Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Cayne

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeTirs Feb 04, 2014 8:11 am

"Ever had a wet dream?" sagde han og så på ham med et drillende blik. "Jeg kom forresten i tanke om konsekvensen for ikke at udføre konsekvensen eller ikke at ville fortælle sandheden" sagde han og kærtegnede hans hofte "det koster et stykke tøj" sagde han så og nussede huden under sine fingre. Han lænede sig op til ham "konsekvens?"sagde han så hurtigt og så nysgerrigt på ham. Han ville gerne hale alle Jakobs hemmeligheder ud af ham, jo mere han holdt på det, jo mere havde han lyst til at udlede hvad det var han tænkte på og hvilke hemmeligheder det var han havde. Det var også interessant eftersom han allerede havde afsløret hans ballethalløj! Det havde været en stor hemmelighed, så meget havde han da fået udledt. Han kyssede ham på næsen og smilede opmuntrende til ham. Det hele var ikke sex. Han kunne også godt lide hyggen i det.. der var mange ting der var interessante at prøve af, sammen! Han lænede sig lidt tilbage så han kunne se på ham og høre hans åndedræt og se lidt på den der søde rødmen! For den var han fan af.. helt klart.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeTirs Feb 04, 2014 9:13 am

Jakob kiggede lidt på ham da han nævnte.. det.. og rødmede så lidt.. øh.. hvordan kom det lige pludselig.. argh! "Mhmm.. men først efter jeg mødte dig" hviskede han så stille og rødmede lidt igen.. mhmm.. rødmen alle steder! Bare den ikke satte sig fast.. åh. "Hvad?" grinede han så og rystede lidt på hovedet af Cayne, "Du snyder.. jeg har næsten ingen tøj på" mumlede han så bare og sukkede opgivende.. og hvis man så ikke havde tænkt sig at smide alt sit tøj hvad så måske? Ih Cayne! "Nå.." mumlede han stille og kiggede på ham "Så tag din trøje af.. " sagde han udfodrende og hævede et øjenbryn af ham, se så, han kunne godt være lidt flabet.. eller.. noget i den stil.. endnu ja! "Eller tag din trøje af" grinede han så bare, fordi straffen for det ville være det samme som selve konsekvensen.. haha! Måske var det alligevel ikke helt gennemtænkt, han syntes straffen skulle være.. et koldt brugsebad! Hæh! Eller.. aj okay.. latterligt.. måske en rulletur i sneen? hæh. Okay han var måske lidt barnlig.. tsk.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeTirs Feb 04, 2014 9:58 am

Cayne smilede frækt da han fik øje på den stigende rødmen, mere og mere... i Jakobs ansigt... kunne det blive mere rødt? Søde lille tingest. "Det er da ikke min skyld! Eller... tjo.. jo.. det er det vel egentlig nok, nu hvor jeg tænker over det..." brummede han så og smilede uskyldigt til Jakob, da han fik sin konsekvens og hævede et øjenbryn "Fine.." mumlede han bare og grinede lidt inden han trak trøjen af og lod den dumpe ned på gulvet og fulgte hans blik da det fór henover tatoveringerne, og ned over hans brystkasse "Sandhed eller konsekvens?" muumlede han og nussede ham blidt langs hans hofteben og derefter op langs hans side "Or are we already done playing?" drillede han og slikkede ham blidt på hagen. Mmhm.. så sød.. det var jo umuligt at holde fingrene fra ham, han ville ikke engang spørge sig selv hvordan det var lykkedes ham, det virkede som totalt uovervindeligt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeTirs Feb 04, 2014 10:54 am

Jakob grinede og nikkede "Hvis skyld skulle det ellers være måske?" drillede han bare og så lidt på ham, okay der var nok kommet lidt mere ro på ham nu, heldigt nok.. Han tog en dyb indånding, det var rart at have fået lidt mod igen, og.. nogen ord.. andet end støn. Ja tak. "Mh?" mumlede han bare og lod sit blik glide hele vejen ned.. fra Caynes læber og ned til buksekanten.. uh. "Åh" hviskede han stille og bed sig lidt i læben, han var altså virkelig flot.. sådan.. virkelig flot.. uf. "Konsekvens" mumlede han bare uden rigtig at tænke over det og stønnede lavt ved Caynes kærtegn.. fuck hvor var det altså intimt! Men.. det gik langsomt, han kunne godt lide det.. det var.. hyggeligt, uden egentlig at skræmme ham, og ind til vider var han heller ikke sådan mega nervøs.. bare.. tændt.. og i flammer.. hmm. "Nejnej.." mumlede han bare og sendte ham et stort smil.. Han skulle da ikke tro han ikke kunne holde til det, tsk næh! Han kunne sagtens.. Ja.. øh.. ja nå!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeTirs Feb 04, 2014 11:26 am

Cayne grinede "Det ved jeg ikke" mumlede han drillende og så ham i øjnene.. de der blå øjne. "Du har flotte øjne..." sagde han blidt og lagde hovedet på skrå. "Meget.. blå?" mumlede han så og smilede. Han havde lidt svært ved at styre sit lem efterhånden, det var meget intimt og Jakob blev ved med at give ufrivillige støn og klynk fra sig som gjorde stemningen mere intim. Hm. Han bøjede sig langsomt ned til hans øre "Du leger farligt" drillede han og placerede et lille fugtigt kys under hans øre "Du skal fortælle mig hvad der skete i din drøm, ellers ryger bukserne" sagde han så og nikkede ned af ham til hans bukser. Truth or dare havde vidst aldrig været så seksuelt anlagt når han havde spillet det til forskellige fester eller komsammen han havde været til gennem sine lange mange år. I forhold til Jakob. Men man kunne åbenbart sagtens gøre det lidt.. frækkere end det egentlig var beregnet til, who knew, måske kunne man spille ludo på en fræk måde?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeTirs Feb 04, 2014 11:57 am

Jakob smilede lidt "Min?" mumlede han stille og så ned og rystede lidt på hovedet.. de blev altså nød til at sætte sig op snart.. det der med at ligge ned.. og Cayne ind over sig, det var virkelig.. meget.. ja.. lidt for meget, bestemt når alting skete meget.. meget langsomt. "Hvad?" mumlede han og lige som hans rødmen faktisk havde lagt sig og han nu havde haft kontrol over det hele i et par minutter.. bum og så ødelagde Cayne det og den røde farve strømmede tilbage i hans brandvarme kinder. "Helt ærligt" klynkede han og sukkede opgivenede "Måske skulle vi bare male farven på" brummede han så og rykkede lidt på sig.. puhh, han følte sig godt nok.. fanget lidt, som han lå der.. men Cayne.. og.. ingen tøj.. eller jov.. men stadig. "Gåør jeg?" hviskede han og stønnede lavt ved kysset.. han kunne jo ikke lade være. "Bukserne?" hviskede han og sank.. hans ansigt der før havde været postkasse rødt.. var nu ligeblegt.. åh gud åh gud nej! "Min drøm.." hviskede han stille.. jesus.. nej det kunne han ikke! Det kunne han simpelhen ikke! Men.. men han kunne heller ikke.. bukser.. han kunne ikke. "Du.. det.. jeg.." kludrede han rundt og stirrede på i hans øjne. "Det kan jeg ikke.." hviskede han så fortvivlet, han kunne simpelhen ikke få.. ordende over sine læber.. selv om meget intime billeder allerede kørte rundt i hovedet på ham og viste ham hver eneste detalje af hans drøm. "Fuck" mumlede han og rakte frem og lagde en hånd i nakken på Cayne og trak ham ned til sine læber, og trykkede dem mod hans i et lidenskabeligt kys. Fuck.. nå men så.. okay fint! Men han havde altså stadig.. boner på.. argh det her blev pinligt. "så tag dem af" brummede han surt.. altså bare.. han var ikke rigtig sur.. han var bare.. pinlig.. ih.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeTirs Feb 04, 2014 12:33 pm

"Nej seeee hvor fin" drillede han og rakte op og kærtegnede den utrolig varme kind. "Nejnej,det er finest når det er naturligt" drillede han videre, og lagde hovedet lidt på skrå og så undrende på ham da farven pludselig forsvandt og blev erstattet af kridhvid. Men lige som Cayne troede at Jakob havde tænkt sig at bakke ud som de mange andre gange hvor han var kommet for tæt på, så blev han bare trukket ned i et kys. Et temmeligt lidenskabeligt et af slagsen. Han kunne ikke helt undgå et lavt støn, han var lærenem...Jakob kyssede væsentligt bedre hver eneste dag! Cayne hang lidt ved hans læber, selvom Jakob havde givet ham lov til at stjæle hans bukser. "Mmhm.." brummede han så, og sugede hans underlæbe ind mellem sine læber et øjeblik og så havde han åbnet hans bukser og lynet lynlåsen ned "Det er din tur til at spørge" hviskede han så drillende da han havde sluppet hans underlæbe og fik ham befriet fra bukserne og fik dem dumpet ned på gulvet. Han kunne godt ud af øjenkrogen se den der boner han havde fået.. eller havde haft en del tid, det vidste han ikke noget om. Men han var glad for at Jakob reagerede som han gjorde, og at han ikke følte sig immun overfor det. Han kærtegnede let hans knæ før han lænede sig lidt tilbage igen og ventede på spørgsmålet.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeTirs Feb 04, 2014 11:11 pm

Jakob stirrede lidt på ham og vred sig så "Hold ooopp.. rødmer du aldrig?" brummede han bare, ih hvor kunne han drille, han daskede halvhjertet til hans skuldre, mente det egentlig ikke rigtigt. "Mhmm" hviskede han stille og sukkede mod Caynes varme læber, han kunne slet ikke koncentere sig længere, alt sund fornuft forsvandt ligesom bare.. lige fluks ud af vinduet. "Åh" hviskede han stille da Cayne fik lynlåsen ned.. åh nej. "Du.. må ikke.." gispede han let, hans puls var lige steget med et par.. øh slag.. meget hurtigt og han gispede sigende efter vejret, åh gud. Men de forsvandt inden han kunne nå at sige noget, og han lukkede øjnene hårdt i da Caynes fingre rørte hans knæ.. bare.. at de rørte.. "Åh" hviskede han stille og rystede på hovedet "K.. konse.. konsekvens.. sand.. sandhed?" hviskede han og gispede igen og åbnede forsigtigt øjnene, men lukkede dem bare igen, kunne slet ikke se ham i øjnene lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeOns Feb 05, 2014 10:30 am

"Aldrig.." grinede han drillende og lod ham daske til ham og svarede igen med at nappe ham i øret og også lige.. lade sin tunge glide igennem det. Han stoppede dog da Jakob protesterede vagt, men der lå en protest i hans små gisp og Cayne overholdt det selvom han blev hos ham, stadig lænet indover ham dog. Der bredte sig et lille smil på hans læber ved Jakobs undvigende mine, og gjorde ikke det store andet en at læne sig ned, helt ned og trykkede sin pande mod hans brystkasse og pustede langsomt ud og slappede lidt af "Sandhed.." mumlede han så, og lod sine fingre vende tilbage til hans hofter hvor de hvilede lidt. Han snusede ubevidst til huden under sig, han duftede godt.. ikke at Cayne kunne skelne egentlige dufte fra hinanden, men han kunne godt lide duften af Jakob.. Alle levende væsner havde deres egen duft, nogen væsner kunne endda skelne dem fra hinanden og lugte hvad de var. Det kunne Cayne ikke. Nej.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeOns Feb 05, 2014 10:54 am

"Aldrig?" hviskede han tivlsomt og kiggede lidt nærmer på hans kinder, men der var slet ikke noget, ikke en gang en lille smule.. øv.. nå men så måtte han jo gøre noget andet, som Jakob ikke gjorde.. tsk. "Det er ikke fair" mumlede han så bare og sank.. han pustede luften langsomt ud og trak den igen ind i samme langsomme tempo, prøvede at få kontrol over vejrtrækningen, som ligesom også hjalp på pulsen, den gik et par slag ned igen, godt.. lidt kontrol skadet ikke.. selv om det hele stadig var meget.. intimt.. mhm. Faktisk.. så gjorde det heller ikke så meget, han kunne godt lide det.. Cayne fik det til at kilde over alt! Det var sådan en rar følelse, og han længdes bare efter mere.. og mere. "Sandhed?" hviskede han og kiggede op på ham, "Hvorfor lige mig?" hviskede han så, han vidste godt at det var et meget bredt spørgsmål, men hvis Cayne nu tænkte sig om, så kunne han nok godt regne ud hvilke svar Jakob søgte.. hvad gjorde ham speciel? Ja. Han gad godt vide det.. Cayne kunne få andre.. det var han sikker på, han var pæn.. og meget.. sexet.. og.. charmerende.. hvem ville ikke gerne have en nat med den smukke engel? Jakob sagde i hvert fald ikke nej.. men at han ligesom havde.. sløjfet.. øh andre.. beundrede, for en som han ikke engang havde haft sex med endnu.. det syntes han alligevel.. okay ja.. for han havde faktisk troet at Cayne var lidt af en player.. men det var han nok ikke så meget alligevel.. forvirrende.. hmm.. hold op med at tænke!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeOns Feb 05, 2014 11:34 am

"Du har en sød røv..." mumlede han drillende og smilede skævt mod hans brystkasse og lukkede sine øjne lidt. Mmhm.. varmt og blødt og dejligt og han kunne mærke hver eneste vejrtrækning. "Nej, for at være seriøs.." mumlede han og rømmede sig lidt og løftede sit ansigt væk fra hans brystkasse "Du vil nok hade at få det her at vide, men jeg synes faktisk du er sød.. til forskel fra så mange andre jeg har mødt i mit liv, desuden.. så er du interessant, og så kan du virkelig være på tværs og jeg er måske lidt selv-sadistisk, eller selvhadende, men jeg finder det lidt frækt.." brummede han så. "Du har mange gode kvaliteter, du er spændende... jeg tror nok jeg kunne lide dig fra da du dumpede ned i mit skød og spildte øl ud over det hele" mumlede han drillende. "Måske var det skæbnen.. " fortsatte han, med et lille glimt i øjet "At du forhindrede mig i at tage hende med hjem som jeg havde udset mig den aften, og at jeg istedet fik dig..." hviskede han og så ham i øjnene "Sandheder nok?" mumlede han og kyssede ham på næsen. "Sandhed eller konsekvens?" spurgte han stille og kærtegnede hans side og tænkte lidt over det... Hvorfor Jakob? Fordi han kunne lide Jakob.. fordi han nok var faldet pladask for den lille egenrådige og stædige knægt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeOns Feb 05, 2014 9:48 pm

Jakob kiggede lidt på ham, okay det var da nok det dummeste spørgsmål han kunne stille, "vent jeg går lige ud og henter noget rød maling" grinede han så og rystede lidt på hovedet af det han sagde med hans røv, "I lige måde" brummede han så bare og bed tænderne sammen, men hans kinder var allerede varme. Han silede forsigtigt da Cayne begyndte sin lange prædiken.. wow. Han rødmede selvfølgelig helt vildt, men blev på samme tid meget rørt af det.. han var altså virkelig dejlig. "Mhm" hviskede han stille og lænede sig frem og pressede sine læber mod hans "tak" hviskede han stille og gav ham endnu et kys, "Lige et sidste spørgsmål så.." hviskede han, "Onanerede du virkelig? Der den aften.." hviskede han stille og rødmede lidt var det ret personliges spørgsmål.. men han havde jo sagt han ville tage en spiller i badet.. åh. "Konsekvens" mumlede han så, han var helt klar, lige meget hvad Cayne sagde, så ville han gøre det, han var sikker! Faktisk så glædet han sig bare til at bede ham om at tage hans tøj af.. det skulle bare af! Han ville bare mærke ham åh!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeTors Feb 06, 2014 1:08 am

Cayne himlede med øjnene "Du ville ikke have en chance" sagde han roligt og smilede selvsikkert. For.. det ville han ærlig talt ikke. Cayne havde ikke prøvet at regne sig frem til hvor mange gange et almindeligt menneskes styrke skulle ganges op for at matche hans, men hvis han ville kunne han brække Jakobs arm med et lille ryk. . Han var dog påpasselig og kunne aldrig finde på noget sådant. "Så lidt.." brummede han og gengældte kysset. Han hævede dog et øjenbryn da Jakob spurgte... til hans... Han kunne ikke lade være med at grine lidt, og rystede på hovedet "Nej" sagde han så "Det gjorde jeg ikke.." sagde han blidere, og nussede hans hofte. Han hævede et øjenbryn og så ned af Jakob "Hmm..." brummede han og hvilede blikket på hans boksershorts et øjeblik "Du kunne jo tage mine bukser af? Jeg synes her er begyndt at blive temmelig varmt..." drillede han stille og fangede hans blik. Han skulle lige sikre sig at Jakob ikke døde lidt.. ved tanken. Men han virkede rolig og fattet. Eller.. han var tændt, så rolig og fattet var ikke ordene. Han var så rolig som han kunne blive. Jep. "Så kan jeg jo sige konsekvens i mellemtiden.." hviskede han så. Det var gået meget længere end Cayne havde forestillet sig. Men Det havde hjulpet lidt på Jakobs skræk. Så..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeTors Feb 06, 2014 7:07 am

Jakob rystede på hovedet "Tsk!" mumlede han så og rakte tunge af ham "Jeg er meget stærkere end jeg ser ud til.." mumlede han så, faktisk var han ret stræk, han kunne sagtens give bank hvis det skulle være.. okay måske ikke lige til Cayne men nogen af de andre han kendte der var ældre end han selv. "Hm" mumlede han stille og rødmede lidt da Cayne sagde at han ikke havde.. i brugseren der første gang, han smilede lidt ved tanken, nå! det gjorde ham alligevel ret glad.. hvorfor holdte han for sig selv. "Åh" mumlede han stille og stirrede lidt på hans.. bukser.. jamen. "Men du.." hviskede han stille, det kunne han da ikke.. kunne han? Han rødmede lidt igen, han havde slet ikke rørt ved Cayne jo.. han havde kun.. haft sine arme omkring hans hals, og det var også noget han kunne med tøj på så det havde jo ikke været så.. ja.. åh gud altså. "Øh" hviskede han og trak sine arme lidt til sig, han kunne måske godt åbne dem.. men også fordi de lagde sådan her.. så gjorde det det ret svær for ham at trække dem af ham. Han fik sig dog taget sammen til at række ned og knappe op og lyne ned, sørgede for at gøre det langsomt så han ikke lavede fejl. Han trak dem så en lille smule ned.. og fuck. Han blev helt rød i hovedet "Kan du.. øh selv.. klare resten" hviskede han så stille og så op, så han ikke behøvede se ned på.. øh.. Caynes boner.. fuck.. den var.. stor. Argh! 
"Konsekvens.." mumlede han stille, han vidste snart ikke hvad han skulle sætte ham til. "Jeg tror ikke jeg kan finde på mere.. hvad har du lyst til nu?" mumlede han så stille, det kunne være Cayne havde en ide jo?
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeTors Feb 06, 2014 7:52 am

Cayne grinede stille og nikkede så "Okay jeg tror dig.." sagde han så, han ville ikke slås med ham om det. Eller slås med ham for at påvise hvorvidt han var stærk eller ej. Han lod ham åbne hans bukser og fulgte hans fingre med øjnene. Han besluttede sig dog for ikke at se alt for meget på det, for det... var ikke ligefrem soothing og beroligende. Nej, det fik hans blod til at strømme hurtigere gennem hans årerne og rislede ned af ryggen og gav ham kuldegysninger. "Mmhm.." mumlede han og trak sine bukser resten af vejen ned, og sparkede dem af så de endte et eller andet sted på gulvet. "Slut?" mumlede han med hensyn til legen og fulgte ham med øjnene hver gang han bevægede sig, han lå jo over ham... så.. der var ikke meget der missede hans blik. Han smilede lidt "Og for at svare på dit spørgsmål... så er du ret fristende lige nu" mumlede han og lænede sig ned og trykkede sine læber mod hans igen i et lidenskabeligt kys. Han slap hans læber og kyssede ham ned over hans hals og lagde hans ben lidt bedre til rette omkring sine hofter. Der var stadig underbukser der skildte dem ad.. men Rom blev heller ikke bygget på en dag vel? Desuden så var det rart at føle Jakobs hud mod sin, blød og varm hud.. åh.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeSøn Feb 09, 2014 12:19 pm

Jakob smilede lidt da Cayne åbenbart var enig i han var stræk.. eller ja troede på det. Ah han vidste nu ikke helt, Cayne var helt sikkert stærkere.. men det var også okay, sådan kunne han bedst lide det egentlig. "Ja" hviskede han stille og fulgte Caynes bukser med øjnene.. puuh. Han trak vejret lidt stødvist og gispede stille. "Hva?" hviskede han og rødmede lidt igen.. hmm.. han syntes ellers han havde fået det under kontrol.. men nu var det selvfølgelig også blevet en del mere alvorligt det hele.. puh.. det var ikke særlig meget tøj tilbage. Han gengældte kysset så godt han kunne, det gik lidt hurtigt og han var ret stakåndet.. og helt oppe og køre.. adrenalinen pumpede rundt i kroppen på ham, uhf. "Åh" hviskede han stille da Cayne.. lagde sig til rette.. han kunne mærke alt nu.. og en følelse af nydelse og ekstrem lyst skyllede ind over ham og flere og flere støn røg over hans læber. Han tog modet til sig og begyndte at udforske Caynes krop for første gang, og lod sine fingre glide ned over hans nøgne ryg, mærkede hans varme bløde hud under sine fingre.. mhmm.. "Åh" gispede han let og trykkede sine læber hårde mod Caynes.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeSøn Feb 09, 2014 1:21 pm

Cayne lyttede til de mange støn der pludselig undslap Jakob. som om han havde trykket på en eller anden knap, og skruet op for lyden! Ikke at det gjorde ham noget, han kunne godt lide det. Han trak vejret dybt da han fornemmede Jakobs fingre søge ned over sin ryg, det var mere eller mindre første gang han selv tog initiativ til at røre ved ham. Det føltedes rart, det var forsigtigt, men bare den svage fornemmelse fik han til at få gåsehud. Han lod sine læber kollidere med Jakobs og nussede ham blidt på hoften.. men fulgte langsomt hans hofteben til han stødte på hans underbuksekant. Cayne kunne ikke lade være med at bemærke at han selv trak vejret tungere, han måtte minde sig selv om at trække vejret lidt anderledes.. måtte holde fast i virkeligheden, og.. mmhm, Jakobs læber. "Jake.." mumlede han mod de varme og halvkrævende læber! Han var blevet god til det der kysseri. Han lod en finger glide langs elastikken og fangede Jakobs blik og hævede spørgende sine øjenbryn. Han ville stadig ikke gå over Jakobs grænse og tage hans ret til at sige nej fra ham. "Can I take these?" hviskede han så drillende og smilede lidt til ham, inden han trak lidt i elastikken i underbukserne. Afventende, men rolig.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeSøn Feb 09, 2014 1:37 pm

Jakob gispede lidt højere nu, han kunne slet ikke styre det.. men det var bare som om alle hans.. bedste.. følelser nogen sinde bare havde.. skubbet sig sammen til en klump af krampe i hans mave, og han havde bare lyst til at skrige så højt han kunne så rart var det! "Åh.." gispede han igen da endnu en skælven løb gennem ham. "Cay" hviskede han tilbage og lukkede øjnene lidt op da kysset stoppede, hvorfor stoppede han?! Han fandt hans øjne og sendte ham et længselsfuldt desperat blik, "Ja" mumlede han så lidt genert.. men han holdte dog øjenkontakten, det betød meget for ham.. at han kunne se ind i Caynes øjne, og bare så.. en ærlig.. rar og venlig person, som han kunne stole på til hver en tid.. det var også derfor han ikke var bange lige nu.. han havde lyst.. godt nok var han genert og lidt nervøs, men det var han ret sikker på alle var før deres første gang.. om det så var med en fremmed eller med sin mand på bryllups natten.. men lige nu.. det ville Jakob bare ikke have noget imod at miste sin mødom.. slet ikke.. og det var fordi det var Cayne.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeMan Feb 10, 2014 12:13 am

Cayne smilede skævt og lod sit blik hvile på hans læber et kort øjeblik. Mmhm.. Han hørte ham faktisk ikke da han gav ham lov, og så et kort øjeblik lidt forvirret ud, og skulle til at spørge ham igen, men blikket i Jakobs øjne nåede heldigvis at afsløre hvad han havde sagt. "Mm.. okay" brummede han så, og smilede til ham inden han trykkede sine læber mod hans igen. For at distrahere ham mostly, det ville nok være nervepirrende at skulle holde øjenkontakten, mens Cayne trak hans underbukser af. Han trak sig kort lidt væk for at få Jakobs underbukser helt af inden han lænede sig ned til ham igen "Hey nøgne.." mumlede han drillende og fangede kort hans underlæbe mellem sine læber og lod sin ene hånd glide ned til hans side og ned langs hans lår, der hvor der før havde været underbukser til at gemme huden. Han slap blidt hans underlæbe og trykkede et let kys mod hans mund inden han fortsatte dem nedover hans hals "Breath.." hviskede han så, for han kunne godt høre på Jakobs åndedræt hvordan han havde det, og han var nok nød til at trække vejret en smule dybere for ikke at besvime. I hvertfald bare en gang imellem, lige tage en dyb indånding og sådan.. Han trak lidt på smilebåndet og fortsatte kyssene ned på hans brystkasse, og lod kort sin tunge glide over hans ene nippel, inden han fortsatte nedefter.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeMan Feb 10, 2014 6:58 am

Jakob smilede forsigtigt til ham, han skulle ikke.. tro at han.. bare sagde ja for at sige ja. Han lagde forsigtigt sine fingre mod hans kinder og kærtegnede ham blidt og lænede sig frem og kyssede ham så blidt på læberne. "Mhm" hviskede han stille og grinede så lidt igen "Cayne" hviskede han stille og så op og rødmede lidt og rystede så på hovedet. "Hey" mumlede han stille og stønnede kort inden han  igen prøvede at få Caynes opmærksomhed. "Cayne det banker altså på.." grinede han så.. og havde gjordt det de sidste frem minutter.. okay han var altså lidt svær at komme i kontakt med.. ih. Han rødmede lidt og trak et tæppe ned over sig da Cayne endelig.. blev lidt opmærksom på den hårde banken. Han dækkede sig til da Cayne rejste sig og satte sig op, han valgte så at trække sine underbukser på.. det var jo bare et tegn på det ikke skulle være nu.. måske var han alligevel ikke klar? Han så efter Cayne, og skyndte sig i sine bukser. Han lagde tæppet tilbage og fik sine strømper og så sin t-shirt på. Han så op og skyndte sig at snige sig ud i køkkenet hvor han fandt et glas og fyldte det med vand.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeMan Feb 10, 2014 7:20 am

Cayne sukkede tungt da Jakob endelig kom igennem til ham og trak et tæppe nedover sig "Jeg håber det er vigtigt.." mumlede han stille og kløede sig kort i nakken, inden han fik skubbet sig op og hev sine bukser på. Didn't bother with the shirt.. Han flåede døren op og så ind i øjnene på John. "John?" mumlede han overrasket. De var omkring samme alder, John havde måske ikke ligeså mange tatoveringer som Cayne, men stadig.. John var en af Caynes bedste venner. Og nu stod han der, med et blåt øje og en klud eller et stykke stof.. whatever trykket mod sin pande. "Hvad er der sket?" mumlede han hurtigt og fandt en trøje og lod John komme indenfor "Jeg.. vi var ovre ved Susie.. og.. jeg ved ikke hvad der skete, men ham.. Jakobs ven, fik ligesom sagt nogen ting.. Mack? Er det ikke det han hedder? Og så kom Jack og det hele gik amok.." forklarede han. Naturligvis. Susies voldelige eks kæreste og Mack der ikke ligefrem var i fedt humør fra tideligere. "Jeg hjælper dig med Jack.." mumlede han så, og rakte ud efter sin jakke inden han skævede til køkkenet "To sekunder.." mumlede han og gik ud i køkkenet hvor Jakob var og stoppede lidt op i døråbningen "Jeg er nød til at gå.. du må godt blive hvis du vil.." sagde han og gjorde en sløset bevægelse med hånden "Just don't break anything" sagde han så og smilede kort. Ikke at han troede Jakob ville gøre sådan noget, han virkede ret graciøs i den måde han bevægede sig på. Han lænede sig hurtigt frem og stjal et kort kys inden han vendte sig for at gå igen.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeMan Feb 10, 2014 8:50 am

Jakob smilede lidt for sig selv.. han kunne ikke finde ud af om han syntes det her var.. irriterende.. altså at blive afbrudt.. eller om han syntes det var rart nok? Tjaa.. han kunne nok godt vente.. men lige nu.. puhh.. lidt frisk luft ville faktisk være rart, eller et koldt bad måske? Han så op og kiggede ud og fik så øje på John, det var det han hed ikke? Åh.. han så ikke så godt ud. Han gik langsomt frem mod dem "Hvad sker der?" spurgte han stille og kiggede på John og lyttede så til forklaringen.. åh.. nej.. fuck. "Hva" hviskede han stille "Jeg vil med!" sagde han surt, han skulle ikke tro han bare.. næh nej! Mac var hans ven, han blev nød til ligesom også at.. han kunne godt.. han ville med! Han gik hurtigt hen og tog sko og jakke på og kiggede tilbage på Cayne og sendte ham et stædigt blik "Jeg vil med" gentog han så bare.. han havde på ingen måde tænkt sig at sidde der.. imens. næh nej.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeMan Feb 10, 2014 9:50 am

Cayne så overrasket på ham da han... hvorfor kom det overhovedet som en overraskelse? Satte sig i modværge og absolut ikke ville høre tale om at skulle blive hjemme. "Jakob.." begyndte Cayne, og fnøs kort da han gentog sig selv. Iih. Møgunge. "Vi skal ikke ud til Mack" sukkede han så. Han skævede kort til John. "Og jeg efterlader dig ikke alene med ham" skyndte han sig så at tilføje og så fast på Jakob... ikke efter at han havde slået ham.. cayne havde lovet sig selv og Jakob at være der hvis det skulle ske igen, så derfor kunne de ikke bare smide ham af ved Mack og så køre videre til Susies lejlighed hvor der højst sandsynligt stadig var gang i den, at dømme efter at Johns flækkede øjenbryn stadig blødte. "Han er der nok også.." mumlede John så, og Cayne sendte ham et irriteret blik. Så sukkede han "Fint.." mumlede han og greb sine nøgler og åbnede døren og lod John gå ud og ventede på Jakob fulgte med. Han ville ikke have ham med. Men han undervurderede kraftigt Jakobs stædighed... og det bed ham åbenbart i røven. Han tændte en smøg og lukkede døren bag dem inden han førte dem ned til Johns bil og placerede sig i førersædet. John satte sig bagi, så han kunne ligge nakken tilbage. Han rullede vinduet lidt ned og kørte så da Jakob var kommet ind og havde sat sig.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeMan Feb 10, 2014 10:15 am

Jakob stirrede bare stædigt på ham "Han var der også, jeg hørte jer godt!" sagde han bare højt, han var ligeglad med hvad cayne syntes, Mack var hans ven, han var hans bedsteven! Og han ville bare.. han ville ordne sin del af det, nu, han havde ikke tænkt sig at lade en eller anden idiot tæve løs på ham, næh nej! "Tak" sagde bare og kiggede kort John i øjnene.. ad.. han blødt. Han kiggede hurtigt væk og fulgte bare efter uden et ord.. det kom helt sikkert til et skænderi sener, men han var ligeglad lige nu han ville bare.. Mack. Han satte sig ind ved siden af Cayne og kiggede kort på ham, "Hvad sker der?" spurgte han så lidt mere roligt, han ville gerne lige ved.. hvad der skete.. før han begyndte at blande sig, selv om han havde tænkt sig at blande sig.. han blev nød til det.. desuden hvis der var nogen der kunne tale Mack til fornuft så var det Jakob, ingen andre kunne komme ind i hans tykke skal.. argh.. han var også stædig.. det her gik jo helt amok. "Hvad har du sagt til ham?" spurgte han så måske en smule anklagende og vendte sig i sædet og stirrede på John.. han var sur.. og en eller anden skulle jo have skylden, og nu lod Jakob det gå ud over John.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitimeMan Feb 10, 2014 10:58 am

Cayne skævede til Jakob "Ikke rigtig noget.. John failer bare som udsmider.." mumlede han. Den korteste version. Hm. Men Cayne skulle nok sætte en stopper for festen og få resten ud og.. lade Jakob snakke med Mack, under seks øjne! "Jeg ved ikke hvor Mack passer ind i billedet.." brummede han, og lod Jakob spørge John uden at blande sig. John sukkede og sendte Cayne et blik i bakspejlet, som han ikke besvarede. Han skyldte en forklaring. "Mack teede sig, jeg sagde han opførte sig som en åndsvag teenager , og han burde skruppe hjem til sine forældre" brummede han. "Jeg troede han gik.. men.. han kan godt være blevet hængende, det var ikke ham der slog mig" brummede han så for at opklare det. "Nej det var Jack?" brummede Cayne så, og fik et nik til svar. "Fint.." mumlede han og bremsede ude foran lejlighedskomplekset og lukkede sig ud. Oppe i lejligheden var der ikke mange tilbage, men man kunne tydeligt høre råbene ude fra køkkenet. Cayne sparkede let til en sofa hvor der lå to og halvsov "Gå hjem.." brummede han bare, inden han fortsatte mod køkkenet hvor Susie stod, og holdt en køkkenkniv truende frem mod Jack. Mack sad i et hjørne med et blegt udtryk i ansigtet. Cayne nåede ikke at spørge om han var blevet stukket før Susie pludselig angreb Jack. "Wowowow! Sus!" råbte han hurtigt og greb Jack i nakken og rev ham tilbage så kniven undgik ham. Men han havde ikke taget højde for at den kunne ramme ham selv, hvilket så skabte en mild panik da kniven pludselig sad i hans overarm. Han bed tænderne sammen og sendte Susie et rasende blik "Gider du.... få styr på din fucking fest for helvede!" råbte han arrigt, og trak vejret, og forsøgte at tælle til ti, mens han slap Jack for ikke at knuse hans nakke "Gå hjem!" sagde han så til ham, hvilket han virkede til at adlyde og forlod køkkenet i samme hast som Susie. Han så forskende på kniven og bed tænderne sammen. Den sad ikke så langt inde, men det gjorde stadig nas. "Damnit.." mumlede han og undertrykte et lille vredesudbrud da han fik den trukket ud.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Cayne - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 10 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Cayne
Tilbage til toppen 
Side 10 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Angel's Paradise-
Gå til: