig tog stoffer som nogen af de andre, og fordi han kun en sjælden gang overgav sig når de skulle ryge sig skæve.. det var bare.. ikke så meget ham.. men han var bare ikke særlig meget inde for det der gruppepres halløj, godt nok var han startet med at ryge, men det var nok lige så meget hans egen skyld som nogen af de andre.. tjaa.. desuden var det ret cool. "Ved vejens ende Cayne" sagde han roligt og pegede på skiltet der kom til syne, han gik glad over mod det og prøvede at læse sig frem til hvilken bus han nu skulle med.. bland de mange andre mennesker der prøvede det samme. "Vi ses" sagde han hurtigt og sendte ham et kort smil, inden han fortsatte sin søgen.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 03, 2014 11:28 am

Cayne trak på skuldrende "Jaja, så siger vi det" mumlede han og rystede lidt på hovedet. Det var vel også bedre at Jakob bare troede at an var lidt skør i forhold til at han troede at det overnaturlige muligvis havde noget med Cayne at gøre.. som det jo havde.. men det skulle Jakob jo ikke vide. Han kunne ikke lide det store smil på Jakobs ansigt.. det lovede ikke godt, men han sukkede bare, gad ikke diskutere det med ham, det måtte blive hans egen hovedpine. Han stoppede op da han bød ham farvel.. eller.. vi ses... måske nok nærmere. "See you later.." sagde han så og smilede kort til ham inden han rendte i den nærmeste kiosk for at købe sig nogen smøger.

//Et par dage efter, ca. klokken 21:14//

Cayne kunne godt have brugt en smøg, men arbejdet var vigtigere og det var ikke særlig sundt at sidde og ryge mens man tatoverede.. friske sår, og tobaksrøg var nok ikke verdens allerbedste blanding. Men han var snart færdig med den der skulder.. det var faktisk blevet ret fint syntedes han selv, men det var selvfølgelig kunden der skulle være mest tilfreds. Men han kunne ikke lade være med at ligge en masse følelse i det han lavede, og en masse koncentration selvfølgelig. Kun det bedste, ellers kunne det sgu være lige meget. Det var også derfor han havde en enkel, men meget speciel maskine til jobbet, den larmede knap så meget som f.eks. Susies, og var lettere, men stadig med det tyngdepunkt som den var nød til at have for at ligge ordentligt i hånden og sådan.. ja der var meget der skulle være kontrolleret, også farverne skulle være allergivenlige og sundere for huden. Helt sundt blev det nok aldrig, men... så sundt om det kunne blive. "Så... nu kan du få lov at se" sagde han og guidede ham hen til et spejl og gav ham et spejl så han selv kunne kigge.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 04, 2014 7:22 am

Han vinkede kort til Cayne, inden han fandt den rigtige bus, inden længe var han på vej hjem. Han tog  stenstien op igennem den smukke forhave, uden om springvandet og hen til den store hoveddør, hvor han let gik de to trin op af marmor trappen og tog forsigtigt i håndtaget og lukkede sig selv ind. Han tog sine sko og jakke af og tog det med sig, så han forældre ikke opdagede han var kommet hjem, han fortsatte ind i den store hall, hvor han fik øje på sin mor, der sad og læste i en af de store dyre sofaer, han smilede kort og skyndte sig oven på.. hun så ham ikke. Han åbnede døren til sit loftsværelse gik ind og gemte jakken og skoene, inden han smed sig udmattet på sengen og hev dynen op over sig.. suk.. han lå i nogen minutter inden han fik sig taget sammen til at finde sin computer frem, sin macbook, han åbnede sløvt photoshop.. så skulle deres tegnet tatoveringer.

//Jep//

Han åbnede forsigtigt døren op og trådte ind, ja han svedte, og ja han havde det skidt.. men han var ligeglad.. det skulle gøres og det skulle gøres nu. Han smilede hurtigt til damen bag disken, han kunne ikke huske hvad hun hed men han vidste han havde mødt hende sidste gang han var der.. men det havde jo også været ret kaotisk.. "Hej" mumlede han stille og kiggede rundt i lokalet.. hmm.. Cayne?
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 04, 2014 8:18 am

Cayne trak handskerne af og vaskede sine fingre, mens han lyttede til de glade ord fyren ytrede, og smilede kort til ham "My pleasure, du kan betale til Susie derovre.." sagde han "Kig ind hvis den falmer, eller hvis du synes den mangler noget, så kigger vi på det" sagde han og så efter ham da han gik op for at betale og fik øje på Jakob. Han lagde hovedet på skrå og gav ham et køligt blik. Han var den eneste på vagt så han kunne ikke engang smide ham videre til en anden, men.. årh for helvede knægt. Susie tog imod pengene fra den anden kunde og så op på Jakob der kom ind "Hey Sugar, øjeblik.." sagde hun og vendte sig om mod Cayne. "Jeg har set ham.." sagde han kort for hovedet og gav sig til at skille maskinen ad og rense den og smed nålene ud, uden at se på ham "Hvad vil du Jake?" sagde han så. "Hvornår kommer Gloria, Sus?" spurgte han så, og fandt nogen nye nåle frem... han havde altså ikke tænkt sig at tatovere Jakob, hvornår fandt knægten ud af det?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 04, 2014 9:14 am

Jakob vendte sig langsomt mod Cayne og sendte ham hans meste.. Jeg-er-da-ikke-nervøs-nej.. blik. Han så kort på kvidnen igen og nikkede bare. "Hvorfor så sur?" sagde han roligt i det Cayne talte til ham, og vendte sig mod ham igen, "Har du haft en dårlig dag?" mumlede han bare og så ham ind i øjnene.. hvorfor var han så.. afvigende lige pludselig? Han havde da altid været.. imødekommende og venlig og sådan? Han rystede lidt på hovedet, "Kunne godt tænke mig at få den der tatovering.. men jeg kan da godt gå et andet sted hen hvis i har travlt?" sagde han roligt.. kunne det ikke være lige meget.. hvor han fik den lavet henne.. Han ville have den lavet, han havde bestemt sig.. bum! Desværre vare han bare ikke helt sikker på hvad han skulle have, han havde lavet to tegninger, men han var bange for den ene ikke var.. drenget nok.. så han tænkte han måske.. hvis han overlevede det her altså.. så ville han have lavet den anden.. hos en anden tatovør nok.. han vidste ikke helt.. den var nok lidt for afslørende.. så.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 04, 2014 9:51 am

Cayne sukkede tungt. Nej okay, han fik nok ikke talt Jakob fra det. Han gik over til Susie og bøjede sig kort over hende og så ned i kalenderen.. nej okay, han havde tid. Han ville faktisk ikke have noget at lave de næste 3 timer, så Jakob kunne faktisk have haft et kæmpe projekt med i tasken. Han løftede hovedet og så Jakob i øjnene, det kunne vel ligeså godt være ham der prikkede ham en million gange i huden med nåle, som det var en anden. "Har du noget.. billedevæsen, ideer..?" mumlede han og fandt papir frem, han ignorerede med vilje hans spørgsmål. Han ville tage det her i stiv arm, professionelt. "Sus.. got a pen?" spurgte han stille og fik en kuglepen rakt og og imod den og så Jakob i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 04, 2014 10:30 am

Jakob fulgte ham med øjnenen.. hold da kæft for et humør.. men han havde ikke tænkt sig at fortryde nu, næh nej, han var ikke nogen bangebuks, hvis det her skulle gøres på den hårde måde så måtte det jo være sådan det var.. hul i hovedet.. tsk. "Jaja" mumlede han kort og lod sin hånd glide ned i sin venstre lomme og trak to stykker papir op, han valgt hurtigt den ene og lod den anden glide ned i lommen igen, "Her.. " sagde han roligt og lagde papiret på bordet, så Cayne kunne folde det ud, han behøvede ikke tegne noget selv, Jakob havde tegnet det for ham.. eller.. for sig selv jo.. men ja. "Det er et kompas.." sagde han roligt da Cayne pakkede det ud og smilede kort.. "På brystet.. venstre side" sagde han så roligt og stirrede tilbage ind i Caynes øjne.. hvor var han egentlig irreterende, var de ikke venner eller hvad? Hvorfor var han så streng.. og så mega sur.. ih.. han kunne godt lige åbne lidt op, og være.. sød.. faktisk ville han heller have at han var flirtende end at han var sådan her, det var ikke særlig rart.. hvad var der sket?
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 04, 2014 10:50 am

Susie rejste sig og så kort på de to. Hun tjattede kort Cayne i siden inden hun gik ud bagi "Jeg henter kaffe.." sagde hun kort. Cayne så kort efter hende inden han lyttede og så på papiret der blev lagt foran ham. Han skubbede let papirerne han selv havde hevet frem og kuglepennen til side og gav sig til at folde det ud. Det var et kompas ja.. brystet.. Han studerede tegningen, og nikkede så "Ja okay... Hvor i siden?" sagde han og retede sig op og løftede venstre arm og pegede på ribenene "Der?" spurgte han, og klappede så på sin brystkasse mens han sænkede armen "Eller her?" spurgte han og tog tegningen op og gik hen til et skrivebord hvor han tændte noget lys. Han var nød til at tegne det over på en stencil "Og skal det være den størrelse?" spurgte han og fandt en blyant og noget tyndt papir der lignede madpakkepapir. Han trak vejret dybt inden han lagde papiret over tegningen og begyndte at lave stregerne som de oprindeligt var på Jakobs papir.. "Hvorfor et kompas?" spurgte han, mens han koncentrerede. Det var meget normalt at han spurgte til tatoveringens oprindelse, som regel også for at afsløre om det var kopi værk fra en anden. Men han troede nu ikke Jakob havde kopieret det fra nogen andre.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 04, 2014 11:41 am

Jakob så op da kvinden gik ud efter kaffe, han kunne ikke lide kaffe .. adr.. så ville han nok heller have et glas vand, det måtte han heller lige spørge om inden de gik i gang så han ikke fik det skidt.. tjaa.. han ville nok få det skidt lige meget hvad, men det behøvede Cayne jo ikke at vide.. nix! "Her" mumlede han bare og lagde en hånd på det øverste af brystkassen, lige ved hjertet, og så ned igen. "Nej bare sådan der" sagde han roligt og fulgte efter Cayne for at se hvad han havde gang i. "Er det ikke lige meget.. du kan vel være ligeglad" mumlede han bare og kiggede på Cayne der førte hans tegning over på noget nyt papir.. han var faktisk ret sur lige nu.. Cayne gjorde ham i dårligt humør, han kunne godt drikke noget vodka.. men man måtte jo ikke være fuld når man blev tatoveret.. sikke en åndsvag regel.. desuden var han faktisk.. skæv.. han havde røget en pind inden han tog der over for nervernes skyld, så egentlig var han sådan lidt.. ja træt.. og ligeglad.. og sur.. og ville gerne have det overstået tjaa. "Kommer det til at tage lang tid?" mumlede han og smilede kort til Cayne.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 04, 2014 11:59 am

Cayne lyttede og nikkede så uden at sige noget. Han trak på skuldrende da Jakob spillede lille pige sur.. havde han været for hård ved ham? Åh det lille pus da, verden var et hårdt sted. Tsk. Susie kom tilbage med en kop kaffe til Cayne, og skævede til Jakob og smilede til ham "Vil du have noget pus?" spurgte hun så, og så kort på Cayne "Forresten kommer Gloria om en halv time så jeg smutter om 20 minutter.." sagde hun og kiggede kort på sit ur. Han nikkede igen.. fint. "Jo.. det er det sådan set.." sagde han så og rejste sig for og holdt lyset opad og derefter tegningerne ved siden af hinanden.. de lignede præcist hinanden.. godt. Han holdt den op foran Jakob "Godkendt? For hvis den er, så af med trøjen og kom med mig.." sagde han så, og gik hen til den ene af de tre læderstole der stod i lokalet. Der hang forskellige tegninger og indrammede tegninger på væggen.. både Caynes og andres arbejde, men det her var hans arbejdsstation så.. det var ham der havde valgt det der hang på væggen. Han satte sig, afsprittede sine hænder og tog handsker på og så op på Jakob "Det kommer til at tage en time, måske lidt mere, det går an på om du ligger stille.." sagde han og betragtede hans smil før han besvarede det med et af samme slags, før han fandt maskinen frem og lyttede til de korte ensartede brum der kom fra den da han trådte på den pedal der var tilsluttet den. Han klappede let på stolen "Lig dig.." sagde han og så afventende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 04, 2014 12:24 pm

Jakob kiggede hurtigt op på kvinden igen og smilede "Øh måske bare et glas vand eller sådan noget" sagde han stille og vendte sig mod Cayne igen "Godt" mumlede han bare og så ned, han havde slet ikke lyst til at fortælle historien bag tatoveringen, men det var et kompas, og et kompas brugte man til at finde vej.. Og han havde det lidt svært med at finde vej somme tider.. og derfor skulle man lytte til sit hjerte, derfor skulle den være der.. så enkelt var det. "Den er fin" sagde han stille og kiggede kort på Cayne og så på stolen.. åh. Han tog hurtigt sin jakke af og hængte den på en af de der kroge og trak så sin t-shirt overhovedet og gik hen til stolen.. han stod i lidt tid og bare stirrede på den.. lukkede øjnene og blev faktisk en smule forskrækket ved lyden af maskine.. åh skulle den larme så meget? Han kravlede langsomt op i stolen og beholdte øjnene lukkede, han ville ikke se.. det var nemmer at forstille sig andre ting når man ikke kunne se.. drømme sig væk.. og han skulle i hvert fald slet ikke se den nål der.. på ingen måde.. lad som om det er en kniv.. meget letter.. eller.. nej okay, alt der kunne prikke hul i hans hud.. forfærdeligt.. han bed tænderne sammen.. Havde et ønske om at Cayne bare ville gøre det hurtigt.. og komme i gang før han stak af.. åh i guder! Han åbnede forsigtigt øjnene igen og stirrede ind i Caynes.. det var dumt.. for hans øjne skreg af frygt.. og han svedte let.. og var nervøs.. og så rystede han måske også lidt.. han lukkede hurtigt øjnene igen, "Bare gør det.. sh" mumlede han så bare, han ville ikke.. have noget.. han skulle ikke sige noget.. ikke ydmyge ham, bare gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 04, 2014 12:39 pm

"Oh.. don't get to casual, jeg glemte lige noget.." mumlede han og lænede sig ind over Jakob og rakte ud efter en bøtte og hældte noget på hans brystkasse der hvor tatoveringen skulle sidde og gned det blidt ind, mens han vendte sig og fandt papiret og lænede sig længere ned til ham så han kunne mærke hans forskræmte åndedræt. Han sendte ham et kort blik "Er du okay?" spurgte han roligt og holdt hans blik fast et øjeblik. Susie var gået ud efter vand til ham.. så de var alene i et par minutter. Han satte papiret fast på det våde stykke der hvor Jakob havde bedt om det og lod en hånd glide over det et par gange inden han forsigtigt trak papiret af og betragtede de blå kuglepensstreger der nu klistrede til Jakobs brystkasse. "Jeg synes det ser fint ud.. men gå lige over og kig i spejlet og se om det sidder som det skal" sagde han og nikkede over mod spejlet og kom til at smile lidt til ham da han lå der og klemte øjnene sammen i allerede forudindtaget smerte. Han havde ikke tænkt sig at lyve for ham.. it was gonna hurt like a bitch.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 04, 2014 1:02 pm

Jakob åbnede øjnene og stirrede på ham "Sh sagde jeg" mumlede han bare og stirrede ned af sig selv, kunne lige ane de blå streger "Det er fint Cayne.." sagde han så bare, han behøvede jo ikke se den igen.. og for ham sad den hvor den skulle, så der var vel ikke mere at sige til det.. kunne han godt komme i gang eller hvad? Han så efter kvinden igen, kom hun ikke med det der vand eller hvad lavede hun? Han var en smule ude af sig selv, så han krop reagerede ikke som den plejede når Cayne rørte ved ham.. hvilket han egentlig var glad for.. hvis han ikke havde været så dårlig og bleg lige nu, havde han været tomat rød i hovedet og havde smilet akavet.. godt så.. så der var en lille god ting ved det? Heldige ham.. haha. Han rakte ned i sin lomme og fandt nogen høre telefoner frem som han stoppede i ørende og satte stikket i telefonen og rullede gennem playlisten, "Bare skub til mig når du er færdig.. måske falder jeg i søvn" mumlede han bare.. håbefuld måske.. kunne man sove gennem sådan noget? Han håbede han var skæv nok til det i hvert fald.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 04, 2014 1:07 pm

Cayne så overrasket på ham.. knægten blev blegere og blegere. Og han ville ikke se stencilen. Han sukkede bare og fandt nogen små plasticdimser frem. De var hule. Han fyldte dem med sort og hvid, og en blanding af sort og vand. Han knækkede med nakken og "Gonna hurt like a bitch." mumlede han for sig selv, Jakob kunne jo ikke høre ham med den der musik. Han sukkede bare og gik igang med arbejdet, mens Susie kom ind og satte vandet ved ham. Han fik en klud lidt senere og han tørrede tatoveringen efter for at blodet ikke kom i vejen. "Ses Susie.." mumlede han da hun gik 10 minutter senere. Og så var de alene igen. Cayne skruede op for radioen og arbejdede videre i stilhed. Hm.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 04, 2014 1:24 pm

Det lykkes faktisk Jakob at svæve lidt væk fra tid til anden.. en gang imellem vågnede han dog ved smerten, men så svævede han lidt væk igen.. faktisk var det ikke så slemt som han havde forstillede sig.. men han havde nok også forstillede sig det værste.. så det var vel fint.. men det gjorde stadig undt, han var bare glad for han havde røget ind pind inden.. han kunne godt forstille sig at det kunne være meget værre. Han vågnede langsomt op da Cayne prikkede til ham og åbnede øjnene og trak hoved telefonerne ud "Er du færdig?" sagde han stille og slukkede for musikken og stoppede hovedtelefonerne tilbage i lommen, og smilede kort, "Fedt.." mumlede han bare og rejste sig langsomt og tumlede over mod spejlet.. åh.. han var helt.. væk.. han stirrede kort på sit ansigt.. helt bleg.. alt for bleg, var han syg? "Hvor er toilettet henne?" hviskede han stille, kunne mærke det var på vej op.. og så lod han blikket glide ned og fik øje på tatoveringen.. der skulle ikke mere til.. Hans øjne gik i og han gav et kort gisp fra sig inden han faldte om.. besvimede.. pludselig gjorde det meget.. meget undt.. FUCK!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 9:19 am

Cayne var overrasket over at Jakob rent faktisk kunne sove under den konstante smerte. Men han duftede også lidt sjovt, så mon ikke han havde taget et eller andet sjovt. Lille barn altså.. fjollerøv. Men Cayne lod sig ikke mærke med det, arbejdede bare videre med tegningerne. Gloria var forsinket, eller også havde hun glemt at hun skulle på arbejde. Nå.. fuck nu det, han kunne godt håndtere det, der kom ikke så mange så sent på sådan en dag som idag. Han blev færdig og tørrede blidt hans brystkasse af med forsigtige bevægelser og fik rester af blod og blæk væk. "Så.." mumlede han og nikkede da Jakob vågnede og spurgte om han var færdig. Han lod ham rejse sig og gå over til spejlet og så undrende på ham "Hey...Hey er du okay?" begyndte han og rejste sig da Jakob pludselig klaskede sammen for øjnene af ham. "Jake!" sagde han hurtigt og var ovre ved ham i løbet af ingen tid "Jakob?" sagde han og ruskede let i ham "Jakob!" sagde han og lagde armene om ham og fik ham trukket med tilbage til tatovør stolen og tumlede ham op i den, han tømte lidt af vandet fra hans glas ud i hovedet på ham "Hey! Jake!" gentog han igen... åh for helvede.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 10:21 am

Men Jakob var helt væk, der var ikke noget at gøre.. desuden havde han også slået sit hoved ned i gulvet ved hans uheldigefald, så han ville nok være væk i lidt tid endnu.. hvis det ikke havde været for det havde han nok reageret på det der vand.. men han var væk, og lige nu havde han det godt.. Ligeglad med alt og alle omkring sig, men en ting var da sikkert, ikke flere tatoveringer, han kunne ikke klare smerten.. eller jov.. måske kunne han godt.. han var ikke sikker på hvad det var der havde fået ham til at gå ud på den måde.. måske var det bare.. tanken om.. at det havde gjort undt.. selv om det egentlig ikke rigtig havde.. heldigvis for den pind han havde røget.. selv om man sikkert heller ikke måtte det, men han var pænt ligeglad. Han gav bare et lille klynk fra sig.. en han vågnede ikke.. han var bare væk, ville bare sove.. og ikke andet.. bum.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Cayne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Cayne
Tilbage til toppen 
Side 3 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Angel's Paradise-
Gå til: