Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Cayne

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeOns Jan 29, 2014 10:42 am

Jakob smilede forsigtigt "Øh.." mumlede han bare stille og sukkede for sig selv, han var alt for tæt på til Jakob kunne tænke klart, "Det er svært at.. tænke.. når du.. er så tæt.. på" mumlede han bare stille og snuste langsomt ind.. åh! En vidunderlig duft.. åh, han snuste dybere ind og glippede lidt med øjnene, stønnede lavt.. meget.. svært.. at.. tænke.. jesus! "Dig" mumlede han så til sidst og tog forsigtigt Caynes hånd.. lige nu.. var han ligeglad med hvem der så end så ham.. han var i et lykkeligt stadie, og den der tvang ham ud derfra skulle få bank skulle den! 
_______________________________
Later//

"Øl?" sagde han glad og så op på Cayne da de var kommet ind på klubben, og havde afleveret deres jakker i garderoben. "Eller?" mumlede han stille og smilede sit lidt fjollede smil, som Cayne fik ham til at smile nogen gange.. ih.. han havde ikke set sig om efter sine venner endnu, men det var her de altid kom.. og her han havde mødt Cayne.. så mon ikke de alle sammen nok også skulle dukke op i aften? Egentlig var han også ligeglad, han ville bare gerne hygge sig med Cayne.. ja.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeOns Jan 29, 2014 12:33 pm

Cayne så lidt på ham og trak på smilebåndet af Jakobs fjollede smil "Øl.." medgav han så og lagde sine hænder på Jakobs skuldre og guidede ham let gennem menneskemængden, selvom han klarede det meste af det selv. Han kunne heldigvis passe på sig selv, Cayne vidste ikke noget værre end folk der var bange for deres egen skygge. Det var Jakob ikke, det var nice! Da de endelig kom op i baren fik han bestilt to øl, en til Jakob og en til ham selv. Der gik ingen tid før de stod foran dem og Cayne bumpede sit glas blidt mod hans "Skål" sagde han så og blinkede drillende til ham og tog en tår af sin øl.. mmhm. Han så ned i den skummende masse og lod sin tunge glide over sin overlæbe inden han så ud over menneskemængden. Han genkendte et par enkelte ansigter, men det var også det. "Jeg fik aldrig spurgt dig færdigt om alle de vigtige ting.." drillede han så. Han kunne ikke tale så lavt, ellers ville Jakob aldrig kunne høre ham, men han stilte sig lidt tættere på ham og sagde det så det var lidt nemmere at at høre over musikken. "Men vi kan også gemme det lidt, vil du danse?" spurgte han så og fangede hans blik, og smilede udfordrende til ham... han vidste ikke om han var til den slags, han var jo en rod ikke? Eller ballet.. Men Jakob behøvede jo ikke nødvendigvis danse ballet, så ville han da først tiltrække sig opmærksomhed.. Hah. Cayne ville nok heller ikke helt kunne følge med..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeOns Jan 29, 2014 9:59 pm

Jakob nikekde hurtigt "Øl" grinede han bare og lod sig skubbe frem ad op til baren af Cayne, han kunne godt lide at han ikke var så.. genert omkring berøring som Jakob var.. der næsten aldrig rigtig tog kontakt på den måde af sig selv.. nej.. han var genert.. Cayne var ikke genert.. eller også så tænkte han bare ikke lige så meget over det som Jakob gjorde.. hm. Han så op og fik så stukket en øl i hånden og smilede lidt til ham "skål" mumlede han hurtigt og tog en tår eller to. Han betragtede ham.. og så hans tunge.. de læber der.. åh gud.. men han kunne ikke kysse ham herinde.. kunne han? Nej.. det kunne han ikke.. ikke lige nu.. sener.. måske. "Hva" hviskede han stille og rev sig løs.. han havde nok stået og stirret lidt på hans læber. "Nå ja.." mumlede han og rødmede lidt "Som din ynglings tatovering?" sagde han stille, det var i hvert fald noget han gerne ville sprøge om.. og så ville han gerne se den også.. han ville gerne se dem alle sammen, have tid til at side og kigge på dem.. men.. det havde været mørkt de gange han havde været sammen med Cayne.. og øh.. de havde lagt under en dyne så.. ja. "Danse?" sagde han og spærrede øjnene op og grinede så bare "Jeg troede du sagde du ikke kunne danse.. eller ville danse.. eller noget" mumlede han bare og rystede så lidt på hovedet, "Måske sener.. kan vi sætte os?" spurgte han roligt og pegede over på et rundt bord, med sofa gruppe rundt omkring, sådan en boks af en slags.. hvor man faktisk kan side en del, men lige nu sad der ingen. "Kom" mumlede han stille og gik hen mod siddepladserne og skubbede sig selv ind på den foret bænk og satte sin øl fra sig på bordet.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeTors Jan 30, 2014 11:17 am

Han smilede "Jeg kan godt lide dem alle sammen.. men min yndlings?" mumlede han for sig selv og kløede sig kort i nakken før han lagde nakken lidt tilbage så han blottede sin hals. "Den.." brummede han og viste ham de snoede mønstre der gik ned til midt på brystkassen. "Og.. den her.." mumlede han og pegede på sit ben, men han havde lange bukser på, så Jakob så ikke så meget.. Hah. "Men den må du nok vente med at se til her ikke er så mange mennesker" drillede han. Cayne grinede og rystede på hovedet "Nej, jeg er ikke fan.. men det kunne jo være du kunne ændre min mening omkring det?" drillede han og smilede opmuntrende til ham, men Jakob var vidst ikke helt med på ideen.. hm. Kunne være han bare lige skulle have en øl først. Han nikkede og fulgte med ham over til sofagruppen der var blevet etableret ved et bord. Han satte sig ned overfor Jakob og tog en tår af sin øl inden han så rundt i lokalet. "Jakob! Cayne!" lød det højlydt fra en mand i mængden og der gik da heller ikke længe før Susie og John kom igennem menneskemængden, John med... Mack og et par andre unger under armene i en halvkærlig meget.. venne-agtig halvkrammer "Se hvem vi fandt!" grinede Susie halvsnalret. Cayne hævede bare et øjenbryn, en smule overrasket af de pludselig mange mennesker... hvordan havde de fundet hinanden? "How did they become friends??" hviskede han og skævede til Jakob.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeTors Jan 30, 2014 11:50 am

Jakob smilede bare og nikkede "Man har vel altid en ynglings.." mumlede han, en ynglings af alting, selv om det ændrede sig dag til dag.. så havde man stadig en ynglings i sekundet.. han var sikker! "Aha" sagde han og fulgte Caynes fingre hen over tatoveringen og smilede lidt "Den er også flot" mumlede han og nikkede til den p hans ben "Den ser jeg nok sener" sagde han drillende, han kunne også godt drille lidt! Hæh. "Ah.." mumlede han stille og så snigende ud på danse gulvet.. hmm. "Måske sener" mumlede han bare og rykkede omkring bordet så han sad lidt tættere på Cayne, de behøvede jo ikke side så langt væk fra hinanden som de kunne komme til vel.. latterligt. Han smilede kort og drak lidt mere af sin øk, det smagte jo.. fint. Han så op da en stemme nåede ham og han stirrede på mennekser som han kendte.. og ikke kendte.. så godt i hvert fald. Jakob stirrede meget overrasket på Mack.. what the?! Han hørte så Caynes kommentar og vendte blikket med Susie "Hun har bryster har hun ikke?" mumlede han stille til Cayne.. og så var hun ældre.. lige noget for.. drenge.. der lavede ballade.. eller noget.. tsk. "Mack?" mumlede han stille, men Mack så stadig sådan lidt.. jeg er sur.. agtig.. ud.. pisse irreterende. "Jakob" sagde han bare hurtigt og nedstirrede Cayne, hvad fuck var hans problem!?
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeFre Jan 31, 2014 11:11 am

Cayne blinkede til ham og grinede lidt af kommentaren. Hm.. så lidt fræk i munden kunne han altså godt være. Han skævede til deres nye selvskab som kom hen til bordet og parkerede sig og deres drinks. Han skævede til Jakob og rynkede sine bryn lidt i en spørgende grimasse "Hvad mener du? De fleste kvinder har bryster.." brummede han og skævede til Susie. Der var også andre kvinder, og det understøttede bare hans teori. Bryster bryster bryster. Bum. Han så kort på Mack og så ham uimponeret i øjnene.. knægten var nok et par centimeter lavere end ham selv, hvis der var nogen her der skulle nidstirre nogen.. så burde det da nok være ham. Tsk! Han sagde dog ikke noget, istedet prikkede han blidt Jakob i siden og lænede sig ind til hans øre "Måske burde du tale med ham? Han virker trykket.." brummede han stille "Jeg kan gå ud og ryge" sagde han så og så ham i øjnene og smilede kort til ham. Han trykkede et kort kys mod hans kind og rejste sig så, og fik smyget sig ud mellem de mange mennesker og.. væsner var der vidst også et par stykker af.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeFre Jan 31, 2014 11:42 am

Jakob så lidt ned "Ja men du ved.. hun er jo meget.. flirtende og øh.. udadvendt.. stræk i personlighed.. det kan drenge på min alder godt lide.. eller de fleste.. jeg kan ikke så godt" mumlede han stille, men han kunne godt se hvad drengende måske så i hende.. MILF.. bum. Han smilede lidt genert til Cayne, han havde jo ikke fortalt Mick noget om.. dem.. noget om hvad det var der var mellem ham og Cayne, han var ret sikker på at det nok skulle gå en del bedre når han fortalte Mick det.. han skulle ikke være bange for deres venskab.. Nej. Han så kort på ham og rystede på hovedet "Nej Cayne.. du må ikke.." begyndte han med stivende så fuldstændig da han fik et kys på kinden.. og Micks øjne borede sig ind i hans.. åh nej.. Så Cayne skulle også lige være en drengerøv og pisse sit territorium af?! Forhelved han ville gerne selv havde fortalt det.. jesus.. Han så kort rundt.. og lide pludselig stirrede alle bare på ham.. fuck.. han blev blod rød i hovedet og sank lidt ned i sædet. "Er du så bøsse nu eller hvad?" sagde Mack højt, han var ligeglad med at ydmyge sig selv eller ander, han sagde hvad der passede ham. "Du er så skide klam Jakob!" råbte han så højere og rejste sig. "Du er bare sådan en idiot, du er jo ikke en skid vild med ham der er du vel? Det er bare endnu et trick for at gøre din far mere pist end han allerede er! Du skal altid finde et eller andet, skal du ikke?! Og du er fanme ligeglad med hvem du såre i løbet.. fuck dig siger jeg bare!" skreg han så "Forkælet møgunge, du har fucking alt, hvorfor er du sådan der!".. og så gik han. 
Jakob sad bare mundlam tilbage og stirrede rundt på folkende omkring sig.. "Øh" hviskede han og kravlede så ud.. åh nej altså. Han ledte efter Mick og fandt ham til sidst i færd med at tage sin jakke på "Mick" mumlede han og lagde forsigtigt en hånd på hans skulder "Det er slet ikke sådan.. sådan som du tror, det har ikke noget med min far at gøre.. jeg er bare.. jeg har bare.. og Cayne.. jeg er ret vild med med ham faktisk.." mumlede han. 
Mick vendte sig rundt og hans øjne brændte af raseri nu.. "Dit fucking svin!" skreg han bare og så gik Jakob en på låget så han vaklede bag over og faldt på sin røv.. det havde han ikke lige.. regnet med. "Hvis du endelig skal være bøsse, hvorfor fanden kan du så ikke bare være det med mig!" råbte Mick.. og igennem sin halve besvimmelse opfangede han tåre i Micks øjne.. og så gik han.. 
Wow.. what?
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeLør Feb 01, 2014 1:49 am

Cayne hævede et øjenbryn og skævede til Susie igen.. tja. John løftede hovedet da Mack pludselig gav sig til at råbe henover mængden "Hey!" sagde han hurtigt og Susie så overrasket på Jakob og derefter på Mack inden hun smuttede ud af sin stol og rendte i samme retning som Cayne havde gået. Susie fandt Cayne udenfor og fortalte ham hvordan Mack havde reageret på det og gik indenfor hvor han nærmest stødte sammen med Mack i døren. Han så ham kort i øjnene, der var fugtige. Hm. Han fandt Jakob på sin røv inden for døren.. han så temmelig befippet ud. Cayne rakte ham en hånd og fik ham trykket på benene og så ham i øjnene, og derefter på mærket der var blevet efterladt på hans kind/kæbe. Der kom en lav lyd fra ham og han stirrede kort på døren som om han havde lyst til at gå efter Jakob, men Susie stoppede ham ved at klappe ham kort på skulderen "Nej.. det er mellem dem" sagde hun hurtigt og så på Jakob "Jeg henter noget is til det der.." sagde hun så, og skyndte sig afsted. Han sukkede stille og slap Jakob da han var sikker på han selv kunne stå, he should kil him.. bloody hell. "Undskyld" sagde han så "I guess I trickered him" mumlede han og tog blidt fat om hans hage og drejede hans hoved lidt og bed så tænderne lidt sammen. Det irriterede ham at han ikke havde fået fat i Mack inden han smuttede.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeSøn Feb 02, 2014 11:33 am

Jakob drejede hovedet og nårede lige at ane døren før den gik i.. åh.. Han så op igen og mødte bare en masse nysgerrige blikke, hvorfor stirrede de sådan? Han så hurtigt ned igen og trak vejret lidt hurtigere, puuh han var virkelig forvirret.. hvad var der lige sket? Jess. Han så op igen ved lyden af en kendt stemme.. Susie? Hed hun ikke det, jov det var han ret sikker på han kunne huske hun gjorde. Han rødmede lidt ved det hun sagde, som sådan set gjorde hans mærke værre at se på.. hmm, men.. øh? Han fik så øje på Cayne og drejede hovedet så han kiggede direkte på ham, opdagede først nu at han faktisk var blevet samlet op og nu stod op. Han lagde hurtigt sine arme om hans hals og klemte sig ind til ham så hård han nu kunne nu når han var lidt svimmel og sådan. "Hvad mener du" hviskede han stille og lod sig ikke skubbe væk da Cayne slap ham.. han ville bare.. bare kramme.. bare blive hos Cayne og gemme sig fra verden, han blev helt dårligt ved alle de mennesker der kiggede på ham. "Jeg vil hjem.." hviskede han stille tæt ved Caynes øre. "til dig" mumlede han så stille og gispede let da Cayne tog fat om hans hage og stirrede på ham på sådan en.. måde.. åh. "Det gør altså ikke undt" sagde han så lidt mere modigt.. selv om det nok ikke helt passede.. men han kunne bare ikke lide det der.. blik Cayne havde.. åh.. "Hjem" hviskede han stille igen lidt mere desperat.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeSøn Feb 02, 2014 11:58 am

Cayne så ham i øjnene og betragtede den svage rødmen der stadig sad i Jakobs kinder, og derefter hans øjne. Han gav et stille suk fra sig og nikkede "Det forstår jeg.." sagde han så blidt og så efter Susie der var blevet væk i mængden, det ville ikke være muligt at advare hende om at de gik, så Cayne greb istedet deres jakker og tog Jakobs hånd og trak ham med sig udenfor. Det gjorde ham ikke noget at de tog hjem, han var alligevel ikke så vild med at der var så mange mennesker ,og han ville gerne tilbringe noget tid med Jakob. Han trak ham ind til sig i en lille gyde, hvor de ikke kunne ses og hvor der ikke var nogen mennesker.. hvor der var mere stille og trykkede sine læber mod hans et øjeblik "Er du okay?" mumlede han ved hans læber og så ham i øjnene, skævede kort til det røde mærke inden han tog hans hånd i sin igen og tog ham med hjem. Da de havde lukket sig ind i lejligheden lod han Jakob tage tøjet af, og fulgte selv hans eksempel og strakte sig så kort. "Hvorfor gjorde han det?" sagde han så og skævede til Jakob mens han tog sine sko af.. Det var ikke sikkert han måtte spørge, men nu gjorde han det alligevel, fordi... tja, because he cared. Because he cared about Jakob, and liked him.. a lot. Den irriterende unge han havde startet med at være... well, now he was growing on him.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeSøn Feb 02, 2014 12:20 pm

Jakob så forhåbnings fuldt ind i hans øjne ind mens han stod der klingede op af ham. Han sukkede lettet da Cayne gjorde mine til at forlade festen, "Tak" mumlede han stille og var ikke klar over om Cayne fik hørt det eller ej.. ude i kulden fik han sin jakke på og lod sig trække af sted, smilede måske en smule fjollet af den smule nærkontakt de havde.. men lige nu.. betød den smule bare.. noget helt specielt for ham.. måske tog han alligevel fejl når han sagde han ikke var forelsket.. eller tænkte det nok nærmer, for han havde vidst ikke sagt det højt.. men han var jo helt pip.. for satan.. måske var han virkelig.. in love.. argh.. shit. Han mærkede så kysset mod sine læber og gav et nærmest holdt på støn fra sig, og sukkede afslappet mod Cayne.. på samme tid med han følte sig sindsyg anspændt.. gåsehud spredte sig på hans krop.. og han lænede sig helt ind til Cayne. Desværre var det bare ovre før det egentlig rigtigt var startet og han sukkede skuffet og nikkede kort inden han bare fuldte efter Cayne. Da de kom hjem til Cayne og inden for, trak han af overtøjet, altså jakken.. og stillede sine sko ind til siden. Han så op og tænkte tilbage på det Mack havde sagt "Måske har han bare homoforbi.. så kan det du ved.. virkede lidt overvældende.. når ens bedste ven.. og det kan få en til at over reagere sommetider.. noget med et center i hjernen der bliver påvirket når ens krop går i chok.. eller det har jeg hørt i hvert fald.. men jeg er sikker på at han nok skal blive god igen.. Det gør han som regel hvis vi har.. været uenig.. over et eller andet.. vi er trods alt bedsvenner.. men det jeg egentlig mener er, at jeg ikke tror der findes nogen reel grund til hans endelig udbrud.." brummede han, og holdte så pause for at trække vejret.. åh hvor han plaprede af sted.. så stod han der og forsvarede Mick.. Faktisk.. burde han så ikke også være en smule såret? Lige meget hvor uenige.. man kunne blive om noget, så burde deres bånd sgu da tæller for mere ikke? Hmm. "Glem det" mumlede han stille og så væltede hans ind i hans arme og genoptog det kys han havde været så glad for på deres tur hjem.. bare det aldrig gad stoppe! Åh!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeSøn Feb 02, 2014 1:04 pm

Cayne skubbede sine sko af og vendte sig mod ham og sukkede "Sorry.. troede ikke han havde det sådan... ellers ville jeg aldrig... " brummede han og stoppede sig selv. Bullshit. Ens bedste venner burde være der for en, ligegyldigt hvad. Ligegyldigt hvem man kunne lide eller ikke lide. Men han nikkede så bare til sidst, forstod godt hvor han ville hen med det. "Well.. next time I'll be there, and this.. won't happen again" forsikrede han ham om og rørte blidt ved hans kæbe, og smilede kort til ham da Jakob så kastede sig ud i endnu et kys og tumlede ind i hans arme. Han lagde armene omkring ham og fik guidet ham ind i stuen, med sine læber klistret til hans. Hvem kunne sige nej til det?
Han fik en arm lukket omkring hans talje og trukket ham ned på sit skød i sofaen og trykkede ham tæt ind til sig, og slap hans læber et øjeblik, og trykkede et par kys mod hans kind, kæbe.. hals.. øre. Bare små blide fugtige kys, inden han endte ved hans mund igen, og uddybede kysset til et blødere, og mere intenst kys mens han brummede meget stille så det sitrede i hans læber. Han var varm.. Jakob altså mod hans hud de steder hvor de rørte hinanden. Han ville gerne mærke mere af den varme hud under sine fingre, men... han kunne vente... lidt endnu. Han kærtegnede dog hans ryg.. nussede hans lænd og ryg. "Du er dejlig..." hviskede han så da han havde en chance, hvor de havde sluppet hinandens læber for en gangs skyld. Det summede helt i hans mund... i hans læber, og han ville have mere.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeMan Feb 03, 2014 6:08 am

Jakob trak lidt på skulderen "Det vidste jeg heller ikke.. det skal du ikke tænke på" mumlede han så bare "Det går over igen" mumlede han vider, og håbede det virkelig selv, han var desværre ikke helt sikker.. argh. Han rødmede igen helt vildt da Cayne strøg ham over det røde mærker, det dunkede let, men ellers gjorde det ikke så undt mere.. så hårdt havde han vidst heller ikke slået.. men tjaa.. måske blev det værre imorgen.. Det var vidst noget med at det ville hæve op.. anden dagen.. hmm. Så længe han ikke så total dum ud lige nu.. tjaa. Han sukkede sagligt mod Caynes læber og tumlede med ham ind i stuen. Han gav et lille hvin fra sig da de tumlede ned i sofaen og rødmede lidt mere ved.. alt.. den pludselige.. opmærksomhed.. wow. Og så selvfølgelig alle de kys han fik.. åh. Han gav så et stakåndet stille støn fra sig og borede sine fingre ind i Caynes manke og trak forsigtigt i hans hår.. "Nej" hviskede han stille og åbnede så kort sine øjne og kiggede ind i hans. "Skulle jeg ikke se den der.. øh tatovering, som du godt kunne lide?" mumlede han stille.. det var ret intenst det her.. Ubevidst undvig han.. ikke fordi han ikke stolede på Cayne.. han var bare.. uh.. det var bare.. overvældende.. Lige nu var han ikke modige nok.. eller også skulle han bare presses en smule mere? Hmm.. hvem ved. Han satte sig forsigtigt op på Caynes skød og så lidt ned på ham, "Har du noget musik et sted?" mumlede han så og kiggede rundt.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeMan Feb 03, 2014 6:49 am

Cayne nød de må lyde, og den måde Jakobs fingre viklede sig ind i hans hår. Han lukkede kort sine øjne og slappede af, til Jakob trak sine læber til sig og benægtede. "Jo.." mumlede han flabet og smilede skævt til ham. "Jeg er nød til at tage bukserne af så.." mumlede han, og det var ikke engang fordi han skulle være klam eller noget, hans bukser var for stramme til at folde op til låret. Han puffede blidt Jakob ned på den anden side af ham og åbnede så knappen og lynede lynlåsen ned og skubbede sig sådan op at han kunne skubbe bukserne ned så hans lår og noget af hans knæ kom til syne "Den.." forklarede han og fulgte linjerne med fingrene. Det var et mønster, detaljeret men også knivskarpt kun afbrudt af den næste tatovering der brød mønsterets lige konturer og bevægede sig ned over knæet ned mod læggen. Han smilede til ham inden han trak bukserne op igen og lukkede dem, mens han rejste sig og gik over til et anlæg som han havde stående og fandt noget musik som han satte på. Han anede ikke hvad Jakob hørte, men han fandt noget som de fleste vidst kunne høre.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeMan Feb 03, 2014 7:32 am

Jakob smilede bare og nikkede hurtigt, kiggede væk.. skide rødmen, nu måtte det stoppe! "Ja" mumlede han så, det burde han ligesom have regnet ud, også selv om han godt vidste det, reagerede han alligevel som en genert teenager pige, med rødmen og fnisen.. argh for satan! Han koncentrede sig så umådeligt meget for at holde blikket på tatoveringen og ikke.. ikke.. hans blik gled langsomt op over Caynes lår til hans skød.. hans skridt.. og stirrede sig et øjeblik meget blind på.. det område.. med halvt åbenmund.. og fik formuleret "Den er meget.. stor.." og sukkede langsomt.. det kilede i hele hans krop.. det så alt for.. åh gud.. han var tændt! SHIT!.. Han rystede på hovedet.. og blev først der klar over hvad han havde sagt.. selv om det måske passede fint på tatoveringen også.. Men det var slet ikke det han havde hentydet til! Jesus christ! Nu.. nu kunne man tale om postkasse rød, og han vendte sig væk og trak vejret dybt ind imens han lyttede til den beroligende lyd af bukser der blev trukket op igen..  Så tag dig dog sammen menneske!.. skreg hans indre stemme. Han fik langsomt kontrol over sig selv.. igen.. puuh. Der fik han så også øre på musikken.. ! Mhm. Han kom langsomt på benene, "Kom" mumlede han og gik helt hen til Cayne og rakte ham sin hånd og trak trak ham ud på gulvet.. hvor der ikke lige var nogen møbler "Du skylder mig en dans" grinede han så og så op i hans meget forvirret øjne, inden han slyngede sine arme omkring hans hals, og begyndte at bevæge sig i takt til musikken.. Jakob kunne sagtens danse, og han kunne danse meget mere end kun ballet.. faktisk var han pænt god.. hmm.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeMan Feb 03, 2014 8:55 am

Cayne skævede til Jakob og smilede bare til ham uden at realisere hvad det egentlig var han havde sagt, jep.. det var en stor tatovering, det havde det var de fleste af de ting han fik lavet. Han havde dog godt lagt mærke til hans rødmen.. farven var noget nær tomat, men Cayne havde også lige smidt bukserne og eftersom Jakob vidst ikke havde prøvet noget ud over det sædvanlige så kunne sådan en smule vel godt få ham til at rødme helt ned til strømperne. Han ville ikke fokusere på den, det var kært og det fik ham til at tænke på ting han ikke skulle. I hvertfald ikke ting han burde tænke på når Jakob var der. Han fornemmede jakob bag sig og rejste sig op og så kort undrende på ham "Hvad?" sagde han overrasket og så ham i øjnene. Han tøvede kort, men det var jo rigtigt, han havde lovet ham.. Han smilede kort og rystede på hovedet "Det håbede jeg du havde glemt.." brummede han så drillende, men lagde armene om hans talje og trak ham lidt ind til sig og bevægede sig så med... okay, han var ikke mega dårlig, han havde jo gjort det få gange i løbet af sit liv.. men han mente nu at Jakob nok var den bedste af dem til det her. Det var dog meget hyggeligt.. meget.. intimt, men stadig roligt og afslappet. Hm.. Han kyssede ham blidt i panden og lænede kort sin kind mod hans tinding og fornemmede den der blide varme fra Jakobs åndedræt hvor det ramte hans hals.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeMan Feb 03, 2014 9:46 am

Jakob smilede bare stort, han havde fået lidt selvtillid tilbage.. godt så, så skulle det også bare bruges imens det var det.. til næste gang Cayne fik ham til at rødme som en sindsyg.. åh. Han bevægede sig roligt rundt sammen med Cayne, det mindede nok mest om kinddans det de havde gang i, ikke lige den dans man kunne udtrykke sig mest i.. og på en måde havde han nok brug for at vise Cayne at der faktisk var noget han var god til.. ligesom Cayne.. der var god til at.. tatovere.. og gøre Jakob skør. Han smilede lidt for sig selv, næste gang de skulle i byen.. så måtte han tvinge Cayne med ud på danse gulvet og rigtig vise hvad han kunne.. mhmm. "Nej.." mumlede han stille og smilede bare endnu større da Cayne lagde sin kind ind mod hans tinding.. han skubbede også sig selv tætter på.. godt så.. nu var det officelt.. han var helt skudt i ham. "Cayne" hviskede han bare stille og sukkede mod hans skulder.. åh altså.. det var svært med alle de.. følelser der blev ved med at poppe op.. igen og igen.. fuck altså.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeMan Feb 03, 2014 10:37 am

Cayne lyttede og smilede lidt og kyssede ham kort i tindingen inden han sykkede og trak sit ansigt lidt tilbage "Hør.. har du ikke lyst til at lege en leg?" sagde han så og smilede skævt til ham "Vil du forresten have noget at drikke egentlig? Jeg har slet ikke spurgt dig om du havde lyst til noget.." mumlede han så, og gav hans talje et blidt klem og smilede så djævelsk til ham inden han løftede ham og fik en arm ind under hans røv og løftede ham. Han vejede jo ingenting, så det gik nemt "Kom" sagde han og tog ham med ud i køkkenet og satte ham på køkkenbordet, mens han fandt to øl i køleskabet og rakte ham den ene "Er du familiær med sandhed eller konsekvens?" spurgte han så og smilede drillende til ham "Usually a good game for people who are trying to get to know each other.." mumlede han mens han tog en tår af sin øl. Han nikkede mod stuen igen, det er måske mere rart at sidde på sofaen" mumlede han så til ham.. eller måske mere til sig selv eftersom han havde sat Jakob på køkkenbordet "Men det var hyggeligt at du ville med herud.." drillede han, for Jakob havde ikke just set villig ud da han havde løftet ham. Han greb hans hånd og trak ham med ind i stuen igen "Vi kan også lege en anden leg, jeg tænkte bare at det måske var... sjovere" sagde han tænksomt. Sandt nok var det vidst en leg de fleste piger på 15 legede.. men de kunne jo lege den med et twist ikke? Desuden var de fyre.. så det var vidt allerede et twist.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeMan Feb 03, 2014 11:01 am

Jakob smilede igen ved det lille kys og så ned lidt.. "Hva?" mumlede han stille og så op og grinede lidt af Caynes pludselig indskydelse.. noget at drikke.. ah.. Han var virkelig omsorgsfuld.. var det kun med Jakob? Eller var han sådan altid? Nå ja.. Han var jo også en engel.. han var god, ja. "Ja okay" sagde han så og gav et højt gisp fra sig da han blev løftet op "Cayne!" råbte han op og blev igen rød i hovedet, ih hvor irriterende altså! "Sæt mig ned" pylerede han, og blev så sat ned på køkkenbordet. Han gemte sit ansigt i hænderne "Åh altså.." hviskede han bare mest til sig selv, hans mave trak sig sammen i krampe af.. sikker overbefolkning af sommerfugle.. glæde.. og øh.. generthed, og spænding? Han kunne slet ikke kontrollere det.. alle de følelser på en gang, Cayne fik det bare til at.. eksplodere.. og han gjorde næsten igen ting.. og alligevel.. så.. puuf.. åh. "Tak" mumlede han stille og tog imod sin øl.. åh. "Sandhed og øh konsekvens?" gentog han.. imens samtidige pinlige øjeblikke i hans teenage år.. flacede for han øjne.. pis. "øh jov.. jov det kender jeg godt.. men jeg er ikke så.. god til det" mumlede han stille.. han havde altid været den der.. ikke.. turde.. øv. "Øh ja" mumlede han og så ned og op igen da han blev rykket med ind i stuen "Uf" mumlede han og så sad han igen i sofaen. "Nej jeg vil gerne prøve" sagde han hurtigt og nikkede til ham opmunterende.. han ville ikke ødelægge.. eller altså.. ikke støtte.. hans ide.. selv om han godt kunne mærke at han var ved at blive godt nervøs nu, og nok havde mest lyst til at stikke af.. argh.. han kunne godt! Det var bare en åndsvag leg, selvfølgelig kunne han det! Åh.. kunne han.. fuck.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeMan Feb 03, 2014 11:46 am

Cayne satte sig ned overfor ham i sofaen og tændte en smøg inden han smilede til ham. Han trak på skuldrende og tog et sug af smøgen og så kort på sin øl "Okay... konsekvens, du starter hårdt ud?" drillede han og smilede skævt til ham mens han pustede den grå røg ud over sine læber. Det behøvede ikke nødvendigvis være noget seksuelt eller pinligt... men Cayne ville stadig gerne introducere Jakob til en mere passions præget del af et forhold.. han vidste jo at han nød kyssene, der var mere end kys der kunne få ham til at føle hvad han følte, og det behøvede faktisk ikke ende i at de havde sex. Men han slap nu heller ikke så let, nu havde han jo også sagt ja! Hah. "Du skal..." mumlede han og pillede kort ved mærkaten på øllen. "Kysse min tatovering" sagde han så og smilede skævt til ham "Jeg vælger hvilken.." tilføjede han så, så han ikke slap med den på armen... hmm.. måske skulle de aftale en straf for ikke at gennemføre eller svare på sandheden, men han kunne ikke umiddelbart komme på en passende straf. Så pegede han så under sin hage "Der.. det behøver ikke være mere end et" sagde han så og smilede opmuntrende til ham.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeMan Feb 03, 2014 12:05 pm

Jakob smilede lidt nervøst.. tjaa.. han kunne vel lige så godt.. øh.. han var ikke sikker på at sandhed var særlig meget bedre end konsekvens, han var bange for hvad Cayne måske ville spørge ham om, og han var bange for om han kunne.. svare rigtigt.. og sådan.. åh nej. "Ja det.. virkede.. bedst" mumlede han så hurtigt og betragtede røgen og smilede forsigtigt. Han så lidt ned over sig selv og så op igen da han fik at vide han skulle kysse.. hans tatovering.. hans øjne gled alt for hurtigt ned over Caynes.. underliv.. hen af hans lår og stoppede ved hans.. skridt igen.. han blev fuldstændig rød i hovedet.. og ikke nok med det fik han også.. altså.. hans.. øh lem.. blev hårdt. Han væltede bag over og skjulede sit ansigt med sine hænder "Åh nej åh nej åh nej.. du må ikke grine" jamrede han midt i alt sin skam.. nu havde Cayne vel snart regnet den ud.. fuck altså! Hvorfor kunne han ikke bare opføre sig ordenligt! Og kysse.. ham.. et sted.. argh.. hans hals! Hvorfor kunne han ikke bare.. "Fint kom her.." hviskede han så og be tænderne sammen.. dog blev han liggende, så hvis Cayne ville have noget kys måtte han jo komme.. derhen.. right? Argh.. slet ikke gennemtænkt! "Jeg dør snart.." mumlede han mest til sig selv og kiggede hurtigt ned af sig selv.. okay det var en smule tydeligt.. at han var tændt.. men.. han var jo heller ikke vant til.. noget.. som helst.. så bare tanken om Caynes.. lem.. gjorde ham helt.. wow.. ja.. argh!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeMan Feb 03, 2014 12:43 pm

Cayne kunne godt se Jakob blev mere og mere nervøs.. hm.. måske skulle han have drukket ham plørefuld først. Den første gang havde han ikke haft noget problem med at falde lige ned i skødet på ham. Haha. Han så ham i øjnene så han så godt da hans blik pludselig tog en drejning nedefter og hævede et øjenbryn og kom til at smile lidt af ham. Han var sød, det kunne han vidst ikke løbe fra. Han kommenterede det dog ikke istedet kravlede han roligt ind over ham, passede på med ikke at røre for meget ved ham og lænede sig ned til ham og blottede sin hals og trak vejret roligt. Han gav et lille støn fra sig da han mærkede Jakobs læber mod sin hals og smilede skævt, det lød som om han var i problemer hvis man skulle dømme ud fra hans fortvivlede åndedræt. Han vendte sit ansigt og så ham i øjnene og smilede så skævt inden han trykkede sine læber mod hans... og så placerede han et knæ mellem hans ben lige bag hans røv så hans lår trykkede mod hans skridt når han lænede sig frem. Bare et let tryk, uden at skade ham, nej det her var sådan set bare en hjælp til det der jamrende åndedræt, Cayne vidste jo godt hvad det handlede om, han var ikke blind og Jakobs bukser var ikke særlig løse okay? "Kom nu bare.." brummede han, men smilede så Jakob vidste det ikke var en hån, der var ikke noget at skamme sig over.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeMan Feb 03, 2014 9:04 pm

Han tittede prøvende frem bag sine fingre og trak vejret lidt hektisk imens Cayne nærmede sig.. argh kunne han gøre det langsommer! Ih! Han bed tænderne hårdt sammen da han.. kom tæt på, tæt nok på altså. Han pressede sig selv lidt frem og stirrede op på Caynes blottet hals.. fuck.. det var jo bare et forbandet kys! Hvor svært kunne det være! Men det var bare som om alting i Jakobs krop bare snørrede sig sammen og stak af.. Han tvang sig selv frem og trykkede sine læber mod Caynes hals.. hurtigt og nervøst, inden han slap igen og gispede let ved det der.. støn.. Cayne lukkede ud.. nød han bare at pine ham? Argh var det medvilje! Jezz! Hele hans krop trak sig sammen igen og han tumlede ned i sofaen igen, hvad var det lige der skete?! Han stirrede panisk op på ham da han kom endnu tætter på og.. og.. åh nej. Han trak sig lidt tilbage, væk fra ham og rystede bare på hovedet. "Sandhed eller konsekvens Cayne" hviskede han så bare og fandt modet til at møde hans blik. Så nem var han sgu da heller ikke! Var han? Nå men.. han havde i hvert fald ikke tænkt sig at overgive sig helt.. ikke endnu. øh.. støn. Han smilede lidt til ham, og hørte faktisk ikke rigtig efter hvad han sagde, han havde vidst fået lidt mod igen.. nu hvor det ikke var.. hans tur.. længere.. kunne man vel sige.. hm. Han lænede sig frem og lagde sine arme om Caynes nakke og trak ham på den måde ned til sig, så de var.. meget tætter på hinanden. "Konsekvensen.. kys.. mig.." hviskede han stille og sukkede.. stønnede lidt ind imelem ordende.. ja fuck han var tændt.. og fuck at han ikke kunne skjule det.. nu var det ligesom.. altså.. nu vidste de det ligesom godt begge to.. så kunne han.. lige så godt udnytte det lidt.. tsk. "Alle steder" mumlede han bare da Cayne spurgte til hvor.. argh.. okay måske gik han lidt over stregen der, men han var ligeglad, ville bare.. mærke.. hans læber.. mod sine.. mod sin hud.. åh.. han gispede let.. bar tanken om.. den følelse! Fuck! Det gik slet ikke.. jov.. lidt endnu, han kunne godt styre det lidt endnu!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeTirs Feb 04, 2014 5:12 am

Cayne pustede noget år væk fra sin pande da Jakob igen.. kinda.. undslap. Han sukkede stille damn den knægt altså.. Det var ikke nemt at sno ham om sin lillefinger. "Konsekvens" sagde han så, og hævede sine øjenbryn da han blev trukket ned til Jakob, og trykkede sine læber mod hans kind og så kort ned af ham og smilede skævt "Det var ret upræcist.. hvor?" mumlede han, og beyndte at trykke kys mod hans kind og hals og lod også lige hans læber... få et enkelt eller to kys. Mmhm! "Jeg kan ikke komme til" mumlede han mod hans hud, og trak så hans trøje af i et snuptag og kyssede ham blidt på kravebenet og langsomt ned over maven, han havde tid nok... havde i hvertfald ikke travlt nu hvor han endelig fik lov at kysse ham, og fornemme den varme hud under sine læber. Han bevægede sig ned over hans mave og kyssede den bløde hud på det nederste af maven og stoppede så op og så op og fangede Caynes øjne "Mere?" sagde han så og smilede skævt til ham... Han havde intet problem med at fortsætte kyssene, men det ville kræve at han trak noget mere tøj af ham. Og det var han ikke helt sikker på Jakob ville være med til, og det var nok dumt at stresse ham nu hvor han var blevet.. hvad end han var blevet.. ikke helt så forskræmt måtte være ordende.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitimeTirs Feb 04, 2014 6:49 am

Jakob smilede forsigtigt til ham da Cayne så lidt overrasket ud, og måske også skeptisk.. han havde nok ret.. Jakob burde bare komme på benene og.. løbe ud under den kolde bruser.. og falde lidt ned.. puhh.. han brød sig ikke om tanken. "Du brænder" hviskede han stille.. åh gud hvor var det godt! "Åh" hviskede han stille måske en lille smule overrasket også. Han gispede højt da Cayne trak hans trøje af, det kom bare så uventet! Men alligevel.. han burde jo ligesom have regnet den ud vel? Men han kunne ikke.. kunne ikke tænkte oprigtigt lige nu, alle hans tanker kræsede bare om Cayne.. åh Cayne.. og hans læber.. alle steder åh nej. "Åh" stønnede han lidt højere og lagde sit hovedet tilbage igen og prøvede at slappe af.. hvilket var helt umuligt.. puuh. "Nej!" gispede han højt og greb fat om Caynes arme og prøvede at trække ham op til sig igen "Min tur" hviskede han forpustet.. kunne snart ikke mere.. åh gud. Han så ham kort i øjnene og rødmede bare igen, nok ikke noget man kunne se, da han i forvejen var helt rød i hovedet af.. støn.. og rødmen.. og forpustelse.. puh! "Min tur.. sandhed" hviskede han så.. han skulle lige.. have en.. kort pause.. skulle lige falde lidt ned igen, ellers gik det bare galt.. mhmm.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Cayne - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Cayne   Cayne - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Cayne
Tilbage til toppen 
Side 9 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Angel's Paradise-
Gå til: