Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Cayne

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 28, 2013 11:31 pm

Cayne sad med sin smøg i baglokalet og tørrede blæk af fingrene med en klud. Godt nok havde man handsker på, men der slap altid blæk ind under somehow, eller ned på håndleddet, det var ikke til at undgå. Han rejste sig da Jack kom ud bagi og skoddede den rest der var tilbage af smøgen "Travlt?" spurgte han og tog en slurk af den kaffe der var blevet lavet. Jack nikkede "Der står to unger derude, måske skulle du tage den ene, Jim har travlt med den anden og Susie har pause.." forklarede han. Cayne nikkede, han havde ikke en aftale før om en time alligevel, og hvis de var kommet ind fra gaden, hvor stort et projekt skulle de så have lavet? Og man kunne jo altid lave flere aftaler. Han satte kaffen fra sig og gik ud til Jim der snakkede med en ung knægt, og ved siden af stod.. Cayne skubbede sine solbriller op i panden og hævede et øjenbryn ved gensynet med Jakob.. det havde han alligevel ikke troet, knægten med nålefobi. Han gik hen til disken ved siden af Jim og tog solbrillerne af "Kan jeg hjælpe dig med noget?" sagde han så og holdt Jakobs øjne fast. Men han sagde ikke noget, lod ikke Jakobs lille ven vide at de havde set hinanden før. En kvinde i omkring midt tyverne stilte sig i døren ud til baglokalet med en smøg i hånden og så lidt på dem alle "Er i ikke lige lovlig unge?" drillede hun og smilede frækt til Jakob bag Cayne. Frankly var hun ligeglad, hun elskede bare at tage røven på de fleste.. det gjaldt også kunder. Hun skodede smøgen på dørkarmen og trissede hen bag Cayne og lænede sig ind mod hans ryg og kiggede ned langs hans skulder så hun kunne se hvad han lavede på disken. "Skulle du ikke have pause?" mumlede han og smilede kort.. Susie var hele shoppens kæledægge og hun yndede at opføre sig som om hun ejede alle hankønnene derinde. "Nope, jeg er mere interesseret i hvad i skal lave" sagde hun og blinkede til Jakob.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 29, 2013 12:41 am

Jakob sukkede stille, måske skulle han bare få et kæmpe hjerte.. for at pisse dem alle sammen af! De skulle sgu da ikke bestemme over ham, helt ærligt! Han så op da nogen talte.. talte til ham? Jesus. Han vendte sig om og fik øje på Cayne og sank.. som han stivnede fast, og ikke rigtig syntes at kunne sige noget, han kiggede hurtigt på Mack, og rystede så på hovedet, nej han skulle i hvert fald ikke hjælpe ham med noget! Ikke tale om! Mack løftede hovedet lidt og kiggede på Jakob, "Tag dig nu sammen.. han vil gerne have en tatovering faktisk" sagde han det første til Jakob, og det sidste til Cayne. Jakob spærrede øjnene lidt op og rystede på hovedet igen, "Jakob.. tag dig nu sammen! hvad vil du gerne have?" sagde han kort og gloede lidt undt på ham, Jakob rystede bare på hovedet igen.. argh. Han stirrede lidt på kvinden der kom hen til Cayne, var det hans kæreste? Havde han en kæreste.. oh shit altså! "Jeg tror jeg går nu.." sagde han stille og fik det pludselig meget dårligt.. åh.. Han skyndte sig mod døren og tumlede ud på gaden.. argh! Selvfølgelig var Cayne ikke bøsse! Hvad fanden tænkte han på? Han havde en smuk.. kæreste.. Alt det der pladder han havde fyret af.. han havde bare drillet ham?! Fuck en idiot altså.. han var selv en idiot.. han følte sig så.. lille.. og dum.. total flov.. argh, nu ville han gerne hjem. 
"Undskyld, han vil altså gerne.." mumlede Mack og så ud af vinduet på Jakob, "To sek.. jeg går lige ud og taler med ham.. tror jeg" mumlede han.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 29, 2013 1:18 am

Cayne fulgte Jakob med øjnene, og nikkede så inden han rettede sig op og så først på Jim og bagefter på Susie. "Give them a break will ya'?" sagde han, Susie kunne godt være intimiderende. Og Cayne havde på fornemmelsen at Jakob var typen der ikke brød sig om den slags mennesker. So to say, så var hun faktisk dæmon, men det vidste de nok ikke noget om. Hun så efter ham da han gik ud og så på Cayne og rystede på hovedet med et skævt smil om munden "Jeg render i døgneren efter flere smøger, be right back!" sagde hun og smuttede ud bagi, der var også en dør i baglokalet. Cayne vendte sig mod Mack "Lad mig.." sagde han så roligt og gik ud bag disken, han greb en flaske vand på vej ud og lukkede døren til shoppen bag sig og fik øje på Jakob. "Wanna tell me what that was about?" sagde han så og gik lidt tættere på ham og vippede solbrillerne ned inden han så ud på resten af gaden hvor folk gik frem og tilbage, ind mellem hinanden... nærmest som en lille dans! Han smilede kort og rakte ham vandflasken "Vand?" tilbød han så og fandt sine smøger frem og balancerede en på underlæben mens han fik den tændt. Han tog et ordentligt sug da den først var igang og pustede røgen ud af næsen, og lænede ryggen mod shoppens vindue så han ikke bare stod og stirrede på Jakob, men.. kunne smugkigge lidt på ham gennem siden på brilleglasset.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 29, 2013 1:39 am

Jakob kiggede nervøst op da døren gik op og i, ventede at se Mack, og få et ordentlig omgang skæld ud, for så at blive hevet derind igen, hvilket han overhovedet ikke havde lyst til. Han blev dog bare endnu mere forvirret, og helt vildt forlegen og nervøs da han så det var Cayne der kom ud.. fuck altså. Han sukkede træt og så lidt på ham, "Faktisk.. " sagde han stille og skulede ind af ruden, for at se om hun stadig var der, hans.. kæreste? Kone? Måske.. Cayne var gammel nok til både kone og brøn.. fuck altså. "Jeg er bare ked af at jeg havde.. det jeg sagde til dig.. med at hvis du rørte mig.. faktisk så troede jeg du var.. ja du ved.. men det kan jeg jo godt se nu.. at det var tumpet af mig.. så undskyld for det.." sagde han stille og kiggede ned i asfalten, selv om Cayne hadet at han sagde undskyld, men han kunne altså bare ikke finde et bedre ord for det.. der var ikke andet der dækkede. "Og så ved jeg ikke hvad jeg gerne vil have lavet.. " sagde han hurtigt og sukkede, "Nej tak.." mumlede han.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 29, 2013 12:21 pm

Cayne så roligt på ham og lyttede, mens han talte og lagde hovedet på skrå. Han hævede ovenikøbet et øjenbryn i overraskelse da Jakob gav ham en undskyldning for at ville slå ham tideligere, og skævede kort igennem vinduet.. var det her på grund af Susie? Han vendte dog hurtigt sin opmærksomhed tilbage til knægten igen og smilede til ham "Du skal som sagt ikke undskylde, hvis det er Susie du tænker på så er hun en værre runde trunte, og vi har ikke noget sammen" forklarede han og smilede kort. "Og det er jeg... biseksuel, hvis du skulle være i tvivl" forklarede han så, så Jakob ikke troede han havde været forkert på den. "But I'm not touching you don't worry, you are a bit too young for my taste" drillede han og rakte ud og rodede ham drillende i håret. "Men hvis du undskylder en gang til så svarer jeg ikke for konsekvensen" sagde han og smilede frækt til ham inden han tog et hiv mere af smøgen og skævede mod døren "Jeg kan lave noget med henna? Du ved.. det der kan vaskes af, hvis du vil fucke lidt med ham der inde.." sagde han og bankede på ruden, inden han fangede Jakobs blik og skubbede sine solbriller op i panden "Og ikke vil have noget der varer mere end 3 uger.." sagde han med et let grin. Han kunne sagtens tænde for maskinen og sætte en henna pensel på istedet for, så den larmede, men hvad han gjorde var jo egentlig at male istedet for at prikke i huden med nåle 100.000 gange i minuttet.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 30, 2013 4:14 am

Jakob smilede kort og så lidt på ham da han fortalte om kvinden fra før.. nå.. underligt nok følte han sig faktisk en smule lettet, selv om det var dumt.. det var bare.. ja. Men Cayne blev ved med at tale, og han kunne mærke sin puls stige igen.. åh gud.. han var virkelig biseksuel.. så de ting han havde gjordt.. åh.. det havde været rigtigt.. argh! Han måtte minde sig selv om ikke at drikke sig så fuld igen, at Cayne blev nød til at rede ham fra sig selv.. argh. "Nå.." mumlede han fortvivlet, og gispede let og gik et skridt tilbage da Cayne rørte ved ham.. lige efter at have sagt han ikke ville gøre det, "Jeg er 18!" sagde han vredt.. hvorfor skulle han altid nedværdiges pga sin alder! Ih! "Jeg undskylder når jeg har lyst" mumlede han surt og kiggede lidt op.. faktisk forstod han ikke rigtig sin egen opførelse, sådan opførte han sig aldrig.. genert, forvirret.. og nervøs? Hvad var det for noget! Han smilede kort... Cayne var jo bare venlig, han kunne jo ikke vide.. at han ikke måtte ligge an på Jakob! Ih! Dumme Jakob.. argh! "Nåå.. nej det er okay, det er sødt af dig.. men jeg tror bare.." mumlede han stille og tog en dyb indånding. "Jeg tror ikke jeg skal have noget.. jeg ved alligevel ikke hvad det skulle være hvis jeg ville have noget" mumlede han forvirret og rettede blikket mod Cayne igen og rødmede.. god dammit!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 30, 2013 9:57 am

Cayne grinede lidt og rystede på hovedet "Det kan da godt være, men jeg presser 24" sagde han og rynkede på næsen "Men hvis du insisterer" drillede han og lænede sig ind mod ham og smilede frækt. Han himlede kort "Jaja" brummede han og rystede bare på hovedet da han trykkede sine solbriller ned over øjnene igen. "Jeg er bare såååå sød" sagde han og blottede sine tænder i et smørret grin "Lad være med at blive tatoveret Jakob.." sagde han og tændte en ny smøg eftersom den anden var brændt ned. En skygge fangede hans opmærksomhed længere nede af gaden.. Susie. Hun vraltede en smule eftersom hun havde stilletter på der var en smule for høje til hende egentlig. Der kom en gående forbi Jakob og Cayne i samme øjeblik, en mand, nok i fyrrerne. Han var klædt i læderjakke og var skaldet. Cayne rynkede sine bryn og så efter ham "Jakob.. går du ikke ind og ser hvordan det går?" brummede han og tog fat i hans arme og trak ham blidt hen til døren, men hans blik veg ikke fra Susie og fyren. Han gav ham et blidt puf ind af svingdøren, og blinkede kort til ham inden han så ned af gaden igen. Længere henne af gaden stoppede Susie op og stirrede lidt på den læderklædte mand der gik i hendes retning. Hun vendte prompte om og Cayne satte i bevægelse i samme øjeblik som den læderklædte man satte i løb. Susie gav et hyl fra sig "Skrid Dan! Lad mig være i fred!" nåede hun lige at råbe da han nåede hen til hende. Cayne nåede hen til dem, netop da Dan tog fat i hende greb han ham om nakken og trak ham væk fra hende med et ryk. Han knyttede hånden til en knytnæve og plantede den midt i hans ansigt så han vaklede bagover. Susie pev lidt da det skete "Cayne!" klynkede hun "Stop! Stop stop stop!" sagde hun højlydt. "Hent Ji..." begyndte han da han blev trukket ned på fortovet og måtte tumle lidt rundt for at finde ud af hvad der var op og ned. Susie løb ned til tatoveringsbutikken og ind i sine høje hæle "Jim! Ring til panserne" sagde hun oprørt... men alle blev vel lidt oprørt af lidt blod ikke?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 30, 2013 10:27 am

Jakob kiggede lidt på ham.. oh shit han var gammel altså.. hmm.. men der var stadig noget ved ham der.. Han gispede let og tumlede forvirret tilbage, væk fra Cayne, "Nej" pev han og rystede på hovedet, nej det måtte han ikke.. imens han hjerte begyndte at banke hurtigere.. hvad var det dog for noget! Hvad var det han gjorde ved ham! Satans! "Øh" hviskede han, sød? Argh. Han tænkte lidt, "Måske gør jeg det alligevel" sagde han en smule stædigt og kiggede ind gennem vinduet. "Hvad?" sagde han forvirret og blev skubbet ind af døren.. åh.. hvad skulle han nu? Han sukkede stille da Cayne blinkede.. bare den lille.. åh.. det ramte ham så hårdt, og han stod helt fortumlet i døren og stirrede efter Cayne der forsvandt ud af hans synvinkel. Han vendte sig langsomt om, "Så?" sagde Mack utålmodigt, "Skal vi snart have en tatovering eller hvad?" sagde han så, "Ja.. ja det skal vi" mumlede Jakob og gik hen til disken til Mack, "Dygtig dreng" grinede Mack og stak Jakob en bog med motiver, "Find lige ud af hvad du vil have ik?" sagde han hurtigt, Jakob tog imod bogen og satte sig forsigtigt ned i en stol og bladrede op på en side.. drager.. argh. Ingen drager.. ingen pistoler! Ingen dødningerhoveder.. god dammit!
Han blev dog hurtigt afbrudt igen da en dame stormede ind af døren, han stirrede forvirret på hende, hvad helved skete der nu?! Han rejste sig uden at tøve, bogen faldte til gulvet, men han var allerede ude af døren, igen med bankende hjerte helt oppe i halsen. Han løb ned af gaden og stoppede op et par meter der fra, "Cayne!" råbte han og så fortvivlet på de to fyre der lå og tumlede rundt imens de slog hinanden, hvad! "Lad ham være!" skreg han højt og en smule skingeret, adrenalinen pumpede rundt i kroppen på ham.. kun hans lille frygt for slagsmål holdte ham tilbage fra egentlig at bryde ind.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 30, 2013 11:15 am

"God damnit!" hvæsede Cayne iltert nede fra asfalten og spyttede efter Dan og forsøgte at rulle dem rundt så det ikke var ham der var nederst, men han havde nok at gøre med at holde de knyttede næver fra sit ansigt, han havde allerede fået en blodtud, han agtede ikke at pynte på det med et blåt øje og en brækket næse! Tsk! Dan fnøs og forsøgte at få kontrol over sine hænder igen og samtidig sørge for at jage et knæ i siden på Cayne, selvom det ikke rigtig virkede helt som han havde intenderet "Den so kunne bare lade være med at bolle udenom!" skreg han hidsigt, og Cayne grinede hånligt nede fra sit hårde underlag og fik endelig en hånd fri og slog ham i ansigtet igen "Du kunne også bare lade være med at fucking blande dig! Det er 2 år siden Dan lad den nu ligge, hun er kommet videre!" sagde han vredt, og fik skubbet ham omkuld og kravlet ovenpå ham. Det var også der han hørte Jakob.. han lød lettere fortvivlet. Han løftede hovedet og skubbede også koncentrationen omkring Dan fra sig i samme øjeblik. "Gå ind i shoppen Jak-!" begyndte han, men nåede ikke så langt før han fik en mavepuster der kunne have fået hans lunger til at hoppe ud af kroppen. Han knækkede halvt sammen over Dan, mens politiet nåede frem. De løb ud af bilen, mens de råbte at de skulle opløse det, selvom Cayne fnøs og gispede efter vejret mens han holdt Dan nede. Den ene af politimændende trak ham af Susies ekskæreste og den anden greb ekskæresten og slæbte ham i modsatte retning. Cayne flashede sine blodige tænder i et udfordrende grin selvom han stadig ikke helt havde fået vejret, og spyttede så for at komme af med smagen af blod.. yuck.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 30, 2013 11:47 am

Jakob stirrede måbende på dem, hvorfor.. hvorfor gjorde de sådan noget! Argh! Han mærkede en hånd ligge sig på sin skulder og rystede den hurtigt af, "Jakob" mumlede Mack ved han øre og hev ham baglæns, "Bland dig uden om" mumlede Mack og trak ham tilbage. Jakob slog hans hånd af sig, "Nej.. " mumlede han bare og stirrede, da Cayne talte.. og argh! "Cayne!" sagde han højt igen og skulle til at.. ja.. men Mack holdte ham tilbage, "Lad nu være Jakob.. Du kommer kun til at gøre mere skade en godt" mumlede han "Se nu kommer politiet.. " mumlede Mack vider. Jakob stoppede op og vendte sig mod ham, "Gider du hjælpe.. så find noget is.. eller noget koldt.." mumlede han bare og gik over mod Cayne da de to fyre var blevet trukket fra hinanden. "Cayne" mumlede han stille og kiggede kort op på politi betjenten.. åh.. han hadet politiet.. de skræmte ham, "Må jeg?" mumlede han stille og kiggede ind i mandens mørke øjne.. uf.. Alligevel satte han sig ned på knæ foran Cayne "Er du okay?" hviskede han stille og stirrede på blodet.. åh.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 30, 2013 12:27 pm

Cayne blev sat ned på asfalten mens politimanden begyndte at tale i sin radio. Han tørrede sig under næsen og så på blodet.. okay, så blodnæse og et hak i læben.. det var vidst ikke så slemt. Han var lidt stakåndet, men det var vidst ikke et kæmpe problem.. skide mavepuster. Fucking idiot. Han pustede ud og fik øje på Jakob der kom gående og sendte ham et skævt smil. Politimanden sendte ham et køligt blik, men vendte så ryggen til.. Han var vidst en af de bedre! Han lod tungen glide over sine tænder, og nikkede til Jakob "Ser jeg så skidt ud?" grinede han så, og så efter Dan "Jeg synes han har det værre, jeg tror faktisk jeg brækkede hans næse!" brummede han og fik et lille klap i nakken af politimanden som han bare knurrede lidt af. Cayne sukkede og vendte blikket mod Jakob igen "Du behøver ikke tænke på mig, jeg har det fint.." sagde han så roligt.. ejeren af tattoo shoppen kom ud og så over på dem.. han skyndte sig hen til politibetjenten bag Cayne og trak ham lidt til side.. de snakkede lidt frem og tilbage til politimanden nikkede og stak noget i lommen inden han gik over til Dan og den anden betjent. "Så skulle den være ordnet.." brummede Jim.. Han var måske 30 år ældre end Cayne, dækket af tatoveringer, med et kæmpe fuldskæg. Han trak Cayne på benene og slæbte ham med tilbage.. og Cayne var så heldig lige at få fat i Jakob på vejen tilbage og trak ham med sig. De nåede indenfor og Jim slap Cayne og gik ud bagi for at få fat i nogen klude.. eller måske bare for at få kaffe. "Er du okay?" spurgte han så og vendte sig mod Jakob.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 30, 2013 12:49 pm

Jakob kiggede forsigtigt på politimanden der ikke rigtig sagde noget til hans tilstedeværelse.. så det var vidst okay.. formodet han. hm. "Jeg er ligeglad med ham.." mumlede han bare og så sig kort over skulderen, Mack var væk.. han var så.. åh.. han var sikkert skredet vider til en anden tattoo shop for at få sin skide tatovering, ligeglad med alt og alle.. nå ja men han var også ret skæv.. så det var jo sådan det var. "Du ser.." mumlede han stille, og mærkede det der underligt twist i mellemgulvet igen.. argh, "Du ser fin ud!" skyndte han sig og sige og rødmede så hurtigt. Han kiggede op da en mand kom gående.. hvem var det? Åh gud så mange mennesker.. pludeslig følte han sig ret malplaceret.. argh.. han burde gå.. "Måske.." mumlede han stille og prøvede at få resten af ordende ud, men blev så afbrudt, og trukket med tilbage til shoppen. Han sukkede igen højtlydt den her gang for at få noget opmærksomhed, ih! "Blablabla" mumlede Jakob bare og himlede med øjnene, "Må jeg godt kigge nu eller hvad?" sagde han så lidt mere strengt og skubbede de der.. mennesker væk.. der var alle steder, argh altså! Han gik tætter på Cayne og lagde sin hånd omkring hans hage og løftede hans ansigt op for at få et bedre kig.. desværre.. kom han til at se ind i hans øjne.. og argh.. den følelse der, han hev kort efter vejret, og fik sig selv tvunget til at se ned.. ned på hans læbe, som så ud til at være mest skadet. "Du skal ikke sys" hviskede han stille, tag dig nu sammen Jakob! "Men du skal have is på.. ellers hæver det.. og så ligner du altså lidt et fjols med en mislykket læbeoperation.. " sagde han roligt og smilede skævt, "IS!" sagde han så bare højt.. det var en tattoo shop, de burde have is.. nogen folk blev sgu da også tatoveret på læberne.. eller.. indersiden af læben, det havde han sæt.. eller på tungen! Og det var altså ting der hævede op.. man skulle bruge is..
Han slap hans hage igen og stirrede kort ind i hans øjne, "Min far er læge" mumlede han til forklaring.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 30, 2013 1:39 pm

Cayne lod sit blik glide nedover Jakob, men hans blik vendte dog hurtigt tilbage til Jakobs ansigt fordi det var rødt som et kirsebær. Hvad var der med ham og den der rødmen? Ikke at han ikke satte pris på den. Den var da ret sød. Hah! Cayne så nysgerrigt ind i de blå øjne der tilhørte Jakob, lod ham pille... for hvorfor egentlig ikke? Han lagde hovedet lidt på skrå "Lyder da meget godt.. jeg tror heller ikke jeg ville bryde mig om at blive syet i" brummede han og smilede lidt så der piblede blod ud fra sprækken da Jakob hundsede med folkene i tattoo shoppen. Det blev Susie der kom med is til ham og så på Cayne med et mørkt blik "Du burde passe bedre på dig selv Cayne, Dan er ikke sådan at spøge med!" mumlede hun og vendte omkring og valsede ud i baglokalet. Han så lidt på Jakob, inden han skævede til Jim.. "Her kommer vidst ikke flere for idag.. skal vi skride?" spurgte han så og så ham i øjnene igen, måske var det det der fik ham til at rødme sådan? "Min far er grovsmed.." sagde han flabet og rejste sig så han kunne komme ud derfra "Kan jeg ryge med den der ispose?" mumlede han og skævede til ham mens han gik mod døren og åbnede den og holdt den åben for ham.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 30, 2013 1:52 pm

Jakob rystede lidt på hovedet "joker du med alting?" hviskede han stille og så sig kort omkring, folk stirrede.. det var ubehageligt.. han ville gerne ud derfra, faktisk ville han gerne følge Cayne hjem.. bare fordi.. ja.. fordi det var det man gjorde.. derfor. "Lad være med at grine.. og smile.." mumlede han bare og fik fat i isposen og pressede den blidt ind mod Caynes læbe.. "Kan du holde den selv?" hviskede han så.. det fik det til at sitre.. at.. tænke på.. hvor lidt der var mellem hans fingre og Caynes.. argh! NEJ! "Indeed" mumlede han bare til det kvinden sagde, og kiggede lidt rystet på Cayne der allerede var oppe af stolen, "øh.." mumlede han stille og kneb så øjnene lidt sammen, "Er han altid så flabet?" mumlede han ud til rummet.. men egentlig mest til sig selv.. underligt nok. "Fint, jeg følger dig hjem.. du skal slappe af.." mumlede han bare og gik ud af døren efterfulgt af Cayne. "Og hvis jeg sagde nej?" mumlede han og hævede et øjenbryn, smilede udfordrende til Cayne, der sikkert var ligeglad, og var i gang med at finde en smøg.. tsk. "Jeg vil også have en.." mumlede han bare og rakte ud efter pakken.. omg.. så var de her igen.. okay han skulle ikke med ind, det var sikkert.. for så kunne han ikke stole på sig selv.. han skulle bare.. sørge for at Cayne kom hjem.. ja.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 11:43 am

Cayne grinede bare lidt "Hvorfor skulle jeg ikke?" spurgte han drillende og tog imod ispakken og holdt den mod sin læbe.. Han strejfede kort Jakobs fingre i processen der var blevet kolde. Hm. Han trykkede den tættere på sin læbe og smilede kort tilbage til nogen af de tilbageværende i shoppen inden han fulgte med Jakob ud. "Jeg ville nok gøre det alligevel..." mumlede han og fik tændt en smøg og lagt den i mundvigen. Han rakte pakken til Jakob så han selv kunne fiske en op og gik stille og roligt så han ikke behøvede falde over sine fødder i mellemtiden også. De nåede faktisk ret hurtigt hjem til Cayne, der var ikke vildt langt fra hans arbejdsplads til hans bolig. Han stoppede op nede ved opgangen. Der var ikke dørtelefon, så man gik bare indenfor. Men Cayne blev stående sammen med Jakob. "Så.. Jake.. du har ikke fortalt særlig meget om dig selv, og du har praktisk talt invaderet mit privaltliv, og don't you dare apologize!" sagde han og puffede drillende til hans skulder. "Tell me what makes you special?" fortsatte han og pustede en grå sky ud i luftrummet og lagde hovedet på skrå og fangede Jakobs blik. Hm. "Jeg ved jo kun du er 18 og din far er læge og at du har nålefobi" sagde han og askede inden han så kort ned af gaden.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 11:57 am

Jakob kiggede lidt på ham.. man kunne vel ikke joke med alting.. altid? Det var en dårlig løsning, og det var lidt at gemme sig.. gad vide hvad Cayne gemte sig for? Det var en yderste effektiv måde at slippe for at vise følelser på.. mon han ikke brød sig om at vise følelser? Var han bange for det.. hm. "Det tænkte jeg nok" sagde han køligt, og fik en smøg op af pakken inden han gav den tilbage til Cayne, han tændte den med lidt held.. efter 3 forsøg, han var måske ikke den mest.. ja.. han var lidt klodset.. nogen gange.. tsk. Han tog hurtigt et hiv.. cool. Han så lidt på ham da han stoppede op, kiggede op og rødmede.. argh.. minderne fra deres sidste.. eh.. ja. "Har jeg?" spurgte han stille og rynkede panden lidt, "Jeg ved da ingen ting om dig.." mumlede han bare en smule surt, og rystede hurtigt på hovedet, op med humøret Jakob! "Øh ingen ting rigtigt.." mumlede han stille og kiggede ned.. havde han sagt det? Argh.. Det var der altså ikke så mange der vidste, det med hans far.. det var bedst folk ikke vidste den slags, det var jo meningen at Jakob skulle være fattig.. en rod.. ligesom de andre.. med dårlige forældre og ingen penge og kærlighed.. mhmm. "Eh.. det ved jeg ikke rigtigt, hvad kunne du godt tænke dig at vide? Jeg er ret normal.. går i skole.. hænger ud med mine venner.. drikke mig for fuld til at gå.. vælter drinks ud over fremmed, du ved? Ret normalt.." sagde han og sendte ham et hurtigt smil.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 12:45 pm

Cayne trak vejret gennem sit filter og så på Jakob som om han aldrig havde bestilt andet. Han lukkede øjnene kort og fornemmede solen på sit ansigt. mens han lyttede. "Nu ikke så sur, det klæder ikke dit kønne ansigt" sagde han og strakte sig og åbnede sine øjne igen. "Det gør du da" sagde han og pustede røg ud mens han snakkede "Definer det.. at kende nogen?" sagde han så og gik et enkelt skridt tættere på ham og smilede lidt til ham. "Det lyder da som så mange andre normale teenagere, men ja det er sådan noget jeg gerne vil vide!" sagde han og smilede skævt til ham. "Hm.. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad du godt kan lide? Om du har en kæreste? Har fyre i din alder ikke det? Med det ansigt må du da have en sød sekstenårig veninde, eller flere måske?" drillede han. Han forventede at se den røde farve sprede sig over Jakobs ansigt any minute. "Du må sige til hvis det bliver for meget.." sagde han og trak på skuldrende "Jeg spørger jo bare, hvis jeg overtræder dine grænser må du sige til.." sagde han og smilede frækt til ham... grænser.. tsk! De var til for at blive brudt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 12:54 pm

Jakob kiggede lidt på ham, okay altså.. han var forvirret, lagde han an på ham eller drillede han ham? For det sidste kunne han godt leve med.. men han syntes bare der var et eller andet.. ved det.. der var en smule seriøst? Så måske var det ikke kun jokes.. måske kunne han godt være alvorligt? Måske måske. "Det gør jeg da ikke" mumlede han bare og kiggede lidt på ham, "Eh.. at kende nogen.. " mumlede han bare, "Det kan godt tage lidt tid, jeg kan forberede en tale til næste gang jeg skal ind og tatoveres.. hvis du vil?" drillede han bare og rystede lidt på hovedet.. der var mange ting, der indgik.. det var et svært begreb, men Jakob kunne godt diskutere sig frem til et par ord der kunne sættes på det, hvis Cayne absolut ville. "Hvorfor går vi ikke ind?" sagde han så og stirrede lidt på døren, hvis de alligevel skulle lære hinanden og kende bedre.. så kunne de vel lige så godt side ned.. desuden var han tørstig, og Cayne havde brug for at hvile sig, og måske finde noget nyt is.. det måtte være ved at smelte det han havde da. Han tog et hiv mere af smøgen.. mhmm.. dejlig. Han stirrede lidt på ham ved det han sagde, og det eneste han kunne få ud af et var.. "Jeg er 18!!!" sagde han højt, næsten rasende, imens den røde farve bredte sig i hans ansigt.. åh for fuck.. ! Han stod lidt og lukkede øjnene, og himlede så med øjnene følgende, "Fint.." sagde han hurtigt, "Ja jeg har en kæreste hun er forresten 19.. og så hedder hun Alice.." mumlede han hurtigt, "Og alle mine venner er ældre end mig" mumlede han så kort, "Jeg har ingen veninder" sluttede han hurtigt af. "Din tur, med et ansigt som det må du vil have en eller anden tattoo fyr du kan kneppe når du har lyst.." sagde han bare, for ligesom at give igen.. men det virkede bare slet ikke så godt.. det lød meget bedre i hans hoved.. pis. "Nu går jeg ind" afsluttede han, han var tørstig! Han gik ind af døren og begyndte at gå op af trappen imens han tog et hiv mere af smøgen.. hvad var det her for noget, ih!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 3:08 pm

Cayne grinede og rystede på hovedet.. fjolle. Men han var glad for at Jakob kunne give igen selvom han også var nem at ophidse næsten på grænsen til at han lød vred og virkede som om han aldrig ville tale med ham igen. Men han blev hængende, så noget... måtte han jo nyde ved hans selvskab?
Cayne lagde hovedet på skrå og så på ham "Vil du med op?" brummede han overrasket. Det havde han alligevel ikke forventet, var han så charmerende? Havde han vundet Jakobs hjerte? Han smilede fornøjet for sig selv, men at grine højt af sine egne tanker var måske liiidt for fjollet. "Som du vil.." sagde han og fulgte efter ham ind og op af trapperne. Han lo bare da han blev rasende "Du har virkelig et alderskompleks, huh?" drillede han, og nød synet af den røde farve i hans ansigt. Han nikkede "Imponerende" sagde han og smilede anerkendende "Spændende" sagde han og nikkede igen, inden han lod ham gå i forvejen op mod lejligheden... kunne han finde den? Eller havde han været for fuld sidst? Hm. "Mmhm, hvorfor antager du at det er en fyr?" sagde han og tog det sidste sug af sin smøg inden han lod smøgen køre henover væggen for at slukke den og smed skoddet fra sig på trappen. Han åbnede døren ind til sin lejlighed, og holdt døren åben for ham "Og nej, ikke for tiden.. du ødelagde min sidste chance for sex" grinede han "Med dit tumlenummer.. og øl i mit skød du ved.." sagde han og tjattede blidt til ham inden han lukkede døren bag sig og viste ham ind i stuen. "Sid ned.." sagde han "Hvad vil du have at drikke?" spurgte han og gik mod køkkenet.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 31, 2013 11:47 pm

"Jeg gider i hvert fald ikke stå dernede hele dagen" mumlede han bare.. og skulle til at tilføje at nogen måtte jo passe på Cayne.. men han holdte igen, det var ikke.. bare noget man sagde, sådan lige. Han så kort på ham.. ja sådan var det altså når alle ens venner var ældre end en.. og en kæreste.. så var det ret nederen altid at være den yngste.. så han brød sig ikke om at blive mobbet med det.. fint okay. Han rystede bare hurtigt på hovedet. "Fordi det gør jeg bare" mumlede han hurtigt og gik inden for.. nå.. ja.. her havde han da været før. Han tog sko og jakke af og lod smed det bare på gulvet, inden han skyndte sig inden for, ikke stå så tæt på nogen.. der kunne.. nejnej! "Undskyld" mumlede han bare hurtigt og kiggede kort på ham, "Hvis bare jeg kunne gøre det godt igen" mumlede han og himlede med øjnene.. først lidt efter forstod han havd han havde sagt.. nejnej! Ikke gøre det godt igen, bestemt ikke med sex.. argh nej. "Nå ja" sagde han hurtigt og satte sig ned i sofaen, "Øl" sagde han så bare og smilede drillende, hvis Cayne kom for tæt på, kunne han vel altid spilde på ham igen.. haha!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 01, 2014 3:41 am

Cayne smilee bare lidt til Jakob "Fair nok" sagde han ude fra køkkenet og fandt to øl.. han kunne også godt drikke en. Han gik ind i stuen og stoppede op og så lidt på ham, så smilede han djævelsk inden han gik hen og satte sig ved siden af ham i sofaen og satte hans øl på bordet sammen med sin egen, inden han lænede sig ind til ham og så ham i øjnene et øjeblik "Kan du huske hvad jeg sagde... for ikke så frygtelig længe siden?" sagde han kælent og tvang ham ned og ligge i sofaen inden han lænede sig ind over ham og holdt hans blik fast mens han smilede som en sulten kat der lige havde fanget en mus! "Kan du huske hvad jeg sagde om at sige undskyld?" spurgte han uskyldigt og kom tættere på ham og så ham i øjnene "Jakob..." sagde han lavmældt og kærtegnede hans kind,inden han lagde og lænede sig helt ned til ham som hvis han havde villet kysse ham. Han stoppede omkring en centimeter fra hans læber "Jeg havde gjort det hvis du ikke havde en kæreste" hviskede han så og pustede let på hans underlæbe inden han satte sig op og rykkede lidt væk fra ham og tog sin øl og tog en tår. "Skål.." sagde han roligt og tog en dyb indånding. Han kunne godt have fundet på det... men Jakob var nu stadig ung.. og havde en kæreste.. jep.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeOns Jan 01, 2014 7:27 am

Han smilede kort og så op da han satte sig igen, og skulle til at række ud efter sin øl for at tage lidt, men så kom Cayne meget tæt på, og han glemte hurtigt sin øl, han stirrede forvirret ind i hans øjne.. hvorfor.. åh. "Hvad?" hviskede han og stirrede ind i de der varme brune øjne, åh de var flotte.. åh. Han lod sig glide ned i sofaen, imens hans puls langsomt steg.. og han begyndte at trække vejret i små stød.. åh gud! Han rødmede stærkt da Cayne smilede, og lukkede forvirret øjnene.. han vidste ikke havd han skulle gøre jo! Hele hans krop.. var i oprør, ville slet ikke opføre sig som han gav den besked på! Hvis han nu bare have en lille smule fornuft.. og værdighed for den sags skyld, så skubbede han Cayne væk nu.. åh! Han åbnede langsomt øjnene igen, "Undskyld?" mumlede han bare stille, okay det var måske en anelse for udfordrende.. men hvis det var det der skulle til for at Cayne.. ville.. åh.. kysseee... argh nej! NEJ! "Cayne?" hviskede han stille og gav et nydelsesfuldt suk fra sig ved hans berøring.. mhmm.. alt for godt, alt for forkert. Han så lidt på hans ansigt der kom alt for tæt på.. alt alt for tæt på.. og hans hjerte der satte farten op, og hans allerede forstyrrede vejrtrækning der blev mere og mere ujævn.. åh, han hev efter vejret.. og så.. og så skete der ingen ting! Jesus! Hvor ondt.. åh hvor var han ond! Hans hjerte gik nærmest i stå da Cayne flyttede sig fra ham, og han fik en uligelig smerte i brystet.. av. "Skål" mumlede han bare, såret? Åh nej han lød skuffet.. argh.. pis nej! Pokerface Jakob forhelved. Han satte sig halvt op igen og rakte ud efter sin øl og satte den for læberne inden han drak.. og drak.. og drak.. stoppede ikke før den var tom, og satte den så ned igen.. for satan, han skulle hjem nu.. av åh.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 02, 2014 6:07 am

Cayne bed tænderne sammen inden han smilede "Du er rigtig på tværs hva'?" mumlede han, han hadede når folk undskyldte, kunne simpelthen ikke tænke sig noget værre. Eller.. jo måske, men han syntedes det var irriterende at Jakob undskyldte hele tiden det lød jo som om knægten var ked af at han overhovedet eksisterede! Men han lod ham være for nu.. det der nydelsesfulde suk og den måde han sagde skål på.. som om han var skuffet. "Du.. Jake.." brummede han og lænede sig tilbage, mens Jakob tømte sin øl "Er du sikker på der ikke er noget som du gerne vil fortælle mig?" sagde han så og tog en tår af øllen som i at han skålede med på den der skål Jakob udtalte før, inden han balancerede flasken på knæet. "Hvor længe har i været sammen?" spurgte han så, han snakkede åbenlyst om Alice.. men Jakob virkede ikke som om hun ligefrem var det der optog ham mest for tiden.. slet ikke ligefør med de der lyde! Eller.. sukket.. han havde heller ikke ligefrem forsøgt at skubbe Cayne fra sig.. Var han til fyre? Eller ville han bare gerne have den der eneste homoseksuelle oplevelse som alle havde? Det interesserede Cayne, for han kunne oprigtig godt lide knægten.. men han var sgu en kende forvirrende, og han følte slet ikke at han kendte ham... nej, niksen... nope.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 02, 2014 7:13 am

Jakob så lidt på ham og smilede så "Altid.. og så meget som muligt" grinede han og så lidt på ham, okay på med masken igen, ellers så troede Cayne bare.. forkerte ting.. og så nem ville han heller ikke være, næ nej. "Ja?" mumlede han og stirrede lidt på den tomme øl, inden han skyndte sig på benene og tog øllen med, ud i køkkenet, hvor han byttede den med en fuld, uden at spørge, han var ligeglad, ville bare have noget og drikke.. havde han slet ikke noget der var stækere.. argh. Han tog sin øl og gik tilbage til sofaen og slog sig ned igen, et stykke fra Cayne denne gang.. suk. "Hvad tænker du det skulle være?" sagde han og sendte ham et drillende smil.. hmm. "Mig og Alice? Det ved jeg ikke, jeg tror ikke helt det er.. så seriøst.. måske et måned eller sådan noget?" sagde han roligt, det var jo ikke fordi de var.. faktisk var de begge to ret dårlige til.. sådan noget.. argh, det gad han ikke tale om. Han så lidt på ham, måske lidt udfodrende.. hmm. Kys mig..
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitimeTors Jan 02, 2014 7:54 am

"Det tænkte jeg nok, din lille rebel" sagde han og smilede flabet til ham. Han trak vejret dybt og rakte ud efter sine smøger og sad lidt med dem i hænderne uden at gå igang med at ryge, istedet drak han noget mere øl. Han var nok ret lettet over at han ikek havde fortalt Jakob hvor han havde de lidt mere våde varer. Så da han kom tilbage med en øl, så var han lidt lettet over at han ikke havde kigget under vasken hvor vodkaen stod sammen med tequilaen og så selvfølgelig gin... og jäger... jep. Han lagde hovedet lidt på skrå og hævede et øjenbryn og ventede på han selv ligesom fik tænkt tanken til ende.. han ville hellere høre hvad Jakob tænkte "Hvad tror du?" spurgte han roligt. En måned? Herregud.. og det var ikke alvorligt "Det lyder ikke særlig fast.." sagde han så, og rejste sig og gik hen og åbnede et vindue "Du kan måske ikke lide forhold?" spurgte han så. "For det kan jeg ikke.." indrømmede han så koldt og kontant og fik endelig tændt en smøg. Jakobs øjne fortalte ham at det ikke havde gjort noget hvis han havde kysset ham, men.. Cayne ville hellere ødelægge det før han fik sat ham noget i hovedet. Desuden.. var han stadig en mand, og det var Jakob også. Han tømte sin øl og sukkede kort inden han gik hen og satte sig på sofabordet foran Jakob og lænede sig frem og så ham i øjnene og smilede lidt og kørte sin hånd gennem hans hår "Du er sød.. " sagde han og grinede drillende inden han lænede sig ud af hans rækkevidde igen.. hm.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Cayne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Cayne
Tilbage til toppen 
Side 2 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Angel's Paradise-
Gå til: